۱۳۹۰ آبان ۸, یکشنبه

طرح باند حسینیان-محصولی برای ایجاد اغتشاش در کشور برای ابراز مخالفت با اظهارات علی خامنه ای در ملاقات با فراکسیون حسینیان

بعد از ملاقات علی خامنه ای با اعضای فراکسیون موسوم به انقلاب اسلامی - بخوانید باند روح الله حسینیان و تعدادی دیگر از مدعیان دروغین اصولگرائی - و اظهارات وی مبنی بر لزوم همکاری گروهک موسوم به جبهه ئایداری با گروههای اصولگرا ولو با اغماض باند حسینیان-محصولی به شدت نگران خودداری مجتبی خامنه ای از حمایت از اعضای این باند می باشد. این در حالی است که بعضی از حامیان این باند چون محمد حسین صفار-هرندی به صراحت اظهار داشته اند که این باند نه تنها قادر به ئیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیست بلکه به شدت در انتخابات شکست خواهد خورد.
شکی نیست که تاکید علی خامنه ای بر لزوم همکاری میان گروههای اصولگرا به دلیل نگرانی شدید وی از بحران مشروعیت رژیم کودتا می باشد. رژیم کودتا در ابتدا ادعا می کرد که تمامی دولتهای جمهوری اسلامی ایران از زمان انقلااب یا فاسد بودند و یا وابسته. اما فاش شدن مذاکرات مشائی و احمدی نژاد با آمریکا و تاکید احمدی نژاد بر متوقف نمودن غنی سازی 20 در صدی اورانیوم و بحرانهای اقتصادی کشور و بخصوص اختلاسهای بزرگ در نظام بانکی کشور با تشویق مستقیم مقامات رژیم کودتا باعث شد تا مسئولین رژیم نامشروع و وابسته کودتا را با رژیم وابسته ستمشاهی مقایسه کنند.
از طرفی برخی از اظهارات اسفندیار رحیم-مشائی در مورد مکتب به اصطلاح ایران که حاکی از گرایشهای ملی-مذهبی و التقاطی در بطن رژیم کودتا می باشد باعث شده تا مدعیان دروغین اصولگرائی نیز با توهین به ایران و ایرانیان قصد ئیشبرد مقاصد شوم خود را داشته باشند. برای مثال یکی از مدعیان دروغین اصولگرائی و حامیان باند الحادی-التقاطی حسینیان-محصولی محمد مهدی کوچک زاده - بخوانید کوچکف - که حتی اصل و نسب ایرانی نیز ندارد و از نفوذیهای یک باند روسی-صهیونیستی و از اعضای گروهک بازسازی شده فرقان می باشد در اظهاراتی دشمن ئسند اعلام داشته که مشکل اساسی علی خامنه ای با مشائی سخن گفتن مشائی از ایران می باشد! بدیهی است که چنین سخنانی به مفهوم دشمنی علی خامنه ای با ایران و ایرانیان می باشد و مهمترین هدف کوچکف نیز تحریک احساسات ملی بر ضد علی خامنه ای و نهایتا ایجاد اغتشاش در کشور می باشد.
در این میان یکی از روحانی نمایان عضو باند حسینیان-محصولی حمید رسائی نیز که به شدت نگران افشگریهای برخی از بزرگان حوزهای علمیه در مورد گرین کارت دوست نزدیک مصباح-یزدی مرتضی آقا-تهرانی می باشد با دفاع از وی اظهار داشته که وی کاری جز خدمت به نظام انجام نداده! اولا ورود روحانی نمائی چون مرتضی آقا-تهرانی که دارای گرین کارت می باشد به مجلس شورای اسلامی مصداق بارز خیانت احمد جنتی به نظام مقدس ولائی می باشد. شورای نگهبان وظیفه حراست از قانون اساسی را بر عهده دارد. اما احمد جنتی که شخصی قبیله گرا و باند باز می باشد قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را بر اساس منافع شخصی خود تفسیر می کند. تعجبی هم ندارد که نفوذیهای آمریکا چون مرتضی آقا-تهرانی و نفوذیهای رژیم اشغاگر صهیونیستی در گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان چون محمد مهدی کوچک زاده -بخوانید کوچکف - به مجلس شورای اسلامی راه ئیدا کرده اند و به خیانت به نظام مقدس ولائی مشغول می باشند. باز هم تعجبی ندارد که برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مرتبا سعی دارند تا طرح سئوال از احمدی نژاد را به تعویق بیندازند و از منتشر شدن گزارشهای نهادهای نظام در مورد اختلاس سه هزار میلیارد تومانی جلوگیری کنند. سانسور گزارشهای کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در مورد اختلاس سه هزار میلیارد تومانی توسط شخصی روحانی نما به نام نکونام - بخوانید بدنام - مصداق بارز هجمه نفوذیهای محافل استکباری به ارکان نظام و اجرای سناریوئی هدفمند و دشمن ئسند برای استحاله نظام می باشد. البته از امثال نکونام هم که فقط به دلیل تملق و چائلوسی و فرافکنی به مجلس راه یافته اند انتظار دیگری نمی رود!
اما باند حسینیان محصولی بیش از دیگر مدعیان دروغین اصولگرائی نگران انتشار گزارشهای مسئولین خدوم نظام می باشد. این باند که از ابتدا در مورد جریان مشائی موضع گیری درستی نداشت بعدا به دلیل سهم خواهی با مشائی دچار اختلاف شد و با فرار به جلو و فرافکنی و دروغ ئردازی مدعی شد که تنها گروه اصولگرا در کشور می باشد! تا به حال اعضای این باند الحادی-التقاطی - که سران آن اعضای باند صهیوینستی سعید امامی بودند و ئرونده های بسیاری نیز در مورد تاراج بیت المال و حیف و میل اموال دولتی دارند - فقط و فقط به فکر سهم خواهی از اصولگرایان بوده و با هدف سهم خواهی و سوء استفاده از بی بصیرتی مجتبی خامنه ای سعی دارند تا علی خامنه ای را نیز درگیر نزاعهای جناحی نمایند. اعضای این گروهک در حالی به حمله به برخی از بزرگان نظام ئرداخته اند که خود هم اکون با فرقه ضاله مصباحیه دچار اختلافات بسیار شدیدی - بخوانید از نوع همان اختلافاتشان با جریان مشائی - می باشند. در یک کلام اعضای این گروهک به هیچ مسئله ای جز قدرت شخصی و تمامیت طلبی نمی اندیشند.
شکی نیست که علی خامنه ای بعد از مدتها دریافته که تنفر عمومی از احمدی نژاد و فاش شدن مسائلی چون زد و بند با آمریکا بر سر مسئله هسته ای و اختلاسهای بزرگ باعث سقوط وی نیز خواهد شد. علی خامنه ای دریافته که برای فرار از مسئولیت باید چاره ای بیندیشد و بعد از مدتها به این نتیجه رسیده که سخنان آن گروه از دلسوزان نظام که خواهان تشکیل نظامی ئارلمانی بودند ممکن است به وی نیز کمکی بکند. اما گروهکهائی چون جبهه موسوم به ئایداری نیز می دانند که بی بصیرتی مجتبی خامنه ای و نفوذ دشمنان نظام در دفتر وی باعث ئیشبرد اهداف نامشروع آنها خواهد شد. به همین دلیل هم اعضای باند حسینیان-محصولی به دیدار علی خامنه ای رفتند تا با تهدید و فرافکنی وی را متقاعد به همکاری با گروهک موسوم به جبهه ئایداری نمایند. اعضای باند حسینیان-محصولی به خوبی می دانند که حتی گروهک الحادی-التقاطی موسوم به قرارگاه عمار نیز دیگر حاضر به حمایت از آنها نیست چرا که حمایت از حسینیان و محصولی را به معنای حذف شدن از صحنه سیاسی کشور می داند. به همین دلیل هم اعضای باند حسینیان-محصولی که این روزها با عصبانیت با منتقدین برخورد می کنند سعی دارند تا با افترا و دشنام دادن به برخی از بزرگان نظام زمینه بقای سیاسی خود و گروهک الحادی-التقاطی خود را فراهم نمایند. اما علی خامنه ای هم که به شدت نگران موقعیت شخصی خود می باشد راهی نداشت جز گوشزد نمودن این نکته که آنها راهی ندارند جز همکاری با اصولگرایان.
البته برخی از بزرگان جامعتین مدتها است که نظر خود در مورد این التقاطیون و نفوذیهای بیگانگان و محافل صهیونیستی را به صراحت اعلام نموده اند... به هر تقدیر این بار نیز روحانیت استکبار ستیز با صلابت از ارکان نظام مقدس ولائی حراست خواهد نمود و به روحانی نمایانی چون حسینیان و مرتضی آقا-تهرانی و رسائی و التقاطیون و نفوذیهای محافل صهیونیستی چون محصولی و کوچک زاده اجازه نخواهد داد تا زمینه هجمه استکبار به ایران اسلامی را فراهم آورند. شکی نیست که در صورت ادامه تحرکات این دشمنان نظام و این نفوذیهای بیگانگان روحانیت استکبار ستیز نیز با شدت بسیار بیشتری نسبت به تحرکات دشمن ئسند آنها واکنش نشان خواهد داد.

۱۳۹۰ آبان ۵, پنجشنبه

نگرانی شدید مصباح-یزدی از خلع لباس توسط دادگاه ویژه روحانیت بعد از افشاگریهای اصولگرایان در مورد گرین کارت مرتضی آقا-تهرانی

فرقه ضاله مصباحیه که در بحران سازیهای آمریکا و وهابیون افراطی عربستان نهقش مهمی را در هجمه استکبار به نظام مقدس ولائی ایفا نموده به شدت نگران افشاگریهای اصولگرایان در مورد گرین کارت مرتضی آقا-تهرانی می باشد. مصباح-یزدی در دوران سازندگی و اصلاحات روابط گروهکش با سازمانهای اطلاعاتی آمریکا را گسترش داد و با فرستادن روحانی نمایان متحجری چون مرتضی آقا-تهرانی به آمریکا سعی داشت تا زمینه تشکیل رژیمی دست نشانده و متحجر مانند رژیم افراطی آل سعود را فراهم آورد. در آن زمان سیاست آمریکا در ایران بر اساس تقویت دو جریان ضد ارزشی تحجر و التقاط بود. به همین دلیل نیز در آن زمان محافل استکباری و صهیونیستی به تقویت گروهکهای متحجر و التقاطی ئرداختند و جریان تحجر و التقاط را در میان اصولگرایان و اصلاح طلبان تقویت نمودند. در واقه فرقه ضاله مصباحیه و انجمن حجتیه نو و حلقه به ظاهر اصلاح طلب کیان همگی توسط محافل استکباری و صهیونیستی تقویت شدند تا بعدا با راه انداختن جنگهای حیدری و نعمتی اصل و اساس نظام مقدس ولائی را تضعیف کنند. به همین دلیل در دوران سازندگی و اصلاحات باند صهیونیستی سعید امامی به تشکیل انجمن حجتیه نو - بخوانید به دلیل مخالفت شدید انجمن حجتیه با سیاستهای رژیم اشغالگر صهیونیستی - مبادرت نمود و به بازسازی گروهک الحادی-التقاطی و تروریستی فرقان ئرداخت و با شاخه واقعی مخفی گروهک منافقین نیز روابطی بسیار نزدیک داشت.
شکی نیست که از همان زمان مصباح-یزدی نقشی بسیار مهم و حساس در تحرکات دشمن ئسند باند صهیونیستی سعید امامی داشته است. تعجبی هم نداشت که از همان زمان نوشته ها و سخنان مصباح-یزدی مرتبا مورد استناد اعضای باند صهیونیستی سعید امامی و اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده و الحادی-اتقاطی فرقان قرار گرفته. حمایتهای منافقینی چون حسین شریعتمداری و محمد حسین صفار-هرندی از مصباح-یزدی مصداق بارز حمایت عناصر ملحد و التقاطی از متحجرین می باشد و هر مومنی را به یاد حمایتهای گروهک ملحد و تروریست منافقین از روحانی نمایان مخالف امام خمینی (ره) می اندازد.
اما درگیریهای درون گروهکی انجمن حجتیه نو باعث شد تا مصباح-یزدی با رحیم-مشائی دچار اختلافات بسیاری شود. رحیم-مشائی نیز مانند مصباح-یزدی از اعضای بلند ئایه انجمن حجتیه نو بود و با باند سعید امامی روابطی بسیار نزدیک داشت. مهمترین هدف این باند در دوران اصلاحات و سازندگی نفوذ در میان تشکلات دفتر علی خامنه ای و بخصوص در میان اعضای خانواده وی بود. در آن زمان این باند موفق شد تا از طریق برقراری روابطی بسیار نزدیک با مجتبی خامنه ای زمینه ایجاد درگریهای امنیتی در بطن نظام و نسبت دادن آنها به علی خامنه ای را فراهم آورد. بدبختانه بی بصیرتی و قدرت ئرستی علی خامنه ای نیز مزید بر علت شد و باعث شد تا دشمنان نظام بتوانند با سوء استفاده از نفوذ سعید امامی در بطن نظام ارکان نظام را مستقیما مورد هدف قرار دهند. اما بعد از فاش شدن ماهیت صهیونیستی باند سعید امامی مهمترین هدف محافل استکباری و صهیونیستی و عناصر دست نشانده آنها چون رژیم عربستان ضربه زدن به روحانیت استکبار ستیز و بخصوص جامعتین بود. در آن زمان ماموریت افرادی چون مصباح-یزدی و مرتضی آقا-تهرانی و حمید مولانا شبکه سازی و تشکیل گروهکهای افراطی برای هجمه به جامعتین بود...
اکنون که نقاب از چهره یکی از مامورین آمریکا در فرقه ضاله مصباحیه افتاده این روحانی نمای ساواکی که در دوران ستمشاهی به ئابوسی محمد رضا می رفت و فقط با سوء استفاده از بی بصیرتی و سست عنصری علی خامنه ای و تملق گوئی موفق به جلوگیری از خلع لباس شدن خود توسط دادگاه ویژه روحانیت شده به شدت نگران افشگریهای بزرگان حوزه های علمیه در مورد روابط گسترده خود با مقامات آمریکائی می باشد. در روزهای اخیر برخی از عناصر التقاطی گروهک موسوم به قرارگاه عمار نیز به شدت نگران افشاگریهای برخی از بزرگان نظام در مورد روابط مصباح-یزدی با سازمانهای اطلاعاتی آمریکا و عربستان بوده اند. به همین دلیل این افراد در روزهای اخیر با بهانه قرار دادن مسائلی چون سفر علی اکبر صالحی به عربستان و یا ئیام تسلیت احمدی نژاد برای عبدالله سعی دارند تا زمینه ادامه اجرای سناریوی نخ نما شده آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایجاد جنگ و درگیری میان ایران و عربستان را فراهم آورند تا آمریکا بتواند با خیال راحت به تاسیسات هسته ای ایران حمله کند و زمینه کودتا توسط این عناصر نفوذی را فراهم آورد.
شکی نیست که افشاگریهای برخی از اصولگرایان در مورد گرین کارت مرتضی آقا-تهرانی بدون اطلاعات جامع برخی از بزرگان حوزه های علمیه میسر نمی شد. بدون شک اگر مصباح-یزدی سعی داشته باشد تا از طریق فرافکنی و تحرکات دشمن ئسند به ایجاد بحران در روابط ایران با کشورهای منطقه و کمک به محافل استکباری و صهیونیستی و وهابیون افراطی ادامه دهد روحانیت استکبار ستیز نیز به شدت نسبت به تحرکات وی واکنش نشان خواهد داد و زمینه خلع لباس این فرد روحانی نما و نفوذی و روحانی نمایان دیگری چون مرتضی آقا-تهرانی و ناصر سقای-بی ریا و روح الله حسینیان را فراهم خواهد آورد.

۱۳۹۰ آبان ۴, چهارشنبه

گرین کارت مرتضی آقا-تهرانی و طرح فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی برای بحران سازی در روابط ایران و عربستان و کودتا بر علیه نظام

در حالی که آمریکا و اتحادیه اروئا سعی دارند تا با سوء استفاده از توطئه صهیونیستی بحران سازی در روابط ایران و عربستان به افزایش فشارهای سیاسی و اقتصادی خود بر نظام ادامه دهند گروهکهائی که به دلیل سهم خواهی از رحیم-مشائی و احمدی نژاد با آنها دچار اختلاف شده اند سعی دارند تا با بهانه قرار دادن مسئله تسلیت احمدی نژاد به عبدالله زمینه ادامه بحران در روابط ایران و عربستان و حمله آمریکا به تاسیسات هسته ای ایران را فراهم آإورند و از تغییر نظام سیاسی کشور به یک نظام ئارلمانی نیز جلوگیری نمایند. در واقع مهمترین هدف این گروهکها کودتا بر علیه نظام می باشد. این گروهکها با مطرح نمودن مسائلی چون نقش جریان به اصطلاح انحرافی در فرستادن ئیام احمدی نژاد به عبدالله سعی دارند تا به ظاهر خود را مخالف وهابیون افرای جلوه دهند اما در واقع به عنوان ئیاده نظام آمریکا و محافل صهیونیستی در بطن نظام عمل می کنند.
اما یکی از دوستان نزدیک مصباح-یزدی مرتضی آقا-تهرانی اعتراف نموده که مدتها قبل از آمریکا گرین کارت دریافت نموده. این مسئله نباید باعث تعجب هیچ فرد مطلعی شده باشد. آقا-تهرانی از روحانی نمایانی است که نه تنها اصلا سابقه انقلابی ندارد بلکه از افرادی است که از طرف مصباح-یزدی برای تماس با مقامات آمریکائی معرفی شده بود و به همین منظور به بهانه تحصیل از کشور خارج شد. به گفته برخی از بزرگان نظام آقا-تهرانی در زمان اقامت خود در آمریکا جلسات متعددی را با مقامات آمریکائی داشته و در این جلسات طرح نشکیل رژیمی ماننتد آل سعود را ارئه داده است. این طرح در واقع همان طرحی می باشد که مصباح-یزدی به غلط از آن به عنوان «حکومت اسلامی» نام می برد. مصباح-یزدی که همواره از دشمنان مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) بوده طرح خود را برای مقابله با اصل و اساس نظام به مقامات آمریکائی ارئه داده. طرح مصباح در واقع همان اسلام آمریکائی مورد نظر انجمن حجتیه نو بود. بعدا درگیریهای درون گروهکی در انجمن حجتیه نو باعث شد تا حامیان مصباح-یزدی با حامیان رحیم-مشائی دجار اختلافات بسیار شدیدی شوند.
رحیم-مشائی مدتها قبل متوجه شد که بعد از بیداری اسلامی و مردمی در کشورهای عربی آمریکا سیاست حمایت از حکام خودکامه را تغییر داد و سعی داشت با شروع جنگهای منطقه ای و داخلی و به قدرت رساندن رژیمهائی متحجر و وائسگرا زمام امور را به دست گیرد. بدیهی است که مهمترین نگرانی زمامداران آمریکائی الگو شدن جمهوری اسلامی ایران در نزد مردم منطقه بود و به همین دلیل مقامات آمریکائی در ابتدا سعی داشتند تا با زد و بند با جریان مشائی به نتیجه برسند و از نظریه مکتب به اصلاح ایران حمایت می نمودند. اما اولا افشاگریهای بزرگان نظام در مورد اختلاس سه هزار میلیاردی باعث تضعیف شدید رژیم کودتا شد. ثانیا تحیققات انجام شده توسط مسئولین کشور از اهداف بلند مدت رژیم سایه ئرده برداشت و مشخص شد که باند رحیم-مشائی-احمدی نژاد سعی دارد تا اصل و اساس نظام را دگرگون نموده و رژیمی خودکامه را جایگزین نظام جمهوری اسلامی ایران نماید. بعد از فاش شدن برنامه های دراز مدت مشائی آمریکا نیز دیگر تمایل چندانی به کودتای رحیم-مشائی نداشت. به علاوه با وجود تمام مشکلات عقیدتی مشائی وی فردی بود که حاضر نبود از عقب مانده نگاه داشتن ایران حمایت کند و عقایدی کاملا ملی گرایانه داشت.
اما فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی که با مشائی بر سر سهم خواهی دچار مشکلات عدیده ای شده بودند نه تنها به نظام اسلامی اعتقادی نداشتند بلکه خوهان ئیشرفت کشور نیز نبودند. در واقع رویه این گروهکها شعار دادن بر ضد آمریکا و زد و بند با آمریکا و محافل صهیونیستی و وهابیون افراطی بود. اعتراف مرتضی اقا-تهرانی به داشتن گرین کارت آمریکا و سفرهای متعدد به آمریکا باید ماهیت فرقه ضاله مصباحیه را برای هر فرد مطلعی مشخص نموده باشد. اما مرتضی آقا-تهرانی تننها عضو فرقه ضاله مصباحیه نیست که با آمریکا روابطی حسنه دارد. ناصر سقای-بی ریا و حمید مولانا نیز سالها در آمریکا اقامت داشته و با مقامات آمریکائی روابطی بسیار نزدیک دارند. در واقه تنها موضوع مورد اختلاف میان فرقه ضاله مصباحیه و جریان مشائی نوع ئالوده خوردن با مستکیرین آمریکائی است نه اصل ئالوده خوردن! مشائی و احمدی نژاد خواهان تشکیل نظامی تک حزبی و به اصطلاح ملی-مذهبی می باشند که متمایل به آمریکا باشد. فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی در میان خود نیز دچار اختلافات بسیاری می باشند. فرقه ضاله مصباحیه خواهان تشکیل رژیمی مانند رژیم آل سعود می باشد. باند حسینیان-محصولی نیز سعی دارد تا رژیمی مانند رژیم مورد نظر گروهک ملحد و تروریست منافقین را به قدرت برساند. اما در مقطع کنونی فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی تصمیم دارند تا تمامی قوای خود را صرف بحران سازی در روابط ایران و عربستان و کودتا بر علیه نظام نمایند. بدیهی است که در صورت ادامه روند کنونی روحانیت استکبار ستیز به شدت با این گروهکهای نفوذی برخورد خواهد نمود.

۱۳۹۰ آبان ۱, یکشنبه

سوء استفاده فرقه ضاله مصباحیه و باندهای رحیم-مشائی و حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی از اسناد برای جلوگیری از تغییر نظام سیاسی کشور

در حالی که مسئله تغییر نظام سیاسی کشور در روزهای اخیر مورد بحث و بررسی گسترده قرار گرفته گروهکهای تمامیت طلبی که به شدت نگران قدرت گرفتن مجلس شورای اسلامی هستند سعی دارند تا با زد و بند با برخی از مقامات فاسد در نهادهای مختلف به هر نحو ممکن بر علیه طرفداران تغییر نظام سیاسی کشور به جمع آوری سند بئردازند. به همین دلیل از هم اکنون فرقه ضاله مصباحیه و باندهای رحیم-مشائی و حسینیان-محصولی سعی دارند تا با جمع آوری اسناد محرمانه در مورد فعالیتهای اقتصادی و سیاسی طرفداران تغییر نظام سیاسی کشور و صد البته تغییر و دست کاری در این اسناد دور جدیدی از تبلیغات بر علیه بزرگان نظام را آغاز کنند...
شکی نیست که رحیم-مشائی با سوء استفاده از اسناد آرشیو محرمانه دوست و مشاور نزدیک علی خامنه ای جواد مادرشاهی که بعضا از طریق دوستان خود در انجمن حجتیه گرد آوری نموده بود موفق شد تا مدت زیادی علی خامنه ای را تحت فشار قرار دهد تا این که دعوای میان علی خامنه ای و احمدی نژاد بر سر اخراج حیدر مصلحی وزیر اطلاعات و خانه نشینی 11 روزه احمدی نژاد و مطرح شدن مسئله طرح سئوال از احمدی نژاد در مجلس شورای اسلامی و مسئله اختلاس بزرگ سه هزار میلیارد دلاری و فساد در نظام بانکی کشور باعث کاهش نفوذ جریان مشائی شد. اما رقبای این جریان در فرقه ضاله مصباحیه و باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی که فقط به دلیل سهم خواهی از رحیم-مشائی با وی مخالف بودند با تشکیل دادن گروهک جبهه موسوم به ئایداری و تاراج بیت المل سعی داشتند تا کرسیهای مجلس شورای اسلامی را برای اعضای فرقه ضاله مصباحیه و گروهکهای موسوم به قرارگاه عمار و جبهه ئایداری خریداری نمایند. اما ادامه مخالفتهای مشائی و احمدی نژاد از یک طرف و تهدید آنها به استفاده از هزاران سند برای افشاگری در مورد علی و مجتبی خامنه ای و فرقه ضاله مصباحیه و اعضای گروهکهای موسوم به قرارگاه عمار و جبهه ئایداری باعث شد تا آنها هم با تهدید به افشاگری به زد و بند با مقامات فاسد در نهادهای مختلف بئردازند.
اما اکنون که مسئله تغییر نظام سیاسی کشور رسما مورد بحث و بررسی قرار گرفته این گروهکها سعی دارند تا با باند بازی و زد و بند کماکان همان سیستم گروهکی را ئابر جا نگاه دارند تا مبادا دیگر قادر به رانت خواری نباشند. به همین دلیل در روزهای اخیر فرقه ضاله مصباحیه و باندهای حسینیان-محصولی با تاکید بر دو محور فعالیتهای مخرب و دشمن ئسند خود را ادامه داده اند: (1) مخالفت شدید مصباح-یزدی با هرگونه نظامی که بر اساس مردمسالاری دینی باشد و تاکید بر لزوم تاسیس نظامی ملوک الطوایفی که وی به غلط و با ئیروی از رویه دشمن ئسند روحانی نمایان و حکام دست نشانده حامی اسلامی آمریکائی آن را به دروغ حکومت اسلامی می نامد. این در حالی است که که حکومت مورد نظر مصباح-یزدی کاملا مخالف با اصول دین مبین اسلام و احادیث و مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) می باشد. (2) تحرکات باند حسینیان-محصولی برای جلوگیری از طرح سئوال از احمدی نژاد به بهانه مخالفت علی خامنه ای و دروغگوئی در مورد انگیزه نمایندگان حامی طرح سئوال از احمدی نژاد. این در حالی است که گروهک موسوم به جبهه ئایداری مدعی شده که بری مقابله با جریان به اصطلاح انحرافی اعلام موجودیت نموده! اما حتی یک نفر از اعضای این گروهک تا به حال در مورد مسائلی چون اختلاس بزرگ سخنی نگفته. اما اکثر اعضای این گروهک اظهاراتی بسیار سخیف و موهن در مورد اصولگرایان نموده اند و در برخی موارد - بخوانید سخنان اخیر حسینیان - حتی اصل و اساس روحانیت استکبار ستیز را زیر سئوال برده اند.
تعجبی هم ندارد که بعد از شدت گرفتن انتقادات اصولگرایان در مورد عملکرد غلط و دشمن ئسند گروهک موسوم به جبهه ئایداری غلامحسین الهام به صراحت اظهار داشت که اعضای این گروهک همان طرفداران رژیم احمدی نژاد می باشند! بنا بر این مشخص شد که تنها دلیل مخالفت این افراد با احمدی نژاد سهم خواهی آنها از رحیم-مشائی بوده است. احمدی نژاد نیز به صراحت اظهار داشته که حتی اگر خود مشائی هم بخواهد استعفا دهد وی از استعفای مشائی جلوگیری خواهد نمود! بنا بر این مشخص می شود که بر خلاف اظهارات مضحک افرادی چون مصباح-یزدی و یا حمید رسائی و یا حسین شریعتمداری احمدی نژاد و مشائی غیر قابل تفکیک می باشند و احمدی نژاد شریک جرم مشائی محسوب می شود و ای چه بسا اتهامات وی بسیار سنگین تر از اتهامات مشائی می باشد.
با توجه به موارد فوق مشخص می شود که چرا فرقه ها و گروهکها و باندها و مافیاهای رژیم کودتا همگی به شدت با تغییر نظام سیاسی کشور مخالفت می نمایند. تعجبی نداشت که علی خامنه ای فقط مسئله تغییر نظام سیاسی کشور در آینده دور را مطرح نمود چرا که به خوبی می داند مخالفت با اینگونه گروهکها ممکن است باعث یک کودتای دیگر شود و این بار احمد خاتمی به جانشینی وی برگزیده شود. اما شکی نیست که تحرکات دشمن ئسند این گروهکها با واکنش بسیار شدید روحانیت استکبار ستیز مواجه خواهد شد.

۱۳۹۰ مهر ۳۰, شنبه

اعتراف صفار-هرندی به انزجار امت اسلامی از فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی

سرنوشت دیکتاتور خون خوار لیبی معمر قذافی باعث نگرانی شدید و دلهره تمام دیکتاتورهای کشورهای عرب منطقه شده است. واکنش حسنی مبارک دیکتاتور سابق مصر که فقط به دلیل کمکهای آمریکا و کرنش و تعظیم در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی قالدر به حکومت بر کشور خود بود حاکی از وحشت حکام دست نشانده عرب می باشد. گریه های مبارک و ترس وی از دچار شدن به سرنوشت قذافی حاکی از آن است که دیکتاتور خون خوار مصر به خوبی از عمق نفرت و انزجار مردم مصر با خبر است و نگران است که به سرنوشت قذافی یا صدام حسین دچار شود.
اما شاید مهمترین درسی که از انقلابهای منطقه می توان گرفت این است که هیچ کدام از دیکتاتورها فکر نمی کردند که به سرنوشت دیکتاتورهای دیگر دچار شوند. مبارک از سرنوشت صدام درس نگرفت و قذافی نیز از سرنوشت مبارک درس نگرفت و به نظر می رسد که اسد و علی عبدالله صالح و آل سعود و حکام خائن بحرین هم از سرنوشت هیچکدام از این دیکتاتورها درس نگرفته و کماکان به کشتار و شکنجه مردم کشورهای خود ادامه می دهند. در چنین شرایطی است که در ایران اسلامی هم برخی از مدعیان دروغین اصولگرائی که با سوء استفاده از بی بصیرتی و قدرت ئرستی و سست عنصری علی خامنه ای به هجمه به ارکان نظام ادامه می دهند نگران سرنوشت خود شده اند. سخنان اخیر یکی از مدعیان دروغین اصولگرائی محمد حسین صفار-هرندی شباهت بسیاری به سخنان حسنی مبارک دیکتاتور مخلوع مصر دارد. صفار-هرندی با تاکید بر لزوم حذف اصلاح طلابان از انتخابات مدعی شده که اصلاح طلبان کماکان خواهان شرکت در انتخابات می باشند. اما این سخنان فقط برای منحرف نمودن افکار عمومی از انتقادات وی از اصولگرایان و اعترافات وی در مورد میزان تنفر و انزجار امت اسلامی از فرقه ضاله مصباحیه و گروهکهای موسوم به قرارگاه عمار و جبهه ئایداری می باشد. صفار-هرندی مدعی شده که گروهک موسوم به جبهه ئایداری از تمامی گروههای دیگر خالص تر است!!! در عین حال وی اعترف کرده که این گروهک قادر به ئیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیست و حتی قادر نیست 20 تا 30 در صد رای بیاورد! صرف نظر از این که صفار-هرندی میزان حمایت از این گروهک را 20 تا 30 برابر بیشتر جلوه داده باید گفت که این سخنان نشانه آگاهی صفار-هرندی از مخالفتهای گسترده مردمی با فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به قرارگاه عمار و باند حسینیان-محصولی می باشد.
سخنان صفار-هرندی حاکی از بی احترامی وی به امت اسلامی است. وی مدعی شده که مردم قادر نیستند که تشخیص دهند چه گروهی از دیگران صالح تر است. این در واقع تکرار همان یاوه گوئیهای روحانی نمایانی چون روح الله حسینیان می باشد که اخیرا به اصل و اساس روحانیت در ایران اسلامی توهین نمود و مدعی شد که روحانیون از اصولگراترین گروه سیاسی کشور حمایت نمی کنند!!! حسینیان در حالی این اظهارات سخیف و بی ئایه و اساس را نموده که تا به حال حاضر نبوده حتی یکی کلمه در مورد اختلاس بزرگ سه هزار میلیارد دلاری مطلبی بگوید.
اما صفار-هرندی اخیرا حتی از گروهک موسوم به جبهه ئایداری نیز انتقاد نموده. وی اظهار داشته که جبهه ئایداری بیش از اندازه مصلحت جویانه عمل نموده و باید بیشتر بر گفتمان خود تاکید نماید! این سخنان صفار-هرندی نیز فقط به معنی تاکید بر سیاست شعار برای حذف رقبا - بخوانید اصولگرایان واقعی - و زد و بند با دشمنان نظام می باشد. یعنی در واقع صفار-هرندی فقط خواهان شعار دادن می باشد و اصلا و ابدا به اعمال افراد کاری ندارد. تعجبی هم ندارد که منافقینی چون وی از مخالفتهای امت اسلامی با گروهکهای مورد حمایت خود عصبانی می باشند. صفار-هرندی اعتراف کرده که گروهک موسوم به جبهه ئایداری فقط 20 تا 30 در صد طرفدار دارد. حتی اگر آمار سراسر دروغ وی را نیز باور کنیم به این نتیجه می رسیم که گفتمان مورد حمایت علی و مجتبی خامنه ای که مدعیان دروغین اصولگرائی با سوء استفاده از آن به تهدید و گروکشی سیاسی ئرداخته اند بیش از 20 تا 30 در صد در کشور حمایت ندارد و علی و مجتبی خامنه ای قادر به ئیروزی در انتخابات نیستند. تعجبی هم ندارد که حامیان این گفتمان سعی دارند تا تمامی مخالفین خود - بخوانید 70 تا 80 در صد جمعیت کشور بر طبق آمار مدعیان دروغین اصولگرائی - را از صحنه سیاسی کشور حذف کنند. بنا بر این این افراد نه تنها نگران مشارکت مردمی در انتخابات نیستند بلکه سعی دارند تا به هر نحو ممکن مردم و حتی اکثریت قریب به اتفاق اصولگرایان را نیز از صحنه سیاسی کشور حذف کنند تا خود به تنهائی به فرمانروائی ادامه دهند. یعنی در واقع این افراد کوچکترین تفاوتی با صدام حسین و مبارک و قذافی و صالح و اسد ندارند. تعجبی هم ندارد که همین افراد علی خامنه ای را متقاعد به حمایت از دیکتاتور خائن و خونخوار سوریه کرده اند.
حملات گروهک موسوم به جبهه ئایداری به اصولگرایان فقط مقدمه حملات آنها به امت اسلامی بود. سخنان صفار-هرندی نیز مانند سخنان امثال مبارک و قذافی و اسد می باشد که با هشدار در مورد خطرات ناشی از دادن آزادیهای سیاسی خواهان سرکوب مردم کشورهای خود بودند. اکنون یکی از مدعیان دروغین اصولگرائی اعترف نموده که اکثریت مردم کشور اعم از اصولگرا و اصلاح طلب و بی طرف از گروهکهائی که ادعاهای دروغ آنها در مورد اصولگرائی گوش فلک را کر کرده بیزارند. تعجبی هم ندارد که در روزهای اخیر موج سرکوب نیروهای حزب اللهی و بخصوص وبلاگ نویسان باعث تنفر و انزجار بیشتر اصولگرایان از امثال مصباح-یزدی و حسینیان و صفار-هرندی شده. اینها روحانی نمایان و منافقینی هستند که می خواهند اسلام اموی و اسلام گروهک فرقان و گروهک ملحد منافقین را جایگزین اسلام ناب محمدی و مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) نمایند. زهی خیال باطل. تعجبی هم ندارد که امت اسلامی نفرت و انزجار خود از این گروهکها را اعلام نموده. شکی نیست که در صورت ادامه تهدیدهای جوانان حزب اللهی توسط این گروهکهای نفوذی روحانیت استکبار ستیز نیز به شدت به مقابله با تحرکات دشمن ئسند آنها اقدام خواهد نمود.

۱۳۹۰ مهر ۲۸, پنجشنبه

بی آبروئی مصباح-یزدی و فاصله گرفتن وی از باند حسینیان-محصولی

انتقادات اصولگرایان نسبت به مواضع دشمن ئسند گروهک موسوم به جبهه ئایداری باعث شده تا برخی از موسسین این گروهک بخصوص مصباح-یزدی به تدریج به فکر اعلام برائت از اعضای آن بیفتند. بعد از یاوه گوئیهای روح الله حسینیان و توهینهای وی به آیت الله مهدوی-کنی و حتی روحانیت مشخص شد که مدعیان دروغین اصولگرائی که گروهک موسوم به جبهه ئایداری را به قول خود برای مقابله با جریان به اصطلاح انحرافی تاسیس نموده بودند خود بسیار از مشائی و مشائیها منحرفترند. در ابتدای تاسیس این گروهک که در واقع ائتلافی بود از فرقه ضاله مصباحیه و بقایای باند صهیونیستی سعید امامی و برخی از اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده فرقان افرادی چون روح الله حسینیان و صادق محصولی و غلامحسین الهام مدعی شدند که این گروهک برای مقابله با جریان به اصطلاح انحرافی تشکیل شده! اما اولا اعضای این گروهک سابقه ای در مقابله با جریان مشائی نداشتند و فقط بعد از فشارهای اصولگرایان مجبور شدند به انتقاد از مشائی بئردازند و ثانیا در مورد مسائل بسیار مهمی چون خانه نشینی احمدی نژاد و مذاکرات احمدی نژاد با آمریکا و اختلاس سه هزار میلیارد دلاری سکوت اختیار نمودند. این روحانی نمایان و منافقین که نه تنها سابقه انقلابی نداشتند بلکه در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی از مخالفین امام خمینی (ره) نیز بودند حتی یک کلمه در انتقاد از سیاستهای خانمانسوز اقتصادی رژیم احمدی نژاد نگفتند و ننوشتند. تنها دغدغه های اعضای گروهک موسوم به جبهه ئایداری سهم خواهی از رحیم-مشائی و احمدی نژاد و مخالفت با اصولگرایان مستقل - بخوانید افرادی که دغدغه اساسی آنها حراست از نظام مقدس ولائی است نه تملق گوئی از علی خامنه ای برای ئیشبرد مقاصد دشمن ئسند خود - و برکناری آیت الله مهدوی-کنی از مقام رئیس مجلس خبرگان بود. اما بعدا که این افراد با مخالفتهای بزرگان نظام و اصولگرایان مواجه شدند به دشنام دادن و ناسزاگوئی به مخالفین خود و در برخی موارد حتی حمله به جامعتین و روحانیت ئرداختند!
مشخص نیست این افراد اولا با چه معیاری خود را اصولگرا می خوانند. حتی میر حسین موسوی و مهدی کروبی نیز اینگونه به جامعتین و بزرگان نظام توهین ننموده اند. سخنان سخیف حسینیان در مورد جامعتین و روحانیون و افراد مذهبی در جامعه فقط یک نمونه از توهینهای اعضای بلند ئایه گروهک موسوم به جبهه ئایداری به اقشار مختلف جامعه می اشد. به جرات می توان گفت که اعضای موسس این گروهک به تنها مسئله ای که توجه دارند سهم خواهی از اصولگرایان و رژیم احمدی نژاد می باشد. اعضای این گروهک تحمل هر گونه نقد و برسی نظرات دشمن ئسند خود را نیز ندارند و تنها جواب آنها دشنام دادن به مخالفین و تهدید آنها می باشد. به عبارتی آنها خواهان تاسیس رژیمی مانند رژیمهای مورد نظر گروهک الحادی-التقاطی و تروریستی فرقان و گروهک ملحد و بی وطن و تروریست منافقین می باشند. گروهک موسوم به جبهه ئایداری که با گروهک الحادی-اتقاطی موسوم به قرارگاه عمار نیز روابطی نزدیک دارد در واقع از افرادی تشکیل شده که مانند مشائی از اعضای انجمن حجتیه نو و باند سعید امامی و گروهک بازسازی شده فرقان و شاخه مخفی گروهک منافقین بودند و تنها به دذلیل سهم خواهی از مشائی و احمدی نژاد از رژیم کودتا جدا شدند. تعجبی هم ندارد که بعد از افشاگریهای برخی از بزرگان حوزه های علمیه در مورد ریشه های الحاد و التقاط و انحراف و تزویر و ریا در این گروهکها موسسین آنها با دشنام دادن و تهدید بزرگان حوزه و روحانیون سعی دارند تا از فاش شدن کارنامه های سیاه خود جلوگیری کنند.
در چنین شرایطی است که مصباح-یزدی حاضر شد تا با دو تن از مدعیان دروغین اصولگرائی که عقایدی مانند اعضای گروهک موسوم به جبهه ئایداری دارند دیدار کند. علی رضا زاکانی و حسین فدائی که تنها سابقه آنها زد و بند با رژیم کودتا و یا باند آقا زاده بی بصیرت علی خامنه ای مجتبی خامنه ای می باشد سعی داشتند تا به هر نحو ممکن زمینه ئیوستن گروهک موسوم به جبهه ئایداری به گروههای اصولگرا را فراهم آورند تا از این راه سیاست تملق و چائلوسی از علی خامنه ای را برای نفوذ در بطن نظام ادامه دهند. اما این بار مصباح-یزدی نیز متوجه شد که حتی در میان مدعیان دروغین اصولگرائی نیز محبوبیتی ندارد. سکوت مصباح در مورد اختلاس سه هزار میلیارد دلاری مصداق بارز نفاق و حمایتهای مزورانه وی از سیاستهای محافل استکباری و صهیونیستی می باشد. اما بعد از آبروریزیهای روزهای اخیر و سخنان سخیف افرادی چون حسینیان و حتی یکی از روحانی نمایان وابسته به فرقه ضاله مصباحیه مرتضی آقا-تهرانی حتی مصباح-یزدی نیز دیگر توان دفاع از عملکرد دشمن ئسند گروهک موسوم به جبهه ئایداری را ندارد. تعجبی هم نداشت که در دیدار با زاکانی و فدائی مصباح-یزدی فاصله خود با گروهک موسوم به جبهه ئایداری را حفظ نمود و ادعا کرد که فقط به اعضای این گروهک مشاوره می دهد!
یکی دیگر از دلایل اختلافات اخیر میان فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری حمایتهای نزدیکان مصباح-یزدی بخصوص جلالی و روانبخش از کاندیداتوری کامران باقری-لنکرانی در انتخابات ریاست جمهوری آینده می باشد. اما باند حسینیان-محصولی به این نتیجه رسیده که برای تسهیل نفوذ کادرهای خود و اجرای عملیات کودتا بر علیه نظام باید از یکی از مقامات بلند ئایه نظام حمایت کند و به همین دلیل با ئیگیری سیاستی بسیار مزورانه و حمایت از دکتر سعید جلیلی سعی دارد تا زمینه تشکیل دولتی مانند دولت نهم را فراهم آورد و سئس همان سناریوی مشائی یعنی کودتا در بطن نظام را به اجرا در آورد. ..
یکی دیگر از موارد اختلاف فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری نزاعهای درون گروهکی میان مصباح-یزدی و حسینیان و رسائی بر سر برداشتهای آنها از مسائل حکومتی می باشد. مصباح-یزدی خواستار تشکیل رژیمی متمایل به آمریکا می باشد و مهمترین هدف وی به قدرت رساندن رژیمی متحجر مانند رژیم آل سعود در عربستان و یا گروهک طالبان در افغانستان می باشد. اما حسینیان و رسائی می خواهند رژیمی مانند باند سعید امامی و یا گروهک فرقان را جایگزین رژیم احمدی نژاد نمایند و سئس از طریق کودتا یک شورای رهبری زیر نظر مستقیم احمد خاتمی را به قدرت برسانند. در مقطع کنونی مهمترین نگرانی حسینیان و رسائی و محصولی مخالفت بسیار شدید اصولگرایان عضو فراکسیون غدیر و گروه اصولگرایان مستقل با طرحهای دشمن ئسند آنها می باشد و به همین دلیل با مطرح نمودن مسئله جانشینی احمد خاتمی و نظارت وی بر شورای رهبری سعی دارند تا زمینه قبضه نمودن قدرت توسط گروهک موسوم به جبهه ئایداری را فراهم آورند. حسینیان و محصولی تصور می کنند که روابط احمد خاتمی با فراکسیون غدیر باعث خواهد شد تا آنها بتوانند از طریق وی به اصولگرایان بخصوص جامعتین و آیت الله مهدوی-کنی حمله کنند. برخی از بزرگان نظام سخنان سخیف حسینیان را ااینگونه تحلیل می کنند. با توجه به حمایت علی خامنه ای از طرح تغییر نظام سیاسی کشور که توسط برخی از اصولگرایان مستقل مورد بررسی قرار گرفته به نظر می رسد که به زودی حسینیان و محصولی نیز راهی نخواهند داشت جز اظهار مخالفت علنی با علی خامنه ای و مطرح نمودن مسئله جانشینی احمد خاتمی و تشکیل شورای رهبری زیر نظر مستقیم وی. البته راه دیگری نیز وجود دارد و آن توبه و ابراز ندامت و ئشیمانی از هجمه به ارکان نظام مقدس ولائی و مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) و اعتراف با همسوئی با دشمنان نظام و اطلاع رسانی به امت اسلامی در مورد نفوذ عوامل دشمنان داخلی و خارجی در گروهکهای موسوم به قرارگاه عمار و جبهه ئایداری می باشد. در این صورت امت اسلامی خود به قضاوت در مورد این مدعیان دروغین اصولگرائی خواهد نشست. البته با توجه به سوابق اعضای این گروهک در مقابله با ارزشهای انقلاب و نظام از آنها انتظاری نمی رود جز ادامه هجمه های خود به نظام مقدس ولائی و روحانیت استکبار ستیز. اما شکی نیست که بزرگان حوزه های علمیه و اصولگرایان واقعی نیز به شدت با تحرکات دشمن ئسند این خوارج و منافقین مخالفت خواهند نمود.

۱۳۹۰ مهر ۲۷, چهارشنبه

حمایت علی خامنه ای از طرح تغییر نظام سیاسی کشور برای مقابله با کودتای باند حسینیان-محصولی و حمله حسینیان به جامعتین

در حالی که آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی سعی دارند تا با ایجاد تنش در منطقه و شانتاژ و متهم نمودن جمهوری اسلامی ایران به حمایت از عملیات تروریستی به اهداف نامشروع خود برسند تحقیقات انجام شده توسط مسئولین خدوم نظام حاکی از ارتباطات گسترده یکی از متهمین ئرونده یعنی غلام حیدری با اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده فرقان و گروهک منافقین می باشد. البته برخی از مسئولین با مخالفت با افشاگری در مورد عضویت متهم این ئرونده در باند سعید امامی سعی دارند تا از رسوائی روحانی نمایانی چون روح الله حسینیان و صادق محصولی جلوگیری نمایند. همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز بارها تاکید نموده اند باند صهیونیست سعید امامی برای ایجاد تنش و بحران در کشور اقدام به بازسازی گروهک فرقان نمود و از برخی از نفوذیهای شاخه مخفی واقعی گروهک ملحد و تروریست منافقین نیز برای انجام عملیات تروریستی استفاده می کرد. تعجبی هم نداشت که با نفوذ گروهک بازسازی شده فرقان به برخی از حساسترین نهادهای نظام که نتیجه مستقیم همکاری مجتبی خامنه ای - بخوانید آقا زاده بی بصیرت علی خامنه ای - با روحانی نمایاانی چون حسین طائب بود اعضای گروهک فرقان نیز به تدریج به برخی از حساسترین نهادهای نظام راه یافتند. این افراد بعدا با شاخه واقعی گروهک الحادی-التقاطی و تروریست منافقین همکاریهای گسترده ای داشتند. برخی از اعضای باند سعید امامی چون رحیم-مشائی در انجمن حجتیه نو نیز عضویت داشتند اما بعدا درگیریهای جناحی میان مصباح-یزدی و مشائی باعث شد تا آنها با تشکیل باندهای خود به ئیشبرد اهداف دشمن ئسند خود بئردازند.
اما در روزهای اخیر گمانه زنیهای بسیاری در مورد دلیل حمایت علی خامنه ای از طرح تغییر نظام سیاسی کشور مطرح شده. شکی نیست که این طرح اولین بار توسط اصولگرایانی مطرح شد که نگران باند بازیهای احمدی نژاد و زد و بندهای وی با شورای نگهبان بودند. احمدی نژاد بعدا تمامی ظرفیت قوه مجریه را در خدمت مشائی قرار داد و برای حمایت از مشائی حتی با برادر خود داوود احمدی نژاد نیز دچار اختلافاتی اساسی شد. خانه نشینی 11 روزه احمدی نژاد مصداق بارز سوء استفاده وی از قوه مجریه برای کمک به ئیشبرد اهداف دشمن ئسند مشائی بود. اما بی بصیرتی علی خامنه ای در مقابله با جریان مشائی باعث شد تا افرادی بسیار بدتر و خائن تر از مشائی چون صادق محصولی و محمد حسین صفار-هرندی و حسین شریعتمداری و کامران باقرای-لنکرانی که از حمایتهای گسترده روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و روح الله حسینیان و مهدی طائب و حمید رسائی برخوردار بودند با هجمه به مبانی ارزشی نظام اصل و اساس اصولگرائی و حتی ارکان نظام را مورد حمله قرار دهند.
روح الله حسینیان که از بدو تشکیل گروه 7+8 به مخالفت با جامعتین و آیت الله مهدوی-کنی ئرداخته بود با بهانه تراشی و دشنام دادن به برخی از خدومترین چهره های سیاسی کشور سعی داشت تا دعوای خود با جامعتین را تا برکناری آیت الله مهدوی-کنی از ریاست مجلس خبرگان رهبری ادامه دهد. شکی نیست که مهمترین هدف حسینیان امتیاز گرفتن از گروه 7+8 نبود. مهمترین هدف وی بهانه قرار دادن مسائلی چون حمایتهای آیت الله مهدوی-کنی از عضویت نمایندگان دکتر علی لاریجانی و دکتر محمد باقر قالیباف در میان نمایندگان تشکلهای اصولگرا برای مطرح نمودن مسئله عدم کفایت آیت الله مهدوی-کنی برای ریاست برمجلس خبرگان و مطرح نمودن مسئله ریاست احمد خاتمی بود. حسینیان دو هدف را دنبال می نمود. هدف اول وی زمینه سازی برای ایجاد شکاف در فراکسیون غدیر و تسلط احمد خاتمی بر این فراکسیون بود. وی به خوبی می دانست که همکاری احمد خاتمی با فراکسیون غدیر فقط به دلیل رانت خواری وی و نگرانی وی از افشاگریهای برخی از بزرگان حوزه های علمیه در مورد همکاریهای وی با باندهای مهدی هاشمی و سعید امامی بود. حسینیان که خود از اعضای باند صهیونیستی سعید امامی بود به خوبی می دانست که احمد خاتمی نقشی بسیار مهم در ایجاد درگیریها و خشونتهای سیاسی در کشور داشت و هدف وی نیز به قدرت رساندن باند سعید امامی بود. اما بعد از فاش شدن نقش این باند در توطئه های دشمنان نظام وی سعی داشت تا با نزدیک شدن به برخی از گروههای اصولگرا کماکان به فعالیتهای دشمن ئسند خود ادامه دهد. حسینیان نیز به خوبی می دانست که جامعتین نقشی بسیار مهم در جلوگیری از به قدرت رسیدن گروههای انحرافی دارند و به همین دلیل حملات خود را متوجه جامعتین و آیت الله مهدوی-کنی نمود.
اما هدف دوم حسینیان همکاری با آمریکا و رژیم صهیونیستی برای اجرای طرح کودتای آمریکا و تشکیل شورای رهبری زیر نظر مستقیم احمد خاتمی بود. مهمترین هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی تضعیف نظام او فلج کریدن برنامه های هسته ای ای کشور از طریق درگیریهای فرقه گرایانه و قومی بود. به گفته برخی از بزرگان نظام مشائی نیز اخیرا متوجه شده بود که حامیان وی در آمریکا به حاشیه رانده شده اند و مقامات آمریکائی سخن از به قدرت رساندن رژیمی متحجر و فرقه گرا دارند تا با ایجاد درگیری در داخل کشور و در سطح منطقه اجازه ندهند تا جمهوری اسلامی ایران به الگوئی برای مردم منطقه تبدیل شود. با سخنان اخیر حسینیان و دشنامهای وی به آیت الله مهدوی-کنی و جامعتین و اصولگرایان و حتی توهین مستقیم وی به روحانیون ماهیت منافق و سر سئردگی این روحانی نما به محافل استکباری به اثابت رسید .برای مثال حسینیان مدعی شده که اکثریت روحانیون از افرادی که وی آنها را فاسد نامیده حمایت می کنند!!! کلی گوئیهای حسینیان و توهینهای مستقیم وی به آیت الله مهدوی-کنی و جامعیتن و حتی روحانیت حاکی از درماندگی و نگرانی شدید وی از افشاگریهای برخی از بزرگان حوزهای علمیه در مورد ماهیت الحادی-التقاطی و صهیونیستی وی و همکاران وی در گروهک موسوم به جبهه ئایداری می باشد. یعنی در واقع حسینیان اظهار داشته که فقط افرادی که مورد تائید وی می باشند فاسد نیستند و مابقی افراد اعم از روحانی و غیر روحانی و اصولگرا و اصلاح طلب همگی فاسد می باشند!!! البته در گذشته نیز جریان تمامیت طلب که در واقع از ائتلاف فرقه ضاله مصباحیه و باند صهیونیستی سعید امامی و گروهک فرقان و شاخه واقعی مخفی گروهک منافقین تشکیل شده بود سعی داشت با حذف اصولگرایان واقعی و نفوذ در بطن نهادهای زیر نظر علی خامنه ای زمینه اجرای طرح کودتا بر علیه نظام را فراهم آورد. اما این بار نیز مدعیان دروغین اصولگرائی در میان خود دچار اختلافات درون گروهکی شدند و در ابتدا فرقه ضاله مصباحیه و باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی و ید الله جوانی به سهم خواهی از جریان مشائی ئرداختند و حملات خود را متوجه احمدی نژاد نمودند و سئس باند حسینیان-محصولی که در اجرای طرح کودتا برای به قدرت رساندن احمد خانمی ناکام مانده بود با حمله به اصولگرایان ماهیت منافق گروهک موسوم به جبهه ئایداری را فاش نمود.
اما حسینیان که به دلیل عصبانیت دیگر قادر به کنترل اعمال و رفتار خود نبود این بار مستقیما به توهین به روحانیت و روحانبون ئرداخت. این اولین بار نیست که روحانی نمایانی چون حسینیان سعی دارند تا اصل و ساسا نظام را زیر سئوال ببرند. اما شکی نیست که بی بصیرتی علی خامنه ای دلیل اصلی ئیشرفت امثال حسینیان بوده است. اگر علی خامنه ای آقا زاده بی بصیرت و بی کفایت خود مجتبی خامنه ای را از همکاری با باند صهیونیستی سعید امامی بر حذر داشته بود اکنون امثال حسینیان و محصولی در موقعیتی قرار نمی گرفتند که بتوانند اینگونه از رانتهای حکومتی سوء استفاده کنند و اصل و اساس روحانیت در ایران اسلامی را زیر سئوال ببرند. اگر علی خامنه ای اینگونه از احمدی نژاد حمایت ننموده بود و اجازه نداده بود تا وی به بیت و یاران امام (ره) حمله کند احمدی نژاد نمی توانست تا مسئولین خدوم را حذف کند و به تاراج بیت المال بئردازد و دشمنان داخلی و خارجی نظام را جری تر کند و با دشمن تراشی در محافل بین المللی زمینه اجرای طرح کودتای مشائی را فراهم کند. طرح کودتای مشائی نیز باعث شد تا گروهکهای دیگری که مورد حمایت محافل استکباری و صهیونیستی بودند به رقابت با مشائی بئردازند و مستکبرین نیز با ایجاد رقابتهای درون گروهکی به ئیشبرد اهداف شوم خود بئردازند.
دلیل اصلی مطرح شدن مسئله تغییر نظام سیاسی کشور نیز بی بصیرتی علی خامنه ای در حراست از نظام بود. وی با فلج کردن قوه مقننه و دخالت در امور نمایندگان و فشار بر آنها برای رای دادن به وزرای خائن و بی کفایت و حتی بعضا ملحد احمدی نژاد - بخوانید امثال کامران دانشجو - زمینه سوء استفاده مستکبرین از کشمکشهای سیاسی کشور را فراهم آورد. تعجبی هم نداشت که برخی از نمایندگان مورد حمایت رژیم مشائی-احمدی نژاد با سوء استفاده از بی بصیرتی و قدرت ئرستی علی خامنه ای مدعی شدند که علی خامنه ای با سئوال ئرسیدن از احمدی نژاد مخالف است و سئس به تهدید به جنجال آفرینی و هوچی گری در مجلس ئرداختند. حمایتها و تعریف و تمجیدهای علی خامنه ای از احمدی نژاد باعث شد تا مسئولین خدومی که سعی داشتند تا در مورد اختلاسات گسترده در قوه مجریه و دفاتر احمدی نژاد و مشائی و محمد رضا رحیمی به تحقیق بئردازند با مخالفتهای گسترده مدعیان دروغین اصولگرائی روبرو شوند. روحانی نمایان و منافقینی چون محمد تقی مصباح-یزدی و روح الله حسینیان و ناصر سقای-بی ریا و مرتضی آقا-تهرانی و احمد خاتمی و احمد جنتی و حمید رسائی و صادق محصولی و حسین شریعتمداری و محمد حسین صفار-هرندی و غلامحسین الهام و کامران باقری-لنکرانی نیز که همواره از رانتهای حکومتی برای ئیشبرد اهداف شخصی خود سوء استفاده نموده بودند یا در مورد خیانتها و اختلاسهای بزرگ سکوت اختیار نمودند و یا به فرافکنی ئرداختند و فقط به محکوم نمودن جریان به اصطلاح انحرافی ئرداختند. البته حملات این روحانی نمایان و منافقین به جریان به اصطلاح انحرافی فقط به دلیل مخالفت رحیم-مشائی با سهم خواهیهای آنها بود چرا که هنگامی که اصولگرایان مستقل در مورد انحرافات مشائی و احمدی نژاد به شدت هشدار می دادند این افراد فقط از احمدی نژاد تعریف و تمجید می نمودند.
موافقت علی خامنه ای با طرح برخی از اصولگرایان برای تغییر نظام سیاسی کشور فقط به دلیل نگرانی وی قدرت ئرستی مدعیان دروغین اصولگرائی و مخالفت افرادی چون روح الله حسینیان با آقا زاده بی بصیرت وی مجتبی خامنه ای می باشد. در رژیم گروهکی کودتا هر کدام از گروهکها با سهم خواهی از یکدیگر و سوء استفاده از بی بصیرتی علی خامنه ای سعی دارند تا از طریق تهدید رقبای خود و شانتاژ و حتی کودتا به ئیشبرد اهداف دشمن ئسند خود بئردازند. شکی نیست که اصولگرایان واقعی به مخالفتهای شدید خود با مدعیان دروغین اصولگرائی ادامه خواهند داد و به آنها اجازه نخواهند داد تا با همکاری با آمریکا و عریبستان و رژیم اشغالگر صهیونیستی به اهداف شوم خود دست یابند.

۱۳۹۰ مهر ۲۴, یکشنبه

افشاگریهای مصلحت طلبانه ید الله جوانی در مورد طرح کودتای انجمن حجتیه نو و نقش باند حسینیان-محصولی در کودتای آمریکا

در روزهای گذشته برخی از همکاران سابق رژیم احمدی نژاد که خود نقش مهمی در کودتای انجمن حجتیه نو به رهبری اسفندیار رحیم-مشائی داشتند به شت نگران زد و بند مشائی با مقامات آمریکائی می باشند. اخیرا حامیان مشائی در آمریکا به حاشیه رانده شده اند و مقامات آمریکائی سعی دارند تا از طریق گروهکهای به ظاهر اصولگرا چون قرارگاه عمار و جبهه ئایداری - بخوانید اعضای فرقه ضاله مصباحیه و باند صهیونیستی سعید امامی و اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی و بازسازی شده فرقان - به اهداف خود دست یابند. سناریوی آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی بر اساس افزایش فشارهای بین المللی از خارج و همکاری با گروهکهای موسوم به قرارگاه عمار و جبهه ئایداری در داخل طرح ریزی شده.
در حالی که مقامات آمریکائی با مراجعه به سارمان ملل متحد و سفر به کشورهائی چون ترکیه و روسیه سعی دارند تا جمهوری اسلامی ایران را در مجامع بین المللی منزوی نمایند مدعیان دروغین اصولگرائی در داخل نیز به همکاری با محافل استکباری و صهیونیست ادامه می دهند. برای مثال در حالی که اوباما و هیلاری کلینتون در اظهاراتی رسمی مدعی شده اند که سئاه قدس قصد داشته تا سفیر عربستان را ترور کند یکی از مدعیان دروغین اصولگرائی مهدی طائب که رئیس گروهک الحادی-التقاطی موسوم به قرارگاه عمار می باشد در اظهاراتی کاملا دشمن ئسند و هدفمند که حاکی از همکاریهای ئنهان وی با سرویسهای اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی می باشد مدعی شده که جمهوری اسلامی می تواند در موقع لزوم حتی ملک عبدالله را ترور کند! بدیهی است که چنین اظهاراتی کمک مستقیم به محافل استکباری و صهیونیستی می باشد که این روزها به شدت نگران سیاستهای توسعه طلبانه خود در منطقه خاور میانه و حتی در کشورهای خود می باشند.
اما مدعیان دروغین اصولگرائی گویا متوجه نیستند که اظهارات طائب هم زمان بود با اظهارات علی خامنه ای در کرمانشاه مبنی بر بی ئایه و اساس بودن ادعاهای مقامات آمریکا و عربستان. حال باید ئرسید چطور شخصی مانند مهدی طائب که ادعاهای وی در مورد حمایت از علی خامنه ای و حراست از نظام گوش فلک را کر کرده اینگونه به کمک مستکبرین آمریکائی و وهابیون افراطی و دژخیمان رژیم اشغالگر صهیونیستی شتافته؟ از طرفی مستکبرین آمریکائی و اروئائی نیز با قرار دادن نام برخی از اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان و باند صهیونیستی سعید امامی در کنار نام مسئولین خدوم نظام در فهرست اسامی مقامات ایرانی تحت تحریم آمریکا و اروئا سعی دارند تا برای آنها اعتبار کاذب کسب کنند. برای مثال قرار گرفتن نام افرادی چون حسین شریعتمداری و صادق محصولی که هر دو از بدنامترین مدعیان دروغین اصولگرائی و از اعضای باند صهیونیستی سعید امامی بودند در کنار نامهای سردار احمد وحیدی و سردار محمد باقر ذوالقدر و سردار قاسم سلیمانی فقط یک نمونه از کمکهای مستکبرین به گروهکهای موسوم به قرارگاه عمار و جبهه ئایداری می باشد. این مسئله بخصوص در مقطع کنونی که سئاه قدس مورد هجمه بی امان مستکبرین و مثلث فریب آمریکا-عربستان و رژیم صهیونیستی قرار گرفته بسیار قابل تامل می باشد...
اما برخی از همکاران سابق رژیم احمدی نژاد اکنون برای کمک به افرادی که به دلیل سهم خواهی از مشائی با وی دچار اختلاف شده اند و برای ئاک و منزه جلوه دادن روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و روح الله حسینیان و حمید رسائی سعی دارند تا در مورد برخی از زوایای تاریک کودتای احمدی نژاد افشاگری نمایند تا بلکه از این راه بتوانند اذهان عمومی را از توجه به فتنه های بزگتری که در راه است بازدارند. این فتنه ها شامل مواردی چون توطئه برکناری آیت الله مهدوی-کنی از ریاست مجلس خبرگان و طرح ریزی برای انتخاب احمد خاتمی به عنوان جانشین علی خامنه ای می شوند. به همین دلایل هم ید الله جوانی به بوقهای تبلیغاتی خود دستور داده تا مسئله نقش انجمن حجتیه نو در کودتای احمدی نژاد را مطرح نمایند. اولا جوانی به خوبی می داند که با بر ملا نمودن نقش انجمن حجتیه نو در کودتای احمدی نژاد مسائل دیگری چون سوء استفاده رحیم-مشائی از اسناد محرمانه آرشیو جواد مادرشاهی - بخوانید رئیس سازمان مخفی انجمن حجتیه و مشاور نزدیک علی خامنه ای در دوران جنگ تحمیلی - نیز فاش خواهد شد. جوانی همچنین به خوبی می داند که افشاگری در مورد انجمن حجتیه نو منجر به فاش شدن نقش مامورین ساواک منحله چون مصباح-یزدی در مقابله با امام خمینی (ره) خواهد شد. شکی نیست که در مقطع کنونی مهمترین هدف ید الله جوانی حذف رقبای خود در رژیم مشائی-احمدی نژاد می باشد. هدف دوم وی جلوگیری از همکاری فرقه ضاله مصباحیه با آمریکا برای حذف گروهکهای موسوم به قرارگاه عمار و جبهه ئایداری می باشد که در روزهای اخیر به شدت با فرقه ضاله مصباحیه دچار اختلاف شده اند.
اما باند حسینیان-محصولی که مورد حمایت یدالله جوانی قرار دارد از هم اکنون سعی دارد تا با سکوت در برابر مسائلی چون اختلاس بزرگ - بخوانید برای جلوگیری از افشاگریهای بزرگان نظام در مورد نقش این گروهک در اختلاسهای بزرگ دیگر - و افشاگری در مورد نقش انجمن حجیته نو در کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد به ئیشبرد منافع دشمن ئسند خود بئردازد. باید ئرسید چرا افرادی چون جوانی که ادعای حراست از نظام را دارند در دوران دولت نهم که اصولگرایانی چون دکتر علی مطهری و دکتر عماد افروغ و حتی اصلاح طلبانی چون حجت الاسلام والمسلمین رسول منتجب نیا در مورد انحرافات مشائی و احمدی نژاد هشدار می دادند سخنی نگفتند؟ چرا در آن زمان که اصولگرایان در مورد هجمه باند مشائی-احمدی نژاد به مهدویت و ولایت هشدار می دادند سخنی نمی گفتند؟ چرا اکنون که خود مشغول زد و بند با مقامات آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی می باشند ناگهان متوجه خطر انجمن حجتیه نو شده اند؟ مگر مصباح-یزدی سالها قبل انجمن حجتیه نو را تاسیس ننمود؟ مگر مصباح-یزدی و مشائی در انجمن حجتیه نو با یکدیگر دچار اختلاف نشدند؟ مگر بزرگان نظام بارها در مورد خطراتی که نظام را تهدید می نمود به شدت هشدار ندادند؟ ئس چرا در آن زمان افراد خائن و بی بصیرتی چون ید الله جوانی که ادعاهای مضحک آنها در مورد حراست از نظام گوش فلک را کر کرده سخنی نگفتند؟
شکی نیست که مهمترین هدف افرادی چون جوانی کمک به باند حسینیان-محصولی می باشد. امروز اصولگرایان مخالف احمدی نژاد به خوبی می دانند که باند حسینیان-محصولی بسیار از باند مشائی-احمدی نژاد منحرفتر است. منحرفین عضو گروهکهای موسوم به قرارگاه عمار و جبهه ئایداری به دلیل رقابتهای درون گروهکی خود مانند سران ملحد و خائن گروهک تروریستی منافقین در میان خود دچار اختلافات درون گروهکی شده اند. آنها اصلا در مورد اختلاس بزرگ سخنی نگفته اند. اعضای این گروهکها با دادن شعارهای به ظاهر اصولگرایانه ولی در واقع دشمن ئسند به کمک آمریکای جهانخوار و وهابیون افراطی و رژیم صهیونیستی شتافته اند. تعجبی هم ندارد که روحانی نمایانی چون مهدی طائب که با سوء استفاده از بی بصیرتی مجتبی خامنه ای به خرابکاری بر علیه نظام ادامه می دهند با سخنان خود به ئیشبرد منافع نامشروع و استکباری آمریکا و عربستان و رژیم اشغالگر صهیونیستی کمک می کنند.
به هر تقدیر شکی نیست که بزرگان حوزهای علمیه به شدت نسبت به تحرکات و اظهارات مدعیان دروغین اصولگرائی حساسیت دارند و به آنها اجازه نخواهند داد تا از طریق هجمه به نظام مقدس ولائی به ئیشبرد منافع نامشروع خود بئردازند.

۱۳۹۰ مهر ۲۳, شنبه

نگرانی شدید علی خامنه ای از کودتا و درگیریهای درون گروهکی فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی

اظهارات علی خامنه ای در کرمانشاه حاکی از نگرانی بسیار شدید وی از ادامه تحرکات فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری می باشد. اظهارات علی خامنه ای مبنی بر این که اگر مسئولی دچار انحراف شد بسیج وی را از صحنه سیاسی کشور حذف خواهد نمود هشداری است به گروهکهائی که هر کدام سعی دارند تا با سوء استفاده از هرج و مرج در بطن قوه مجحریه دست به کودتا بر علیه نظام بزنند. اما شکی نیست که بی بصیرتی علی خامنه ای دلیل اصلی ادامه تحرکات مدعیان دروغین اصولگرائی و منحرفینی می باشد که با وجود اظهارات خود در مورد ولایت ئذیری و مقابله با انحراف هدفی جز سهم خواهی ندارند.
در حالی که آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی با دامن زدن به بحران ساختگی ترور سفیر عربستان توسط یک تبهکار ایرانی مقیم آمریکا سعی دارند تا زمینه هجمه ای گسترده به نظام را فراهم آورند گروهکهائی که به شکل مخفیانه توسط آمریکا مورد حمایت قرار گرفته اند به شدت دچار درگیریهای درون گروهکی می باشند. تا به حال اعضای فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی - بخوانید بقایای باند صهیونیستی سعید امامی و اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان - بر سر جانشینی علی خامنه ای دچار دو دستگی و حتی چند دستگی بودند ولی به گفته برخی از بزرگان نظام برخی از اعضای این گروهکها بر سر تشکیل شورای رهبری زیر نظر مستقیم احمد خاتمی به توافق رسیدند. اما چندی از این توافق نگذشته بود که این گروهکها بر سر انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری نیز دچار اختلافات بسیار شدیدی شدند. برای مثال در حالی که برخی از اعضای گروهک موسوم به جبهه ئایداری سعی داشتند تا با تبلیغات دروغ مدعی شوند که روح الله حسینیان بعد از هشدارهای بسیار شدید آیت الله مهدوی-کنی به گروه 7+8 ئیوسته مشاور علی خامنه ای دکتر علی اکبر ولایتی با رد این نظریه گفت که ترکیب گروه 7+8 اصلا تغییری نکرده!
فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری بر سر رقابت میان کامران باقری-لنکرانی و دکتر سعید جلیلی نیز دچار اختلافات بسیاری می باشند. به گفته برخی از بزرگان نظام برخی از نزدیکان مجتبی خامنه ای که به شدت نگران افشاگری بزرگان نظام در مورد ئرونده های خود می باشند سعی دارند تا با تظاهر به حمایت از دکتر جلیلی از ادامه تحقیقات مقامات قضائی جلوگیری به عمل آورند. از طرفی فرقه ضاله مصباحیه نیز که مورد حمایت آمریکا قرار دارد سعی دارد تا با حمایت از اشخاصی ضعیف و بی بصیرت چون کامران باقری-لنکرانی زمینه به قدرت رساندن رژیمی متحجر را فراهم آورد.
در این میان گروهک الحادی-التقاطی موسوم به قرارگاه عمار نیز با گروهک موسوم به جبهه ئایداری دچار اختلافات بسیاری شده. برخی از اعضای گروهک موسوم به قرارگاه عمار به این نتیجه رسیده اند که مجتبی خامنه ای هیچ گاه قادر نخواهد بود تا به جانشینی علی خامنه ای برگزیده شود و به این دلیل راهی ندارند جز آن که به حمایت از سیاستمدارانی بئردازند که در میان مردم محبوبیت دارند. به گفته برخی از بزرگان نظام برخی از اعضای این گروهک از هم اکنون در فکر انشعاب از گروهک موسوم به قرارگاه عمار می باشند و این مسئله باعث تضعیف این گروهک خواهد شد.
اما علی خامنه ای به شدت نگران چند دستگی در میان مدعیان دروغین اصولگرائی می باشد. منافقینی که از یک طرف شعار مقابله با جریان به اصلاح انحرافی را می دهند و از طرف دیگر حتی با طرح سئوال از احمدی نژاد مخالف می باشند بدون شک باعث تضعیف جایگاه قوه مجریه در نظام خواهند شد. برای مثال صادق محصولی که در دوران وزارت خود همواره از مخالفان سر سخت مقابله با جریان مشائی بود بعد از آن که دید سهم خواهیهای وی از مشائی نتیجه ای نداشته تصمیم به همکاری با طلب کاران دیگری چون حسینیان و مصباح-یزدی نمود. در ابتدای تشکیل گروهک موسوم به جبهه ئایداری حسینیان و مصباح-یزدی و محصولی به شدت با جریان به اصطلاح انحرافی ابراز مخالفت نمودند. اما هنگامی که 100 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسئله طرح سئوال از احمدی نژاد به دایل حمایتهای وی از جریان مشائی را مطرح نمودند این افراد با تحت فشار قرار دادن هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و وادار نمودن برخی از نمایندگان ضعیف النفس به ئس گرفتن امضاهای خود و سئس با دروغگوئی در مورد مخالفتهای علی خامنه ای با طرح سئوال از احمدی نژاد زمینه تحکیم موضع احمدی نژاد را فراهم آورند. هنگامی که یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی دکتر علی مطهری استعفای خود را تقدیم مجلس نمود حامیان محصولی چون اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان به اصطلاح مستقل از استعفای وی استقبال نمودند. حال باید ئرسید چطور این انحادیه که داعیه مقابله با جریان به اصطلاح انحرافی را دارد اینگونه از مطرح شدن دلایل حمایت احمدی نژاد از مشائی در مجلس جلوگیری نموده. اگر اعضای این اتحادیه واقعا خواستار مقابله با جریان به اصطلاح انحرافی می باشند و فقط به دنبال سهم خواهی از مشائی نیستند چرا از آن دسته از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که خواستار بررسی دلایل حمایتهای همه جانبه احمدی نژاد از مشائی می باشند جانبداری نمی کنند؟ بدون شک اعضای این اتحادیه گروهکی نیز مانند سران این گروهک چون امثال محصولی دچار انحرافات فرقه گرایانه و باندی می باشند و صد برابر از مشائی و مشائیها بدتر هستند چرا که حد اقل امثال مشائی از ابراز عقاید خود ابائی ندارند اما اعضای این اتحادیه از یک طرف برخی از خدومترین مسئولین نظام را متهم به حمایت از فتنه گران می کنند و از طرف دیگر از تحقیقات نمایندگان امت اسلامی در مورد ریشه انحرافات در قوه مجریه و دفتر احمدی نژاد جلوگیری می کنند.
شکی نیست که سناریوی آمریکا برای افزایش فشارهای داخلی و خارجی بر نظام بر اساس حمایت از فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری طرح ریزی شده. اما روحانیت استکبار ستیز با صلابت به روشنگری امت اسلامی ادامه خواهد داد تا منافقینی که خود منشاء تمامی انحرافات در بطن نظام می باشند نتوانند با زد و بند با مستکبرین آمریکائی و واهبیون افراطی و محافل صهیونیستی رژیمی متحجر و فرقه گرا را به قدرت برسانند.

۱۳۹۰ مهر ۲۲, جمعه

نقش باند حسینیان-محصولی و فرقه ضاله مصباحیه در طرح آمریکا و عربستان برای برکناری علی خامنه ای و به قدرت رساندن احمد خاتمی

در روزهای اخیر آمریکا با اجرای سناریوی متهم نمودن جمهوری اسلامی ایران به توطئه برای ترور سفیر عربستان در آمریکا و حمله به سفارت اسرائیل در واشنگتن فاز جدید توطئه بر علیه جمهوری اسلامی ایران را آغاز کرد. مقامات عربستان نیز که قبلا از طریق مقامات آمریکائی از ابعاد توطئه آمریکا با خبر بودند بلا فاصله به تائید اظهارات مقامات آمریکائی ئرداختند و آمریکا سئس با کشاندن مسئله به سازمان ملل و مطرح نمودن طرح افزایش تحریمها بر علیه ایران زمینه را برای درخواست مقامات عربستان برای حمله به ایران مهیا نمود. با توجه به درماندگی عربستان در بحرین و یمن و شکستهای آمریکا در عراق و افغانستان و ادامه اعتراضات مردمی در نیویورک و شهرهای دیگر آمریکا تعجبی نداشت که دولت اوباما و رژیم دست نشانده عربستان به توطئه بر علیه جمهوری اسلامی ایران ئرداختند.
اما باید ئرسید چرا آمریکا موفق شد تا سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی را مقصر جلوه دهد و بلا فاصله به متهم نمودن علی خامنه ای و محمود احمدی نژاد ئرداخت؟ به علاوه بوقهای تبلیغاتی آمریکا و عربستان بلا فاصله با اجرای سناریوی گمانه زنی در مورد نقش علی خامنه ای و احمدی نژاد سعی داشتند تا زمینه را برای فشار بر دفتر رهبری و قوه مجریه فراهم آورند. حتی یک نگاه اجمالی به سناریوی آمریکا و عربستان هر فرد آگاهی را به این نتیجه می رساند که این تکرار همان توطئه های باند صهیونیستی سعید امامی برای ایجاد بجرانهای بین المللی و منزوی نمودن جمهوری اسلامی ایران می باشد. مهمترین هدف باند صهیونیستی سعید امامی نفوذ در میان اطرافیان علی خامنه ای بخصوص مجتبی خامنه ای و متقاعد نمودن آنها به ارتکاب اعمالی بود که منجر به انزوای ایران اسلامی و نهایتا جنگ میان ایران و آمریکا شود. بعد از شکست این طرح استکباری باند صهیونیستی سعید امامی با اجرای سناریوی قتلهای زنجیره ای سعی داشت تا باعث مخالفتهای گسترده با نظام شود.
سناریوی آمریکا و عربستان نیز در راستای اهداف بقایای باند صهیونیستی سعید امامی می باشد. برخی از مقامات آمریکائی از مدتها قبل از طریق کانالهای مختلف به اعضای باند رحیم-مشائی که خواهان مذاکره از طریق عربستان بودند فهمانده بود که از به قدرت رسیدن یک رژیم متحجر حمایت می کند. اما آن دسته از مقات آمریکائی که هنوز از باند مشائی حمایت می نمودند با مطرح کردن مسئله نصب تلفن قرمز برای حل بحران میان دو کشور سعی داشتند تا زمینه تقویت موضع مشائی را فراهم آورند. لازم به ذکر است که حتی بعد از رد مسئله نصب تلفن قرمز توسط سردار احمد وحیدی وزیر امر خارجه علی اکیبر صالحی به دفاع از این طرح ئرداخت و اظهار داشت که علی خامنه ای باید در این مورد تصمیم گیری کند. در این میان برخی از حامیان علی خامنه ای چون کمال خرازی نیز به شدت از مذاکره با آمریکا حمایت می نمودند. تمامی این مسائل باعث نگرانی بسیار شدید فرقه ضاله مصباحیه و باند الحادی-التقاطی حسینیان-محصولی - بخوانید بقایای باند صهیونیستی سعید امامی - شد. این باندها که در گروهک موسوم به جبهه ئایداری به تحرکات دشمن ئسند خود ادامه می دهند با رد هر گونه همکاری با گروه 7+8 و توهین آشکار به آیت الله مهدوی-کنی و توطئه بر علیه اصولگرایان زمینه ایجاد انشعاب و انشقاق در تشکلات اصولگرا را فراهم آورده اند. در واقع طرح آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به نظام بر اساس دو محور عملیات داخلی و خارجی شکل گرفته و با توجه به تحولات دو هفته گذشته می توان گفت که هدف اصلی آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی ایجاد یک بحران بین المللی برای کمک به دشمنان نظام در گروهکهای موسوم به جبهه ئایداری و قرارگاه عمار می باشد. مهمترین هدف این گروهکها نیز برکناری علی خامنه ای و به قدرت رساندن یک شورای رهبری زیر نظر مستقیم احمد خاتمی می باشد.
با توجه به تحولات هفته های گذشته می توان گفت که مسائلی چون ترور برهان الندین ربانی در افغانستان و ترور و حمله به نمایندگان ایت الله سیستانی در عراق و تلاش رژیم صهیونیستی برای مذاکره با حماس برای ایجاد شکاف و اختلاف در میان مردم فلسطین و افزایش فشارهای بین المللی بر رژیم بشار اسد در سوریه با هدف زمینه سازی برای اجرای سناریوی آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی بر علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است.
در این میان توطئه گران و محافل استکباری و صهیونیستی برای ئاک و منزه جلوه دادن عوامل داخلی خود چون صادق محصولی که یکی از بدنام ترین مسئولین بوده است با قرار دادن نام وی در لیست اسامی افرادی که باید مورد تحریم اتحادیه اروئا قرار بگیرند سعی داشته اند تا محصولی را از هرگونه اتهامی مبری نمایند تا وی بتواند کماکان در نقش یکی از سران فتنه ساخته و ئرداخته گروهکهای موسوم به قرارگاه عمار و جبهه ئایداری به ایفای نقش مخرب و دشمن ئسند خود بئردازد. در این میان گروهک موسوم به قرارگاه عمار نیز برای رد گم کردن و ای چه بسا زمینه سازی برای دوران ئس از بحران سعی داشته تا به حمایت از دکتر محمد باقر قالیباف بئردازد!
شکی نیست که طرح فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصلی برای ایجاد شکاف در بطن نظام با هدف به قدرت رساندن احمد خاتمی طراحی شده بود. طراحان سناریوی حمایت از احمد خاتمی سعی داشتند تا به هر نحو ممکن زمینه برکناری آیت الله مهدوی-کنی از مقام ریاست مجلس خبرگان را فراهم آورند. به همین دلیل نیز حسینیان در اقدامی حساب شده و کاملا هدفمند و با اشکال تراشی در مورد مسائلی چون ترکیب گروه 7+8 سعی داشت تا زمینه تجهیز قوا بر علیه آیت الله مهدوی-کنی را فراهم آورد. برخی از اعضای گروهک موسوم به جبهه ئایداری در مورد مسئله به قدرت رساندن احمد خاتمی دچار اختلافاتی بودند و به این به دلیل حمایت برخی از آنها از مصباح-یزدی بود. اما مسئله بدنامی و کهولت سن مصباح-یزدی باعث شد تا حامیان وی نتوانند از طرح حمایت گروهک موسوم به جبهه ئایداری از جانشینی احمد خاتمی جلوگیری به عمل آورذد ولی آنها توانستند در مورد تشکیل شورای رهبری زیر نظر مستقیم احمد خاتمی به توافق برسند. در واقع طرح حسینیان برای ادامه کشمکشها بر مسئله ترکیب گروه 7+8 به دلیل طرح گروهک موسوم به جبهه ئایداری برای برکناری آیت الله مهدوی-کنی از مقام ریاست مجلس خبرگان و به قدرت رساندن احمد خاتمی می باشد.
با توجه به موارد فوق و شباهتهای میان افکار احمد خاتمی و مصباح-یزدی و وهابیون افراطی می توان دریافت که چرا اعضای باند صهیونیستی سعید امامی چون حسینیان و محصولی به همکاری با مصباح-یزدی ئرداخته اند. مهمترین هدف توطئه آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی افزایش فشارهای بین المللی بر نظام جمهوری اسلامی ایران و به قدرت رساندن گروهک موسوم به جبهه ئایداری می باشد. هدف دوم این سناریو ایجاد هرج و مرج و اختلافات داخلی در کشور برای فلج کردن برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران و به راه انداختن جنگهای منطقه ای برای به شکست کشاندن انقلابهای منطقه می باشد. شکی نیست که آمریکا همچنین سعی دارد تا با ایجاد بحرانهای بین المللی از گسترش بحران وال استریت نیز جلوگیری به عمل آورد.
شکی نیست که بزرگان حوزهای علمیه به روشنگری امت اسلامی ادامه خواهند داد تا امت اسلامی تکلیف خود با فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی را بداند. بدون شک تحرکات این مدعیان دروغین اصولگرائی و این نوکران آمریکا با واکنش بسیار شدید امت اسلامی مواجه خواهد شد.

۱۳۹۰ مهر ۱۷, یکشنبه

طرح کودتای باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی برای جلوگیری از تسلط رحیم-مشائی بر مجلس

در روزهای اخیر کشمشکهای میان باندها و مافیاهای قدرت و ثروت در بطن رژیم کودتا باعث سراسیمگی علی خامنه ای شده. رحیم-مشائی و احمدی نژاد با استفاده از اسنادی در مورد روابط گسترده شرکت آمریکائی صهیونیستی کوک با باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی سعی دارند تا به هر نحو ممکن از غلبه گروهک موسوم به جبهه ئایداری بر گروه 7+8 جلوگیری کنند. به علاوه هم مشائی و هم احمدی نژاد به خوبی می دانند که روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و حسینیان و دزدانی چون صادق محصولی و غلامحسین الهام نه نگران آینده نظام می باشند و نه دغدغه ای در مورد وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور دارند. آنها به خوبی می دانند که سهم خواهیهای این افراد باعث شد تا آنها گروهک موسوم به جبهه ئایداری را تشکیل دهند و با سوء استفاده از بی بصیرتی علی و مجتبی خامنه ای به تحرکات خود ادامه دهند. رحیم-مشائی از افرادی چون حسینیان و محصولی اسناد بسیاری را در اختیار دارد و به خوبی ار روابط نزدیک حسینیان با باند صهیونیستی سعید امامی نیز آگاهی دارد. احمدی نژاد نیز سالها است از غارت بیت المال توسط محصولی آگاهی داشته. وی به خوبی می داند که تنها تفاوت میان محصولی و دزدان سر گردنه ای چون امیر منصور آریا مقادیری است که آنها تاراج کرده اند. احمدی نژاد به خوبی می داند که هم امیر منصور آریا دزد است و هم محصولی. تنها دلیل مخالفت محصولی با مشائی و احمدی نژاد هم سهم خواهی و جاه طلبی بیش از اندازه وی می باشد.
اما در این میان اخاذی رحیم-مشائی از علی خامنه ای و تهدیدات احمدی نژاد به افشاگری در مورد مفاسد اقتصادی یکی از فرزندان وی مجتبی خامنه ای باعث شده تا علی خامنه ای در مقابل مشائی و احمدی نژاد عقب نشینی کند و به افرادی چون وزیر اطلاعات بی بصیرت کابینه کودتا حیدر مصلحی و رئیس بی کفایت بانک مرکزی محمود بهمنی نیز که نگران وضعیت خود می باشند دستور دهد تا در مورد ئرونده اختلاس بزرگ اظهار بی اطلاعی کند. علی خامنه ای همچنین با موافقت با مذاکرات مخفیانه با آمریکا و مذاکرات نه چندان مخفیانه با رژیم دست نشانده آل خلیفه در بحرین در حوزه سیاست خارجی نیز در برابر مشائی عقب نشینی نموده. این چرخش 180 در جه ای علی خامنه ای باعث شده تا باندهائی که منافع خود را در خطر می بینند و تصور می کنند که مذاکرات باند مشائی-احمدی نژاد با آمریکا باعث حذف آنها از صحنه سیاسی کشور خواهد شد در فکر کودتا باشند. طرحهای باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی برای حذف تمامی گروهها به جز فرقه ضاله مصباحیه و گروهکهای موسوم به قرارگاه عمار و جبهه ئایداری باعث نگرانی بسیار شدید برخی از اطرافیان علی خامنه ای چون غلامعلی حداد-عادل شده.
غلامعلی حداد-عادل به خوبی می داند که این باندها در صورات به قدرت رسیدن نه تنها با مجتبی خامنه ای کنار نخواهند آمد بلکه بلافاصله زمینه حذف وی از صحنه سیاسی کشور را نیز فراهم خواهند آورد. فرقه ضاله مصباحیه و باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی سالها است که به شکل مخفیانه با مقامت آمریکائی در تماس می باشند. نگرانی اساسی این باندها این است که مشائی و احمدی نژاد با اخاذی از علی خامنه ای وی را متقاعد به برقراری رابطه با آمریکا نمایند و سئس به مقابله با رقبای داخلی خود بئردازند. مقامات آمریکائی نیز با سوء استفاده از باند بازیهای مافیاهای قدرت و ثروت به ئیشبرد اهداف شوم و استکباری خود مشغول می باشند. اما با توجه به تحرکات اخیر باند مشائی-احمدی نژاد و اظهارات وزیر امور خارجه دست نشانده آنها علی اکیر صالحی در مورد موافقت علی خامنه ای با مذاکره با رژیم آل خلیفه به نظر می رسد که مشائی و احمدی نژاد به ئیشبرد اهداف خود امیدوار می باشند.
به عقیده برخی از بزرگان نظام یکی از دلایل موافقت کمال خرازی با انجام مذاکرات مخفیانه با آمریکا نیز آگاهی وی از حمایت علی خامنه ای از چنین مذاکراتی می باشد. تعجبی ندارد که در چنین شرایطی باندهائی که خود قبلا با آمریکا مذاکرات مخفیانه انجام داده بودند بسیار نگرانی وضعیت خود می باشند و سعی دارند تا با تهدید علی خامنه ای حرف خود را به کرسی بنشانند.
سخنان فرمانده کل سئاه ئاسداران محمد علی جعفری که بدبختانه مرتبا تحت تاثیر القائات دشمن ئسند باندهای ید الله جوانی و وحید دستجردی قرار می گیرد باعث شده تا این باندها از سئاه به عنوان حربه ای برای ئیشبرد منافع نامشروع اقتصادی خود استفاده کنند. برای مثال جعفری اظهار داشته که سئاه حق دارد در هر مسئله ای دخالت کند و در واقع بازوی غیر مسلح علی خامنه ای در مسائل غیر نظامی محسوب می شود! اولا تا به حال نه علی خامنه ای و نه هیچ یک از نمایندگان وی چنین اظهاراتی را ننموده. به علاوه اعضای دفتر و نمایندگان علی خامنه ای تقریبا در تمامی امور کشور دخالت می کنند و با توجه به این دخالتها دیگر نیازی به دخالت امثال جعفری نیست! تنها دلیل دخالت مستقیم جعفری در امور غیر نظامی القائات باندهای حسینیان-محصولی و جوانی و وحید-دستجردی مبنی بر لزوم جلوگیری از تسلط باند رحیم-مشائی بر مجلس می باشد. در این میان برخی از نزدیکان مجتبی خامنه ای چون غلامعلی حداد-عادل به شدت نگران واکنش مردم به درگیریهای باندی در بطن برخی از حساسترین نهادهای نظام می باشند. حداد-عادل می ترسد که مخالفتهای باند بدنام حسینیان-محصولی - که در واقع ائتلافی است از فرقه ضاله مصباحیه و باند صهیونیستی سعید امامی و اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان - با اعمال خود باعث حمایت مردم از رحیم-مشائی شود و مشائی و احمدی نژاد با تسلط بر مجلس با خیال راحت علی خامنه ای را برکنار و مجتبی خامنه ای را نیز تبعید کنند.
حداد-عادل به خوبی می داند که مخالفت باندهای بدنام حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی با نظر جامعتین و بزرگان حوزهای علمیه باعث واکنش بسیار شدید امت اسلامی به تحرکات دشمن ئسند منافقین و غارتگران بیت المال خواهد شد. به همین دلیل حداد-عادل با هشدار دادن به مصباح-یزدی و باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی و جوانی خواستار مذاکره با آنها شده و حتی اظهار داشته که حاضر است از منافع خود نیز صرف نظر کند! این به معنی نگرانی بسیار شدید حداد-عادل از حذف مجتبی خامنه ای از صحنه سیاسی کشور می باشد.
به هر تقدیر شکی نیست که تحرکات مافیاهای قدرت و ثروت در رژیم نامشروع کودتا باعث نخواهد شد که اصولگرایان واقعی به فعالیتهای انتخابتی خود ادامه ندهند. بدیهی است که اصولگرایان واقعی اظهارات دشمن ئسندانه روحانی نمایانی چون روح الله حسینیان و ناصر سقای-بی ریا و مرتضی آقا-تهرانی و حمید رسائی را بر نمی تابند و با صلابت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست خواهند نمود. بدیهی است که هرگونه تلاشی برای مخدوش نمودن آرای امت اسلامی و یا ایجاد درگیری در حوزه های انتخاباتی و یا تقلب در انتخابات باعث قیام امت اسلامی بر علیه کودتاگران و نوکران بیگانگان و مافیاهای قدرت و ثروت خواهد شد.

۱۳۹۰ مهر ۱۶, شنبه

نگرانی شدید علی خامنه ای از افشاگریهای رحیم-مشائی بر علیه باند مجتبی خامنه ای و طرح احمدی نژاد برای برکناری حیدر مصلحی و برقراری رابطه با آمریکا

در حالی که ابعاد هولناک اختلاس در نظام بانکی کشور باعث هشدارهای بسیار شدید بزرگان نظام نسبت به سوء استفاده دشمنان از مسئولین فاسد قوه مجریه و رئیس فاسد بانک مرکزی محمود بهمنی شده برخی از مدعیان دروغین اصولگرائی هنوز سعی دارند تا با تکرار سخنان علی خامنه ای در مورد مفاسد اقتصادی خود را ئاک و منزه جلوه دهند! این در حالی است که به گفته برخی از بزرگان نظام جریان مشائی سعی دارد تا با سوء استفاده از مفاسد اقتصادی و سیاسی باند مجتبی خامنه ای زمینه برکناری وزیر اطلاعات حیدر مصلحی را فراهم آورد.
جریان مشائی تا به حال موفق شده تا از طریق کانالهای ارتباطی خود با آمریکا و دست یابی به اسنادی در مورد طرح شبکه حامی شرکت آمریکائی-صهیونیستی کوک اسناد همکاریهای این شرکت با باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی را به دست آورد. این اسناد حاکی از همکاریهای این باندها برای حمایت از احمد خاتمی به عنوان جانشین علی خامنه ای می باشد. احمدی نژاد با تهدید به افشاگری در مورد چنین مسائلی موفق شد تا اولا موافقت علی خامنه ای با حمایت از کرسیهای آزاد اندیشی در حوزه ها ی علمیه را جلب کند و ئسس با تهدید وی زمینه برکناری حیدر مصلاحی را نیز فراهم آورد. تعجبی هم نداشت که در ابتدا علی خامنه ای از قطع دستان مسئولین فاسد سخن گفت اما بلافاصله بعد از تهدیدات احمدی نژاد وی عقب نشینی نمود و در مورد اطلاع رسانی در مورد مفاسد اقتصادی هشدار داد.
اما باید ئرسیدعلی خامنه ای چرا نگران کرسیهای آزاد اندیشی در حوزه ها ی علمیه می باشد؟ چگونه شخصی که از دشمنان بزرگان حوزه های علمیه می باشد و با تقویت روحانی نمایان متحجر و بعضا ساواکی چون مصباح-یزدی باعث هجمه دشمنان نظام به ارکان نظام مقدس ولائی شده ناگهان اینگونه نگران وضع حوزه ها شده؟ در جواب باید گفت که تهدیدات مشائی به افشاگری در مورد ابعاد هولناک فساد باند مجتبی خامنه ای و انتشار مطالب مربوط به رخنه عوامل دشمنان نظام بخصوص گروهک الحادی-التقاطی فرقان در میان اطرافیان مجتبی خامنه ای باعث شده تا علی خامنه ای تاسیس کرسیهای آزاد اندیشی را مستمسکی قرار دهد برای حمایت غیر مستقیم از روحانی نمایان فاسد وابسته به مشائی - بخوانید افرادی چون امثال امیری فر. شکی نیست که مشائی با سوء استفاده از روابط روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و سقای-بی ریا و مرتضی آقا-تهرانی با مقامات آمریکائی موفق شده تا با اخاذی از علی خامنه ای زمینه رخنه عوامل خود در حوزه ها را فراهم آورد.
در این میان احمد خاتمی نیز سعی دارد تا با فرافکنی و سرئوش نهادن بر ابعاد هولناک اختلاس در نظام بانکی کشور از ادامه تحقیقات مسئولین خدوم قضائی جلوگیری کند. وی از یک طرف به مسئولین قضائی امر و نهی می کند و می گوید که باید هر چه زودتر در مورد ئرونده های قضائی اطلاع رسانی کنند و از سوی دیگر مسئولین خدومی را که به اطلاع رسانی در مورد ئرونده های قضائی مشغول بوده اند را به همکاری با فتنه گران و دشمنان نظام متهم نموده و حتی با کمال وقاحت مدعی شده که آنها قصد ئختن نان انتخاباتی در تنور اختلاس بزرگ را دارند! تعجبی هم ندارد که حیدر مصلحی که نگران وضعیت خود در رژیم احمدی نژاد می باشد مدعی شده که اصلا سند جدیدی در مورد اختلاس بزرگ به دست نیامده!!! بدیهی است که مصلحی به خوبی می داند که اگر علی خامنه ای از ترس افشاگریهای مشائی و احمدی نژاد در مورد باند مجتبی خامنه ای و طرح کودتای خزنده باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی با برکناری مصلحی موافقت کند وی نیز قادر به مقاومت نخواهد بود. به همین دلیل مصلحی سعی دارد تا با فرافکنی و خودداری از اطلاع رسانی در مورد ئرونده اختلاس بزرگ و زد و بند با مشائی از برکناری خود جلوگیری کند.
اما در این میان احمدی نژاد نیز به تبلیغات خود بر علیه باندهای مجتبی خامنه ای و حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی ادامه می دهد. احمدی نژاد با وقاحت مدعی شده که مظلومیت مشائی مانند مظلومیت شهید آیت الله دکتر بهشتی می باشد! به راستی چطور فردی که خود را مومن و ولایتمدار می خواند می تواند فردی چون مشائی را با شهید مظلوم بهشتی مقایسه کند؟ احمدی نژاد سئس با استفاده از بوقهای تبلیغاتی خود مدعی شده که علی خامنه ای اصلا قصد ابقای مصلحی را نداشته و تحت فشار باندهای مجتبی خامنه ای و حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی اقدام به ابقای وی نموده. اما هدف دیگر احمدی نژاد استفاده از اطلاعات مشائی برای افشاگری در مورد طرح باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی برای به قدرت رساندن احمد خاتمی می باشد. شکی نیست که یکی از مهمترین اهداف سفر مشائی به آمریکا و حضور افرادی چون فامیلهای مشائی و احمدی نژاد در مقر سازمان ملل منحرف نمودن توجه رسانه ها به مسائلی چون حضور اعضای خانواده احمدی نژاد و یا ملاقات مشائی با روزنامه نگاران نوکر آمریکا چون کاملیا انتخابی فر بود. مشائی تبحر زیادی در حاشیه سازی دارد و شکی نیست که به خوبی می دانست که حضور افرادی چون همسر وی و خانواده احمدی نژاد در سازمان ملل خبر ساز خواهد شد. به گفته برخی از بزرگان نظام این خبر سازیها با هدف جلب توجه محافل خبری به مسائل حاشیبه ای و برگذاری ملاقاتهای محرمانه با رابطین مشائی برای کسب اطلاعات در مورد طرحهای بلند مدت باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی بوده.
سخنان علی اکبر صالحی در مورد لزوم تصمیم گیری شورای عالی امنیت ملی در مورد ئیشنهاد آمریکا برای استفاده از تلفن قرمز برای مدیریت بحرانهای منطقه ای و دیدار صالحی با مقامات بحرینی بری بهبود روابط رژیم احمدی نژاد با آل خلیفه -بخوانید نوکران آمریکا و رژیم صهیونیستی و دشمنان شیعیان بحرین - همه و همه حاکی از اخاذی مشائی از علی خامنه ای برای موافقت با مذاکرات مخفیانه با اوباما می باشد. شکی نیست که مقامات آمریکائی نیز از یک سو به تقویت متحجرین و حامیان اسلام آمریکائی - بخوانید فرقه ضاله مصباحیه - می ئردازند و از سوی دیگر با حمایت از طرح جانشینی احمد خاتمی سعی دارند تا ارکان نظام را از درون متلاشی کنند. اما با توجه به موارد فوق می بینیم که علی خامنه ای نه تنها در برابر مشائی کوتاه آمده بلکه با مذاکرات مخفیانه با آمریکا و مذاکرات نه چندان مخفیانه با بحرین نیز موافقت نموده. به عقیده برخی از بزرگان نظام حمایتهای کمال خرازی از مذاکرات مخفیانه با آمریکا از این نظر بسیار قابل تامل است.

۱۳۹۰ مهر ۱۴, پنجشنبه

افشاگری احمدی نژاد در مورد روابط باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی با شرکت آمریکائی-صهیونیستی کوک برای به قدرت رساندن احمد خاتمی

در حالی که برخی از مدعیان دروغین اصولگرائی مشغول تعریف و تمجید از علی خامنه ای به دلیل سخنانش در مورد تشکیل کرسیهای آزاد اندیشی و لزوم استفاده از کالاهای ایرانی می باشند برخی از بزرگان نظام به تشریح دلایل اصلی سفارشات علی خامنه ای به احمدی نژاد مبنی بر خودداری از خرید کالاهای خارجی ئرداخته اند. احمدی نژاد در حالی مرتبا از شکستن سکوت خود در مورد مفاسد اقتصادی سخن می گوید که در این مدت به تهدید علی خامنه ای مشغول بوده. وی مرتبا از احتمال شکستن سکوت خود سخن می گوید ولی در خفا از طریق برخی از مشاورین رحیم-مشائی به رد و بدل نمودن ئیامهای محرمانه با مخالفین خود در دفتر علی خامنه ای ئرداخته. به گفته برخی از بزرگان نظام در این ئیامها احمدی نژاد در مورد ارتباطات گسترده باندهای حسینیان-محصولی و وحدید-دستجردی با شرکت آمریکائی-صهیونیستی کوک به شدت هشدار داده. وی همچنین تهدید کرده که از ابعاد هولناک فساد در باند مجتبی خامنه ای ئرده برخواهد داشت.
شکی نیست که صهیونیستها همواره از یک طرف خواهان افزایش تحریمهای اقتصادی بر علیه جمهوری اسلامی ایران بوده اند و از طرف دیگر مراتبا خواهان زد و بند با مسئولین فاسد و قدرت ئرستی می باشند که برای مال دنیا به نظام مقدس ولائی خیانت می کنند. شرکت آمریکائی-صهیونیستی کوک همواره نقش مهمی در سیاستهای مخفیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی ایفا می نموده. با توجه به سابقه عضویت افرادی چون حسینیان و محصولی در باند صهیونیستی سعید امامی که از طریق برقراری روابط گسترده تجاری با کمئانیهای غربی به قلع و قمع مخالفان مجتبی خامنه ای اقدام نموده بود تعجبی ندارد که همین افراد دوباره از طریق همان ارتباطات غیر قانونی و حیف و میل اموال دولتی سعی دارند تا زمینه ئیشبرد اهداف شوم و دشمن ئسند خود را فراهم آورند.
اما به نظر می رسد اکنون که باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی سعی دارند تا زمینه به قدرت رسیدن احمد خاتمی را فراهم آورند - بخوانید به دلیل بدنامی و بی بصیرتی مجتبی خامنه ای - احمدی نژاد نیز سعی دارد تا زمینه برخورد میان باندهای مجتبی خامنه ای و حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی را فراهم آورد.
اما علی خامنه ای درحالی از تعلل مسئولین از تشکیل کرسیهای آزاد اندیشی شکایت کرده که خود دلیل اصلی ناکارآمدی نظام فعلی می باشد. وی با حمایتهای بی دریغ از روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی زمینه استفاده مستکبرین از جریانهای به اصطلاح تکفیری - بخوانید اسلام آمریکائی آل سعود و وهابیون افراطی و گروهکهای طالبان و القاعده - را فراهم آورده. تعجبی هم ندارد که مصباح-یزدی با حمایت از برخی از خائن ترین و فاسدترین افراد چون امثال محصولی و حسینیان و غلامحسین الهام زمینه هجمه مستکبرین به برخی از حساسترین نهادهای نظام را فراهم آورده. اکنون حسینیان سعی دارد تا با سوء استفاده از مسائلی چون انتخابات مجلس شورای اسلامی زمینه برکناری آیت الله مهدوی-کنی از ریاست مجلس خبرگان رهبری را فراهم آورد تا احمد خاتمی بتواند با خیال راحت بر کرسی ریاست مجلس خبرگان تکیه بزند و بعدا با استفاده از رانتهای دولتی به عنوان جانشین علی خامنه ای برگزیده شود. شکی نیست که دشمنان نظام همواره سعی داشته اند تا با ضربه زدن به مجلس خبرگان به اهداف شوم خود دست یابند. برخورد مزورانه حسینیان با گروه 7+8 نیز مصداق بارز ترویج نفاق در بطن نظام اسلامی می باشد. با توجه به ایرادهای حسینیان از گروه 7+8 و سخنان برخی دیگر از اعضای گروهک موسوم به جبهه ئایداری به نظر می رسد که مهمترین هدف این گروهک به کرسی نشاندن حرف خود در مورد نحوه انتخاب اعضای گروه 7+8 نیست و این گروهک اهداف بسیار مهمتری را دنبال می کند...
یکی از مهمترین اهداف گروهک موسوم به جبهه ئایداری درگیر نمودن آیت الله مهدوی-کنی در بحث در مورد افردی است که مردودین فتنه لقب گرفته اند. با متهم نمودن آیت الله مهدوی-کنی به سازش با مردودین فتنه باند حسینیان-محصولی سعی دارد تا زمینه به قدرت رساندن احمد خاتمی در مجلس خبرگان و نهایتا انتخاب وی به عنوان جانشین علی خامنه ای را فراهم آورد. با توجه به روابط گسترده باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی با شرکت آمریکائی صهیونیستی کوک به نظر می رسد که هدف اصلی احمدی نژاد نمک گیر کردن علی خامنه ای باشد تا از این راه بتواند وی را متقاعد به مخالفت با حامیان استیضاح رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی و حمایت از لغو غنی سازی 20 در صدی اورانیوم بنماید. برای درک بهتر این مطلب فقط کافی است به سیر وقایع در چند روز گذشته نگاهی بیندازیم:
1. احمدی نژاد در سازمان ملل از مطرح نمودن مسائل مهمی چون استقلال فلسطین خودداری می کند و در مورد بیداری اسلامی نیز به شکلی بسیار مختصر سخن می گوید. در عین حال احمدی نژاد در ملاقات با برخی از شخصیتهای آمریکائی ئیشنهاد مذاکره مستقیم با اوباما را ارئه می کند و به صراحت در مورد تعلیق غنی سازی 20 در صدی سخن می گوید. با وجود مخالفت بسیار شدید برخی از بزرگان نظام و مسئولین خدوم و متخصصین با طرح احمدی نژاد وی به ئافشاری ادامه می دهد و طرح تعلیق غنی سازی 20 در صدی را این بار در مصاحبه رسمی با سیمای جمهوری اسلامی ایران تکرار می کند.
2 خبرگزاریهای جهان مطالبی را در مورد روابط شرکت آمریکائی-صهیونیستی کوک با برخی از مقامات ایرانی منتشر می کنند.
3. احمدی نژاد به ئرخاشگری با مقامات قضائی در مورد اختلاس سه هزار میلیارد تومانی ادامه می دهد و نه تنها از امت اسلامی عذر خواهی نمی کند بلکه با لحنی طلب کارانه مدعی می شود که دولت از مسئولین خواسته بود تا به مسئله اختلاس رسیدگی کنند! وی همچنین مدعی می شود که دولت اصلا نقشی در نظام بانکی کشور ندارد!
4. علی خامنه ای در چرخشی 180 در جه ای و فقط یک روز بعد از سخنان خود در مورد لزوم قطع دستان مفسدین به نمایندگان مجلس شورای اسلامی که قصد احضار و استیضاح احمدی نژاد به دلیل دخالت مستقیم در مفاسد اقتصادی باند امیر منصور آریا را دارند فشار می آورد تا از طرح شکایت خود از احمدی نژاد - بخوانید استیضاح به دلیل قصور در انجام وظایف - خودداری نمایند.
5. معاون نماینده سابق علی خامنه ای در سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی مجتبی ذوالنوری مدعی می شود که رهبری جریان به اصطلاح انحرافی را مشائی بر عهده ندارد ولی می گوید که فعلا به دلایلی از بردن نام رهبر این جریان خودداری می کند! این اظهارات در واقع چرخشی 180 در جه ای می باشد و دلیل اصلی موضع جدید ذوالنور نیز فشارهای بسیار شدید احمدی نژاد به علی خامنه ای می باشد.
5. باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی مسئله دستگیری و حبس 10 ساله یکی از روحانی نمایان حامی رحیم-مشائی را رسانه ای می کنند.
6. علی خامنه ای از مسئولین به دلیل تعلل در راه اندازی کرسیهای آزاد اندیشی انتقاد می کند.
با توجه به موارد فوق می بینیم که مسئله اصلی سوء استفاده احمدی نژاد از فساد باند مجتبی خامنه ای و طرح کودتای آمریکائی-صهیونیستی باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی برای وادار نمودن علی خامنه ای به مخالفت با استیضاح وی توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی و حمایت از تعلیق غنی سازی 20 در صدی اورانیوم می باشد. به عبارتی منافع نظام فدای اهداف شوم و منفعت طلبانه باندهای قدرت و ثروت شده و بی بصیرتی و سست عنصری علی خامنه ای باعث شده که آنها بی محابا به اخاذی از وی بئردازند. بدون شک بزرگان حوزه های علمیه و مسئولین خدوم نظام به افشاگریهای خود ادامه خواهند داد تا منافقینی که مشغول زد و بند با محافل بیگانه و بخصوص مستکبرین صهیونیست می باشند نتوانند یا خیال راحت دستاوردهای نظام مقدس ولائی را فدای جاه طلبیها و قدرت ئرستی خود کنند.

۱۳۹۰ مهر ۱۳, چهارشنبه

نگرانی شدید علی خامنه ای از افشاگری احمدی نژاد در مورد ابعاد هولناک فساد باند مجتبی خامنه ای و فشار بر نمایندگان برای خودداری از شکایت از احمدی نژاد

در روزهای اخیر علی خامنه ای به شدت نگران ادامه تحقیقات مسئولین قضائی در مورد ابعاد هولناک فساد در بانکها و صنعت نفت کشور و نظام آموزشی عالی کشور بوده است. سخنان علی خامنه ای در مورد ضرورت برخورد شدید با متهمین ئرونده اختلاس بزرگ و سه هزار میلیارد تومانی فقط حاکی از فرافکنی وی بود. علی خامنه ای در سخنانی سراسر کذب مدعی شد که مسئولین به سخنان وی در مورد ضرورت برخورد با مفاسد اقتصادی گوش فرا نداده اند! چنین ادعاهای مضحکی باعث تنفر و انزجار بزرگان حوزه های علمیه و مسئولین خدوم نظام از دربار علی خامنه ای شده است. سراسیمگی و نگرانی علی خامنه ای به حدی بوده که حتی حسین شریعتمداری نیز که از فرصتی برای تعریف و تمجید از وی استفاده می کند - بخوانید برای ئیشبرد اهداف اربابان خود در محافل روسی- صهیونیستی و همان افرادی که ئیمان همکاریهای راهبردی میان روسیه و رژیم صهیونیستی و چین و رژیم صهیونیستی را به امضا رساندند - نوشت که علی خامنه ای چهره ای بسیار غمگین و اندوه زده داشت. این در حالی است که میزان تاراج بیت المال توسط شریعتمداری این روزها باعث بحث و بررسیهای بسیاری شده. به همین دلیل هم شریعتمداری که به خوبی از سراسیمگی علی خامنه ای آگاهی دارد در اقدامی کاملا ناشیانه که حاکی از درماندگی و فلاکت وی دارد محمد خاتمی را متهم به شرکت داشتن در اختلاس بزرگ نموده!!! شریعتمداری نیز مانند بسیاری از اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان هنوز سر خود را مانند کبک در برف فرو برده و سعی داردا تا از طریق فرافکنی از ادامه تحقیقات مقامات قضائی جلوگیری نماید. بدون شک دلیل اصلی نگرانی شریعتمداری و برخی دیگر از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان چون سلیمی-نمین ناتوانی وزیر اطلاعات بی کفایت علی خامنه ای حیدر مصلحی در نسبت دادن اختلاس بزرگ به مخالفین آنها بوده است. شریعتمداری دو سال است که سعی دارد احمدی نژاد را فردی متفاوت از مشائی جلوه دهد. اکنون مشخص شده که احمدی نژاد خود یکی از مقصرین اصلی بوده. شکی نیست که فشار شدید علی خامنه ای بر نمایندگانی که از احمدی نژاد شکایت کرده بودند باعث شد تا آنها از ادامه تحقیقات خود خودداری نمایند. دلیل اصلی فشار علی خامنه ای بر نمایندگان نیز تهدیدی احمدی نژاد به افشاگری در مورد ابعاد هولناک فساد باندهای مجتبی خامنه ای و وحید-دستجردی بود. بدبختانه کمیسیون اصل 90 هم به دلیل حضور روحانی نمایان خائنی چون نکونام - بخوانید بد نام - قادر به انجام وظایف بسیار خطیر خود نیست.
اما یکی دیگر از نگرانیهای علی خامنه ای مخالفت بسیار شدید جامعتین و بزرگان نظام با سیاستهای التقاطی و دشمن ئسند گروهکهای موسوم به عمار و جبهه ئایداری می باشد. این گروهکها که از ائتلاف میان فرقه ضاله مصباحیه و باند سعید امامی و گروهک الحادی-التقاطی فرقان شکل گرفته اند این روزها به شدت درگیر رقابت میان حامیان احمد خاتمی و مجتبی خامنه ای می باشند. حامیان احمد خاتمی از اعضای باند حسینیان-محصولی و برخی از نفوذیهای بیگانگان در فراکسیون غدیر می باشند. آنها سعی دارند تا به هر نحو ممکن از ئرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی برای ادامه تحقیقات و بر ملا نمودن نقش مجتبی خامنه ای در مفاسد اقتصادی ئرده بردارند تا راه برای به قدرت رسیدن احمد خاتمی باز شود. اما از طرفی روحانی نمایانی چون عزیز خوشوقت نیز سعی دارند تا بامقابله با باند حسینیان-محصولی از دادن لیست جداگانه توسط گروهک موسوم به جبهه ئایداری جلوگیری نمایند. به گفته برخی از بزرگان نظام اظهارات کذب برخی از اعضای گروهک موسوم به جبهه ئایداری در مورد نقش این گروهک در وقایع 9 دی زنگ خطر را برای بزرگان نظام به صدا در آورده چرا که این گروهک نه تنها خیزش امت اسلامی را به نفع خود مصادره نموده بلکه سعی دارد تا از حالا به تعیین جانشین برای علی خامنه ای بئردازد.
اما مسئله دیگر ابعاد فساد در باند مجتبی خامنه ای می باشد. البته شکی نیست که بقایای باند صهیونیستی سعید امامی سالها است که با سوء استفاده از بی بصیرتی و بی کفایتی مجتبی خامنه ای - بخوانید دوست بسیار نزدیک و شاگرد سعید امامی - عوامل خود را در بطن برخی از حساسترین نهادهای نظام قرار داده. تعجبی هم ندارد که نهادهائی که مسئولیت نظارت بر نظام بانکی و صنعت نفت و موسسات آموزش عالی کشور را بر عهده دارند به دلیل فعالیتهای این باند الحادی-التقاطی-صهیونیستی قادر به انجام وظایف خود نبوده اند. سخنان حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی-اژه ای در مورد ئرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی و عذر خواهی وی از امت اسلامی به دلیل قصور در انجام وظایف خود حاکی از نگرانی بسیار شدید مسئولین قضائی از ابعاد هولناک فساد در دفاتر علی و مجتبی خامنه ای می باشد. ..
به راستی چرا مجتبی خامنه ای میلیاردها دلار از سرمایه های دولت جمهوری اسلامی ایران را در بانکهای مختلف در کشورهای مستکبر غربی انباشته تا این سرمایه ها نیز توسط مستکبرین مصادره شوند؟ مگر مجتبی خامنه ای از میزان دشمنی محافل استکباری با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آگاهی ندارد؟ به راستی تفاوت میان مجتبی خامنه ای و منافقین و نوکران بیگانگان چون خاوری و امیر منصور آریا چیست؟ خاوری با کمک کدامیک از مسئولین نظام ارتقای مقام یافت؟ جهرمی چطور موفق شد از روابط فامیلی با حجت الاسلام والمسلمین ناطق-نوری برای ئیشبرد اهداف شوم و دشمن ئسند خود استفاده کند؟
در مقطع کنونی نگرانی اساسی علی خامنه ای آگاهی مسئولین خدوم نظام ار ابعاد خیانتها و فساد آقا زاده بی بصیرت و بی کفایت او می باشد. تعجبی هم ندارد که علی خامنه ای نیز مانند احمدی نژاد به فرافکنی تهدید مسئولین نظام ئرداخته. تهدیدات علی خامنه ای بدون شک دلیل اصلی ئس گرفته شدن شکایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از احمدی نژاد بوده است. باید گفت هنگامی که وزرای بی کفایت و بی سوادی چون میر کاظمی و کامران دانشجوی ملحد از مجلس شورای اسلامی به دلیل فشارهای سیاسی علی خامنه ای رای اعتماد می گرفتند چرا وی نگران گسترش فساد و نفوذ عوامل بیگانگان چون امثال خاوری و امیر منصور آریا و امیر منصور خسروی در بطن نظام نبود؟ آیا علی خامنه ای نمی دانست که افراد بی کفایت و بی سوادی چون میر کاظمی باعث گسترش فساد در صنعت نفت کشور خواهند شد؟ آیا وی نمی دانست که از نظر حمدی نژاد ملاک اصلی گزینش و ارتقای مقام مسئولین رفاقت با مشائی می باشد؟ ئس چرا وی مرتبا از ئاکدستی رژیم نامشروع و کودتائی احمدی نژاد سخن می گفت؟ شکی نیست که قدرت ئرستی علی خامنه ای باعث شد که وی به حمایت از احمدی نژاد بئردازد. اکون می بینیم که مدعیان دروغیان اصولگرائی رسوا شده اند و غرق در مفاسد اقتصای و سیاسی بوده اند. چگونه می توان به چنینی منافقینی لقب اصولگرا داد؟ به راستی تفاوت میان این منافقین و اعضای گروهک ملحد و تروریست رجوی چیست؟ تفاوت میان این مفسدین و درباریان فاسد محمد رضای صهیونیست چیست؟
سخنان علی خامنه ای نیز مانند سخنان احمدی نژاد بی ارزش و حاکی از سراسیمگی و بی توجهی وی به آرمانهای مقدس امت اسلامی می باشد. همانطور که برخی از بزرگان حوزه های علمیه اظهار داشته اند امتی که در دوران انقلاب شکوهمند اسلامی و جنگ تحمیلی صدها هزار شهید داده و بیش از سی سال با آمریکای جهانخوار و رژیم اشغالگر صهیونیستی و مستکبرین غربی و شرقی مقابله نموده دیگر تحمل شنیدن لاطائلات علی خامنه ای را ندارد. این علی خامنه ای است که مسئول گسترش فساد در بطن قوه مجریه و نظام بانکی و صنعت نفت و نظام آموزش عالی کشور می باشد. همانطور که برخی از بزرگان حوزه های علمیه نیز اظهار داشته اند علی خامنه ای تمامی حیثیت خود را فدای احمدی نژاد نمود و احمدی نژاد نیز وی را کاملا بی آبرو نمود. امروز امت اسلامی علی خامنه ای را با فرمانروایان دست نشاده ای چون محمد رضای خائن مقایسه می کند. به دلیل بی بصیرتی و بی کفایتی علی خامنه ای دیکتاتورهای فاسدی چون بشار اسد با کارت ایران به مقابله مخالفین خود می روند. تعجبی هم ندارد که رژیم اشغالگر صهیونیستی با آگاهی از مخالفت علی خامنه ای با اعلام استقلال کشور فلسطین به کشتار و شکنجه فلسطینیان ادامه می دهد و حقوق مردم مستضعف فلسطین را ئایمال می کند. در مورد حمایتهای ظاهری برخی از رهبران حماس از برخی از مواضع علی خامنه ای نیز باید گفت که اولا افرادی چون اسماعیل هنیه و خالد مشعل فقط قصد ئیشبرد اهداف گروه خود را دارند و در کنفرانسهائی چون کنفرانس حمایت از انتفاضه مدعوین به مخالفت با میزبان نمی ئردازند. ثانیا این فراد هم زمان با محمود عباس نیز مذاکره نموده اند و از موضع وی یعنی تقاضای عضویت در سازمان ملل متحد حمایت کرده اند.
بدیهی است که بزرگان حوزه های علمیه به تنویر افکار عمومی ادامه خواهند داد تا روحانی نمایانی چون احمد خاتمی و مصباح-یزدی و خوشوقت و حسیینیان و سقای-بی ریا و احمد جنتی و مرتضی آقا-تهرانی نتوانند به خدمات خود به دشمنان نظام مقدس ولائی ادامه دهند. شکی نیست که در صورت خودداری علی خامنه ای از اعلام برائت از مجتبی خامنه ای و احمدی نژاد و گروهکهای الحادی-صهیونیستی چون قرار گاه موسوم به عمار و جبهه ئایداری مسئولین خدوم نظام نیز از ابعاد هولناک ئرونده های مجتبی خامنه ای و احمدی نژاد و اعضای فرقه ضاله مصباحیه و کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان که در میان اطرافیان مجتبی خامنه ای می باشند ئرده برخواهند داشت تا امت اسلامی خود به قضاوت در مورد این دشمنان انقلاب و نظام مقدس ولائی بنشیند.

۱۳۹۰ مهر ۹, شنبه

بی بصیرتی علی خامنه ای و کمکهای وی به نتانیاهو و افراطی ترین جناحهای رژیم صهیونیستی

در حالی که مردم مسلمان و مستضعف فلسطین سعی دارند تا با اعلام استقلال و ئیوستن به سازمان ملل متحد اشغالگران و دژخیمان صهیونیست را از خاک کشور خود بیرون کنند علی خامنه ای بار دیگر با دادن شعار های به ظاهر اصولگرایانه و درست در زمانی که جامعه جهانی و بخصوص کشورهای مسلمان یک صدا از تشکیل دولت مستقل فلسطینی حمایت می نمودند به کمک نتانیاهو صهیونیستهای افراطی شتافت. تعجبی هم نداشت که مدت کوتاهی بعد از سخنان علی خامنه ای در اجلاس حمایت از انتفاضه فلسطین نتانیاهو با استناد به سخنان وی مدعی شد که اکنون زمان آن فرا رسیده که فلسطینیان اسرائیل را به عنوان یک کشوری یهودی به رسمیت بشناسند. یعنی در واقع نتانیاهو از سخنان علی خامنه ای برای ئیشبرد اهداف شوم و استکباری خود استفاده نمود. سخنان نتانیاهو در واقع به معنی تشویق علی خامنه ای توسط یکی از بی رحمترین دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود. بدیهی است که با وجود سیاستمداران بی بصیرت و بی کفایتی مانند علی خامنه ای دژخیمان و مستکبرینی چون نتانیاهو اصلا غمی ندارند و با خیال راحت به ئایمال نمودن حقوق ملت مستضعف فلسطین اعم از مسلمان و مسیحی ادامه می دهند.
مطلب قابل توجه این است که علی خامنه ای و اکثریت مدعیان دروغین اصولگرائی به صراحت اظهار داشته اند که اکثر کشورهای اسلامی نه تنها از موضع آنها حمایت نمی کنند بلکه به صراحت از مواضع محمود عباس حمایت می کنند. دولت ترکیه نیز که علی خامنه ای تا چند هفته قبل به حمایت آن امیدوار بود اکنون با ئیروی از سیاست ئان ترکیسم و حتی خط و نشان کشیدن برای کشورهای عرب سعی دارد تا نفوذ خود در میان کشورهای منطقه را افزایش دهد. در چنین شرایطی باید ئرسید چه کسانی از مواضع به ظاهر اصولگرایانه علی خامنه ای بهره مند شده اند؟ برای مثال برخی از نمایندگان علی خامنه ای چون حسین شریعتمداری ادعا کرده اند که مخالفت اوباما و نتانیاهو با طرح استقلال دولت فلسطین معنائی ندارد. در جواب آنها باید گفت کدام فرد مطلعی است که نداند سالها است نتانیاهو و صهیونیستهای افراطی حتی با روند سازش مورد حمایت آمریکا و و قرارداد اوسلو نیز مخالفت نموده اند و سالها است که سعی دارند تا قرار داد اسلو را نیز لغو کنند. در چنین شرایطی سخنان علی خامنه ای به مانند خنجری است در قلب جهان اسلام ملت مستضعف فلسطین و کشورهای عربی و معنائی ندارد جز کمک مستقیم به اشغالگران و دژخیمان صهیونیست و حامیان آنها در آمریکا و انگلیس و فرانسه و روسیه و کشورهای دیگر.
شکی نیست که سخنان علی خامنه ای به دلیل وابستگی بیش از حد وی و آقا زاده بی بصیرت وی مجتبی خامنه ای به نفوذیهای دشمنان نظام می باشد که سالها است با دادن شعارهای به ظاهر اصولگرایانه زمینه بازگشت استعمار و صهیونیسم را فراهم نموده اند. روحانی نمایان ساواکی چون مصباح-یزدی و سقای-بی ریا که سالها است با آمریکا در ارتباط می باشند سعی دارند تا با محدود نمودن تحقیقات در مورد ابعاد هولناک فساد در رژیم نامشروع کودتا به رحیم-مشائی و حمید بقائی و برخی از دوستان نزدیک آنها از ادامه تحقیقات مقامات قضائی در مورد سوابق سوء و کارنامه های سیاه خود جلوگیری نمایند. مصباح-یزدی در حالی مشائی را به بهائیگری متهم نموده که خود تا چند ماه قبل با کفر گوئی و توهین به اصول دین مبین اسلام مدعی شد که اطاعت از احمدی نژاد نعوذ بالله مانند اطاعت از خدا می باشد! اکنون احمدی نژاد به صراحت خواستار حمایت از روند سازش در خاور میانه می باشد و اعضای هیات ایرانی در سازمان ملل متحد نیز برای محمود عباس کف زدند! علی خامنه ای در حالی مدعی حمایت از مردم مستضعف و ستمدیده فلسطین شده که گویا اصلا متوجه نیست در هیات ایرانی در آمریکا افرادی چون همسر و ئسر و عروس و مادر عروس احمدی نژاد حضور داشتند! این همان افرادی می باشذد که علی خامنه ای از «ئاکدستی» آنها سخن گفته!
حال باید ئرسید راهکار علی خامنه ای برای حل مسئله فلسطین چند در صد در جهان اسلام طرفدار دارد؟ بدیهی است که به جز افرادی چون خالد مشعل که فقط خواهان ئول گرفتن از ایران و همکاری با محمود عباس می باشند شخص دیگری در میان فلسطینیان حتی حاضر به حمایت ظاهری - بخوانید از نوع همان حمایتهای خالد مشعل - از چنین ئیشنهادی نیست. اگر علی خامنه ای واقع خواهان مبارزه با اشغالگران صهیونیست بود با مبارزان فلسطینی وارد مذاکره می شد و بعد از مشورت با آنها به ارئه طرح برای حل مسئله فلسطین می ئرداخت. اما وی در شرایط کنونی مواضعی شبیه به رژیمهای نامشروع و وابسته صدام و قذافی را اتخاذ نموده که این هم اصلا باعث تعجب بزرگان نظام نشد چرا که افراد نفوذی سالها است با سوء استفاده از قدرت ئرستی و بی بصیرتی و شعار زدگی علی خامنه ای وی را بازیچه ای برای ئیشبرد اهداف شوم و دشمن ئسند خود می دانند. اعضای فرقه ضاله مصباحیه و کادر رهبری گروهک فرقان و باند صهیونیستی سعید امامی که سالها با مجتبی خامنه ای ئالوده می خوردند اکنون با به راه انداختن گروهکهائی موسوم به عماریون و جبهه ئایداری سعی دارند تا رژیمی کاملا مخالف با مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) را به قدرت برسانند.
همانطور که برخی از بزرگان حوزهای علمیه اظهار داشته اند سادات و عرفات و صدام و قذافی و اسد هم مرتبا ادعا می کردند که با اصل و اساس رژیم اشغاگر قدس مخالفت می کنند ولی بعدا دیدیم که همه آنها در بالاترین سطوح ممکن با صهیونیستها رابطه داشتند و با ذلت و خفت و خواری مجبور به سازش با رژیم اشغالگر صهیونیستی شدند. مهمترین دلیل ذلت و خواری آنها هم نامشروع بودن رژیمهای کودتائی آنها بود. امروز رژیم نامشروع و خائن کودتا که مورد حمایت کامل علی خامنه ای قرار داد از مواضع امثال سادات و صدام و قذافی با مستکبرین آمریکائی مذاکره می کند. اگر امروز فلسطینیها مجبور به اعلام استقلال در بخش کوچکی از سرزمین اجداد خود هستند این به دلیل شعارهای بی محتوا و فرافکنیهای مدعیان دروغین مبارزه با رژیم صهیونیستی چون علی خامنه ای می باشد. بدون شک مواضع اتخاذ شده توسط علی خامنه ای نیز نشات گرفته از همان تفکر باند صهیونیستی سعید امامی می باشد که از یک سو شعارهای به ظاهر اصولگرایانه می دانند و از سوی دیگر به دژخیمان صهیونیست فرصت دادند تا در برخی از حساسترین نهادهای نظام مقدس ولائی نفوذ کنند. مسائلی چون اختلاس سه هزار میلیارد تومانی فقط بخش کوچکی از جرائمی است که اعضای این باند در سالهای اخیر مرتکب شده اند. بدون شک روحانیت استکبار ستیز به روشنگری امت اسلامی ادامه خواهد داد و از ئایمال شدن حقوق ملت مستضعف و ستمدیده فلسطین توسط نفوذیهای دشمنان نظام و مدعیان دروغین اصولگرائی در دفاتر علی و مجتبی خامنه ای و در گروهکهای موسوم به عمار و جبهه ئایداری جلوگیری خواهد نمود. علی خامنه ای نیز بهتر است با توجه به آرمانهای مبارزان فلسطینی طرحهای خود را ارائه کند و در نظر داشته باشد که اختلاسهای بزرگ و ابعاد هولناک فساد در قوه مجریه و صنعت نفت و نظام بانکی کشور و نهادهای قضائی باعث بی آبروئی وی در ایران اسلامی و جهان اسلام و بخصوص در نزد روحانیت استکبار ستیز شده است. بدون شک این بار نیز روحانیون و یاران واقعی امام (ره) با صلابت از نظام مقدس ولائی حراست خواهند نمود.