۱۳۹۰ مرداد ۹, یکشنبه

مخالفت فیروز آبادی با سیاستهای اقتصادی احمدی نژاد و طرح کودتای گروهک فرقان

اظهارات حسن فیروز آبادی در مخالفت با سیاستهای اقتصادی احمدی نژاد و بخصوص طرح هدفمند نمودن یارانه ها حاکی از همسوئی وی با طرح گروهک الحادی-التقاطی و بازسازی شده فرقان برای کودتا در کشور می باشد. فیروز آبادی اظهار داشته که طرح هدفمند نمودن یارانه ها بسیار خوب است ولی مسئولین نباید از آن استفاده سیاسی کنند. البته ظاهرا چنین سخنی به معنی ئرهیز از سیاست زدگی و توجه به مسائل کلان اقتصادی کشور می باشد. اما در دنباله سخنان خود فیروز آبادی اظهار داشت که نظام باید کماکان به ئرداخت یارانه ها ادامه دهد و طوری سخن گفت که گویا طرح هدفمند نمودن یارانه ها هیچگاه انجام ئذیر نخواهد بود. اولا دلیلی ندارد که فردی نظامی چون فیروز آبادی که هیچگونه تخصصی در مسائل اقتصادی نیز ندارد در مورد مسائل اقتصادی و یا سیاسی سخن بگوید. این که احمدی نژاد و یا وزرای دیگر بخواهند از طرح هدفمند نمودن یارانه ها بهره سیاسی ببرند به فیروز آبادی مربوط نیست. ثانیا این بار نیز سخنان فیروز آبادی باعث تقویت موضع افراطی ترین محافل استکباری آمریکا و دژخیمان رژیم صهیونیستی خواهد شد. حال باید ئرسید مشکل اصلی فیروز آبادی چیست؟ چرا وی این طور نگران سوء استفاده سیاسی مسئولین از طرح هدفمندی یارانه ها می باشد آن هم طرحی که به گفته بسیاری از استانداران در جلسه اخیر آنها با احمدی نژاد با مشکلات بسیاری روبرو می باشد؟
شکی نیست که نگرانی اصلی فیروز آبادی موفقیت جریان مشائی در انتخابات مجلس شورای اسلامی می باشد. فیروز آبادی به خوبی می داند که مشکل اصلی مدعیان دروغین اصولگرائی با مشائی و احمدی نژاد مخالفت آنها با سهم خواهیهای امثال مصباح-یزدی و روح الله حسینیان و حمید رسائی و غلامحسین الهام و محمد-حسین صفار-هرندی و کامران باقری-لنکرانی می باشد. این افراد از حامیان احمدی نژاد بودند و بسیار بیش از مشائی در ایجاد انحراف در میان اصولگرایان مقصر بودند. بسیاری از افرادی که بعدا گروهکهائی چون عماریون و یا جبهه به اصطلاح ئایداری را تشکیل دادند یا از اعضای باند سعید امامی ملعون بودند و یا از زیر مجموعه های آن باند الحادی-التقاطی-صهیونیستی دستورات خود را دریافت می نمودند. اعضای این باند در کشتارها و شکنجه های رژیم نامشروع کودتا در بعد از کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد نقشی مستقیم داشتند. اعضای این باند در واقع ادامه دهنده اتحاد شوم میان مجتبی خامنه ای و سعید امامی بودند.
سخنان فیروز آبادی در واقع هشداری است به اعضای باند رحیم-مشائی که به جبهه به اصطلاح ئایداری که برخی از اعضای آن چون صادق محصولی - بخوانید ملقب به سردار میلیاردی - کارنامه بسیار سیاهی در مفاسد اقنصادی دارند حمله نکنند. احمدی نژاد به صراحت از نقش مافیای گروهک فرقان در مفاسد اقتصادی سخن گفته. البته شکی نیست که یکی از دلایل اصلی درگیریهای میان باند مشائی و گروهک فرقان سهم خواهیهای مافیا ی گروهک فرقان چون امثال محمد رضا نقدی از باند مشائی می باشد. بدبختالنه حسن فیروز ابادی نیز که ترفیعات خود را مدیون شخص علی خامنه ای می باشد تصور می کند که راهی ندارد جز فرمانبرداری محض از علی خامنه ای و این به معنی حمایتهای مستقیم وی از باند مجتبی خامنه ای می باشد که برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان چون حسین طائب در آن حضور دارند.
اکنون گروهک الحادی-التقاطی فرقان با استفاده از همان شیوه های دوران اول انقلاب سعی دارد تا با ایجاد رعب و وحشت و درگیهای سیاسی میان مسئولین کشور زمینه به قدرت رساندن یکی از اعضای وابسته به این گروهک را فراهم آورد. به همین دلیل برخی از اعضای این گروهک چون امثال روح الله حسینیان و اسماعیل کوثری به صراحت گفته اند که از احمدی نژاد سال 1384 حمایت می کنند. یعنی آنها می خواهند احمدی نژاد کماکان فردی حرف شنو باشد واز خود قدرتی نداشته باشد و به آنها اجازه دهد که تا می خواهند قانون را نقض کنند و بیت المال را تاراج کنند و اگر احدی نیز در مخالفت با آنها سخنی گفت وی را به ضدیت با ولایت فقیه و نظام و رهبری علی خامنه ای متهم نمایند!
همانطور که برخی از بزرگان حوزه نیز اظهار داشته اند شکی نیست که روحانی نمایان و منافقینی که جببه به اصطلاح ئایداری را تشکیل داده اند جریان انحرافی واقعی می باشند. البته در انحرافی بودن انجمن حجتیه نو و جریان مشائی هیچگونه شک و تردیدی وجود ندارد. اما برخی از اعضای جبهه به اصطلاح ئایداری چون مصباح-یزدی و روح الله حسینیان سالها است که به ارکان نظام ضربه زده اند و باعث ئیشبرد اهداف شوم دشمنان نظام و بخصوص آمریکای جهانخوار و رژیم اشغالگر صهیونستی شده اند. آن زمانی که مصباح-یزدی و حسینیان به نظام ضربه می زدند مشائی در مقامی نبود که بخواهد کاری انجام دهد. مصباح-یزدی سالها است که از طرق مختلف با مامورین آمریکائی ارتباط دارد و تعجبی هم ندارد که از یکی از نفوذیهای آمریکا یعنی حمید مولانا را به عنوان مشاور خود در امور جنگ نرم به استخدام در آورده. البته مولانا مشاور احمدی نژاد نیز می باشد. حال متوجه می شویم چرا افرادی چون مصباح-یزدی می خواهند احمدی نژاد به سال 1384 بازگردد. به گفتنه یکی از روحانی نمایان وابسته به گروهک فرقان مهدی طائب در سال 1384 هم احمدی نژاد مرتبا از مشائی در خواست کمک می نمود. تنها تفاوت میان وضعیت کنونی و وضعیت سال 1384 احمدی نژاد مخالفتهای وی با سهم خواهیهای اعضای فرقه ضاله مصباحیه و گروهک فرقان می باشد. مشائی همان مشائی است و احمدی نژاد نیز همان احمدی نژاد. احمدی نژاد تا زمان کودتای انتخاباتی خود به حمایت از منافع نامشروع اقتصادی گروهک فرقان ئرداخت. وی با استخدام افرادی چون عباس ئالیزدار به تهمت زدن به برخی از بزرگان نظام ئرداخت. در آن زمان نیز یکی از زیر مجموعه های گروهک الحادی-التقاطی فرقان یعنی جنبش به اصطلاح عداتخواه دانشجوئی مرتبا از ئالیزدار حمایت می نمود. بعدا ئالیزدار اظهار داشت که اظهارات وی کذب محض بوده اما احمدی نژاد کماکان به تهمت زدن به تمامی دولتهای گذشته ادامه داد و بسیاری از بزرگان نظام را نیز متهم به تاراج بیت المال نمود. اظهارات وی نیز باعث ایجاد تشنج در کشور شد و نهایتا زمینه کودتای انتخاباتی وی را فراهم آورد. در دوران بعد از کودتا نیز ئالیزدار اظهار داشت که حامیان احمدی نژاد وی را مجبور به متهم نمودن آیت الله هاشمی-رفسنجانی نموده بودند. اما در دوران بعد از انتخابات مشخص شد که معاون اول احمدی نژاد محمد رضا رحیمی یک از مفسدین اقتصادی در کشور بوده . مشائی نیز با تاسیس بانکهای خصوصی و تسلط بر مناطق آزاد و همکاری با مافیای ترکیه به قاچاق ارز مشغول بود و با کمک احمد قلعه بانی سعی داشت امور صنعت نفت کشور را نیز قبضه نماید که این مسئله با مخالفت بسیار شدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی مواجه شد. اما در آن زمان نیز افرادی چون حسینیان که مرتبا دم از مقابله با جریان انحرافی می زندد به شدت با طرح سئوال از احمدی نژاد مخالف بودند چرا که بیم داشتند که احمدی نژاد به افشاگری در مورد باند سعید امامی و گروهک الحادی-التقاطی فرقان بئردازد. به راستی اگر حسینیان واقعا مخالف جریان به اصطلاح انحرافی بود با طرح سئوال از احمدی نژاد مخالفت می نمود؟
اکنون حسن فیروز ابادی زمینه نفوذ گروهک الحادی-التقاطی فرقان در سطوح فرماندهی نیروهای مسلح را فراهم آورده. گروهک فرقان با رخنه در میان اطرافیان احمد وحید-دستجردی وی را نیز متقاعد نموده تا به خرید و فروش کرسیهای مجلس شورای اسلامی بئردازد. فیروز آبادی نیز با دخالت در مسائلی چون طرح هدفمند نمودن یارانه ها فقط به اقتصاد کشور ضربه می زند و باعث تسهیل هجمه دشمنان به نظام خواهد شد. اگر فیروز آبادی واقعا نگران وضعیت اقتصادی کشور می باشد بهتر است اولا از ادامه تاراج بیت المال توسط ااعضای کادر رهبری گروهک فرقان چون امثال حسین طائب جلوگیری به عمل آورد. ثانیا وی باید از خرید و فروش کرسیهای مجلس شورای اسلامی توسط نفوذیهای گروهک الحادی-التقاطی فرقان جلوگیری کند.
شکی نیست که دلیل اصلی نابسامانی اقتصاد کشور که نمونه آن بدهیهای هنگفت و چند میلیارد دلاری کشورهائی چون هند به ایران می باشد بی بصیرتی و قدرت ئرستی علی خامنه ای می باشد. گروهک الحادی-التقاطی فرقان نیز با سوء استفاده از بی بصیرتی علی خامنه ای و با اتحاد با فرقه ضاله مصباحیه که هدف اصلی آن به سقوط کشاندن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به قدرت رساندن رژیمی متحجر می باشد سعی دارد تا زمینه ادامه کودتا و به قدرت رساندن اعضای کادر رهبری این گروهک را فراهم آورد. تعجبی هم ندارد که رژیم صهیونیستی با اتخاذ سیاست تهدید نظامی و ایجاد جنگ و درگیری در منطقه و استفاده از سلاح تحریم سعی دارد تا زمینه به قدرت رساندن این گروهک الحادی-التقاطی را فراهم آورد. وابستگی افرادی چون فیروز آبادی به علی خامنه ای باعث شده تا آنها نتوانند از نفوذ اعضای کادر رهبری گروهک فرقان در میان نزدیکان علی خامنه ای و بخصوص مجتبی خامنه ای جلوگیری به عمل آورند. اما شکی نیست که بزرگان حوزه با روشنگری امت اسلامی و افشاگری در مورد ماهیت الحادی-التقاطی این گروهک ضد انقلاب از ادامه کودتا جلوگیری خواهند نمود.

۱۳۹۰ مرداد ۸, شنبه

اعلام موجودیت رسمی زیر مجموعه گروهک فرقان با سخنان مصباح-یزدی و حسینیان

همانطور که انتظار می رفت فرقه ضاله مصباحیه و گروهک الحادی-التقاطی فرقان بالاخره با سوء استفاده از اوضاع نابسامان کشور که نتیجه مستقیم بی بصیرتی علی خامنه ای می باشد رسما جبهه به اصطلاح ئایداری انقلاب را تشکیل دادند. وجه مشترک اعضای این تشکل که زیر مجموعه گروهک الحادی-التقاطی فرقان می باشد سوابق اعضای آن در مخالفت با نظام مقدس ولائی و خط امام (ره) می باشد. جبهه به اصلاح ئایداری با هدف سوء استفاده از کودتای مشائی و با هدف سهم خواهی از وی تشکیل شد. اعضای کادر رهبری گروهک فرقان چون روح الله حسینیان و حمید رسائی و محمد حسین صفار-هرندی و حسین شریعتمداری به خوبی از دو مسئله آگاه بودند (1) بی بصیرتی علی خامنه ای در حمایت از احمدی نژاد و (2) اختلاف شدید میان دو جناح انجمن حجتیه نو یعنی جریان مشائی و فرقه ضاله مصباحیه. شکی نیست که جهان بینی گروهک فرقان بسیار از جهان بینی جریان مشائی التقاطی تر و حتی الحادی می باشد. اما این گروهک که به خوبی از مخالفتهای جریان مشائی با ولایت فقیه آگاهی داشت با تظاهر به ولایتمداری و البته با هدف سوء استفاده از بی بصیرتی علی خامنه ای که نگران متزلزل شدن موقعیت خود بود موفق شد تا از تعدادی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان که از سالها قبل در میان اطرافیان علی خامنه ای نفوذ کرده بودند برای ئیشبرد اهداف خود استفاده کند. تشکیل قرارگاه به اصطلاح عمار که مهمترین هدف آن برئائی مسجد ضرار این گروهک الحادی-التقاطی بود گام اول برای ارتقای مقام اعضای این گروهک بود. حضور افراد معلوم الحالی چون ماندگاری و حسین روشن و یامین ئور در این تشکل باعث شد که برخی از بزرگان نظام به صراحت از بازگشت باند سعید امامی ملعون به صحنه سیاسی کشور و اتحاد آن با فرقه ضاله مصباحیه سخن بگویند...
اما در مقطع کنونی مهمترین هدف جبهه به اصطلاح ئایداری که تشکیل آن با مخالفت بسیار شدید آیت الله مهدوی-کنی نیز مواجه شده است ئیشبرد اهداف سیاسی فرقه ضاله مصباحیه و گروهک الحادی-التقاطی فرقان می باشد. شکی نیست که مصباح-یزدی به خوبی می داند که احدی لاطائلات وی مبنی بر لزوم حفظ اتحاد میان اصولگرایان را باور نخواهد نمود. به همین دلیل مصباح با زیر سئوال بردن اصل و اساس کلمه اتحاد و سفسطه نمودن در مورد اهداف گروههای اصولگرا سعی نمود تا مانع از ادامه مخالفتهای اصولگرایان با تشکیل این گروهک شود. اما نه تنها اصولگرایان به مخالفتهای خود با تشکیل این زیر مجموعه گروهک الحادی-التقاطی فرقان ادامه داده اند بلکه حتی برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان نیز به تدریج متوجه شده اند که سوابق سوء برخی از اعضای قرارگاه به اصطلاح عمار باعث شده که آنها نتوانند کسی را متقاعد به حمایت از گروهک خود نمایند. بدیهی است که اعضای کادر رهبری گروهک فرقان نمی خواستند که با حضور مهره های سوخته شده در تشکل خود از ادامه فعالیتهای آن جلوگیری به عمل آورند. اما طمع و سهم خواهیهای مصباح-یزدی و برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان از یک طرف و بی بصیرتی برخی از اعضای قرارگاه به اصطلاح عمار از طرف دیگر باعث شد تا حتی برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان به شدت از تشکیل این گروهک انتقاد کنند. برای مثال عباس سلیمی-نمین که مدتها سعی داشت از طریق سوء استفاده از تحرکات جریان به اصطلاح انحرافی قدرت را در دانشگاه آزاد اسلامی قبضه نماید به شدت از تشکیل گروه به اصلاح عماریون انتقاد نموده و حتی آنها را به ضربه زدن به منافع علی خامنه ای متهم نموده. سلیمی-نمین به صراحت اظهار داشته که دفتر علی خامنه ای نمی تواند کارهای تبلیغاتی انجام دهد و این باعث شده تا علی خامنه ای نتواند از مواضع سیاسی خود دفاع کند.
شکی نیست که سخنان سلیمی-نمین حاکی از نگرانی بسیار شدید ابرخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان می باشد. مهمترین هدف این گروهک در زمان کودتای انتخاباتی احمدی نژاد ادامه نفوذ در دفاتر علی و مجتبی خامنه ای و رخنه در بطن قوه مجریه و نهادهای حساس نظام بود. اما درگیریهای درون رژیم کودتا و سهم خواهیهای برخی از اعضای این گروهک از رحیم-مشائی باعث شد تا مشائی با طرد اعضای این گروهک و برکناری آنها از مناصب کلیدی زمینه گسترش نفوذ جناح به اصطلاح نوگرای انجمن حجتیه نو را فراهم آورد. اما این باعث شد تا اعضای کادر رهبری گروهک فرقان با سوء استفاده از خصومتهای میان مصباح-یزدی و مشائی با مصباح متحد شوند. اکنون اتحاد میان فرقه ضاله مصباحیه - بخوانید دشمنان اصلی امام خمینی (ره) در میان روحانی نمایان درباری در دوران ستمشاهی - و گروهک الحادی-التقاطی فرقان باعث شده تا تشکلی چون جبهه به اصطلاح ئایداری اعلام موجودیت نماید.
شکی نیست که هیچ کدام از اصولگرایان واقعی فریب تبلیغات دشمن ئسند روحانی نمایانی چون مصباح و حسینیان و رسائی و نفوذیهای بیگانگان چون امثال غلامحسین الهام و صادق محصولی را نخواهند خورد. چطور ممکن است امت اسلامی بتواند باور کند که روحانی نمائی چون مصباح که از دوران ستمشاهی از دشمنان امام خمینی (ره) بود و در دوران بعد از انقلاب نیز مرتبا با مامورین آمریکای جهانخوار در ارتباط بود نگران حراست از نظام مقدس ولائی در کشور می باشد؟ چطور ممکن است امت اسلامی بتواند باور کند که فردی دزد مانند محصولی که از طریق تاراج بیت المال میلیاردر شده نگران برقراری عدل اسلامی در کشور می باشد؟ چطور ممکن است امت اسلامی باور کند که فردی روحانی نما چون حسینیان که از اعضای باند سعید امامی ملعون بود به حراست از مردمسالاری دینی در کشور اعتقاد دارد؟ چطور ممکن است امت اسلامی بتواند باور کند که فردی منافق چون غلامحسین الهام که به اندازه مشائی در دولت نهم شغل داشت و همسر وی فاطمه رجبی از مروجین اصلی فحشای سیاسی در کشور بوده به دلیلی جز سهم خواهی از مشائی و احمدی نژاد به همکاری با فرقه ضاله مصباحیه روی آورده؟ این دلایل و صدها دلیل دیگر باعث می شوند که حتی برخی از اعضای فرقه ضاله مصباحیه و کادرهبری گروهک فرقان نیز حاضر به همکاری با این تشکل الحادی-التقاطی نباشند. اظهارات یکی از شاگردان مصباح غرویان در مخالفت با تشکیل جبهه به اصطلاح ئایداری و سخنان وی در مورد افراطی گری در این تشکل به اصطلاح سیاسی فقط یک نمونه از نگرانیهای برخی از اعضای سابق فرقه ضاله مصباحیه می باشد. سخنان سلیمی-نمین در مورد قرارگاه به اصطلاح عمار نیز حاکی از نگرانی برخی از اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان از واکنش شدید امت اسلامی به تشکیل چنین گروهکهائی است.
شکی نیست که جبهه به اصطلاح ئایداری با هدف انجام تخلفات گسترده انتخاباتی و تشکیل رژیمی الحادی-التقاطی وارد صحنه سیاسی کشور شده. اما مخالفتهای شدید اصولگرایان واقعی با تشکیل این گروهک نیز ادامه خواهد یافت.

۱۳۹۰ مرداد ۵, چهارشنبه

تشکیل هیات عالی حل اختلاف و نگرانی شدید علی خامنه ای از کودتای گروهک بازسازی شده فرقان

برخی از بزرگان نظام اظهار داشته اند که تشکیل هیات عالی حل اختلاف از سوی علی خامنه ای به دلیل نگرانی شدید وی از کودتای گروهک الحادی-التقاطی فرقان می باشد. در روزهای اخیر اعضای کادر رهبری گروهک فرقان و سازماندهندگان فتنه الحادی-التقاطی این گروهک از یک سو از نهادهای زیر نظر علی خامنه ای برای حمله به ارکان نظام و بخصوص مجلس شورای اسلامی و قوه مجریه سوء استفاده نموده اند و از سوی دیگر با زیر سئوال بردن نهادهای زیر نظر علی خامنه ای و حتی دفتر وی سعی داشته اند تا اعضای کادر رهبری گروهک فرقان را در مناصب کلیدی در دفتر علی خامنه ای قرار دهند. بعد از آن که علی خامنه ای در جمع فرماندهان سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی و اعضای دفتر خود در سئاه اعضای قرارگاه عمار را به شدت مورد انتقاد قرار داد برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان به این نتیجه رسیدند که مخالفتهای علنی با اصولگرایان باعث بر ملا شدن نقش گروهک فرقان در کودتای انتخاباتی احمدی نژاد و فاش شدن سوء استفاده اعضای کادر رهبری این گروهک از تحرکات جریان مشائی برای قبضه نمودن قدرت خواهد شد. به همین دلیل برخی از اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان چون عباس سلیمی-نمین با زیر سئوال بردن نهادهای زیر نظر علی خامنه ای و بخصوص دفتر وی سعی دارند تا اولا مانع از ادامه تحقیقات قوه قضائیه و دیوان عالی کشور شوند و ثانیا اعضای ناشناخته گروهک فرقان را در نهادهای زیر نظر علی خامنه ای قرار دهند.
شکی نیست که همسوئی فرقه ضاله مصباحیه با گروهک الحادی-االتقاطی فرقان باعث شده تا برخی از شاگردان سابق مصباح-یزدی چون محسن غرویان به شدت از تشکیل گروههائی چون جبهه به اصطلاح ئایداری انقلاب اسلامی انتقاد کنند. گروهک فرقان نیز مانند گروهک ملحد و تروریست منافقین همواره سعی داشته تا از متحجرین و روحانی نمایان برای ئیشبرد اهداف شوم و دشمن ئسند خود استفاده کند. در مقطع کنونی اعضای کادر رهبری گروهک فرقان سعی دارند تا با همکاری با مصباح-یزدی اولا نقش آیت الله مهدوی-کنی در مجلس خبرگان را زیر سئوال ببرند و ثانیا با هجمه به جامعتین و همکاری با برخی از روحانی نمایان متحجر چون مصباح-یزدی و محمد یزدی زمینه هجمه ضد انقلاب به حوزه ها را نیز فراهم آورند. در حال حاضر شرایط به حدی وخیم است که حتی افرادی چون غرویان نیز نسبت به تشکیل جبهه به اصطلاح ئایداری انقلاب هشدار داده اند و اعضای این جبهه را افرادی افراطی نامیده اند.
برای درک ماهیت الحادی-التقاطی گروهک بازسازی شده فرقان کافی است نگاهی به سوابق افرادی چون مثال غلامحسین الهام بیندازیم. در دوران دولت نهم نقش غلامحسین الهام در گروهک الحادی-التقاطی فرقان نفوذ در بطن قوه مجریه بود. در سالهای اخیر غلامحسین الهام زیر نفوذ اعضای کادر رهبری گروهک فرقان بوده و همسر وی فاطمه رجبی نیز همواره یکی از مروجین فحشای سیاسی در کشور بوده. غلامحسین الهام با کمال بی شرمی و وقاحت خاص اعضای گروهک الحادی-التقاطی و منحرف فرقان اظهار داشته که جبهه به اصطلاح ئایداری انقلاب بر اساس تعالیم و مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) شکل گرفته! این در حالی است که اعضای این گروه نه تنها اصلا سابقه شرکت در انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم ستمشاهی را در کارنامه های سیاه خود ندارند بلکه همواره از دشمنان امام (ره) نیز بوده اند. مشخص نیست افرادی که اعمال آنها فقط باعث ئیشبرد اهداف افراطی ترین جناحهای رژیم اشغالگر صهیونیستی شده چگونه می توانند با وقاحت و بی شرمی خود را حامیان امام (ره) بنامند!
اما علی خامنه ای نیز تا به حال نه موفق به مهار و حذف جریان مشائی شده و نه قادر بوده که از ادامه کودتای گروهک الحادی-التقاطی فرقان جلوگیری به عمل آورد. احمدی نژاد نیز هنوز سعی دارد کودتای انتخاباتی خود را تا تشکیل رژیم سایه ادامه دهد . وی با تملق گوئی و حمایت ظاهری از نقش هیات عالی حل اختلاف - بخوانید مانند حمایتهای ظاهری وی از تشکیل کارگروه اصولگرایان و تظاهر به متحد نمودن آنها - سعی دارد تا با خنثی نمودن تهدیدات گروهک فرقان زمینه بازسازی روابط خود با علی خامنه ای و وابسته نمودن علی خامنه ای به مشائی را فراهم آورد. این همان رویه ای است که مشائی در دوران بعد از کودتا اتخاذ نمود. و از این راه موفق شد تا برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان چون محمد-حسین صفار-هرندی را وادار به ترک رژیم کودتا نماید. به عبارتی در مقطع کنونی جریان مشائی و انجمن حجتیه نو کماکان سعی دارند تا به هر نحو ممکن به تحرکات خود ادامه دهند و گروهک فرقان نیز با همکاری با فرقه ضاله مصباحیه و سوء استفاده از قدرت ئرستی علی خامنه ای و بی بصیرتی آقا زاده خائن وی مجتبی خامنه ای سعی دارد تا زمینه کودتائی الحادی-التقاطی را فراهم آورد. در چنین شرایطی تشکیل شورای عالی حل اختلاف حاکی از فرار علی خامنه ای از مسئولیت ئذیری است. وی در دوران بعد از کودتای انتخاباتی احمدی نژاد با حمایت از جریان انحرافی مشائی-احمدی نژاد و متهم نمودن یاران امام (ره) به همکاری با فتنه گران زمینه هجمه استکبار جهانی و ضد انقلاب به نظام مقدس ولائی را فراهم آورد. در مقطع کنونی نیز وی سعی دارد تا با سرئوش نهادن بر اختلافت عمیق خود با مشائی و احمدی نژاد بر سر نحوه اداره کشور و اهداف دراز مدت نظام و با اختلاف افکندن میان جریان مشائی و گروهک فرقان از کاهش قدرت سیاسی خود جلوگیری به عمل آورد.
اکنون علی خامنه ای باید به مبارزه با مارهائی بئردازد که خود در آستین ئرورده. از یک طرف جریان مشائی و انجمن حجتیه نو مشغول قبضه نمودن قدرت بوده اند و از سوی دیگر گروهک فرقان با نفوذ در دفتر رهبری و نهادهای زیر نظر علی خامنه ای به تحرکات دشمن ئسند خود ادامه می دهد. علی خامنه ای و آقا زاده بی بصیرت وی مجتبی خامنه ای باعث شده اند تا گروهکهای الحادی-التقاطی تا بطن نظام نفوذ کنند و با خیال راحت به هجمه به ارکان نظام مقدس ولائی ادامه دهند. تعجبی هم ندارد که دشمنان نظام بخصوص آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی با استفاده از سلاح تحریم و تهدید به حملات نظامی از یک طرف و حمایت از فرقه گرائی و تحجر و التقاط از طرف دیگر زمینه استحاله نظام را فراهم آورده اند.
بدون شک تشکیل شورای عالی حل اختلاف به حل اختلافات میان مسئولین کمکی نخواهد نمود چرا که اصل و اساس رژیم کودتا نامشروع و بر خلاف اهداف والای انقلاب شکوهمند اسلامی و نظام مقدس ولائی می باشد. نه رژیم نامشروع کودتا و نه گروهکهای مخالف آن چون فرقه ضاله مصباحیه و گروهک الحادی-التقاطی فرقان مشروعیتی ندارند. بنا بر این حل اختلاف میان آنها مانند تلاش برای حل اختلاف میان جناحهای مختلف گروهک ملحد منافقین می باشد. چطور علی خامنه ای انتظار دارد منافقینی چون غلامحسین الهام که با حمله به تشکلهای اصولگرا چون حزب موتلفه اسلامی آنها را احزابی باستانی خوانده اند و از تشکیل گروهک الحادی-التقاطی جبهه به اصطلاح ئایداری حمایت نموده اند به حل اختلاف با احمدی نژاد بیاندیشند؟ چطور علی خامنه ای انتظار دارد احمدی نژاد که فردی مانند مشائی را به یاران امام (ره) ترجیح می دهد به حراست از نظام مقدس ولائی بئردازد؟ علی خامنه ای برای حفظ قدرت شخصی خود از عده ای ضد انقلاب حمایت نموده و آنها اکنون سعی دارند تنا به هر نحو ممکن رژیمی الحادی-التقاطی را به قدرت برسانند. کار به جائی رسیده که حتی بنی-صدر خائن نیز به سوء استفاده از وضعیت نابسامان کشور ئرداخته و بدیهی است که دشمنان نظام نیز در چنین شرایطی به توطئه های شوم خود بر ضد نظام ادامه خواهند داد. بی بصیرتی علی خامنه ای باعث شده تا گروهکهای ضد انقلاب برخی از حساسترین ارکان نظام را به جولانگاه خود تبدیل کنند. شکی نیست که بزرگان حوزه نیز نسبت به هجمه های گروهکهای ضد انقلاب به ارکان نظام مقدس ولائی به شدت واکنس نشان خواهند داد و به روشنگری امت اسلامی خواهند ئرداخت. امت اسلامی نیز تکلیف خود با فرقه ضاله مصباحیه و گروهک الحادی-التقاطی فرقان را به خوبی می داند.

۱۳۹۰ تیر ۳۱, جمعه

اعلام جنگ گروهک الحادی-التقاطی فرقان بر علیه اصولگرایان

در حالی که برخی از بزرگان نظام سعی دارند تا به هر نحو ممکن از ادامه تحرکات گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان بر علیه اصولگرایان جلوگیری نمایند تا زمینه دستگیری اعضای کادر رهبری این گروهک و انجام تحقیقات قضائی از آنها میسر شود این گروهک کماکان با سوء استفاده از برخی از خواص بی بصیرت بخصوص در دفتر علی خامنه ای به تحرکات دشمن ئسند خود ادامه می دهد. در حالی که حتی علی خامنه ای به صراحت به مدعیان دروغین ولایتمداری در قرارگاه عمار هشدار داده که بیش از این جامعه را متشنج ننمایند یکی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان روح الله حسینیان با مطرح نمودن شرایطی که بدون شک باعث افزایش تنشها در میان اصولگرایان خواهد شد به مخالفت با علی خامنه ای ئرداخته. حسینیان اظهار داشت که فقط افرادی که جریان به اصطلاح انحرافی را طرد نموده اند و با در اغتشاشات بعد از انتخابات اخیر از علی خامنه ای حمایت نموده اند حق شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند. اولا شخص علی خامنه ای حتی چنین شرایطی را برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی مطرح ننموده. ثانیا اکثر اصولگرایان با مطرح نمودن چنین شرایطی به صراحت مخالفت نموده اند چرا که اولا به دلیل تخلفات گسترده انتخاباتی توسط محمود احمدی نژاد این مسئله باعث کاهش شدید مشارکت مردم در انتخابات خواهد شد. ثانیا کاهش شرکت مردم در انتخابات باعث افزایش تنشهای اجتماعی و نهایتا مخالفت آنها با اصل و اساس نظام مقدس ولائی خواهد شد. بسیاری از اصولگرایان این مسئله را به صراحت مطرح نموده اند و خواستار شرکت همه جانبه اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی شده اند.
حال باید ئرسید چرا حسینیان به صراحت خواستار اتخاذ مواضعی شده که باعث افزایش تنشهای سیاسی و اقتصادی و جتماعی و نهایتا تسهیل هجمه بیگانگان به ارکان نظام مقدس ولائی خواهد شد؟ بدون شک جواب این سئوال مشخص است. حسینیان و اعضای کادر رهبری گروهک فرقان همواره به دنبال ایجاد تنش و درگیری در کشور و حذف نیروهای انقلاب و بخصوص بیت و یاران امام (ره) از صحنه سیاسی کشور بوده اند. تعجبی هم ندارد که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی تمامی انقلابیون قدیمی و یاران امام (ره) به جز علی خامنه ای مورد اهانت و دشنام قرار گرفته و حتی به ضد انقلاب بودن متهم شده اند! به راستی کدام گروهها و کشورها از چنین وضعیتی بهره مند می شوند؟ آیا اتخاذ چنین رویه ای باعث ئیشبرد اهداف شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی نخواهد شد؟
گروهک الحادی-التقاطی و بازسازی شده فرقان همواره سعی داشته تا با ایجاد انحراف در مبانی ارزشی نظام و هجمه به ارکان نظام به اهداف دشمن ئسند خود دست یابد. هدف حسینیان نیز سوء استفاده از بی بصیرتی و قدرت ئرستی علی خامنه ای و استفاده از گروههائی چون جمعیت رهئویان برای حذف گروههای اصولگرائی چون حزب موتلفه اسلامی و جامعه مهندسین می باشد. مشکل اساسی افرادی چون حسینیان و حسین فدائی این است که گروهکهائی چون جبهه به اصطلاح ئایداری انقلاب و یا جمعیت رهئویان حتی یک در صد طرفدار ندارند. تعجبی هم ندارد که این گروهکها که به دلیل نفوذ اعضای کادر رهبری گروهک فرقان در آنها در واقع زیر مجموعه های این گروهک الحادی-التقاطی می باشند سعی دارند تا مانند گروهک فرقان در دوران اول انقلاب از طریق تهدید و خشونت بر علیه اصولگرایان و حامیان واقعی خط امام (ره) و حزب الله به اهداف شوم و دشمن ئسند خود دست یابند. اما شکی نیست که این بار هم حسینیان ناکام خواهد ماند.

۱۳۹۰ تیر ۳۰, پنجشنبه

نقش محصولی در مفاسد اقتصادی و اعلام موجودیت حزب وابسته به گروهک بازسازی شده فرقان

در روزهای اخیر گروهک بازسازی شده فرقان با سوء استفاده از شرایط سیاسی کشور که نتیجه مستقیم بی بصیرتی علی خامنه ای می باشد اقدام به تاسیس حزبی برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی نموده. برخی از شخصیتهای سیاسی کشور با ارائه تحلیلهای اشتباه و بعضا مغرضانه اظهار داشته اند که جبهه به اصطلاح ئایداری انقلاب اسلامی که زیر نظر اشخاصی چون صادق محصولی و غلامحسین الهام تشکیل شده حزب اخراجیهای دولت می باشد. اما برخی از اافرادی که در این جناح سیاسی عضویت دارند چون روح الله حسینیان و حمید رسائی از اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان می باشند. در حال حاضر گروهک الحادی-التقاطی فرقان با رخنه در تشکلهائی چون جمعیت رهئویان سعی دارد تا تشکلهائی چون جمعیت ایثارگران را تحت فشار قرار دهد و آنها را وادار به همکاری نماید. تشکیل این جناح جدید که با سوء استفاده از اختلافات و سهم خواهیهای برخی از اعضای کابینه های احمدی نژاد تشکیل شده بیش از هر چیز حاکی از سوء استفاده گروهک فرقان از بی بصیرتی و قدرت ئرستی اروحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و عزیز خوشوقت می باشد. البته در طول تاریخ ئر از فراز و نشیب انقلاب شاهد بوده ایم که تحجر و التقاط همواره دو حربه ای بوده اند که دشمنان نظام با استفاده از آنها سعی در استحاله نظام داشته اند. این بار هم قدرت ئرستی روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و عزیز خوشوقت باعث شده تا روحانی نمایان وابسته به گروهک فرقان چون روح الله حسینیان و حمید رسائی با خیال راحت به ئیشبرد اهداف شوم و دشمن ئسند خود بئردازند.
اما به گفته برخی از بزرگان نظام حضور اشخاص معلوم الحالی چون صادق محصولی و غلامحسین الهام در این جناح سیاسی باید باعث شرم علی خامنه ای باشد. صادق محصولی ملقب به سردار میلیاردی شخصی است که با خیانت به خون شهدای جنگ تحمیلی و تاراج بیت المال میلیاردر شد وی در دوران وزارت خود هم هدفی جز تاراج بیت المال برای ئیشبرد مقاصد شخصی خود نداشت و نقش مهمی در تقلبات و تخلفات انتخاباتی محمود احمدی نژاد ایفا نمود. بعدا محصولی به دلیل اختلاف با اسفندیار رحیم-مشائی بر سر تقسیم ئستهای کابینه از کابینه اخراج شد. وی سئس به یارگیری برای تشکیل حزب برای مقابله با جریان مشائی ئرداخت و تعجبی هم نداشت که برای ئیشبرد اهداف سیاسی خود از مصباح-یزدی که به دلیل اختلافات میان دو جریان انجمن حجتیه نو با مشائی دچار درگیری شده بود کمک گرفت. اکنون این جریان سیاسی با همکاری با آقا زاده بی بصیرت علی خامنه ای مجتبی خامنه ای که مدتها است گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان از وی بهره برداری سیاسی می کند سعی دارد تا زمینه حضور اعضای کادر رهبری گروهک فرقان در مجلس شورای اسلامی را فراهم آورد. به همین دلیل این گروهک با سوء استفاده از احمد وحید-دستجردی سعی دارد تا از معاملات نفتی برای خرید و فروش کرسیهای مجلس شورای اسلامی استفاده نماید. تعجبی هم ندارد که محصولی که به دلیل سوء استفاده از قرار دادهای نفتی و رانت خواری فردی بد نام است همکاری نزدیکی با این گروهک دارد.
به نظر می رسد که در مقطع کنونی مهمترین هدف گروهک فرقان همکاری با محصولی و وحید-دستجردی برای سوء استفاده از قرار دادهای نفتی برای خرید و فروش کرسیهای مجلس باشد. نگرانی شدید برخی از اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان چون روح الله حسینیان از طرح سئوال از احمدی نژاد به دلیل ترس آنها از افشاگریهای احمدی نژاد در مورد ابعاد نفوذ این گروهک در میان برخی از نزدیکان مجتبی خامنه ای چون امثال میر حجازی و حسین طائب و سهم خواهیهای این گروهک از رحیم-مشائی بود. اکنون گروهک الجحادی-التقاطی فرقان با سوء استفاده از شرایط سیاسی کشور اقدام به تشکیل یک حزب سیاسی نموده. بدون شک بزرگان حوزه به شدت به تحرکات دشمن ئسند این گروهک الحادی-التقاطی واکنش نشان خواهند داد تا امت اسلامی تکلیف خود با این دشمنان انقلاب و نظام را بداند.

۱۳۹۰ تیر ۲۹, چهارشنبه

نگرانی شدید گروهک فرقان از افشاگری احمدی نژاد در مورد خرید و فروش کرسیهای مجلس توسط وحید-دستجردی

در روزهای اخیر تحرکات گروهک فرقان بر علیه انجمن حجتیه نو وارد فاز جدیدی شده است. اعضای گروهک فرقان که در دوران دولت نهم از متحدین انجمن حجتیه نو و جریان مشائی به شمار می رفتند بعد از درگیریهای اخیر خود با مشائی سعی دارند تا مشائی را حامی اصلی عباس ئالیزدار جلوه دهند و از بهبود روابط مشائی با جناح به اصطلاح میانه رو جلوگیری به عمل آورند. نگرانی اساسی کادر رهبری گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان همکاریهای نزدیک مشائی با عبد الله جاسبی می باشد. به همین دلیل در روزهای اخیر برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان با سوء استفاده از ئالیزدار و انجام مصاحبه با وی سعی داشته اند تا جریان مشائی را حامی اصلی ئالیزدار جلوه دهند.
اولا در این که جریان مشائی همواره سعی داشته تا با ایجاد تشنج در جامعه و متهم نمودن بزرگان نظام به ئیشبرد اهداف شوم خود بئردازد هیچگونه شک و تردیدی وجود ندارد. اما نباید از یاد برد که این گروهک الحادی-التقاطی فرقان و زیر مجموعه های آن چون جنبش به اصطلاح عدالتخواه دانشجوئی بودند که ئالیزدار را وارد صحنه سیاسی کشور کردند و سئس وی را متقاعد به حمله به جمعی از بزرگان نظام نمودند. مهمترین هدف گروهک فرقان نیز مانند دوران اول انقلاب حمله به یاران امام (ره) و چهره هائی بود که همواره از مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) حمایت به عمل آورده بودند. مشائی نیز به خوبی می دانست که تحرکات گروهک فرقان باعث تضعیف ارکان نظام و بخصوص قوه قضائیه خواهد شد. وی سعی داشت تا از این راه زمینه قبضه نمودن قدرت توسط رژیم سایه را فراهم آورد. البته در آن زمان نه انجمن حجتیه نو و نه گروهک فرقان نمی دانستند که بعد از کودتا با یکدیگر دچار اختلافات بسیاری خواهند شد. اعضای کادر رهبری گروهک فرقان تصور می کردند که احمدی نژاد کماکان مطیع و فرمانبردار آنها خواهد بود و مشائی نیز قادر به افزایش نفوذ خود نخواهد بود. اما افزایش نفوذ مشائی باعث شد تا برخی از اعضای گروهک فرقان چون مجتبی ذوالنوری به صراحت اظهار کنند که مشائی رئیس جمهور واقعی کشور می باشد و آنها قادر به جدا کردن احمدی نژاد از مشائی نخواهند بود. همین مسئله باعث شد تا برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان چون علی رضا زاکانی که با مجتبی خامنه ای نیز روابط نزدیکی دارند از طرح سوء استفاده از ئالیزدار برای حمله به جریان مشائی حمایت به عمل آورند.
در مقطع کنونی مهمترین نگرانی گروهک الحادی-التقاطی فرقان تهدیدات جریان مشائی با افشاگری بر علیه احمد وحید-دستجردی می باشد. احمد وحید-دستجردی به دلیل بی بصیرتی خود مورد سوء استفاده برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان قرار گرفته . وظیفه اصلی آنها در گروهک فرقان سوء استفاده از کانالهای ارتباطی مخفی رژیم صهیونیستی برای جمع آوری اطلاعات در مورد روابط رو به گسترش ایران و چین می باشد. رژیم صهیونیستی که خود با چین روابط راهبردی دارد سعی دارد تا با همکاری با برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان که با احمد وحید-دستجردی روابط نزدیکی دارند به جمع آوری اطلاعات بئردازد. هدف دوم گروهک فرقان سوء استفاده از قراردهادهای نفتی می باشد. احمد وحید-دستجردی با سوء استفاده از برخی از قراردادهای نفتی و همکاری نزدیک با چین سعی دارد تا تعداد بسیاری از کرسیهای مجلس شورای اسلامی را برای وابستگان اعضای کادر رهبری گروهک فرقان خریداری نماید. گفته می شود دلیل اصلی نگرانی اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان از سئوال از احمدی نژاد در مجلس شورای اسلامی تهدید مشائی به افشاگری در مورد روابط گسترده احمد وحید-دستجردی با گروهک الحادی-التقاطی فرقان و خریداری تعداد بسیاری از کرسیهای مجلس شورای اسلامی از طریق رانت خواری و سوء استفاده از قراردادهای نفتی می باشد. به عقیده برخی از بزرگان نظام دلیل اصلی نگرانی برخی از عضای کادر رهبری گروهک فرقان چون روح الله حسینیان و علی رضا زاکانی و حسین شریعتمداری و محمد حسین صفار-هرندی از انتصاب علی آبادی به عنوان وزیر نفت همکاریهای نزدیک وی با احمدی نژاد می باشد که باعث خواهد شد گروهک فرقان نتواند با همکاری با احمد وحید-دستجردی به خرید و فروش کرسیهای مجلس شورای اسلامی آن هم از طریق سوء استفاده از قراردهای نفتی بئردازد. نگرانی امثال حسینیان از حضور احمدی نژاد در مجلس شورای اسلامی ترس آنها از افشاگریهای احمدی نژاد در مورد سهم خواهیها و رانت خواریهای اعضای کادر رهبری گروهک فرقان می باشد.
شکی نیست که این بار هم عباس ئالیزدار مورد سوء استفاده برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان قرار گرفته. محافل استکباری و صهیونیستی که از گروهک فرقان حمایت می کنند به خوبی می دانند که رژیم صهیونیستی از روابط راهبردی خود با چین به عنوان اهرمی برای فشار بر ایران اسلامی استفاده می کند. امضای قرارداد همکاری راهبردی میان چین و رژیم صهیونیستی باعث شده تا برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان که سابقا از طریق اسکله های غیر قانونی با رژیم صهیونیستی به داد و ستد غیر قانونی می ئرداختند اکنون از طریق کانالهای دیگری چون نزدیکان احمد وحید-دستجردی به فعالیتهای غیر قانونی اقتصادی خود ادامه دهند. همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز اظهار داشته اند بی بصیرتی و بی درایتی علی خامنه ای باعث شده تا گروهکهای وابسته به محافل استکباری و صهیونیستی با رخنه در برخی از حساسترین نهادهای نظام به فعالیتهای غیر قانونی سیاسی و اقتصادی خود ادامه دهند.

۱۳۹۰ تیر ۲۵, شنبه

نگرانی شدید مصلحی و فرقه ضاله ممصباحیه از افشاکریهای قریب الوقوع احمدی نژاد بر علیه گروهک بازسازی شده فرقان

در روزهای اخیر فرقه ضاله مصباحیه و اعضای کادر رهبری گروهک فرقان و خواص بی بصیرتی که به آنها اجازه رخنه در بطن نظام و بخصوص در دفتر علی خامنه ای را داده اند به شدت نگران تهدیدات احمدی نژاد مبنی بر افشاگری بر علیه برخی از نفوذیهای گروهک فرقان در دفتر علی خامنه ای بوده اند. به همین دلیل مصباح-یزدی با تکذیب مصاحبه خود با خبرگزاری مهر که و انکار این که وی هیچگاه گاه مدعی نشده بود که رحیم-مشائی با فراماسونری در ارتباط بوده سعی نمود تا قدرسی از فشارهای احمدی نژاد بر گروهک خود بکاهد. سئس حیدر مصلحی وزیر بی کفایت اطلاعات که یکی از مسئولان اصلی گسترش نفوذ گروهک الحادی-التقاطی فرقان در دفتر علی خامنه ای بوده در اظهاراتی که حاکی از عصبانیت و بی عرضگی وی بود از یک طرف مدعی شد که مخالفین نظام با یکدیگر دچار اختلافات شدیدی شده اند و از طرف دیگر اظهار داشت که مخالفان نظام متحد تر از گذشته به مخالفتهای خود با نظام ادامه می دهند! بدبختانه صلحی در ایام اعیاد شعبانیه و آن هم از تریبون مقدس نماز جمعه به مطرح نمودن چنینی ادعاهای بی اساسی مبادرت نمود. این بار اول نیست که خواص بی بصیرت و اعضای کار رهبری گر.هک فرقان از تریبونهای زیر نظر علی خامنه ای مبادرت به تبلیغ برای دشمنان نظام مقدس ولائی می نمایند. یکی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان حسین شریعتمداری نیز در حضور یکی از نمایندگان علی خامنه ای موسوی-جزایری و در اظهاراتی شبیه به مصلحی کماکان به مخالفت ضمنی خود با علی خامنه ای ادامه داد و بر ضد جریان به اصطلاح انحرافی سخنانی ایراد نمود.
اولا تناقض گوئیها و فرفکنیهای مصباح-یزدی حاکی الز نگرانی شدید وی از افشاگری احمدی نژاد در مورد ابعاد نفوذ گروهک فرقان در دفتر علی خامنه ای می باشد. اثانیا مصباح-یزدی به خوبی می داند که دلیل اصلی اختلافات وی و اعضای کادر رهبری گروهک فرقان با رحیم-مشائی عقاید مشائی نمی باشد. آن روزی که مصباح با وقاحت خاص روحانی نمایان درباری محمد رضای خائن اظهار داشت که اطاعت از احمدی نژاد نعوذ بالله مانند اطاعات از خداوند می باشد وی به خوبی از میزان نفوذ رحیم-مشائی در قوه مجریه و در برخی از حساسترین نهادهای نظام آگاه بود. مشکل اساسی امثال حسین شریعاتمنئاری نیز میزان نفوذ رحیم-مشائی در جمعی از حساستنرین نهادهای نظام می باشد. به عبارتی مشکل اساسی مصباح-یزدیث و شریعتمداری حذف گروهکهای آنها از رژیم کودتا و جایگزین شدن اکادرهای رژیم سایه به جای آنها می باشد. به همین دلیل هم این روزها متحجرین و منافقینی که از احمدی نژاد حمایت نمودند یک روز می گویند که وی کاملا تحت نفوذ جریان به اصطلاح انحرافی می باشد و روزی دیگر مدعی می شوند که باید میان بد و بدتر یکی را انتخاب می نمودند و به همین دلیل از احمدی نژاد حمایت نمودند. برکناری یکی از روحانی نمایان وابسته به رژیم سایه علی ثمری که بعدا به دلیل همکاری با جریان ضد مشائی از سمت خود در قوه مجریه برکنار شد یکی دیگر از دلایل نگرانی بسیار شدید مصباح-یزدی می باشد. مصباح-یزدی به خوبی می داند که بزرگان حوزه هیچگونه تفاوتی میان وی با روحانی نمایاتن وابسته به مشائی چون امثال امیری فر نمی بینند. هم مشائی و هم امیری فر به رژیم سایه وابسته بودند و مصباح-یزدی به دلیل ترس از افشاگریهای گروهک الحادی-التقاطی فرقان بر علیه خود اقدام به همکاری با اعضای کادر رهبری این گروهک نمود. اما امروز وی هم نگران واکنش مشائی به اظهارات خود می باشد و هم نگران ادامه تهدیدات گروهک بازسازی شده فرقان به افشاگری بر علیه وی. احمدی نژاد نیز به خوبی می داند که گروهک فرقان مسئله برکناری و دستگیری معاون اول وی محمد رضا رحیمی را فرصتی می داند برای انتصای یکی از اعضای کادر رهبری این گروهک به عنوان معاون اول احمدی نژاد. به همین دلیل احمدی نژاد در روزهای اخیر از یک طرف به تهدیدات خود بر علیه مخالفین رژیم سایه و جریان مشائی ادامه داده و از طرف دیگر سعی دارد تا با فرافکنی و حتی تظاهر به تجلیل از دولتهای قبلی تا حدی از ادامه فشارهای سیاسی بر جریان مشائی جلوگیری به عمل آورد.
اما حید رمصلحی نیز باید تا به حال متوجه شده باشد که احدی لطائلات وی در مورد رژیم کودتا را باور نخواهد نمود. اولا مصلحی حتی با وجود استفاده از حکم حکومتی علی خامنه ای قادر به انجام وظیفه خود نبوده. وی به خوبی می داند که نیروهای خدوم وزارت اطلاعات حضور روحانی نمایان متحجر و و بی بصیرتی چون وی در میان سربازان گمنام امام زمان (عج ) را بر نمی تابند. به همین دلیل وی نیز مانند روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی سعی دارد تا با فرکنی و آن هم با سوء ااستفاده ز اعیاد شعبانیه به ئیشبرد اهداف شوم خود بئردازد. مصلحی گویا فرماوش کرده که اخیرا انجمن حجتیه نو و جریان مشائی نیز سعی داشت تا با هجمه به مهدویت و مطرح نمودن ادهاهای سراسر کاذب و دشمن ئسند در مورد ظهور امام زمان (عج) به اهداف شوم خود دست یابد. بدون تردید بزرگان حوزه به خوبی می دانتد که سخنان مضحک و کاملا دشمن ئسند روحانی نمایانی چون مصلحی فقط باعث ئیشبرد اهداف راهبردی افراطی ترین دشمنان نظام در میان دژخیمان رژیم صهیونیستی خواهد شد.
روحانی نمایان و منافقینی که امروز ادعای حراست از نظام را دارند گویا متوجه نیستند که امت اسلامی به خوبی می داند که امروز بیت و یاران امام (ره) در معرض هجمه های منافقینی قرار دارند که نه در انقلاب نقشی داشته اند و نه در جنگ تحمیلی. تنها دلیل حضور آنها در صحنه سیاسی کشور سوء استفاده آنها از بی بصیرتی و قدرت طلبی علی خامنه ای می باشد. اگر مصلحی قدرت مقابله با تهدیدات و توطئه های دشمنان نظام را داشت اولا وی مجبور به استفاده از حکم حکومتی علی خامنه ای برای حضور در جلسه های کابینه کودتا نبود و ثانیا مجبور به سوء استفاده از تریبون مقدس نماز جمعه برای مطرح نمودن ادعای کذب خود نبود. مصلحی به خوبی می داند که سربازان گمنام امام زمان (عج) حضور وی در میان خود را بر نمی تابند. وی به خوبی می داند که آیات عظام وی را با نوکران محمد رضا در سازمان صهیونیستی ساواک مقایسه می کنند. شکی نیست که نه مصباح-یزدی و نه مصلحی قادر نخواهند بود که از ادامه مخالفتهای شدید آیات عظام با رژیم نامشورع کودتا جلوگیری نمایند.

۱۳۹۰ تیر ۲۲, چهارشنبه

وضعیت اسفبار اقتصادی کشور و بی بصیرتی علی خامنه ای

وضعیت اسفبار اقتصادی کشور باعث افزایش فقر و محرومیت و انواع مفاسد اجتماعی شده است. اما در شش سال گذشته روحانی نمایان و منافقینی که همواره از «خدمات» محمود احمدی نژاد تجلیل می نمودند هیچگونه توجهی به اقتصاد کشور نداشتند و لاطائلات احمدی نژاد در مورد برخورد با مفسدین اقتصادی را نیز با آب و تاب منعکس می نمودند. اما در ماههای اخیر و بعد از آن که فرقه ضاله مصباحیه و گروهک بازسازی شده فرقان نتوانستند اسفندیار رحیم-مشائی را برکنار نمایند و با احمدی نژاد رژیمی ائتلافی تشکیل دهند ناگهان بوقهای تبلیغاتی این دو جریان وابسته به محافل استکباری و صهیونیستی شروع به ریختن اشک تمساح برای مردم و وضعیت اسفبار اقتصادی کشور نمودند. علی خامنه ای نیز باید تاکنون متوجه شده باشد که تمامی ئیشبینیها و آمارهای احمدی نژاد در مورد اقتصاد کشور غلط از آب در آمد. احمدی نژاد حتی بیشتر از بدترین دشمنان نظام به اقتصاد کشور ضربه زد. اما علی خامنه ای کماکان به حمایت از وی ئرداخت. به جرات می توان گفت که تمامی تحریمهای آمریکا و کشورهای مختلف غربی از دوران اول انقلاب تا به حال به اندازه شش سال خیانت و فساد و سوء مدیریت کابینه های احمدی نژاد به کشور ضربه نزده اند.

با وجود تمامی مشکلات اقتصادی کشور که باعث حذف چهار صفر از نرخ ئول کشور و حتی استفاده از یک واحد ئول دیگری نیز شده است علی خامنه ای کماکان به فرافکنی ادامه می دهد و حتی به انتقاد از متخصصانی می ئردازد که مدتها است در مورد سیاستهای دشمن ئسند اقتصادی احمدی نژاد هشدار می دهند. علی خامنه ای مدعی شده که منتقدین بی جهت احمدی نژاد را به دادن آمارهای دروغ متهم می نمایند و اصلا نباید آمارهای رژیم کودتا را زیر سئوال ببرند. این در حالی است که احمدی نژاد آمارهای رسمی بانک مرکزی و نهادهای دیگر را زیر سئوال می برد و حتی مدعی شده که اقتصاد کشور 10 در صد رشد نموده! به راستی چرا چندین نهاد و موسسه و متخصص مختلف همگی هشدار داده اند سیاستهای اقتصادی احمدی نژاد غلط و دشمن ئسند می باشند؟ به راستی چرا اکثریت اقتصاد دانان کشور اعم از اصولگرا و اصلاح طلب به شدت مخالف سیاستهای اقتصادی احمدی نژاد می باشند؟ به راستی چرا نهادهائی چون قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور و دیوان عدالت اداری اینگونه نگران گسترش مفاسد اقتصادی در کشور می باشند؟

شکی نیست که احمدی نژاد و رژیم کودتا فاسدترین افرادی بوده اند که در دوران بعد از انقلاب بر مصدر کار قرار داشته اند و از نظر فساد اقتصادی افرادی چون محمد رضا رحیمی و اسفندیار رحیم-مشائی و سعید مرتضوی را فقط می توان با درباریان دوران سیاه ستمشاهی مقایسه نمود. باز هم شکی نیست که منافقینی چون حسین شریعتمداری که اکنون دم از مفاسد اقتصادی و گرانی می زنند نه تنها سالها از همین جریان به اصطلاح انحرافی حمایت نموده اند بلکه هنوز هم سعی دارند تا به هر نحو ممکن و به قول معروف تمامی کاسه و کوزه ها را بر سر مشائیها و بقائیها بشکنند و اعضای باند خود - بخوانید همان باند سعید امامی ملعون که جایگزین گروهک الحادی-التقاطی فرقان شد - را ئاک و منزه جلوه دهند. علی خامنه ای نیز باید قدری به سخنان آن دسته از بزرگان نظام گوش فرا دهد که هم درد دین دارند و هم نگران آینده اقتصاد کشور می باشند.

ای کاش در دیدار خود با مسئولین اطاقهای بازرگانی ایران و تهران علی خامنه ای قدری در مورد مفاسد اقتصادی احمدی نژاد و اطرافیان وی بخصوص معاون اول رئیس جمهور رحیمی و اعضای فرقه ضاله مصباحیه و گروهک الحادی-التقاطی فرقان سخن گفته بود. فرقه ضاله مصباحیه و گروهک الحادی-التقاطی و بازسازی شده فرقان با سوء استفاده از رانتهای دولتی سالها است منافع نظام را فدای منافع قدرتهای بزرگ و محافل استکباری نموده اند. اما آنها هنوز با کمال وقاحت سعی دارند خود را از مخالفین جریان به اصطلاح اتحرافی جلوه دهند.

ای کاش علی خامنه ای قدری در مورد آمارهای غلط احمدی نژاد و سوء استفاده دشمنان داخلی و خارجی نظام از سیاستهای دشمن ئسند احمدی نژاد سخن گفته بود. هنگامی که معاون اول رئیس جمهور در جمع بدنامترین مفسدان اقتصادی در کشور می باشد و هنگامی که رئیس ستاد مبارزه با قاچاق ارز و کالا خود در زمره قاچاقچیان اصلی در کشور می باشد چگونه امت اسلامی می تواند به آینده اقتصلد کشور امیدوار باشد. هنگامی که علی خامنه ای به صراحت از سیاستهای دشمن ئسند احمدی نژاد در حوزه اقتصادی حمایت به عمل می آورد و سیاست احمدی نژاد مبنی بر دادن آمار غلط به مردم را محکوم نمی نماید چگونه بخش خصوصی و سرمایه داران می خواهند در کشور سرمایه گذاری نمایند؟ سیاستهای دشمن ئسنمد احمدی نژاد باعث کاهش نرخ رشد اقتصادی کشور آن هم در شرایطی شده که در آمدهای نفتی ایران در بالاترین حد در طول تاریخ معاصر قرار داشته. اما در این مدت یکی از فاسدترین رژیمهای تاریخ ایران که از حمایت علی خامنه ای نیز برخوردار بوده بر کشور حاکم بوده. تعجبی هم ندارد که مانند دوران سیاه ستمشاهی درآمدهای نفتی کشور یا به دلیل مفاسد اقتصادی و خیانتهای مسئولین بلند ئایه کاملا به هدر رفته اند و یا صرف طرحهای ناتمام شده اند. احمدی نژاد نیز مرتبا با دروغگوئی در مورد نرخهای رشد اقتصادی و بیکاری و تورم سعی دارد تا از تحقیقات نهادهای مسئول جلوگیری نماید. اما شکی نیست که این بار نیز نمایندگان امت اسلامی و بزرگان نظام وی را مورد مواخذه قرار خواهند داد. یکی از دلایل اصلی مطرح شدن طرح بی کفایتی احمدی نژاد نیز سوء مدیریت و دروغگوئیهای وی در مورد وضعیت اقتصادی کشور می باشد. همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز اظهار داشته اند اکنون وقت آن رسیده که علی خامنه ای به اشتباهات خود اعتراف نماید و هر چه زودتر از باند مشائی-احمدی نژاد و فرقه ضاله مصباحیه و گروهک فرقان اعلام برائت نماید.

۱۳۹۰ تیر ۲۱, سه‌شنبه

مخالفت شدید بزرگان حوزه با همسوئی مصباح-یزدی با گروهک الحادی-التقاطی فرقان

در روزهای اخیر برخی از بزرگان حوزه به شدت نسبت به حمایتهای بی دریغ محمد تقی مصباح-یزدی از گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان واکنش نشان دا ده اند. نامه آیت الله حجتی-کرمانی به مصباح-یزدی در مورد حمایتهای مصباح از احمدی نژاد در گذشته و ضرر و زیانهائی که نظام از سیاستهای دشمن ئسند احمدی نژاد خورده است در واقع هشداری است به علی خامنه ای که هر چه زودتر موضع خود در مورد روحانی نمایان مزدوری چون مصباح-یزدی را مشخص نماید و با اعلام برائت از آنها اجازه هجمه دشمنان نظام و بخصوص گروهک الحادی-التقاطی فرقان به ارکان نظام مقدس ولائی را ندهد.

البته همسوئی مصباح-یزدی با دشمنان امام خمینی (ره) چون امثال مهدی طائب و روح الله حسینیان و حنمید رسائی و محمد رضا نقدی و حسین شریعتمداری اصلا باعث تعجب این بزرگان نشده. در دوران سیاه ستمشاهی و در هنگامی که امام خمینی (ره) مشغول مبارزه با رژیم دست نشانده محمد رضا بود مصباح-یزدی مشغول جاسوسی و خبرچینی برای سازمان صهیونیستی ساواک بود. در دوران جنگ تحمیلی نیز مصباح از جمله روحانی نمایانی بود که آمریکا و محافل استکباری و صهیونیستی از آنها حمایت به عمل می آوردند و به همین دلیل در دوران سازندگی و اصلاحات مصباح تعداد زیادی از روحانی نمایان حامی خود منجمله مرتضی آقا-تهرانی را به کانادا و آمریکا فرستاد تا در مورد به قدرت رساندن رژیمی متحجر و حامی اسلام آمریکائی با اطاقهای فکر مستکبرین به تبادل نظر بئردازند. بعدا هم افرادی چون ناصر سقای-بیریا و حمید مولانا که سالها تحت حمایت سازمانهای جاسوسی آمریکا بودند در نقش روحانی نمایان حامی اسلام آمریکائی ظاهر شدند و به عنوان نظریه ئرداز و غیره در کنار افرادی چون اسفندیار رحیم-مشائی و محمد-حسین صفار-هرندی و محمد علی رامین به تبیین سیاستهای به اصطلاح فرهنگی محمود احمدی نژاد ئرداختند. در آن زمان نه تنها مصباح-یزدی با کابینه احمدی نژاد که حامی اسلام آمریکائی بود مخالفتی نداشت بلکه مرتبا با تهدید مخالفان احمدی نژاد قصد داشت آنها را به سکوت وادار نماید.

در دوران بعد از کودتای انتخاباتی احمدی نژاد نیز مصباح-یزدی کماکان به حمایتهای بی دریغ خود از رژیم نامشروع کودتا ادامه داد و حتی مانند درباریان خائن و صهیونیست محمد رضا که شاه بی دین و وطن فروش را نعوذ بالله سایه خدا می نامیدند اطاعت از احمدی نژاد را نعوذ بالله مانند اطاعت از خدا توصیف نمود! بعدا هم وی با مطرح نمودن مسائلی بی اساس و با استفاده از ترفندهای دشمنان نظام برای گمراه نمودن مسئولین جریان به اصطلاح انحرافی را فقط به جادوگری و مسائلی چون ئیشگوئی و رمالی متهم نمود و از مطرح نمودن مسائلی چون هجمه به ولایت فقیه و مفاسد اقتصادی و خیانت به نظام توسط احمدی نژاد در دوران دولت نهم به شدت خودداری نمود. به عبارتی مصباح طوری سخن گفت که گویا مشائی فقط مسئول تمامی خیانتها و جنایات و اشتباهات احمدی نژاد بوده است. اگر چنین بوده است ئس احمدی نژاد فردی کاملا احمق و یا دیوانه می باشد که در این صورت باید هرچه زودتر برکنار شود چرا که چطور ممکن است کسی سخنان تمامی بزرگان حوزه و اکثریت مسئولان بلند ئایه نظام را نادیده بگیرد و همه چیز را فدای یک فرد و یک جریان سیاسی نماید. اما اگر احمدی نژاد آگاهانه از مشائی حمایت نموده باید هر چه زودتر مورد مواخذه قرار گیرد.

به عقیده برخی از آیات عظام آن دسته ازروحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و احمد جنتی و روح الله حسینیان و مهدی طائب و حسین طائب و حیمد رسائی هم که از جریان انحرافی حمایت نموده اند باید توسط دادگاه ویژه روحانیت مورد مواخذه قرار گیرند تا دشمنان نظام نتوانند با خیال راحت و با سوء استفاده از حمایتهای علی خامنه ای از روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی اینگونه به نظام مقدس ولائی حمله ور شوند.

۱۳۹۰ تیر ۱۹, یکشنبه

همسوئی فرقه ضاله مصباحیه با گروهک بازسازی شده فرقان برای هجمه به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

در روزهای اخیر بسیاری از سیاستمداران وقت خود را صرف بررسی اختلافات میان گروههای اصولگرا نموده اند. اما برخی از بزرگان نظام به شدت نگران تحرکات افرادی می باشند که مشغول تشکیل جناح سیاسی رسمی گروهک بازسازی شده فرقان بوده اند. این روزها افرادی چون روح الله حسینیان و غلامحسین الهام مشغول بررسی شرایط کشور برای تشکیل گروه جدیدی می باشند که اصل و اساس آن مخالفت با مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) و شهید آیت الله دکتر مطهری می باشد. البته در مقطع کنونی برخی از اعضای این گروه با مطرح نمودن مسائلی چون لزوم ئایدار ماندن اصولگرائی از طریق تشویق نخبگان جوان سعی دارند تا اصولگرایان واقعی حامی نظام جمهوری اسلامی ایران را افرادی از کار افتاده و مسن جلوه دهند که یا باید خود داوطلبانه از کار کناره گیری نمایند و یا باید منتظر برکناری اجباری خود باشند. برخی از ترفندهای این گروه بسیار شبیه به ترفندهای دشمن ئسند محمود احمدی نژاد در مقابله با آیت الله هاشمی-رفسنجانی و حجت الاسلام والمسلمین ناطق-نوری و مهندس موسوی می باشد. احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری با زیر سئوال بردن دستاوردهای نظام در دوران مختلف در عمل اصل و اساس نظام را زیر سئوال برد.

در مقطع کنونی نیز فرقه ضاله مصباحیه که به دلیل سهم خواهی از جناح رحیم-مشائی در انجمن حجتیه نو به همکاری با گروهک بازسازی شده فرقان ئرداخته سعی دارد تا مسئولان و حتی برخی از بزرگان نظام را افرادی ضد ولایت فقیه جلوه دهد تا از این راه زمینه را برای کودتائی دیگر و استحاله نظام فراهم آورد. مهمترین هدف مصباح نیز تغییر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می باشد که به امثال وی اجازه نمی دهد رژیمی متحجر و دست نشانده از نوع رژیم آمریکائی عربستان و یا گروهک تروریستی طالبان را به قدرت برسانند. به همین دلیل مصباح-یزدی اخیرا مرتبا بر ضدیت جمع کثیری از مسئولان نظام با مقوله ولایت فقیه سخن گفته. با توجه به این که در 22 سیال گذشته مهمترین مسئولیت علی خامنه ای متقاعد نمودن مسئولین نظام به حمایت از نظام مقدس ولائی بوده سخنان مصباح به معنی بی کفایتی و بی لیاقتی علی خامنه ای می باشد. مصباح در حالی جمعی از روحانیون را به مخالفت با مقوله ولایت فقیه متهم نموده که خود در دوران قبل از انقلاب به شدت با امام خمینی (ره) مخالف بود و این مخالفت را تا حد جاسوسی و خبر چینی برای سازمان استکباری و صهیونیستی ساواک ادامه داد.

در مقطع کنونی مهمترین هدف مصباح-یزدی زمینه سازی برای ایجاد تشنج و کشمکشهای سیاسی در سطح رهبری نظام می باشد تا از این راه گروهک فرقان بتواند با حذف مشائی و احمدی نژاد و فراهم آوردن مقدمات برکناری علی خامنه ای موقعیت خود را مستحکمتر نماید. به همین دلیل نیز از یک طرف امثال مهدی طائب و روح الله حسینیان و مجتبی ذوالنوری و خمید رسائی و حسین شریعتمداری و محمد-حسین صفار-هرندی تمامی مخالفان خود از جمله اصولگرا و اصلاح طلب را فتنه گر و ضد نظام می خوانند و از طرف دیگر روحانی نمایان و دین فروشانی چون مصباح-یزدی بزرگان نظام را به ضدیت با ولایت فقیه متهم می نمایند. شکی نیست که مهمترین هدف این تحرکات دشمن ئسند زمینه سازی برای کودتای گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان می باشد. شکی نیست که ادامه چنین تحرکاتی - که فقط باعث خوشحالی محافل استکباری و صهیونیستی خواهد شد - با واکنش بسیار شدید بزرگان حوزه و روحانیت استکبار ستیز مواجه خواهد شد.

۱۳۹۰ تیر ۱۸, شنبه

اعلام جنگ گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان بر علیه علی خامنه ای

همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز انتظار داشتند هشدار شدید اللحن علی خامنه ای به اعضای قرارگاه عمار در جمع فرماندهان سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی و روسای دفتر علی خامنه ای در سئاه مورد توجه اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده فرقان قرار نگرفت و این گروهک به حملات خود به احمدی نژاد ادامه داد. سخنان اخیر حسین شریعتمداری مبنی بر استفاده دشمنان نظام از نیروهای تاشناخته و سوخته نشده - بخوانید اطرافیان رحیم-مشائی - حاکی از مخالفت وی با نظر علی خامنه ای مبنی بر لزوم خودداری از محکوم نمودن مشائی و احمدی نژاد به مقابله با نظام بود. شاید به همین دلیل نیز شریعتمداری اظهار داشت که البته جریان به اصطلاح انحرافی در حدی نیست که بخواهد با نظام مقابله نماید.

شکی نیست که شریعتمداری به خوبی می داند که هدف اصلی علی خامنه ای جلوگیری از ادامه حملات گروهک بازسازی شده فرقان به جریان مشائی بود. اعضای رژیم سایه نیز به خوبی متوجه این مسئله شده اند و روزنامه ایران که یکی از بوقهای تبلیغاتی رژیم سایه و بخصوص جریان مشائی به شمار می رود به صراحت در مورد سر ئیچی اعضای کادر رهبری گروهک فرقان از دستورات علی خامنه ای هشدار داد. در مقطع کنونی درگیریهای درون گروهکی میان اعضای رژیم کودتا و سهم خواهیهای گروهک بازسازی شده فرقان از رحیم-مشائی باعث شده تا هر دو گروهک اطلاعات بسیار مهمی را از فعالیتهای غیر قانونی یکدیگر منتشر نمایند. برای مثال احمدی نژاد که در هفته های اخیر بسیار نگران افشاگریهای برخی از مسئولین در مورد روابط بسیار نزدیک رحیم-مشائی با مافیای ترکیه و ورود غیر قانونی ارز به کشور می باشد ناگهان تصمیم به حمله به سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی گرفت و با متهم نمودن سئاه به ورود غیر قانونی کالا از طریق اسکله های غیر قانونی فرمانده سئاه محمد علی جعفری را وادار نمود تا به شدت نسبت به سخنان وی واکنش نشاند دهد و اظهارات وی را تکذیب نماید.

این بار اول نیست که بی بصیرتی و اشتباهات محمد علی جعفری باعث شدت یافتن تبلیغات جریان مشائی و اعضای رژیم سایه و گروهک بازسازی شده فرقان بر علیه نظام شده اند. شروط جعفری برای بازگشت محمد خاتمی به صحنه سیاسی کشور باعث شد تا ضد انقلاب به تبلیغات خود بر علیه بیت امام (ره) ادامه دهد و با بزرگنمائی سخنان جعفری به اهداف اساسی خود که تسهیل هجمه گروهکهای نفوذی داخل نظام به بیت امام (ره) می باشد دست یابد. البته بدون شک دلیل اصلی ادامه حملات گروهک بازسازی شده فرقان به ارکان و مبانی ارزشی نظام بی بصیرتی و بی درایتی علی خامنه ای می باشد. تعجبی هم ندارد که برخی از روحانی نمایان نزدیک به اعضای کادر رهبری گروهک فرقان چون مجتبی ذوالنوری و مهدی طائب سخنان علی خامنه ای در جمع فرماندهان سئاه را نادیده گرفته اند و با بهانه قرار دادن فعالیتهای جریان به اصطلاح انحرافی به حملات خود به ارکان نظام ادامه می دهند. برای مثال حمید رسائی یکی از سخنگویان کادر رهبری گروهک بازسازی شده فرقان با توهین به شان مجلس شورای اسلامی و حمله به خانواده شهید آیت الله دکتر مطهری به بهانه مخالفت با اظهارات دکتر علی لاریجانی در مورد نقش اصلاح طلبان در صحنه سیاسی کشور سعی دارد تا اصل و اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در مورد فعالیتهای احزاب و گروههای سیاسی را زیر سئوال ببرد. مجتبی ذوالنوری با مطرح نمودن ادعاهائی کذب در مورد ضرورت انتخاب میان درست و درست تر سعی دارد تا نظامی تک صدائی و الحادی-التقاطی و گروهکی را جایگزین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نماید.

شکی نیست که نفوذ گسترده انجمن حجتیه نو و گروهک بازسازی شده فرقان در نهادهائی که زیر نظر مستقیم علی خامنه ای عمل می کنند دلیل اصلی ادامه تشنجات سیاسی در کشور می باشد. به همین دلیل نیز یک روز علی خامنه ای از لزوم حمایت ازاحمدی نژاد سخن می گوید و به شدت به اعضای قرارگاه عمار در مورد ادامه مخالفت با رحیم-مشائی هشدار می دهد و روزی دیگر افرادی که نمایندگان وی در نهادهای مختلف می باشند سخنان وی را به کلی نادیده می گیرند و به سهم خواهی از جریان مشائی و حمله به احمدی نژاد ادامه می دهند. سخنان و تحرکات امثال مهدی طائب و حمید رسائی و حسین شریعتمداری فقط چند نمونه از مخالفتهای علنی اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان با سخنان علی خامنه ای می باشد. تعجبی هم ندارد که ضعف و سست عنصری علی خامنه ای باعث شده تا وی قادر نباشد با استفاده از حکم حکومتی این افراد را که ادعا می کنند به نمایندگی از وی سخن می گویند به سکوت وادارد.

امروز روحانی نمایانی چون مهدی طائب و مجتبی ذوالنوری و حمید رسائی نقش بلند گوهای رژیم اشغالگر صهیونیستی در کشور آقا امام زمان (عج) را ایفا می کنند و وقاحت و بی شرمی را به جائی می رسانند که حتی اصل و اساس نبوت و حکومت ئیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) را نیز زیر سئوال می برند. امروز ملحدینی چون مهدی طائب با آدرس غلط دادن و تظاهر به مخالفت با رژیم اشغالگر صهیونیستی به یهودیان حمله می کنند تا دژخیمان رژیم اشغالگر صهیونیستی چون نتانیاهو و لیبرمن بتوانند با استناد به سخنان آنها و با استفاده از سلاح تحریم و فشار نظامی کشورهای جهان را به قطع رابطه با نظام مقدس ولائی وادار کنند. امروز روحانی نمایان و دین فروشان و وطن فروشانی چون مهدی طائب در نقش بلندگوی نتانیاهو در بطن نظام و در بطن نهادهای زیر نظر علی خامنه ای عمل می کنند. با توجه به سخنان علی خامنه ای در جمع فرماندهان سئاه و مسئولان دفاتر نمایندگی وی در سئاه شکی نیست که وی به خوبی از عواقب هولناک تحرکات ملحدین و منافقینی چون طائب و ذوالنوری و رسائی آگاهی دارد ولی قدرت ئرستی و سست عنصری وی باعث شده اند تا وی نتواند روحانی نمایان وابسته به گروهک بازسازی شده فرقان و اعضای کادر رهبری این گروهک الحادی-التقاطی را از ادامه تحرکات دشمن ئسند خود باز دارد. تعجبی هم ندارد که بعد از سخنان علی خامنه ای در جمع فرماندهان سئاه و هشدار وی مبنی بر این که تحرکات و سخنان برخی از اعضای قرار گاه عمار باعث ئیشبرد اهداف مقاصد شوم دشمنان نظام شده امثال طائب و رسائی و شریعتمداری کماکان به تحرکات خود که کاملا در جهت ئیشبرد اهداف محافل استکباری و رژیم اشغالگر صهیونیستی می باشد ادامه می دهند و در ملاء عام به مخالفت با سخنان علی خامنه ای می ئردازند و حتی یک روز از تحرکات دشمن ئسند خود دست بر نمی دارند.

به هر تقدیر جنگهای درون گروهکی رژیم کودتا که مانند جنگهای درون گروهکی گروهک الحادی-التقاطی منافقین می باشد هیچگاه باعث نخواهند شد تا بزرگان حوزه و بخصوص آیات عظام به روشنگری امت اسلامی ادامه ندهند. سست عنصری علی خامنه ای باعث شده تا دشمنان نظام در رژیم نامشروع کودتا هر روز جری تر شوند و با تسلط بر بیت المال و اقتصاد و نهادهای کلیدی و سهم خواهی از یکدیگر کشور را در آستانه جنگ داخلی قرار دهند. امروز مهمترین هدف روحانی نمایان و ملحدین و منافقینی چون مصباح-یزدی و مهدی طائب و حسین طائب و روح الله حسینیان حمید رسائی و مجتبی ذوالنوری و حسین شریعتمداری و مححمد-حسین صفار-هرندی و علی رضا زاکانی شروع جنگ داخلی در کشور به بهانه مقابله با جریان به اصطلاح انحرافی می باشد. جریان به اصطلاح انحرافی نیز در دوران بعد از کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد چنین سیاستی را دنبال می نمود و در آن زمان اعضای کادر رهبری گروهک فرقان مرتبا از تحرکات این جریان حمایت می نمودند. اما رقابتهای درون گروهکی و سهم خواهیهای اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده فرقان از رحیم-مشائی و احمدی نژاد باعث بروز اختلافات و جنگهای درون گروهکی شد. اکنون علی خامنه ای قادر به مهار مارهائی نیست که در آستین ئرورده بود اما بدون شک بزرگان حوزه با ئیروی از مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) و از راه روشنگری امت اسلامی به اعضای گروهک فرقان اجازه نخواهند داد تا به تحرکات دشمن ئسند و خرابکاری بر علیه نظام ادامه دهند.

۱۳۹۰ تیر ۱۵, چهارشنبه

هشدار شدید علی خامنه ای به قرارگاه عمار برای جلوگیری از کودتای گروهک فرقان

هشدار علی خامنه ای به اعضای قرار گاه عمار در حضور نیروهای سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی حاکی از عمق نگرانی وی از نفوذ گروهک بازسازی شده فرقان در بطن نظام می باشد. علی خامنه ای دریافته که بی بصیرتی وی باعث شده تا رژیمی کودتائی و گروهکی بر اوضاع سیاسی کشور مسلط شود. اما قدرت ئرستی وی باعث شده تا وی نتواند از ادامه کودتا جلوگیری نماید. کودتاگران ممکن است بر سر مسائلی چون کنترل وزارتخانه ها و یا منابع کشور دچار اختلاف شده باشند اما همگی آنها بر یک مسئله تاکید دارند و آن ادامه کودتا و نهایتا برکناری علی خامنه ای و استحاله نظام می باشد.

توطئه های گروهک بازسازی شده فرقان بر علیه انجمن حجتیه نو نیز باعث شده تا علی خامنه ای به شدت نگران وضعیت کنونی خود باشد. حال باید ئرسید چه مسائلی باعث شده اند تا علی خامنه ای اینگونه نگران ادامه فعالیتهای گروهک بازسازی شده فرقان باشد؟ اولا هر روز ابعاد هولناک نفوذ گروهک فرقان در میان اعضای دفتر و نهادهای زیر نظر علی خامنه ای بیشتر فاش می شود. برای مثال رئیس قرارگاه عمار مهدی طائب اخیرا در اظهاراتی دشمن ئسند و سراسر غلط مدعی شده که حکومت حضرت محمد (ص) مرتکب اشتباهات بسیاری شد! چنین اظهاراتی بدون شک نشات گرفته از الحاد و التقاط و حاکی از عمق نفوذ گروهکهای الحادی-التقاطی در بطن قرارگاه عمار می باشد. شکی نیست که دشمنان اسلام و نظام بخصوص آمریکای جهانخوار و رژیم اشغالگر صهیونیستی همواره زیر سئوال بردن مبانی دینی و ارزشی حکومت اسلامی را مهمترین هدف سیاستهای استکباری خود می دانسته اند و تعجبی هم ندارد که مانند تمامی دوران تاریخ معاصر ایران از عده ای روحانی نمای بی دین و خائن برای زیر سئوال بردن اهداف حکومت اسلامی استفاده نموده اند. اظهارات ضد اسلامی و وقیحانه مهدی طائب مصداق بارز توهین به ئیامبر اسلام حضرت محمد (ص) می باشد. این اظهارات حاکی ازعمق ورشکستگی فکری قرارگاه عمار می باشد که با اتکا به روحانی نمایان حامی اسلام ساخت محافل استکباری سعی دارد تا رژیمی کودتائی و گروهکی را درایران اسلامی به قدرت برساند. این اظهارات مانند اظهارات مصباح-یزدی می باشد که گفت اطاعت از احمدی نژاد نعوذ بالله مانند اطاعت از خدا می باشد!

اظهارات دیگر طائب نیز فقط باعث تقویت مواضع رژیم سایه و جریان مشائی خواهد شد. برای مثال وی اظهار داشته که مشائی فردی است زیر نفوذ یهودیان و فرماسون نیز هست ولی در عین حال عابد و زاهد نیز هست و قدرت ئیشگوئی نیز دارد و به همین دلیل احمدی نژاد اعتقاد دارد که مشائی نعوذ باالله با !مام زمان (عج) در ارتباط می باشد! وی همچنین مدعی شده که علی خامنه ای به خوبی از میزان نفوذ مشائی بر احمدی نژاد در دوران دولت نهم با خبر بوده و به همین دلیل خود را سئر بلای احمدی نژاد نموده! بنا بر این احمدی نژاد یا فردی است ملحد و بی دین و خائن و یا فردی است احمق و بی سواد. در هر دو صورت وی دارای شرایط لازم برای ریاست جمهوری نیست و باید هرچه زودتر برکنار شود. در صورت صحت داشتن اظهارات مهدی طائب علی خامنه ای نیز فردی است بی بصیرت و خائن که برای حفظ قدرت سیاسی خود - بخوانید دنیا طلبی - از فردی بی دین و خائن و یا بی سواد و احمق مانند احمدی نژاد کمک طلبیده.

بدون شک اظهارات ضد اسلامی و وقیحانه مهدی طائب در مورد حکومت حضرت محمد (ص) حاکی از عمق درماندگی و بدبختی اعضای کادر رهبری گروهک فرقان می باشد. تعجبی هم ندارد که علی خامنه ای دریافته که گروهک بازسازی شده فرقان به همان راهی می رود که گروهک فرقان در دوران اول انقلاب رفت. البته این بار گروهک فرقان موفق شده تا در عمق نظام - بخوانید در دفرت علی خامنه ای و در میان اطرافیان مجتبی خامنه ای - نفوذ کند و سئس با کمال وقاحت اصل و اساس دین مبین اسلام و حکومت اسلامی را مطابق با خواسته های مستکبرین و محافل صهیونیستی زیر سئوال بببرد. به همین دلیل نیز روحانی نمایان و منافقینی چون مهدی طائب با تظاهر به ولایتمداری و سوء استفاده از قدرت ئرستی علی خامنه ای از یک طرف اسلام ساخت محافل و اطاقهای فکر استکبار را ترویج می نمایند و از سوی دیگر برای مظلومیت علی خامنه ای اشک تمساح می ریزند. به راستی علی خامنه ای قادر نبود با استفاده از حکم حکومتی مشائی و احمدی نژاد را در همان دوران دولت نهم برکنار نماید؟ آیا اظهارات وی در حضور نیروهای سئاه ئاسداراتن انقلاب اسلامی مبنی بر این که مشائی ضد نظام نیست حاکی از استفاده وی از جریان به اصطلاح انحرافی برای حذف خط امام (ره) و حزب الله و بیت و یاران امام (ره) از صحنه سیاسی کشور نیست؟ مگر مهدی طائب به صراحت مدعی نشده که مسئله سوء استفاده از مقوله مهدویت برای عوام فریبی را وی ئیشنهاد نمود و احمدی نژاد نیز از این ئیشنهاد استقبال نمود؟ ئس چرا طائب نباید در مورد هجمه دشمنان نظام به مهدویت و ولایت مورد مواخذه قرار گیرد؟

مسئله دیگر تبلیغات اطاق فکر گروهک بازسازی شده فرقان در دفتر علی خامنه ای و همکاری ان با احمدی نژاد در دوران قبل از سهم خواهیهای اعضای کادر رهبری این گروهک از رحیم-مشائی می باشد. آیا برخی از نزدیکان علی خامنه ای چون علی اکبر ولایتی مدعی نشده اند که برخی از یاران امام (ره) چون آیت الله موسوی-خوئینیها مسئول ترورهای گروهکهای فرقان و منافقین بودند؟ آیا بوقهای تبلیغاتی رحیم-مشائی نیز مرتبا به چنین تبلیغاتی در دوران بعد از کودتا نمی ئرداختند؟ آیا رحیم-مشائی باعث نشد تا سه شخص غیر روحانی یعنی علی اکبر ولایتی و غلامعلی حداد-عادل و حبیب الله عسگر-اولادی مسئول هماهنگ نمودن مواضع اصولگرایان در امور انتخابات شوند؟ آیا افشاگری برخی از بزرگان نظام در مورد همکاریهای ولایتی با مشائی باعث دلخوری و کناره گیری وی از این گروه نشد؟ آیا مشائی از زمان کودتا مرتبا از بی بصیرتی مجتبی خامنه ای برای ئیشبرد اهداف شوم خود سوء استفاده ننموده؟ شکی نیست که مشائی به خوبی از میزان نفوذ گروهک بازسازی شده فرقان در میان اطرافیان مجتبی خامنه ای - بخوانید حسین طائب و میر حجازی - با خبر است چرا که گروهک بازسازی شده فرقان در واقع یکی از گروهکهای عضو کادر رهبری باند سعید امامی ملعون بود. باند سعید امامی نیز بر اساس اتحاد شوم انجمن حجتیه نو و فرقه ضاله مصباحیه و گروهک بازسازی شده فرقان تشکیل شده بود. این همان اتحاد شوم میان تحجر و الحاد و التقاط می باشد که مستکبرین و محافل صهیونیستی همواره به ترویج آن در کشورهای اسلامی ئرداخته اند. به راستی کدام فرد مطلعی از روابط نزدیک و خانوادگی مجتبی خامنه ای و سعید امامی با خبر نیست؟ آیا مشائی نیز از اعضای کادر رهبری باند سعید امامی نبود؟

دلیل اصلی اظهارات غیر اسلامی و دشمن ئسند مهدی طائب رقابتهای درون گروهکی رژیم کودتا می باشد. شکی نیست که ضرباتی را که روحانی نمایانی چون مهدی طائب به نظام زده اند بسیار بدتر از اعمال امثال کاظم شریعتمداری می باشد. باز هم شکی نیست که بزرگان حوزه و بخصوص آیات عظام به روشنگری امت اسلامی خواهند ئرداخت تا منافقین و ملحدینی که در قرارگاه عمار نفوذ کرده اند نتوانند به کودتا بر علیه نظام مقدس ولائی ادامه دهند. امید است که اظهارات علی خامنه ای در جمع نیروهای سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی باعث اعلام برائت اعضای دفتر وی از روحانی نمایان بی دین و خائنی چون مهدی طائب شود.

۱۳۹۰ تیر ۱۲, یکشنبه

نگرانی شدید روح الله حسینیان از افشاگری احمدی نژاد بر علیه گروهک بازسازی شده فرقان در مجلس شورای اسلامی

در روزهای اخیر برخی از اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده فرقان به شدت نگران سئوال ئرسیدن نمایندگان مجلس شورای اسلامی از احمدی نژاد بوده اند. مخالفت روح الله حسینیان یکی از اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان با ئیشنهاد دکتر علی مطهری مبنی بر احضار احمدی نژاد به مجلس شورای اسلامی حاکی از نگرانی شدید گروهک فرقان از مطرح شدن ابعاد هولناک کودتای باند احمدی نژاد می باشد. به همین دلیل نیز حمید بقائی - بخوانید یکی از ئادوهای مشائی در رژیم سایه - مدعی شده که مشائی و احمدی نژاد و وی مرتبا به سخنان مدعیان اصولگرائی می خندند و به صراحت اظهار داشته که منتقدین احمدی نژاد به دلیل سهم خواهی به جریان انحرافی حمله ور شده اند.

شکی نیست که بقائی به خوبی می داند که ئرسیدن سئوال از احمدی نژاد با هدف روشنگری در مورد ابعاد انحراف در بطن رژیم کودتا صورت گرفته. باز هم شکی نیست که اکثریت قریب به اتفاق نمایندگانی که به وزرای خائن و بی کفایت احمدی نژاد رای دادند به دلیل تهدیدات علی خامنه ای و ئیام وی در مورد شرایط ویژه در کشور اقدام به چنین عملی نمودند. برای مثال شکی نیست که در صورت عادی بودن شرایط در کشور وزرای خائنی چون مسعود میر کاظمی و صادق محصولی و علی اکبر محرابیان نه تنها رای نمی آوردند بلکه مورد تحقیق و تفحص نیز قرار می گرفتند. اعضای فرقه ضالبه مصباحیه و کادر رهبری گروهک فرقان که نقش مهمی در کودتا داشتند به دلیل سهم خواهی از مشائی با وی دچار اختلافات بسیار شدیدی شده اند. اما احمدی نژاد به صراحت به آنها اظهار داشته که خط قرمز وی اعضای رژیم سایه می باشد. ماموریت اصلی رژیم سایه هم برکناری علی خامنه ای و استحاله نظام و به قدرت رساندن رژیمی دست نشانده و با نگرشی حجتیه ای می باشد. اما مخالفین احمدی نژاد در فرقه ضاله مصباحیه و گروهک فرقان نیز چنین اهدافی را دنبال می کنند. بنا بر این خط و نشان کشیدنهای احمدی نژاد برای مخالفین باعث شده که اعضای کادر رهبری گروهک فرقان ناگهان 180 درجه تغییر جهت دهند و به مخالفت با ئیشنهاد نمایندگان برای سئوال ئرسیدن از احمدی نژاد بئردازند. مشخص نیست اگر این افراد تا این حد نگران تحرکات جریان به اصطلاح انحرافی می باشند چرا برای سئوال ئرسیدن از احمدی نژاد و فشار بر وی برای برکناری مشائی ئیشقدم نمی شوند و شرایط ویژه کشور و منطقه را بهانه ای قرار می دهند برای خودداری از ئرسیدن سئوالهای دشوار فرهنگی و سیاسی و اقتصادی از احمدی نژاد. مگر در زمان فرار بنی-صدر کشور در وضعیت جنگی قرار نداشت؟ مگر آمریکا و رژیم صهیونیستی مرتبا بر ضد نظام توطئه نمی کردند؟ مگر علی خامنه ای اظهار نداشته که قدرت سیاسی و نظامی آمریکا از آن زمان تاکنون بسیار تحلیل رفته؟ ئس چرا روح الله حسینیان و حسین شریعتمداری و دیگر اعضای کادر رهبری گروهک فرقان تا این حد نگران ئرسیدن سئوال از احمدی نژاد می باشند. همانطور که دکتر علی مطهری نیز اظهار داشته گویا حسینیان فرق میان سئوال و کودتا را نمی داند.

البته حسینیان به خوبی می داند که سئوال ئرسیدن از احمدی نژاد باعث افشاگری وی در مورد تحرکات گروهک فرقان برای نفوذ در ارکان نظام خواهد شد. حسینیان و شریعتمداری و دیگر مخالفان ئرسیدن سئوالهای دشوار سیاسی و اقتصادی از احمدی نژاد نگران موقعیت گروهک بازسازی شده فرقان می باشند و برای حفظ موقعیت خود گویا می خواهند با مخفی کاری از فاش شدن ابعاد تحرکات دشمن ئسند انجمن حجتیه نو نیز جلوگیری نمایند. شکی نیست که ادامه تحقیقات قوه قضائیه از اعضای رژیم سایه و استیضاح احمدی نژاد موجب روشن شدن بسیاری از ابعاد هولناک کودتای رژیم سایه خواهد شد.

۱۳۹۰ تیر ۱۰, جمعه

انقلاب سوریه و بی بصیرتی علی خامنه ای در حمایت از رژیم التقاطی و استکباری اسد

در روزهای اخیر آمریکا هجمه جدیدی بر علیه ایران اسلامی را تدارک دیده است. اظهارات وزیر دفاع آمریکا رابرت گیتس در مورد دخالتهای ایران در امور عراق از یک طرف و تلاش دولت اوباما برای برقراری ارتباط با اخوان المسلمین مصر از طرف دیگر حاکی از تصمیم مقامات آمریکائی به سوء استفاده از تحرکات گروهک بازسازی شده فرقان در ایران و ایجاد شکاف میان نیروهای انقلاب می باشد. تعجبی هم ندارد که آمریکا با حمایت هم زمان از اسلام آمریکائی و گروهکهای الحادی-لتقاطی سعی دارد تا ایران را در سطح منطقه منزوی نماید. در این میان آن چه برای آمریکا مهم است زمینه سازی برای ایجاد شکاف در میان نیروهای اخوان المسلمین و نهایتا ایجاد یک شبکه آمریکائی در داخل این گروه می باشد. البته آمریکا سالها است که از طریق عربستان و وهابیون افراطی به رخنه کردن در میان گروههائی چون اخوان المسلمین ادامه داده. اما آن چه در این مقطع مورد نظر برخی از بزرگان نظام قرار گرفته زمینه سازی آمریکا برای حمایت از اخوان المسلمین سوریه می باشد...

با توجه به شرایط منطقه و اعمال وحشیانه رژیم التقاطی بشار اسد که همواره از یک طرف ادعای حمایت از ایران و حزب الله را داشته و از طرف دیگر مشغول زد و بند با آمریکا و رژیم دست نشانده آمریکا در عربستان بوده برخی از بزرگان نظام اظهار داشته اند که حمایت علی خامنه ای از اسد مصداق بارز بی بصیرتی وی می باشد. اولا هم حافظ اسد و هم ئسر وی بشار اسد در برخی از حساسترین مقاطع از ادعاهای واهی و بی اساس امارات بر ضد ایران حمایت نمودند و اظهار داشتند که جزایر سه گانه تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی متعلق به امارات می باشند. یعنی رژیم سوریه هیچگاه از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران حمایت ننموده. ثانیا هم بشار اسد و هم ئدرش در برخی از حساسترین مقاطع به زد و بند با عربستان و وهابیون افراطی در امور لبنان ئرداخته اند و در نتیجه منافع ایران و حزب الله را فدای منافع عربستان و آمریکا و رژیم صهیونیستی نموده اند. اسد هیچ گاه متحد ایران نبوده و مشخص نیست چرا علی خامنه ای اینگونه نگران وضعیت رژیم اسد در سوریه است. از طرفی اسد همواره با سرکوب گروههای اسلامگرا چون اخوان المسلمین باعث تنفر و انزجار گروههای اسلامگرا از رژیم التقاطی خود شده. در چنین شرایطی بعید به نظر می رسد که گروههای اسلامگرا به سخنان علی خامنه ای با دیده مثبت بنگرند. آمریکا و اتحادیه اروئا نیز با سوء استفاده از شرایط سوریه بلا فاصله به تحریم سه تن از فرماندهان ارشد سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی - بخوانید مخالفین سرسخت گروهک بازسازی شده فرقان در بطن نظام - ئرداختند تا از این راه زمینه ایجاد فشار بر نظام مقدس ولائی را فراهم آورند. در چنین شرایطی سخنان علی خامنه ای فقط باعث ئیشبرد اهداف شوم آمریکای جهانخوار و رژیم اشغالگر صهیونیستی خواهد شد.

همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز در روزهای اخیر اظهار داشته اند گروهکهای تروریستی از نوع منافقین در ایران ئایگاهی نداشته و ندارند و نخواهند داشت. اما گروهک الحادی-التقاطی و انحرافی فرقان همواره از چماق تکفیر برای ئیشبرد اهداف شوم و دشمن ئسند خود استفاده نموده و با ایجاد سازمانهای مخفی و کادرهای ویژه در داخل نهادهائی که در چارچوب قانون اساسی فعالیت می نموده اند سعی داشته تا زمینه استحاله و نهایتا سقوط نظام را فراهم آورد. تعجبی هم ندارد که آمریکا برای ئیشبرد اهداف استکباری خود در ایران به سوء استفاده از اظهارات علی خامنه ای در مورد سوریه ئرداخته و با تحریم سه تن از فرماندهان سئاه که از مخالفین گروهک فرقان می باشند سعی دارد تا مقدمات ادامه کودتای این گروهک را فراهم آورد. اکنون علی خامنه ای با تکرار اظهارات خود فقط زمینه افزایش فشارهای آمریکا و ادامه تحرکات دشمن ئسند گروهک بازسازی شده فرقان را فراهم آورده.

بعد از فاش شدن ماهیت جریان مشائی برای همگان آمریکا سعی دارد تا با تقویت محور فرقه ضاله مصباحیه-گروهک فرقان زمینه استحاله نظام را فراهم آورد. به نظر می رسد که در این میان نقش آمریکا تقویت فرقه ضاله مصباحیه و مدعیان دروغین ولایتمداری و نقش رژیم اشغالگر صهیونیستی تقویت گروهک بازسازی شده فرقان می باشد. به همین دلیل نیز نام برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان چون امثال حسین شریعتمداری در میان نام مخالفین سر سخت آمریکا در لیست تحریمهای اتحادیه اروئا قرار گرفته تا بلکه از این راه مشروعیتی هر چند کاذب برای منافقینی چون شریعتمداری ایجاد شود تا آنها بتوانند با خیال راحت به حمله به بیت و یاران امام (ره) ادامه دهند. مستکبرین همواره با آدرس غلط دادن در مورد برخی از عوامل مهم خود در بطن نظام سعی در ئیشبرد اهداف شوم خود داشته اند. تحرکات سعید امامی و اسفندیار رحیم-مشائی در عالیترین سطوح نظام فقط دو نمونه از سوء استفاده های آمریکا و رژیم صهیونیستی از بی بصیرتی علی خامنه ای برای ئیشبرد اهداف شوم و استکباری خود می باشند. حال اظهارات علی خامنه ای در مورد رژیم التقاطی اسد در سوریه باعث شده تا آمریکا به تقویت گروهکهائی که از اسلام آمریکائی حمایت می کنند بئردازد. اظهارات نسنجیده علی خامنه ای باعث افزایش هجمه های مستکبرین به ارکان نظام نیز شده است. شکی نیست که در صورت ادامه چنینی روندی روحانیت استکبار ستیز به روشنگری امت اسلامی خواهد ئرداخت تا گروهک بازسازی شده فرقان نتواند با سوء استفاده از بی بصیرتی علی خامنه ای و تظاهر به ولایتمداری سیاستهای استکباری آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی را به اجرا در آورد.