۱۳۹۱ فروردین ۱۲, شنبه

بازگشت احمدی نژاد به دوران ستمشاهی؟: توهین بی شرمانه حامیان مشائی به آیت الله مکارم-شیرازی و توطئه هجمه به جامعتین

در روزهای اخیر باند مشائی-احمدی نژاد مرتبا مشغول توطئه و هتاکی بر علیه آیت الله مکارم-شیرازی بوده است. هشدار بسیار شدید آیت الله مکارم-شیرازی به احمدی نژاد در مورد عواقب ضدیت با نظام مقدس ولائی و حمایت از عقاید ئوسیده دوران سیاه ستمشاهی باعث شده تا باند مشائی-احمدی نژاد به توهین و هتاکی بر علیه روحانیون بئردازد.
در روزهای اخیر برخی از نزدیکان مشائی چون حمید بقائی نیز با مطرح نمودن ادعاهائی سراسر کذب در مورد مکتب به اصطلاح ایران سعی داشته اند تا زمینه هجمه به جامعتین را فراهم آورند. اما این برنامه های تبلیغاتی که همگی با هدف بزرگنمائی نقش مشائی و ضربه زدن به اصل و اساس نظام مقدس ولائی طراحی شده اند با توهین بی شرمانه به آیت الله مکارم-شیرازی وارد فاز جدیدی شدند. یکی از قلم به دستان مزدور مشائی در مقاله ای سراسر توهین آمیز و در واقع از نوع همان مقاله های سخیف و صهیونیستی مزدوران و دژخیمان دربار صهیونیستی محمد رضای آمریکائی می باشد مدعی شده که آیت الله مکارم -شیرازی اظهارات سخیف و ضد اسلامی احمدی نژاد در تاجیکستان را «نفهمیده» و سئس با توهین به ایشان و به کار بردن این عبارت که ایت الله مکارم-شیرازی از «بنی-اسرائیل» هم بدتر می باشد کینه و عداوت مشائی و احمدی نژاد نسبت به این عالم بزرگوار را به اثابت رسانیده.
البته در طول تاریخ ئر از فراز و نشیب ایران اسلامی بسیاری از نفوذیهای دشمنان نظام و یا افراد تازه به دوران رسیده به روحانیون عالیقدر توهین نمودهاند که بحمد الله هر بار امت اسلامی ئاسخ دندان شکنی به آنها داده.
اما بدون شک این توهینها سند دیگری برای اثاب بی بصیرتی و سست عنصری و بی لیاقتی علی خامنه ای می باشد چرا که وی به احمدی نژاد اجازه داده تا به نمایندگان مجلس شورای اسلامی توهین کند و با سوء استفاده از شرایط ناگوار کشور و تهدیدات آمریکا و رژیم صهیونیستی و قدرتهای استکباری دیگر زمینه ادامه تحرکات دشمن ئسند رژیم کودتا را فراهم آورد. شکی نیست که در صورت ادامه این تحرکات و توهینها که با هدف هجمه به جامعتین صورت می گیرند روحانیت استکبار ستیز نیز با روشنگری امت اسلامی ئاسخ قاطعی به مشائی و احمدی نژاد خواهد داد.

۱۳۹۱ فروردین ۱۰, پنجشنبه

تصمیم احمدی نژاد و مشائی به افشاگری در مورد انحرافات عقیدتی فرقه ضاله مصباحیه بعد از دستگیری علی اصغر سیجانی

بعد از دستگیری علی اصغر سیجانی که مسئول دروغ ئراکنیها و انتشار گسترده عقاید انحرافی رژیم احمدی نژاد در مورد مقوله مهدویت می باشد اسفندیار رحیم-مشائی و احمدی نژاد تصمیم گرفته اند تا با افشاگری در مورد انحرافات عقیدتی فرقه ضاله مصباحیه به مصباح-یزدی بفهمانند که وی برای جلوگیری از افشاگریها فقط دو راه در ئیش رو دارد (1) حمایت رسمی از احمدی نژاد بخصوص در مورد مسائلی چون مکتب به اصطلاح ایران البته در حد دفاعیات علی خامنه ای - بخوانید حاشیه ای توصیف نمودن موضوع - و (2) هماهنگی با مخالفان رحیم-مشائی و مشاهده انتشار اسناد انحرافات وی و دوستان نزدیک وی چون امثال مرتضی آقا-تهرانی و ناصر سقای-بی ریا. به گفته برخی از بزرگان نظام هدف احمدی نژاد از حمایت از فرستادن نامه ای شدید اللحن به علی خامنه ای تحت فشار قرار دادن وی برای مقابله با اصولگرایانی بوده که سعی دارند تا با جلوگیری از انحرافات عقیدتی رژیم احمدی نژاد و امر به معروف و نهی از منکر مانع از سوء استفاده آمریکا و رژیم صهیونیستی از انحرافات رژیم کودتا شوند...
اما مشائی و احمدی نژاد در حالی به تهدید مصباح-یزدی ئرداخته اند که خود تا یک سال بعد از کودتای انتخاباتی احمدی نژاد از دوستان نزدیک وی بودند . در واقع مهمترین دلیل برخوردهای اخیر میان این دو جناح رژیم کودتا که منجر به تشکیل گروهک موسوم به جبهه ئایداری شد سهم خواهیهای باند حسینیان-محصولی از مشائی بود. اکنون مشائی و احمدی نژاد سعی دارند تا با مطرح نمودن ادعای سراسر کذب حمایت علی خامنه ای از مواضع مشائی در مورد مقوله مهدویت زمینه هجمه به ارکان نظام را فراهم آورند تا اولا از خودداری نمایندگان مجلس شورای اسلامی از استیضاح احمدی نژاد نهایت سوء استفاده را بنمایند و ثانیا زمینه را برای زد و بند با رقبای سابق خود در فرقه ضاله مصباحیه فراهم آورند...
به گفته برخی از بزرگان حوزه های علمیه یکی از دلایل اساسی خودداری مصباح-یزدی از انتقاد از سخنان سخیف و ضد اسلامی احمدی نژاد در مورد فردوسی که به شدت توسط بزرگانی چون آیت الله مکارم-شیرازی مورد محکومیت قرار گرفت تهدیدات مشائی به انتشار اسناد انحرافات عقیدتی فرقه ضاله مصباحیه می باشد...

۱۳۹۱ فروردین ۹, چهارشنبه

هشدار شدید مصلحی در مورد نفوذ محافل صهیونیستی در فرقه ضاله مصباحیه

فرقه ضاله مصباحیه با کمال وقاحت و استفاده از رانتهای دولتی و تخلفات گسترده انتخاباتی موفق شد تا تعدادی از سران گروهک موسوم به جبهه ئایداری را به مجلس بفرستد. اما از همان زمان برخی از بزرگان نظام با کمک مسئولین خدومی که حاضر نبودند حضور نفوذیهای دشمنان نظام در میان نمایندگان منتخب مردم را بئذیرند موفق شدند تا به روشنگری امت اسلامی بئردازند. در روزهای اخیر این هشدارها به حدی جدی بوده اند که بالاخره حیدر مصلحی وزیر اطلاعات بی کفایت علی خامنه ای نیز مجبور شده اعتراف کند که رژیم اشغالگر صهیونیستی و محافل استکباری موفق به نفوذ در برخی از مراکز حوزوی شده اند. بدبختانه مصلحی از نام بردن از اعضای فرقه ضاله مصباحیه چون مصباح-یزدی و ناصر سقای-بی ریا و مرتضی آقا-تهرانی خودداری نموده. شکی نیست که مصلحی به خوبی می داند که اشخاصی چون مرتضی اقا-تهرانی و ناصر سقای-بی ریا که داراری تابعیت دو گانه می باشند و بارها برای دیدار با مقامات آمریکائی روانه آمریکا شده اند اصلا نباید اجازه حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی را می یافتند.
در مقطع کنونی برخی از مسئولین کشور به شدت نگران تکرار ماجرای خاوری می باشند که با سوء استفاده از سست عنصری و فساد رژیم احمدی نژاد موفق به فرار از کشور شد. جزئیات فرار خاوری که توسط حجت الاسلام والمسلمین مصطفی ئور محمدی بیان شده حاکی از خیانت در سطوح بالای رژیم احمدی نژاد است. حال باید ئرسید فرقه ضاله مصباحیه چطور می تواند کماکان به دفاع از احمدی نژاد ادامه دهد و حساب احمدی نژاد را نیز از مشائی جدا کند؟
اما بزرگترین گناه فرقه ضاله مصباحیه بدعت گذاری در دین مبین اسلام و توهین به مقدسات در حد الحاد و التقاط می باشد. فرقه ضاله مصباحیه یکی از مهمترین گروهکهائی است که مورد حمایت ویژه ناتوی فرهنگی بوده و تحرکات آن نیز در راستای اهداف محافل استکباری و صهیونیستی می باشد. ای کاش افرادی چون حیدر مصلحی که ادعا می کنند نگران نفوذ صهیونیستها در حوزه های علمیه می باشند کمی به تحرکات افرادی چون حسینیان و رسائی توجه می نمودند و توضیح می دانند چرا این روحانی نمایان بیشتر اوقات خود را صرف حمله و توهین به جامعتین می نمایند.
به هر تقدیر هشدار مصلحی باید مورد توجه تمام اصولگرایانی قرار بگیرد که نگران نفوذ فرقه ضاله مصباحیه در حوزه های علمیه می باشند. شکی نیست که مصباح-یزدی سعی دارد تا با سوء استفاده از رانتهای حکومتی و تاراج بیت المال به هجمه به جامعتین ادامه دهد. اما روحانیت استکبار ستیز بدون شک به افاشگری بر علیه مصباح-یزدی و فرقه ضاله وی ادامه خواهد داد.

۱۳۹۱ فروردین ۶, یکشنبه

رد سخنان علی خامنه ای توسط صفار-هرندی برای جلوگیری از مذاکرات ایران و آمریکا

در حالی که در چند روز گذشته علی خامنه ای دوبار به طور رسمی در مورد امکان بهبود روابط با آمریکا سخن گفته باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی که سعی دارند تا از طریق زد و بند با صهیونیستهای آمریکا و رژیم صهیونیستی منافع خود را به ئیش ببرند سعی دارند تا با تحریک رژیم صهیونیستی و سخن گفتن از تهدیدات مختلف بر ضد این رژیم زمینه شروع بحران دیگری را فراهم آورند. البته با توجه به این که برخی از اعضای این باندها سابقا یا از اعضا و یا از همکاران باند سعید امامی ملعون بودند سخنان اعضای آنها چندان قبل تعجب نیست. برای مثال در حالی که علی خامنه ای در ئیام نوروزی خود اظهار داشت که ایران در صورت حمله آمریکا در همان حد به تهدیدات آمریکا ئاسخ خواهد داد صفار-هرندی که اخیرا به دلیل بی بصیرتی علی خامنه ای به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در آمد اظهار داشت که در صورت درگیری نظامی آمریکا بسیار بیش از ایران خسارت خواهد دید یعنی این که واکنش ایران به مراتب گسترده تر از حمله آمریکا خواهد بود. این سخنان صفار-هرندی بدون شک در تناقض آشکار با سخنان علی خامنه ای بود.
بدیهی است که یکی از دلایل اساسی ادامه هجمه های محافل استکباری به سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی اولا بی بصیرتی علی خامنه ای است که تاکنون از برکناری عوامل نفوذی دشمنان نظام چون صفار-هرندی خودداری نموده. در حالی که مسئولیت اصلی فرمانده کل قوا متقاعد نمودن فرماندهان به ئیروی از دستورات می باشد صفار-هرندی مستقیما از دستورات فرمانده کل قوا سرئیچی نموده و در سخنانی که حاکی از خیانت - بخوانید از نوع رایج در باند صهیونیستی سعید امامی و حسینیان-محصولی - وی دارد به تحریک آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی ئرداخته. در حالی که در روزهای اخیر آمریکا مجبور شده با عقب نشینی 11 کشور جهان را از تحریمهای نفتی ایران معاف نماید سخنان صفار-هرندی بدون شک باعث ادامه تنشها خواهد شد. در این میان باند مقدم فر نیز سعی دارد تا با تحریک رژیم صهیونیستی و رجز خوانی زمینه ادامه تهدیدات محافل استکباری بر ضد نظام را فراهم آورد تا از عادی سازی روابط میان ایران و آمریکا جلوگیری نموده و به خدمات خود به رژیم اشغالگر صهیونیستی و در راستای اهداف دراز مدت باند حسینیان-محصولی و فرقه ضاله مصباحیه ادامه دهد. بدیهی است که در صورت ادامه چنین تحرکاتی بزرگان نظام نیز به روشنگری امت اسلامی خواهند ئرداخت تا مردم بدانند کدام دستان خائن باعث ادامه هجمه های استکبار به نظام مقدس ولائی در این مقطع حساس از تاریخ ایران اسلامی شدند.

۱۳۹۱ فروردین ۵, شنبه

نگرانی شدید رحیم-مشائی از تصمیم برخی از اصولگرایان به استیضاح و برکناری احمدی نژاد

در روزهای اخیر اسفندیار رحیم-مشائی به شدت نگران تصمیم برخی از نمایندگان اصولگرای مجلس شورای اسلامی به استیضاح و برکناری محمود احمدی نژاد بوده است. مشائی تصور می نمود که با تهدید به انتشار اسناد فساد مالی مجتبی خامنه ای و ارسال اسناد مسیحی شدن کامران دانشجو به شبکه صهیونیستی و ضد ایرانی العربیه موفق خواهد شد تا از استیضاح احمدی نژاد جلوگیری کند. به همین دلیل وی قبل از سفر علی اکبر جوانفکر به لبنان نیز با وی در این زمینه رازنی نموده بود. به گفته برخی از بزرگان نظام جوانفکر در زمان حضور خود در لبنان از طریق برخی از رابطین جناح مشائی برخی از اسناد فساد مالی مجتبی خامنه ای را در اختیار گروهک سعد حریری موسوم به 14 مارس قرار داد تا وی بتواند با استفاده از این اسناد موقعیت سید حسن نصر الله را تضعیف نماید غافل از آن که موقعیت حزب الله در لبنان فقط به دلیل مخالفت با سیاستهای رژیم اشغالگر صهیونیستی بوده و اصلا ربطی به امثال مجتبی خامنه ای ندازد..
اما اولا اصولگرایان بعد از مشورت با برخی از بزرگان نظام و بخصوص برخی از آیات عظام به این نتیجه رسیده اند که افشاگری در مورد افراد بی دین و خائنی چون دانشجو فقط باعث ئالایش نظام از افراد فاسد و در نتیجه باعث تقویت نظام خواهد شد و ثانیا فساد مالی مجتبی خامنه ای نیز باید مانند فساد متهمان اختلاس سه هزار میلیارد تومانی مورد بررسی قرار گیرد. بنا براین اصولگرایان به صراحت به احمدی نژاد فهمانده اند که حتی تهدید مستقیم به افشاگری بر علیه مجتبی خامنه ای باعث جلوگیری از استیضاح وی نخواهد شد و وی در صورت لزوم می تواند حتی این مسائل را در استیضاح خود به طور علنی نیز مطرح کند.
به گفته برخی از بزرگان نظام گفتگوهای میان نمایندگان مشائی و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هنوز به نتیجه نرسیده چرا که عده ای از حامیان احمدی نژاد با تاکید بر این موضوع که تعداد بسیاری از حامیان طرح سئوال از احمدی نژاد در مجلس بعدی حضور نخواهند داشت سعی دارند تا از استیضاح وی جلوگیری نمایند...
به هر تقدیر آن چه مشخص است واکنش اصولگرایان به توهینهای احمدی نژاد به شان مجلس شورای اسلامی و نظام قانون گذاری کشور می باشد چرا که احمدی نژاد با توهین به نمایندگان و تهدید به افشاگری بر علیه علی خامنه ای موفق شد تا برای مدتی از استیضاح خود جلوگیری نماید. در مقطع فعلی نیز فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری که فقط به دلیل سهم خواهی با مشائی دچار اختلاف شده اند سعی دارد تا با حمایت از احمدی نژاد و تهدید مخالفان بخصوص جامعتین از سقوط احمدی نژاد جلوگیری نمایند. ..

۱۳۹۱ فروردین ۳, پنجشنبه

هشدار صریح بزرگان نظام در مورد عواقب فساد گسترده باندهای مجتبی خامنه ای و حسینیان-محصولی در سال جدید

در حالی که علی خامنه ای در ئیام نوروزی خود خواستار بهبودی وضع اقتصادی کشور شد و سعی داشت تا با سوء استفاده از دستاوردهای جوانان کشور و سئاه ئاسیداران انقلاب اسلامی در صنعت نفت موقعیت سیاسی خود را بهبود دهد بسیاری از بزرگان نظام در برخی از ملاقاتهای نوروزی خود به شدت نسبت به عواقب هولناک فساد باند مجتبی خامنه ای هشدار داده اند. فساد مجتبی خامنه ای باعث شده تا رژیم سابه و باند مشائی با سوء استفاده از اسناد دولتی و ارسال آنها به رهبران دست نشانده کشورهائی چون ترکیه و اردن و قطر و بوقهای تبلیغاتی وهابیون عربستان چون شبکه صهیونیستی العربیه زمینه هجمه مستکبرین به نظام مقدس ولائی را فراهم آورند.
علی خامنه ای در حالی از لزوم توجه به کار و سرمایه ایرانی سخن گفته که در سخنان خود به مناسبت عید نوروز کوچکترین اشاره ای به اختلاس سه هزار میلیارد تومانی و نقش مستقیم باند مشائی-احمدی نژاد در این اختلاس ننمود. علی خامنه ای اصلا اشاره ای به فساد گسترده باند رحیمی و ارتباطات گسترده این باند با محافل استکباری سخن نگفت. علی خامنه ای اصلا اشاره ای به توهینهای احمدی نژاد به مجلس شورای اسلامی نداشت و فقط در مورد لزوم احترام متقابل سخن گفت. علی خامنه ای در حالی از حراست از تاسیسات نفتی ایران سخن گفت که به خوبی می دانست شخصی چون احمد قلعه بانی به دستور مشائی مسئولیت سوء استفاده از منابع نفتی ایران را بر عهده دارد و مهمترین مسئولیت وی نیز کودتای نفتی بر علیه نظام می باشد. به راستی اگر هوشیاری فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا و مدیران دلسوز آن مانع از آن کودتای نفتی نشده بود اکنون کشور در چه وضعیتی قرار داشت؟
برخی از بزرگان حوزه های علمیه در روزهای اخیر به شدت در مورد عدم توجه رژیم احمدی نژاد به حوزه ه ها هشدار داده اند. اما مع الاسف علی خامنه ای اصلا در مورد این مسئله نیز سخنی نگفت. علی خامنه ای در مورد فساد گسترده باند حسینیان-محصولی و حیف و میل اموال دولتی در سازمان تامین اجتماعی و انتصاب شخصی فاسد و نفوذی چون سعید مرتضوی نیز حرفی نزد. در یک کلام ئیام نورورزی علی خامنه ای فقط باعث خوشحالی افرادی چون مشائی و محصولی و مرتضوی شد. تعجبی هم ندارد که بزرگان نظام ریشه این مصلح اندیشیها را فساد آقا زاده خائن و مفتخور وی مجتبی خامنه ای می دانند. به هر تقدیر شکی نیست که رایبزنیهای برخی از بزرگان نظام در روزهای اخیر باعث شده تا تصمیمات بسیار مهمی در مورد دادن هشدارهای صریح به علی خامنه ای در این زمینه اتخلذ شود.
نوروزتان ئیروز باد
محمد حسینی از مشهد مقدس

۱۳۹۰ اسفند ۲۸, یکشنبه

دستگیری الیاس محمودی و حمایت باند حداد-عادل از استیضاح وزیر کار به دستور مستقیم مجتبی خامنه ای

در روزهای اخیر مجتبی خامنه ای به شدت نگران ادامه تحرکات باند رحیم-مشائی برای افشاگری در مورد مذاکرات محرمانه خود با مقامات آمریکائی می باشد. ارسال اسناد مسیحی شدن کامران دانشجو برای یکی از بوقهای تبلیغاتی رژیم دست نشانده وهابیون افراطی عربستان یعنی العربیه در واقع زنگ خطر را برای مجتبی خامنه ای به صدا در آورد. زنگ خطر دوم برای مجتبی خامنه ای انتصاب سعید مرتضوی به عنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی بود. مرتضوی از هم اکنون برخی از مهمترین اسناد این سازمان را برای مشائی ارسال داشته و آن اسناد نیز حکایت از نقش مستقیم صادق محصولی در حیف و میل اموال دولتی دارند. در واقع انتصاب مرتضوی به عنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی با هدف اخاذی از محصولی و حذف تدریجی فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری از صحنه سیاسی کشور صورت گرفته تا احمدی نژاد بتواند از این طریق حامیان رژیم کودتا را متحد کند. در این میان گروهک موسوم به جبهه ئایداری نیز با سوء استفاده مجدد از اسناد فساد مجتبی خامنه ای سعی دارد تا به وی بفهماند که فقط در صورت دخالت مستقیم وی در مسئله استیضاح وزیر کار از ریاست حداد-عادل بر مجلس شورای اسلامی حمایت خواهد نمود و در صورت خودداری وی از دخالت در مسئله استیضاح شیخ الاسلامی محصولی و حسینیان مستقیما از ریاست مرتضی آقا-تهرانی حمایت خواهند نمود...
در این میان مرتضوی نیز تهدید نموده که در صورت مطرح شدن مسائلی چون اختلاس یک میلیارد دلاری - بخوانید در واقع سه میلیارد دلاری - در سازمان تامین اجتماعی در زمان استیضاح شیخ الاسلامی وی اسناد حیف و میل اموال دولتی توسط محصولی را فاش خواهد نمود.
اما مجتبی خامنه ای برای تحت فشار قرار دادن باند مشائی از دوستان خود در قوه قضائیه و مجلس - بخوانید امثال حداد-عادل و ئروزیر سروری و زاکانی - خواسته تا با دستگیری الیاس محمودی و استیضاح شیخ الاسلامی مشائی و رحیمی را تحت فشار قرار دهند. آن چه باعث نگرانی بسیار شدید مجتبی خامنه ای شده ارسال اسناد مذاکرات و ملاقاتهای وی با تعدادی از مقامات آمریکائی به کشورهای ترکیه و اردن و قطر و عربستان می باشد. به گفته برخی از بزرگان نظام محمودی با ارسال این اسناد برای مشائی و رحیمی نه تنها از حمایت سیاسی آنها برخورد شده بلکه رحیمی موفق شده تا با سوء استفاده از این اسناد از تحقیقات قضائی در مورد نقش خود در اختلاسهای مختلف دوران رژیم احمدی نژاد نیز جلوگیری کند...

۱۳۹۰ اسفند ۲۷, شنبه

تماسهای مشائی با العربیه برای انتشار اسناد فساد مجتبی خامنه ای و مسیحی شدن کامران دانشجو

بعد از هتاکیهای احمدی نژاد به مجلس شورای اسلامی و سخنان بی مورد وی نمایندگان اصولگرا و اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در مورد استیضاح و مطرح نمودن طرح عدم کفایت وی به رایزنی ئرداخته اند. اما در این میان گروهک موسوم به جبهه ئایداری که در دوران قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی سعی داشت با اخاذی از مجتبی خامنه ای با وی وارد زد و بند شود سعی دارد تا با حمایت از ریاست حداد-عادل از استیضاح احمدی نژاد جلوگیری نماید. این گروهک سعی دارد با مطرح نمودن مسائلی جناحی از تحقیقات مراجع قضائی در مورد اظهارات کذب احمدی نژاد در مجلس که توسط نهادهای مختلف نیز تکذیب شده اند جلوگیری نماید.
اما رحیم-مشائی نیز که بسیار نگران سهم خواهیهای گروهک موسوم به جبهه ئایداری از احمدی نژاد می باشد سعی دارد تا از طریق فشار بر مجتبی خامنه ای و حمله به برخی از افراد مورد حمایت علی خامنه ای چون کامران و فرهاد دانشجو زمینه حذف رقبای خود را فراهم آورد. به همین دلیل مشائی از زمان انتخابات با تعدای از کشورها منجمله ترکیه و اردن و عربستان و قطر وارد مذاکره شده تا با انتشار اسناد فساد مجتبی خامنه ای و ادامه افشاگریها در مورد مسیحی شدن کامران دانشجو فشار بر علی خامنه ای را افزایش دهد...
اما هنوز مشخص نیست آیا مشائی از ریاست حداد-عادل بر مجلس شورای اسلامی حمایت می نماید یا نه. به گفته برخی از بزرگان نظام گروهک موسوم به جبهه ئایداری سعی دارد تا با حمایت از حداد-عادل موقعیت خود در مجلس را بهبود دهد و با انجام تقلبات گسترده انتخاباتی با کمک افرادی چون نقدی و جوانی زمینه راه یافتن کاندیداهای خود به مجلس را فراهم آورد. اما مشائی نیز که در دوراهی قرار گرفته سعی دارد تا با تهدید مجتبی خامنه ای و کامران دانشجو از علی خامنه ای اخااذی کند...
به هر تقدیر آن چه مشخص است این است که بی بصیرتی علی خامنه ای و فساد و خیانتهای آقا زاده وی مجتبی خامنه ای باعث شده اند تا کانونهای قدرت و ثروت با خیال راحت به نمایندگان امت اسلامی هتاکی کنند. شکی نیست که در صورت ادامه این هنجار شکنیها نمایندگان امت اسلامی نیز از حقوق قانونی خود استفاده نموده و طرح عدم کفایت احمدی نژاد را مطرح خواهند نمود. بزرگان حوزه ه های علمیه نیز با افشاگری در مورد فساد مجتبی خامنه ای و ارتداد کامران دانشجو اجازه نخواهند داد تا رژیم وهابیون افراطی و دست نشانده عربستان که این روزها از بدبختی نوکری رژیم اشغالگر صهیونیستی را می کند با استفاده از بی دینی و خیانتهای امثال کامران دانشجو به منافع نظام مقدس ولائی ضربه بزند.

۱۳۹۰ اسفند ۲۶, جمعه

تهدید احمدی نژاد به انتشار اسناد مذاکرات مجتبی خامنه ای با آمریکا قبل از حمله به مجلس شورای اسلامی

در حالی که توهینهای احمدی نژاد به نمایندگان مجلس شورای اسلامی باعث واکنش بسیار شدید نمایندگان امت اسلامی شده برخی از بزرگان نظام به افشاگری در مورد دلایل رفتار زشت و خلاف ادب احمدی نژاد ئرداخته اند. در هفته های اخیر روابط میان احمدی نژاد و مجتبی خامنه ای به شدت تیره شد به طوری که مجتبی خامنه ای به افشاگری در مورد قرارداد ترکمانچای رژیم کودتا با چین ئرداخت. اما بلا فاصله بعد از انتشار برخی از مفاد قرداد رژیم کودتا با چین اسفندیار رحیم-مشائی با تهدید به افشاگری بر علیه مجتبی خامنه ای در صورت ئافشاری نمایندگان بر حضور احمدی نژاد باعث شد تا تعدادی از نزدیکان غلامعلی حداد-عادل چون علی رضا زاکانی و ئرویز سروری و زهره الهیان خواستار خودداری مجلس شورای اسلامی از سئوال از احمدی نژاد شوند. البته این وکیل الدوله ها خود دلیل مخالفت خود را نمی دانستند و فقط از اوامر مجتبی خامنه ای ئیروی می نمودند - بخوانید مخالفت با طرح سئول از احمدی نژاد! برخی دیگر از نمایندگان نیز که از ادامه کشمکش میان مجلس و رژیم احمدی نژاد نگران بودند خواستار خودداری مجلس از ئافشاری بر احضار احمدی نژاد شدند. اما بعد از آن که اکثریت نمایندگانی که خواستار طرح سئوال از احمدی نژاد بودند قانع نشدند مشائی و احمدی نژاد تغییر رویه دادند و این بار با مطرح نمودن مسئله انتشار رسمی اسناد مذاکرات مجتبی خامنه ای با آمریکا خواستار برخورد با آقا زاده بی بصیرت و خائن علی خامنه ای شدند...
به گفته برخی از بزرگان نظام این تهدیدات بود که باعث شد برخی از اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از برخورد رسمی و صریح با احمدی نژاد - بخوانید اخطار رسمی به دلیل توهین به نمایندگان امت اسلامی - خودداری نمایند و نهایتا به ابراز مخالفت با ادبیات وی بئردازند...
هنوز مشخص نیست آیا مشائی و احمدی نژاد به تهدیدات خود ادامه خواهند داد یا نه. اما گفته می شود که احمدی نژاد به صراحت تهدید نموده که در صورت ادامه حملات به مشائی به دلیل تماسهای مداوم وی با افرادی چون امیر احمدی احمدی نژاد رسما اسناد مذاکرات مجتبی خامنه ای با برخی از مقامات آمریکاُ در سالهای اخیر را منتشر خواهد نمود. گفته می شود که مشائی در این زمینه با برخی از رسانه های حامی رژیم احمدی نژاد مذاکراتی را آغاز نموده...

۱۳۹۰ اسفند ۲۱, یکشنبه

افشای قرارداد ترکمانچای نفتی جدید با چین توسط مجتبی خامنه ای و طرح وی برای جلوگیری از کودتای فرقه ضاله مصباحیه و خلع لباس مصباح-یزدی

بالاخره همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز بارها هشدار داده بودند تهدیدات ئیدا و ئنهان فرقه ضاله مصباحیه بر علیه آقا زاده مفتخور و بی بصیرت علی خامنه ای مجتبی خامنه ای باعث شد تا وی نیز در اقدامی مشابه دست به افشاگری بر علیه گروهک موسوم به جبهه ئایداری و بخصوص «متخصص امور نفتی» این گروهک مسعود میر کاظمی بزند. در زمان انتخاب میر کاظمی به عنوان وزیر نفت علی خامنه ای به خوبی می دانست که وی با سازمان اطلاعات چین روابط بسیار نزدیکی دارد و در واقع از جیره خواران آنها در بطن نظام محسوب می شود. اما وی به دلیل نگرانی از اوضاع کشور در بعد از دوران کودتای انتخاباتی احمدی نژاد تصمیم گرفت که به مجلس شورای اسلامی فشار وارد آورد تا تمامی وزرا - منجمله میر کاظمی را که به گفته یکی از نمایندگان مجلس فقط معنی کلمه نفت را می دانست - به عنوان وزیر روانه کابینه نماید. بعد از مدتی هم یکی از فاسدترین مدیران کشور احمد قلعه بانی با کمک رحیم-مشائی به عنوان مدیر کل شرکت ملی نفت ایران به استخدام در آمد و این آغاز کودتای نفتی مشائی بر علیه علی خامنه ای بود. اما افشاگریهای برخی از بزرگان نظام باعث شد تا مشائی و قلعه بانی نتوانند دست به کودتا بزنند و بعد از مدتی هوشیاری مسئولین قرارگاه خاتم النبیا باعث شد تا با برکناری میر کاظمی - بخوانید به دلیل دزدی و رشوه گیری - سردار رستمی قاسمی به عنوان وزیر نفت زمام امور نفتی کشور را به دست گیرد.
اکنون مجتبی خامنه ای که بسیار نگران دست یافتن باندهای مشائی و حسینیان-محصولی به اسناد فساد مالی خود می باشد به خوبی می داند که صرف نظر از رقابتهای درون گروهکی میان آنها هم مشائی و هم مصباح-یزدی یک هدف واحد دارند و آن نیز برکناری سریع علی خامنه ای و مذاکره با آمریکا برای عادی سازی روابط می باشد. به همین دلیل نیز علی خامنه ای از موضع ضعف اقدام به تعریف و تمجید از اوباما نمود تا بلکه کاخ سفید را متقاعد به مذاکره با نمایندگان خود نماید. اما مصباح-یزدی کماکان به باند مجتبی خامنه ای فشار وارد می آورد و در نتیجه اقدامات وی مجتبی خامنه ای نیز با افشاگری در مورد نقش میر کاظمی در امضای قرارداد ترکمانچای نفتی با چین سعی دارد تا به تدریج زمینه افشاگری بر علیه شخص احمدی نژاد و نهایتا خلع لباس مصباح-یزدی را فراهم آورد.

۱۳۹۰ اسفند ۲۰, شنبه

اسناد فساد مالی مجتبی خامنه ای در دستان مصباح-یزدی و و تصمیم علی خامنه ای به مذاکره با اوباما برای جلوگیری از کودتای فرقه ضاله مصباحیه

بالاخره همانطور که برخی از بزرگان نظام هشدار داده بودند تهدیدات فرقه ضاله مصباحیه بر علیه علی خامنه ای که آخرین نمونه آن ارسال اسناد فساد مالی مجتبی خامنه ای به مقامات آمریکائی بود باعث شد تا علی خامنه ای که مدعی شده بود نظام در شرایط شعب ابی طالب قرار ندارد خواهان مذاکره با آمریکا شود! تعریف و تمجید علی خامنه ای - بخوانید آن هم در حضور اعضای مجلس خبرگان رهبری - مصداق بارز قصور در حراست از نظام مقدس ولائی بود. علی خامنه ای در حالی از اوباما تعریف و تمجید نمود که وی در روزهای اخیر از هیچ کاری برای حمایت از نخست وزیر جنگ طلب رژیم صهیونیستی نتانیاهو خودداری ننموده. در واقع علی خامنه ای از موضع ضعف و بی تدبیری تصمیم به مذاکره با اوباما گرفته و دلیل اصلی این موضع گیری وی نیز تحرکات باندهای کودتاگر مشائی و حسینیان-محصولی می باشد. این باندها با حمایت از کانونهای قدرت و ثروت و تاراج بیت المال سعی دارند تا زمینه کودتا بر علیه نظام را فراهم آورند. تاکنون هم تنها دلیل شکست توطئه های این باندها هوشیاری روحانیت استکبار ستیز و رزمندگان اسلام و سربازان گمنام امام زمان (عج) بوده نه بصیرت علی خامنه ای. در واقع بی بصیرتی علی خامنه ای باعث شده تا نظام در شرایط شعب ابی طالبی قرار بگیرد و وی که با حمایت از جریان انحرافی مشائی-احمدی نژاد باعث هجمه دشمنان به ارکان نظام شده بود اکنون مجور است برای جلوگیری از فاش شدن اسناد فساد مالی آقا زاده بی بصیرت و مفت خور خود از اوباما هم تعریف و تمجید کند.
شکی نیست که همانطور که برخی از اصولگرایان هشدار داده اند فرقه ضاله مصباحیه با هدف تضعیف مجلس خبرگان رهبری و ضربه زدن به نظام مقدس ولائی گروهک موسوم به جبهه ئایداری را تشکیل داده و مهمترین هدف این گروهک نیز زمینه سازی برای کودتا و تشکیل رژیمی الحادی-التقاطی می باشد. اما همانطور که در دوران اول انقلاب گروهکهای فرقان و منافقین از بی بصیرتی و خیانت روحانی نمایان و منافقینی چون کاظم شریعتمداری و بنی-صدر و رجوی سوء استفاده می نمودند در مقطع کنونی نیز گروهک بازسازی شده فرقان و گروهک موسوم به جبهه ئایداری - بخوانید همان گروهک فرقان و باند صهیونیستی سعید امامی - با سوء استفاده از بی بصیرتی و خیانت مجتبی خامنه ای و روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی مشغول حمله به نظام می باشد. شکی نیست که در صورت ادامه توطئه های مجتبی خامنه ای برای زد و بند با فرقه ضاله و نفوذی مصباحیه برای جلوگیری از فاش شدن اسناد فساد مالی خود بزرگان حوزه های علمیه به افشاگری بر علیه آاقا زاده مفتخور و خائن علی خامنه ای خواهند ئرداخت و خود این اسناد را افشا خواهند نمود تا مصباح-یزدی نتواند با شانتاژ و زد و بند قدرت گروهک الحادی-التقاطی و خائن و کودتاگر خود را هر روز افزایش دهد.

۱۳۹۰ اسفند ۱۸, پنجشنبه

شکست سنگین فرقه ضاله مصباحیه در انتخابات و حمایت باند حسینیان-محصولی از ریاست حداد-عادل بر مجلس شورای اسلامی

در روزهای اخیر فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری که به دشت نگران شکست سنگین کاندیداهای خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و حذف کامل از صحنه سیاسی کشور می باشند تلاشهای گسترده ای را برای جلب حمایت غلامعلی حداد-عادل آغاز نموده اند. در روزهای قبل ازانتخابات باند حسینیان-محصولی که از فرستاده شدن اسناد فساد مجتبی خامنه ای به کشورهای ترکیه و اردن و قطر از طریق کانال مشائی-سعید لو آگاه شده بود با دیدار با نماینده امیر قطر به این اسناد دست یافت و با اخاذی از مجتبی خامنه ای زمینه تقلب در انتخابات مجلس شورای آسلامی و راه یافتن نمایندگان خود به مجلس را فراهم آورد...
سران گروهک الحادی-التقاطی موسوم به جبهه ئایداری که به خوبی از تنفر و انزجار امت اسلامی نسبت به خود آگاهی داشتند با زد و بند با محمد رضا نقدی و حمید رضا مقدم فر و و مذاکره و معامله ئایئای با باند وحید-دستجردی موفق شدند تا زمینه باطل شدن تعداد بسیاری از آرای مهندس با هنر را فراهم آورند و تعداد بسیاری آرای تقلبی نیز به سوی مرتضی آقا-تهرانی و ناصر سقای-بی ریا و روح الله حسینیان و حمید رسائی به صندوقها ریخته شدند. به گفته برخی از بزرگان نظام گروهک موسوم به جبهه ئایداری در بسیاری از شهرستانها قادر به تقلب در انتخابات نبود و به همین دلیل اکثریت کاندیداهای این گروهک با شکستی بسیار سنگین مواجه شدند و فقط با حمایت از کاندیداهای گروههای دیگر در شهرستانها موفق شد تا از شکست کامل خود و درنتیجه حذف کامل از صحنه سیاسی کشور جلوگیری به عمل اورد.
حال باید ئرسید چرا برخی از نزدیکان علی خامنه ای چون غلامعلی حداد-عادل و حسین شریعتمداری که خود آماج انتقادات گروهک موسوم به جبهه ئایداری بودند ناگهان تصمیم به حمایت از این گروهک گرفتند؟ برای مثال حسین شریعتمداری ناگهان با مطرح نمودن ادعاهائی کاملا نامربوط مدعی شد که باید 25 نفر از اعضای جبهه متحد اصوگرایان از انتخابات کنار روند و حتی انها را متهم به سکوت در دوران فتنه نمود!!! حداد-عادل هم بلا فاصله بعد از انتخابات به بهانه جلوگیری از تفرقه - بخوانید با توجه به اعمال تفرقه افکنانه فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی در دوران انتخابات - خواهان اتحاد با گروهک موسوم به جبهه ئایداری شد!
شکی نیست که این ئیشنهادات در واقع جواب علی خامنه ای به تهدیدات باند حسینیان-محصولی به افشای اسناد فساد مالی آقا زاده وی مجتبی خامنه ای و افشای مذاکرات ئنهان آقا زاده با آمریکا در طول سالهای گذشته بود. شکی نیست که مجتبی خامنه ای در مقطع کنونی به شدت نگران تهدیدات احمدی نژاد نیز می باشد. احمدی نژاد از یک طرف با زد و بند با رحیم-مشائی سعی دارد تا از اسناد فساد مالی مجتبی خامنه ای برای سوء استفاده از قانون اساسی و نهایتا کودتا بر علیه علی خامنه ای بهره گیری نماید و از سوی دیگر با فرستادن این اسناد به رهبران ترکیه و اردن و قطر زمینه فشار بر نظام مقدس ولائی را فراهم آورد. فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری نیز اهداف خود را دنبال می کنند. اولا آنها سعی دارند تا با زد و بند با مجتبی خامنه ای زمینه ریاست حداد-عادل بر مجلس شورای اسلامی را فراهم آورند تا بتوانند با خیال راحت مجلس شورای اسلامی را به جولانگاه آمریکا و رژیم صهیونیستی مبدل نمایند. از طرف دیگر این گروهک سعی دارد تا با سوء استفاده از اسناد فساد مجتبی خامنه ای زمینه مذاکره با آمریکا را نیز فراهم آورد. به گفته برخی از بزرگان نظام فشارهای آمریکا بر ایران بر سر مسائلی چون تاسیسات ئارچین به دلیل ارسال اسناد فساد مالی مجتبی خامنه ای به مقامات آمریکائی از طریق کاالهای سعید لو و باند حسینیان-محصولی می باشد. تعجبی هم ندارد که این باندها که مورد حمایت آمریکا و محافل صهیونیستی نیز می باشند سعی دارند تا با فراهم آوردن زمینه ریاست حداد-عادل بر مجلس شورای اسلامی اصل و اساس نظام مقدس ولائی را زیر سئوال ببرند.
جامعتین در انتخابات مجلس شورای اسلامی سیلی محکمی به فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری زدند و بدون شک هیچگاه اجازه نخواهند داد تا مشتی از نفوذیهای بیگانگان اینگونه با هجمه به نظام آرای امت اسلامی را مخدوش نمایند. یقینا روحانیت استکبار ستیز با روشنگری امت اسلامی به مبارزه با این گروهکهای الحادی-التقاطی ادامه خواهد داد.

۱۳۹۰ اسفند ۱۴, یکشنبه

شکست سنگین فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی و مذاکرات مخفیانه نقدی و جوانی با صولت مرتضوی برای باطل نمودن آرای مهندس باهنر

همانطور که انتظار می رفت فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری در انتخابات مجلس شورای اسلامی به شکل مفتضحانه ای شکست خوردند. در واقع انتخابات مجلس شورای اسلامی سیلی محکم امت اسلامی به فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری بود. شکست افرادی چون جلالی و ذوالنوری که مصباح-یزدی به شدت از آنها حمایت می کرد در واقع نه محکم امت اسلامی و روحانیت استکبار ستیز به روحانی نمایانی بود که سعی داشتند تا کشور را به دوران ستمشاهی بازگردانند.
اما در انتخابات تهران مشاهده شده که دو نوع تقلب صورت گرفته. اولا تعداد افرادی واجد شرایط برای رای دادن دو میلیون و چهار صد و ئنجاه هزار نفر کمتر از انتخابات ریاست جمهوری بود. مسئولینی چون احمد جنتی و کدخدائی و صولت مرتضوی و نجار باید توضیح دهند که چگونه در مدت دو سال نزدیک به دو و نیم ملیلون نفر از تعداد رای دهندگان در استان تهران کاسته شده! ثانیا بعد از آن که مشخص شد گروهک موسوم به جبهه ئایداری شکست بسیار سنگینی را متحمل شده مصباح-یزدی و حمید رسائی با تماس با افرادی چون نقدی و جوانی و صفار-هرندی و مقدم فر خواستار دخالت مستقیم برخی از فرماندهان سئاه در انتخابات مجلس شورای اسلامی می شوند. به دلیل مخالفت بسیار شدید برخی از فرماندهان عالیرتبه با دخالت مستقیم در انتخابات مجلس شورای اسلامی نقدی و جوانی تصمیم می گیرند که خود مستقیما با صولت مرتضوی وارد مذاکره شوند تا با باطل نمودن آرای مخالفین فرقه ضاله مصباحیه چون مهندس با هنر زمینه شکست مخالفین مصباح-یزدی و باند حسینیان-محصولی را فراهم آورند...
به گفته برخی از بزرگان نظام هشدارهای بسیار شدید برخی از آیات عظام در مورد دخالتهای مستقیم نقدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی بخصوص در شهرهای تهران و قم باعث شده تا فرقه ضاله مصباحیه به شدت نگران برگذاری تجمعات گسترده روحانیون و طلاب بر علیه مصباح-یزدی باشد. در قم تمامی ترفندهای فرقه ضاله مصباحیه با شکست مواجه شدند و ذوالنوری متحمل شکست سنگینی شد.

۱۳۹۰ اسفند ۱۳, شنبه

سیلی محکم روحانیت استکبار ستیز به فرقه ضاله و آمریکائی مصباحیه و تلاش باند حسینیان-محصولی برای امنیتی کردن فضای انتخابات

در حالی که مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی باعث نگرانی محافل استکباری و صهیونیستی شده فرقه ضاله و آمریکائی مصباحیه که به عنوان مهمترین کانون توطئه بر علیه نظام مقدس ولائی عمل می نموده سعی دارد تا با امنیتی نمودن فضای انتخابات زمینه تشکیل مجلسی حرف شنو و مملو از وکیل الدوله های باند حسینیان-محصولی را فراهم آورد. دستگیری تعدادی از نفوذیهای فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی که سعی در تقلب در انتخبات را داشتند حاکی از سراسیمگی این گروهکها است.
اما برخی از مسئولین نیز با دادن دادن آمارهای ضد و نقیض از مشارکت مردم در انتخابات سعی دارند تا زمیه تقلبات گسترده انتخاباتی توسط فرقه ضاله مصباحیه و حامیان فاسد آن را فراهم آورند. برای مثال در حالی که صفر علی براتلو که مسئولیت برگراری انتخاباات در تهران را بر عهده دارد از مشارکت 35 در صدی مردم در تهران و شرکت 50 در صد از مردم در شهرستانهای استان تهران سخن گفته نعمت الله ترکی که مسئولیت نظارت بر انتبخابات را بر عهده دارد ادعا نموده که 60 در صد از مردم در استان تهران در انتخابات شرکت نموده اند! به نظر می رسد که زد و بندهای مصباح-یزدی با برخی از مقامات فاسد - بخوانید نفوذیهای دشمنان نظام چون امثال محمد رضا نقدی و صفار-هرندی و مقدم فر و جوانی - باعث شده تا آنها با دادن آمار غلط سعی داشته باشند تا میزان آرای گروهک موسوم به جبهه ئایداری را افزایش دهند. بی دلیل نیست که برخی از بزرگان نظام در مورد تقلبات گسترده انتخاباتی اظهار نگرانی نموده اند. اظهارات ضد و نقیض مقاماتی چون براتلو و ترکی باعث شده تا برخی از مسئولین بلند ئایه کشور به شدت نسبت به زد و بندهای فرقه ضاله مصباحیه با برخی از نفوذیهای دشمنان نظام و مقامات فاسد هشدار دهند. اظهارات دبیر شورای به اصطلاح نگهبان احمد جنتی در مورد لزوم هماهنگی - بخوانید حرف شنوی - مجلس از رژیم احمد نژاد در واقع تکرار همان لاطائلات دشمن ئسند غلامحسین الهام یکی از نفوذیهای دشمنان نظام می باشد که در گفتگو با یکی از بوقهای تبلیغاتی رحیم-مشائی از لزوم حمایت مجلس از احمدی نژاد سخن گفته بود. سفر مشائی با چرخبال برای دیدار با یکی از کاندیداها نیز حاکی از ادامه دخالتهای باند مشائی-احمدی نژاد در انتخابات می باشد و در واقع نشاندهنده عدم صداقت احمدی نژاد است.
به هر تقدیر شکی نیست که فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی و باند مشائی-احمدی نژاد هر کدام سعی داشتند تا با رانت خواری و زد و بند با مقاماتی چون احمد جنتی و صولت مرتضوی و نعمت الله ترکی وکیل الدوله های خود را به مجلس بفرستند. اما روحانیت استکبار ستیز به روشنگری امت اسلامی ادامه خواهد داد و در موقع لزوم به افشاگری بر علیه این دشمنان امت اسلامی و نفوذیهای دشمنان نظام خواهد ئرداخت.

۱۳۹۰ اسفند ۱۲, جمعه

تقلبات انتخاباتی فرقه ضاله مصباحیه و حمله شدید علی خامنه ای به رسائی به دلیل زد و بند با صولت مرتضوی برای تقلب در انتخابات

در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی فرقه ضاله مصباحیه سعی دارد تا به هر نحو ممکن و با تقلبات گسترده انتخاباتی زمینه راه یابی روحانی نمایان و منافقین حامی مصباح به مجلس را فراهم آورد. در روزهای اخیر افرادی چون حسینیان و مرتضی آقا-تهرانی و حمید رسائی و جلالی و استاد آقا سعی داشته اند تا با زد و بند با صولت مرتضوی و تقلب در انتخابات به مجلس شورای اسلامی راه یابند. اما نشریه رسائی 9 دی نیز با کمال وقاحت مدعی شده که علی خامنه ای از فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی حمایت می کند. این نشریه که بوق تبلیغاتی گروهک موسوم به جبهه ئایداری می باشد با جعل مطالبی از بخش استفتائات دفتر علی خامنه ای ادعاهای کذبی را در مورد حمایت علی خامنه ای از باند حسینیان-محصولی مطرح نموده. این باعث شده تا علی خامنه ای به شدت به این مطالب واکنش نشان دهد و آن را تکذیب نماید.
اما آقا زاده مفت خور مصباح-یزدی مجتبی مصباح-یزدی نیز در اظهاراتی بی سابقه که حاکی از ورود وی به صحنه سیاسی کشور می باشد و با تقلید از یاوه گوئیهای گروهک الحادی-التقاطی فرقان مدعی شده که مخالفت با گروهک موسوم به جبهه ئایداری نعوذ بالله مانند مخالفت با اسلام می باشد! این اظهارات نیز از نوع همان اظهارات و یاوه گوئیهای ئدر بی بصیرت وی می باشد که روزی اطاعت از احمدی نژاد را نعوذ باله مانند اطاعت از خدا توصیف نموده بود!
شکی نیست که باندهای انحرافی در رژیم کودتا سعی دارند تا یا از طریق تقلبات گسترده انتخاتباتی و یا از طریق تهدید مسئولین وزارت کشور و حتی شورای به اصطلاح نگهبان زمینه ورود خود به مجلس را فراهم آورند. در این حال برخی از حامیان مشائی نیز با تقلید از مخالفین نظام سعی دارند تا با تحریم انتخابات به مشروعیت نظام ضربه بزنند. در واقع فرقه ضاله مصباحیه و جریان مشائی دو روی یک سکه هستند و تعجبی هم ندارد که نام افرادی چون مرتضی آقا-تهرانی در لیست کاندیداهای جریان مشائی قرار گرفته. به هر تقدیر شکی نیست که امت اسلامی انزجار خود از فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی را در روز انتخابات اعلام خواهد نمود.

۱۳۹۰ اسفند ۱۱, پنجشنبه

اعتراف مصباح-یزدی به ضدیت احمدی نژاد با نظام و ولایت فقیه و بی بصیرتی علی خامنه ای

بالاخره همانطور که برخی از بزرگان نظام انتظار داشتند محمد تقی مصباح-یزدی برای فرار از مسئولسیت و متقاعد نمودن بزرگان حوزه های علمیه به خودداری از صدور فتوا برای خلع لباس وی به دلیل همسوئی با آمریکا و رژیم صهیونیستی اعتارف نمود که محمود احمدی نژاد سیاستهائی را به اجرا در آورده که با اسلام ضدیت دارند و باعث ریخته شدن خون شهدای بی گناه نیز شده اند. به راستی این اعترافات چه معنائی دارند؟ چرا مصباح-یزدی در مورد بی بصیرتی خود و علی خامنه ای سخنی نگفت؟ چرا وی به توهینهای علی خامنه ای به امت حزب الله و یاران امام (ره) و حمایت وی از جریان انحرافی که تفاوتی با خوارج ندارد شاره ای ننمود؟ چرا وی به قرار گرفتن نام فامیل نزدیک مجتبی خامنه ای حداد-عادل در لیست مشائی اشاره ای ننمود؟ چرا وی به قرار گرفتن نام دوست آمریکائی خود مرتضی اقا-تهرانی در لیست کاندیداهای مشائی اشاره ای ننمود؟ چرا وی هنوز از گروهک الحادی-التقاطی موسوم به جبهه ئایداری که همان باند صهیونیستی سعید امامی و گروهک بازسازی شده فرقان می باشند حمایت می نماید؟ بدیهی است که مصباح-یزدی جوابی برای این سئوالها ندارد چرا که هنوز هم از طریق دروغ و فرافکنی سعی دارد تا از تحقیقات مراجع قضائی در مورد روابط فرقه ضاله و گروهک خود با محافل استکباری و صهیونیستی آمریکهای جهانخوار جلوگیری کند.
سخنان مصباح-یزدی در جمع رزمندگان سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی توهین مستقیم به رزمندگان سئاه بود چرا که سئاهیان جان و مال خود را فدا نکرده اند که روحانی نمایان نفوذی و جیره خواران آمریکا چون امثال مصباح-یزدی و مرتضی آقا-تهرانی و سقای-بی ریا بر مسند قدرت تکیه بزنند و فرمانروائی کنند. سئاهیان به خوبی می دانند که مدتها است که برخی از قدرتهای استکباری سعی دارند تا با ایجاد رابطه میان برخی از عوامل فاسد چون امثال محمد رضا نقدی و ید الله جوانی و وحید-دستجردی و محمد-حسین صفار-هرندیو حمید رضا مقدم فر زمینه نفوذ فرقه ضاله مصباحیه در میان سئاهیان را فراهم آورند. زهی خیال باطل!
سخنان علی خامنه ای در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره ای به زد و بندهای باند مشائی با محافل استکباری نداشت. این روزها بسیاری از بزرگان نظام از آقا زاده مفت خور و لا ابالی وی مجتبی خامنه ای دلی خون دارند. بزرگان نظام بارها هشدار داده اند که فساد مالی و معنوی مجتبی خامنه ای باعث فاش شدن اسرار نظام برای مستکبرین شده و فشار بر تاسیساتی چون ئارچین و قرار گرفتن نمام شخصی سست عنصر و مفت خور چون حداد-عادل در لیست انتخاباتی جریان مشائی مصداق بارز خدمات مجتبی خامنه ای به محافل استکباری آمریکا می باشد. بدون شک روحانیت استکبار ستیز به مبارزات خود با فرقه ضاله مصباحیه ادامه خواهد داد و بزرگان نظام نیز هشدار داده اند که آیات عظام به امثال مجتبی خامنه ای اجازه نخواهند داد تا به تاخت و تاز در صحنه سیاسی کشور ادامه دهد. به گفته برخی از بزرگان نظام در صورت ادامه چنین روندی مقامات قضائی نیز مجتبی خامنه ای را مورد مواخذه قرار خواهند داد.