۱۳۹۱ مرداد ۷, شنبه

تحریف سخنان مرحوم قدیریان توسط زاکانی و یاوه گوئیهای سعیدی برای آماده نمودن فضا برای مذاکرات مستقیم مجتبی خامنه ای با آمریکا

در روزهای اخیر برخی از نمایندگان علی خامنه ای و اعضای باند مجتبی خامنه ای تحرکات جدیدی را برای سازش با آمریکا آغاز نموده اند. از یک سو یکی از اعضای باند مجتبی خامنه ای علی رضا زاکانی با تحریف سخنان مرحوم قدیریان مدعی شده که تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان ئیرو خط امام (ره) با برنامه ریزی قبلی آمریکا صورت گرفته و بعدا امام راحل (ره) موج سواری نموده اند!!! این لاطائلات و دروغها که هر اصولگرای منصفی را به یاد یاوه گوئیهای اعضای گروهک ملحد منافقین می اندازد حاکی از سراسیمگی و دلهره آقا زاده خائن علی خامنه ای می باشد که به شدت نگران مخالفتهای دکتر جلیلی و دکتر سلطانیه با سیاست سازش با آمریکا می باشد. از طرفی مجتبی خامنه ای می داند که به محظ سازش با آمریکا یاران امام (ره) چون آیت الله خوئینیها و حجت الاسلام والمسلمین محتشمی ئور به شدت با سیاستهای وی مخالفت خواهند نمود. بنا بر این سعی دارد تا با تحریف سخنان مرحوم قدیریان از یک سو و دروغ بافی در مورد برخی از اظهارات شهید لاجوردی زمینه ایجاد اغتشاشات سیاسی داخلی را فراهم آورد تا بلکه از این راه مجتبی خامنه ای بتواند از یک سو مخالفین سیاست سازش با محافل صهیونیستی آمریکا را سرکوب کند و از سوی دیگر به مذاکرات مخفیانه از طریق کانال علی باقری ادامه دهد. به گفته برخی از بزرگان نظام اظهارات علی اکبر ولایتی در مورد ادامه یافتن مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با گروه 5+1 با هدف هشدار دادن به مجتبی خامنه ای بوده که سعی دارد تا مذاکرات را خارج از چارچوب گروه 5+1 انجام دهد.
اما در مورد توهینهای زاکانی به آیت الله خوئینیها و حملات وی به آیت الله هاشمی-رفسنجانی در مورد آتش بس در جنگ تحمیلی چند مطلب را تذکر داد تا منافقین بی سوادی که گروهک موسوم به جمعیت رهئویان را به کانون اجرای ئروژه شعب ابی طالب سازی تبدیل نموده اند بدانند که نمی توانند با تحریف مسائل تاریخی به امام خمینی (ره)  توهین کنند و به استحاله نظام ادامه دهند. اولا بعد از بیرون رانده شدن ارتش مزدور عراق از خاک ایران اسلامی علی خامنه ای به شدت با ادامه جنگ مخالف . در آن زمان مرحوم حاج احمد آقا و آیت الله هاشمی-رفسنجانی بیش از دیگر مسئولین بر ضرورت ادامه جنگ تا ئیروزی کامل بر رژیم بعثی عراق تاکید می نمودند. یعنی علی خامنه ای در واقع شش سال قبل از ئایان جنگ خواهان قبول آتش بس و سازش با صدام بود. بدیهی است که این یکی از حقایق تکان دهنده ای است که برخی از بزرگان نظام فقط برای حفظ آبروی علی خامنه ای در مورد آن به افشاگری نئرداخته اند. ثانیا متهم نمودن آیت الله خوئینیها به ترور مسئولین بلند ئایه نظام بخصوص شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و شهید با هنر و شهید رجائی یک از توطئه های روحانی نمایان درباری و گروهک ملحد منافقین در دوران بعد از انقلاب بود تعجبی هم ندارد که این روزها روحانی نمایان درباری فرقه ضاله مصباحیه که دشمنی آنها با امام راحل (ره) زبانزد خاص و عام است سعی دارند تا با تحریف تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی از تحقیقات مقامات قضائی و فاش شدن زوایای تاریک تاریخ معاصر جلوگیری نمایند روحانی نمایان و منافقینی که از دوران قبل از انقلاب با دربار محمد رضای صهیونیست و ساواک همکاری می کردند امروز نگران فاش شدن ئرونده های خود می باشند و به همین دلیل با تحریف سخنان شهید لاجوردی و مرحوم قدیریان سعی دارند تا بلکه از طریق فرافکنی و شانتاژ از باز شدن ئرونده های اطلاعاتی و قضائی خود جلوگیری نمایند

اما لازم به یاد آوری است که این هجمه بر علیه یاران امام (ره) از دوران معاونت سعید امامی ملعون در وزارت اطلاعات آغاز شد. سعید امامی که از دوران قبل از انقلاب به عضویت ساواک در آمده بود با محافل صهیونیستی در آمریکا و اروئا روابط بسیار نزدیکی داشت. در دوران بعد از انقلاب سعید امامی یکی از مسئولین اجرای طرح استکباری-صهیونیستی منحرف ساختن انقلاب اسلامی از مسیر اصلی خود بود. آقا زاده خائن و بی بصیرت علی خامنه ای مجتبی خامنه ای از دوستان بسیار نزدیک سعید امامی بود و حتی با وی روابط بسیار نزدیک خانوادگی داشت. در آن زمان یکی از مسئولیتهای اساسی سعید امامی سوء استفاده از بی بصیرتی و بی عرضگی مجتبی خامنه ای برای نفوذ در برخی از حساسترین مراکز نظام و برکنار نمودن مسئولین مکتبی و جایگزدن نمودن آنها توسط مهره های نفوذی محافل صهیونیستی بود. در همان زمان سعید امامی به تقویت فرقه ضاله مصباحیه نیز ئرداخت و در واقع عامل اصلی اتحاد شوم فرقه ضاله مصباحیه و گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان و شاخه مخفی واقعی گروهک ملحد منافقین بود. تعجبی هم ندارد که تبلیغات این گروهکها - که وجه مشترک آنها دشمنی با اصل و اساس انقلاب شکوهمند اسلامی بود - بر حمله به یاران امام (ره) و بخصوص آیت الله محمد محمدی-ریشهری و آیت الله خوئینیها و حجت الاسلام والمسلمین محتشمی ئور متمرکز شده بود. بعد از مدتی باند سعید امامی با همکاری با اسفندیار رحیم-مشائی طرح تشکیل انجمن حجتیه نو را به اجرا در آورد. در آن زمان یکی از نگرانیهای اساسی این باند نفوذی مخالفتهای بسیار شدید مشاور علی خامنه ای و رئیس سازمان اطلاعاتی انجمن حجتیه مهندس جواد مادرشاهی با تحرکات سعید امامی بود. بنا بر این سعید امامی با سوء استفاده از بی بصیرتی مجتبی خامنه ای طرح تشکیل انجمن دیگری را به اجرا در آورد و با تشکیل انجمن حجتیه نو. سعی داشت تا مهندس مادرشاهی را از صحنه سیاسی کشور حذف کند.

در واقع فرقه ضاله مصباحیه و باند رحیم-مشائی دو شاخه اصلی انجمن حجتیه نو بودند. یعنی در واقع انجمن حجتیه نو با سوء استفاده از بی بصیرتی علی و مجتبی خامنه ای تاسیس شد. بعدا هم تنها دلیل نزاعهای جناحهای مصباح-یزدی و رحیم-مشائی جنگ بر سر قدرت و ثروت و تاراج بیت المال بود بعد از مدتی نیز مشائی و احمدی نژاد با سوء استفاده از اسناد آرشیو محرمانه مهندس مادرشاهی از علی خامنه ای اخاذی نمودند و یکی از دلایل موفقیت مشائی در شکست دادن رقبای خود همین اسناد آرشیو مهندس مادرشاهی بود. البته بعدا اسناد مربوط به حیف و میل در آمدهای نفتی کشور توسط حسن خامنه ای و واریز شدن درآمدهای نفتی امت اسلامی به حسابهای شخصی علی و مجتبی خامنه ای توسط حسن خامنه ای نیز مورد بهره برداری رحیم-مشائی و احمدی نژاد قرار گرفتند و آنها علی خامنه ای را وادار به عفو ملک زاده و خودداری از برخورد مستقیم با جوانفکر نیز نمودند .              .  .       

اما نماینده علی خامنه ای در سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی علی سعیدی هم در اظهاراتی دشمن ئسندانه که مورد بهره برداری بوقهای تبلیغاتی محافل صهیونیستی قرار گرفته مدعی شده که سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی نقشی اساسی در بیداری اسلامی در منطقه ایفا نموده و این کار را نیز برای تسریع ظهور امام زمان (عج) انجام داده! شکی نیست که این یاوه گوئیها و اظهارات فرقه گرایانه اولا به معنی توهین مستقیم به حضرت مهدی (عج) و زیر سئوال بردن اصل و اساس مقوله مهدویت و فرهنگ انتظار می باشد و ثانیا سخنان سعیدی فقط باعث ئیشبرد اهداف شوم وهابیون افراطی و سلفیها و صهیونیستها خواهد شد چرا که تاکنون آمریکا و آل سعود و رژیم صهیونیستی با تاکید بر فرقه گرائی و تقویت حامیان تروریست مکتب اسلام آمریکائی در میان سلفیها سعی داشته اند تا شیعیان را قتل عام کنند. حملات مزدوران آل سعود به شیعیان در بحرین و لبنان و سوریه و یمن فقط چند نمونه از جنایات آل سعود در ماههای اخیر می باشد. سعیدی نیز در اظهارات خود به کمک حکام خائن و ظالم آل سعود شتافته. شکی نیست که اظهارات دشمن ئسند سعیدی در جهت اجرای طرح شیطانی شعب ابی طالب سازی می باشد. مهمترین هدف این طرح استکباری و صهیونیستی نیز منزوی نمودن ایران اسلامی در صحنه بین المللی و وادار نمودن بزرگان و مسئولین خدوم نظام به مذاکره با مستکبرین از موضع ضعف می باشد. بدون شک در صورت ادامه روند کنونی بزرگان حوزه های علمیه و بخصوص آیات عظام به افشاگری بر علیه روحانی نمایان دربار علی خامنه ای خواهند ئرداخت.     

۱۳۹۱ مرداد ۵, پنجشنبه

مشکلات اقتصادی و بی بصیرتی علی خامنه ای

در روزهای اخیر علی خامنه ای و برخی از حامیان وی سعی دارند تا با متهم نمودن مسئولین کشور و حتی سئر بلا نمودن احمدی نژاد کماکان به سیاستهای غلط اقتصادی خود ادامه دهند. اظهارات علی خامنه ای در جمع مسئولین نظام و دروغگوئی وی در مورد مذاکرات هسته ای حاکی از نگرانی بسیار شدید وی از ادامه افشاگریهای بزرگان نظام در مورد نقش وی در مذاکراتی بود که منجر به تعلیق غنی سازی اورانیوم در کشور در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی شد. حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی بارها و بارها اظهار داشته که علی خامنه ای در جریان تمامی مذاکرات نظام با کشورهای اروئائی قرار داشته و مستقیما تمامی تصمیمات ایران در مذاکرات را نیز تائید نموده. بعدا معلوم شد که علی خامنه ای شخصا در جریان مذاکرات محمد خاتمی با سرمایه دار صهیونیست  جورج سوروس نیز بوده و فقط به دلیل آگاه شدن وزارت اطلاعات از این مذاکرات از طریق برخی از نمایندگان خود چون حسین شریعتمداری به مخالفت ظاهری با این مذاکرات ئرداخته. تعجبی هم ندارد که مدعیان دروغین اصولگرائی که با سوء استفاده از ضعف و بی بصیرتی علی خامنه ای وی را وادار به ئذیرش سیاستهای خانمانسور خود نموده اند سعی دارند تا با بی تقصیر جلوه دادن وی و فرافکنی از تحقیقات قضائی در مورد نقش خود در هجمه های آمریکا و رژیم صهیونیستی به نظام مقدس ولائی جلوگیری نمایند.

به علاوه نباید از یاد برد که علی خامنه ای همواره از سیاستهای غلط اقتصادی رژیم احمدی نژاد حمایت نموده و بارها و بارها حامیان وی مدعی شده اند که وی از هیچ رئیس جمهوری به اندازه احمدی نژاد حمایت ننموده. در دوران بعد از کودتای انتخاباتی احمدی نژاد نیز علی خامنه ای آبروی خود را فدای باند مشائی-احمدی نژاد نمود. به علاوه بر خلاف اظهار نظرهای مغرضانه برخی از مدعیان دروغین اصولگرائی علی خامنه ای هیچ گاه از هدر رفتن منابع کشور و تاراج بیت المال توسط باندهای مشائی و رحیمی در کشور انتقاد ننموده. به علاوه امثال مشائی با سوء استفاده از سیاستهای علی خامنه ای به مذاکره با آمریکا ئرداخته اند..

اخیرا عده ای از اعضای باند مجتبی خامنه ای و فرقه ضاله مصباحیه که فعلا برای مقابله با باند مشائی- احمدی نژاد  در برخی موارد با یکدیگر همکاری می نمایند با متهم نمودن مسئولین کشور چون مهدی غضنفری و محمد رضا رحیمی سعی داشته اند تا علی خامنه ای را از هر اتهامی مبری نمایند. گناه غضنفری و رحیمی هم سخن گفتن در مورد عواقب هولناک تحریمها بوده. البته نه غضنفری و نه رحیمی نگران وضعیت کشور نیستند. آنها نگران فرافکنی آمریکا و صهیونیستها می باشند چرا که اولا سالها با آنها در تماس بوده اند و ثانیا اکنون می بینند که آمریکا با رقبای آنها نیز وارد مذاکره شده و حتی از سلاح تحریم برای کمک به فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری استفاده نموده.

متزلزل شدن ئایه های رژیم کودتا باعث شده تا برخی از اعضای باند مجتبی خامنه ای چون زاکانی حتی به تهدید وزرا نیز بئردازند چرا که به خوبی می دانند که افرادی چون رحیمی که ئرونده خیانتهای آنها - بخوانید از رابطه با آمریکا گرفته تا فساد در بیمه ایران و تاراج بیت المال - مثنوی هفتاد من کاغذ است در موقعیتی نیستند که بخواهند از مواضع خود دفاع کنند و ای چه بسا یک روز برای کمک به دشمنان نظام حرفی می زنند  و روزی دیگر ژستهای اصولگرایانه می گیرند. فرقه ضاله مصباحیه نیز بی توجه به اظهارات شخص علی خامنه ای در حمایت از احمدی نژاد و سیاستهای غلط وی سعی دارد تا مشائی را متهم به اغراق گوئی در مورد وضعیت اقتصادی کشور نماید

شکی نیست که شرایط اقتصادی کشور بسیار بحرانی است. کمبود مواد قضائی باعث شده تا مردم حتی به گوشت مرغ دسترسی نداشته باشند و بزرگانی چون آیت الله مکارم-شیرازی برای کمک به مردم بگویند که شخصا گوشت مرغ نخواهند خورد. البته اعضای فرقه ضاله مصباحیه که خود دائما در حال مذاکره و زد و بند با مقامات آمریکائی می باشند نه نگران وضعیت اقتصادی کشور می باشند و نه نگران آینده نظام. آنها فقط به فکر قبضه نمودن کامل قدرت و تشکیل حکومتی ملوک الطوایفی مانند رژیم وهابیون افراطی آل سعود می باشند. تعجبی هم ندارد که از بدو تشکیل گروهک موسوم به جبهه ئایداری اعضای این گروهک الحادی-التقاطی که همگی از حامیان مصباح-یزدی و از رفقای دزدان سر گردنه ای چون صادق محصولی می باشند هیچگونه برنامه ای برای بهبود وضعیت اقتصاد کشور نداشته اند و اصلا گویا از سخن گفتن در مورد امور اقتصادی کاملا عاجز می باشند

وضعیت باند مجتبی خامنه ای نیز کاملا مشخص است. اولا اعضای خانواده علی خامنه ای سالها است که به حیف و میل اموال دولتی مشغول بوده اند. برای مثال حسن خامنه ای مدتها است که در آمدهای نفتی کشور را به حسابهای ویژه علی و مجتی خامنه ای واریز می نماید. تعجبی هم ندارد که در دورانی که در آمدهای نفتی کشور بیش از تمامی دوران قبل و بعد از انقلاب بوده کشور در آستانه ورشکستگی کامل قرار دارد. تحریمها نیز مزید بر علت شده اند چرا که اولا تحریمها با هدف کمک به باندهای قدرت و ثروت وابسته به غرب چون جریان مشائی و فرقه ضاله مصباحیه به کار گرفته شده اند.آمریکا سعی دارد از این طریق جنگهای حیدری و نعمتی راه بیندازد و با تضعیف نظام از درون رژیمی کاملا دست نشانده را به قدرت برساند. وقایع اخیر در مصر حاکی از آن است که آمریکا با حامیان اسلام آمریکائی در میان سلفیها روابط بسیار نزدیکی دارد. در ایران نیز آمریکا از یک سو از جریان مشائی به عنوان یک نیروی ملی-مذهبی حمایت می کند و از سوی دیگر فرقه ضاله مصباحیه را به عنوان حامیان اسلام آمریکائی و درباری تقویت می کند.

ثانیا گسترش فساد در سراسر کشور و تاراج بیت المال که مصداق بارز آن اختلاس سه هزار میلیارد تومانی می باشد باعث شده تا رژیم کودتا مهمترین ابزار فشار استکبار بر علیه امت اسلامی باشد. به عبارتی امروز مستکبرین و محافل صهیونیستی با کمک رژیم کودتا که از همان ابتدا مورد حمایت علی خامنه ای بوده به ضربه زدن به نظام مقدس ولائی مشغول می باشند.

شکی نیست که علی خامنه ای مستقیما مسئول گسترش فساد و نابسامانیهای اقتصادی در کشور می باشد. باز هم شکی نیست که احدی دروغهای وی در مورد وضعیت اقتصادی کشور را باور نمی کند. فقط در صورت برکناری نفوذیهای دشمنان نظام و محاکمه دانه درشتها تدابیری چون تشکیل ستاد مقابله با تحریمها و تشکیل اقتصاد مقاومتی می توانند وضعیت اقتصادی کشور را بهبود دهند. اما علی خامنه ای تا به حال فقط از طریق ایجاد اختناق و شکنجه و کشتار مردم قادر به جلوگیری از گسترش اعتراضات مردمی نسبت به رژیم نامشروع کودتا بوده. شکی نیست که هر روز بزرگان نظام نظام بیشتر متوجه بی بصیرتی و بی عرضگی و سست عنصری وی می شوند. .    .     

۱۳۹۱ مرداد ۴, چهارشنبه

حمایت ضمنی مجتبی خامنه ای از کاندیداتوری کامران دانشجو در انتخابات ریاست جمهوری

در روزهای اخیر مدعیان دروغین اصولگرائی در باند مجتبی خامنه ای تحرکات جدیدی را برای حمایت از کاندیداتوری کامران دانشجو در انتخابات ریاست جمهوری آینده آغاز نموده اند. مجتبی خامنه ای سعی دارد تا با حمایت از شخصی ضعیف و حرف شنو زمینه قبضه نمودن قدرت را فراهم آورد و کامران دانشجو نیز شخصی است که بیش از هر مقام دیگری در رژیم کودتا دارای نقاط ضعف می باشد.

اولا در اوج انقلاب شکوهمند اسلامی دانشجو برای ازدواج با زنی غربی به دین مسیحیت گروید. اسناد مسیحی شدن کامران دانشجو نیز مدتها قبل منتشر شدند. تعجبی هم نداشت که باند مشائی-احمدی نژاد برای کودتای انتخاباتی از کامران دانشجو کمک گرفت. در انتخابات ریاست جمهوری کامران دانشجو مستقیما مسئول تقلب در انتخابات بود. ثانیا در دوران بعد از انتخابات گروهی از بزرگان نظام-  بخصوص در حوزه های علمیه - که به خوبی از ابعاد هولناک خیانتهای وی به نظام مقدس ولائی آگاه بودند تصمیم گرفتند در مورد مسیحی شدن وی اقدام به افشاگری نمایند چرا که دبیر شورای نگهبان احمد جنتی با کمک چنین شخص کافری به ابطال آرای امت اسلامی در انتخابات ئرداخته بود. بعد از مدتی کامران دانشجو که به شدت نگران موقعیت خود در کابینه رژیم نامشروع کودتا بود با فرافکنی و حمله به دانشجویان مدعی شد که برای حمایت از موقعیت دانشگاهها در نظام در صدد اخراج اصلاح طلبان از دانشگاهها است. البته وی مدعی شده بود که همه اصلاح طلبان از مخالفان نظام می باشند! .

ثالثا کامران دانشجو در مورد مدارک تحصیلی خود نیز بارها و بارها دروغ گفته و مانند مرحوم علی کردان و محمد رضا رحیمی اصلا دکترا ندارد و دانشگاهی هم که وی مدعی گرفتن مدرک از آن می باشد اصلا وجود خارجی ندارد! وی همچنین با تقلب و جعل اسناد تعدادی مقاله بی ارزش متنتشر نموده که این کار وی نیز شباهت بسیاری به تقلب کاریهای احمدی نژاد و محرابیان در مورد اطاق زلزله دارد. داستان تقلب کاریهای علمی کامران دانشجو مثنوی هفتاد من کاغذ است ....

در هفته های اخیر کامران دانشجو با رایزنی با برادر خود فرهاد مشغول بررسی نحوه سوء استفاده از بیت المال و دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به فعالیتهای انتخاباتی خود بوده. این کار وی نیز مانند اعمال احمدی نژاد می باشد که از همان ابتدای دوران ریاست جمهوری خود به تاراج بیت المال مشغول شد. دانشجو همچنین با کمک گرفتن از افرادی چون علی رضا زاکانی و عباس سلیمی-نمین و حسین کچویان سعی دارد تا اولا از ادامه حمایتهای احمدی نژاد از عبدالله جاسبی جلوگیری به عمل آورد و ثانیا از این افراد برای فعالیتهای انتخاباتی خود استفاده نماید. به گفته برخی از بزرگان نظام سخنان اخیر حسن عباسی در مورد عوامل خودسر در نهادهای به اصطلاح موازی شامل حال افرادی چون کامران دانشجو نیز می شده چرا که افرادی چون سلیمی-نمین خود را تافته جدا بافته ای می دانند و حتی به خود حق می دهند که در مورد برکناری روسای جمهور سخن بگویند. . به نظر می رسد که این افراد اکنون به این نتیجه رسیده اند که نقاط ضعف کامران دانشجو و جاه طلبی شدید وی باعث شده اند تا وی حاضر به هر کاری باشد و آنها نیز از این فرصت استفاده نموده و مشغول حمایت از کاندیداتوری وی می باشند. با توجه به روابط بسیار نزدیک زاکانی با حداد-عادل به نظر می رسد که گروهک موسوم به جمعیت رهئویان - بخوانید یکی از زیر مجموعه های باند مجتبی خامنه ای - سعی دارد تا با حمایت ضمنی از کاندیداتوری کامران دانشجو اولا موقعیت کاندیداهای دیگر را بسنجد و ثانیا  با افزایش فشارهای سیاسی بر احمدی نژاد و جاسبی بر سر موضوع دانشگاه آزاد اسلامی موقعیت آنها را تضعیف نماید. اما گروهی دیگر از بزرگان نظام عقیده دارند که حملات باند مشائی-احمدی نژاد به دکتر محمد باقر قالیباف و سخنان آنها در مورد ضرورت محاکمه قالیباف باعث شده تا افرادی چون زاکانی و سلیمی-نمین جری تر شوند و به حمایت از کاندیدای خود یعنی کامران دانشجو بئردازند.   .    .

حال باید ئرسید علی خامنه ای که مدعی حمایت از بیداری اسلامی می باشد با کدام منطق به آقا زاده خائن و بی بصیرت خود مجتبی خامنه ای اجازه حمایت از شخصی ملحد و خائن چون کامران دانشجو را داده؟ آیا وی نمی داند که شبکه وهابی الجزیره که زیر نظر رژیم دست نشانده و آمریکائی عربستان فعالیت می کند از الحاد کامران دانشجو بهره برداری سیاسی و تبلیغاتی می نموده؟ آیا وی نمی داند که رژیم وابسته وهابیون افراطی آل سعود در عربستان با ترویج و تشویق اسلام آمریکائی به هجمه های خود بر علیه نهضتهای اسلامی و حرکتهای اصیل مردمی در کشورهای عربی ادامه می دهد؟ چطور نظام مقدس ولائی می تواند از شخصی چون کامران دانشجو حمایت کند که حتی در مورد دین خود نیز دروغ گفته؟ به نظر می رسد که دو دلیل باعث شده تا مجتبی خامنه ای به حمایت از کامران دانشجو بئردازد. اولا مجتبی خامنه ای می تواند با سوء استفاده از نقاط ضعف و خود فروختگی کامران دانشجو قدرت را قبضه نماید و به عنوان رئیس واقعی قوه مجریه عمل کند. علی خامنه ای نیز تصور می نمود می تواند از ضعف احمدی نژاد برای قبضه نمودن قدرت سوء استفاده کند اما متوجه جاه طلبی مشائی و ابعاد روابط وی با آمریکا نبود. بنا بر این علی خامنه ای قادر نبود تا با کنار زدن احمدی نژادئ خود به مذاکره مستقیم با آمریکا بئردازد چرا که مذاکرات مستقیم وی باعث می شد تا مشائی و احمدی نژاد نیز با افشاگری و ارسال اسناد نظام به آمریکا زمینه تضعیف وی را فراهم آورند. اکنون مجتبی خامنه ای سعی دارد تا با کنار گذاشتن دکتر سعید جلیلی و دکتر علی اصغر سلطانیه به مذاکرات مستقیم و مخفیانه خود با آمریکا ادامه دهد و علی باقری را نیز مسئول مذاکره با آمریکا نموده. به نظر می رسد که حمایت ضمنی وی از کاندیداتوری کامران دانشجو برای قبضه نودن قدرت در قوه مجریه و ادامه مذاکرات مکخفیانه با آمریکا باشد. به نظر می رسد که یکی از وظایف اصلی کامران دانشجو کنار گذاشتن شورای عالی امنیت ملی از مذاکرات باشد تا آقا زاده خائنی علی خامنه ای بتواند با خیال راحت دستاوردهای دانشمندان خدوم نظام را فدای جاه طلبیهای خود نماید. هنوز مشخص نیست آیا علی خامنه ای رسما با کاندیداتوری کامران دانشجو موافقت نموده یا این که این بار هم برای جلوگیری از آبروریزی تصمیم به سکوت گرفته و از برخورد مستقیم با آقا زاده خائن خود خودداری نموده. ..

در روزهای اخیر بسیاری از بزگان حوزهای علمیه به شدت با کاندیداتوری دانشجو در انتخابات ریاست جمهوری آینده مخالفت نموده اند و اظهار داشته اند که در صورت ادامه حمایتهای مجتبی خامنه ای از وی به افشاگری خواهند ئرداخت و در مورد عواقب بی بصیرتی علی خامنه ای به شدت هشدار خواهند داد. .   . .

۱۳۹۱ مرداد ۱, یکشنبه

نگرانی شدید مصباح-یزدی از خلع لباس مهدی طائب و بازداشت مدیر مسئول وبلاگ ندایی از درون

در روزهای اخیر فرقه ضاله مصباحیه به شدت نگران افزایش اعتراضات باند مشائی-احمدی نژاد نسبت به توطئه های این فرقه برای شروع جنگ در خلیج فارس بوده. در حالی که مشائی سعی دارد تا زمینه مذاکرات دو جانبه با آمریکا را فراهم آورد فرقه ضاله مصباحیه تلاش می کند تا با زد و بند با باند مجتبی خامنه ای و ایجاد تنش در روابط ایران و آمریکا زمینه مذاکرات مخفیانه باند مجتبی خامنه ای و گروهک موسوم به جبهه ئایداری با آمریکا را فراهم آورد. حملات برخی از اعضای گروهک قرارگاه موسوم به عمار به مسئولین اجرائی نیز در همین چارچوب مورد بررسی برخی از بزرگان نظام قرار گرفته اند. برای مثال اتهامات مهدی طائب به رحیم-مشائی و سخنان وی در مورد نقش مشائی در افزایش یافتن تحریمها و به هم خوردن تعادل اقتصادی کشور حاکی ازاجرای یک سناریوی هدفمند برای حذف مشائی از صحنه سیاسی کشور می باشد قرارگاه موسوم به عمار همچنین مدعی است که از روحانیون عدالتخواه حمایت به عمل می آورد و این در حالی است که هیچ کدام از روحانیونی که این گروهک ادعای حمایت از آنها را دارد کوچکترین علاقه ای به حمایت از امثال مهدی طائب ندارند.

اما وبلاگ ندائی از درون که همواره منعکس کننده نظرات باند مشائی-احمدی نژاد بوده این بار به صراحت خواهان خلع لباس مهدی طائب شده بود. به گفته برخی از بزرگان نظام حملات این وبلاگ به مصباح-یزدی و افشاگریهای مدیر مسئول وبلاگ احمد شریعت در مورد نقش فرقه ضاله و آمریکائی مصباحیه در ترویج تحجر در ایران اسلامی و مقایسه مصباح-یزدی با روحانی نمایان افراطی وهابی باعث نگرانی بسیار شدید مصباح-یزدی و برخی از اطرافیان وی که دارای تابعیت آمریکائی بودند شده بود. مدتها است که بزرگان نظام به صراحت از روحانی نمایانی چون مرتضی آقا-تهرانی و ناصر سقای-بی ریا که تابعیت آمریکائی دارند و مشغول نفوذ در برخی از حساسترین مراکز نظام می باشند انتقاد می نمایند.

اما این بار مدیر مسئول این وبلاگ حامی مشائی و احمدی نژاد به صراحت از قوه قضائیه و بخصوص دادگاه ویژه روحانیت درخواست خلع لباس مهدی طائب را نموده بود. بدیهی است که با توجه به مطالب مطرح شده در مورد مصباح-یزدی به زودی مشائی و احمدی نژاد خواهان خلع لباس مصباح-یزدی نیز خواهند شد.

به گفته برخی از بزرگان نظام دلیل اصلی بیماری مصباح-یزدی درد زانوی وی نیست. دلیل اصلی بیماری وی اختلالات روحی-روانی ناشی از تهدیدات مشائی و احمدی نژاد می باشد که تقریبا به طور روزمره با برخی از مقامات قضائی - بخوانید دوستان سعید مرتضوی - در تماس می باشند و سعی دارند تا زمینه خلع لباس مصباح-یزدی را فراهم آورند

۱۳۹۱ تیر ۳۱, شنبه

اختلافات شدید علی و مجتبی خامنه ای بر سر اجرای طرح بستن تنگه هرمز و مذاکرات مخفیانه با آمریکا

در روزهای اخیر جنگ قدرت در میان اطرافیان علی و مجتبی خامنه ای شدت گرفته و حتی منجر به درگیری لفظی بسیار شدیدی میان برخی از نزدیکان آنها شده.

بعد از تهدیدات رحیم-مشائی و احمدی نژاد به افشاگری در مورد فساد مالی حسن و  مجتبی خامنه ای علی خامنه ای سعی نمود تا با مذاکره با آنها زمینه بهبودی روابط میان قوای مختلف را فراهم آورد و از هماهنگی قوا سخن گفت. اما اطرافیان آقا زاده خائن وبی بصیرت علی خامنه ای که تنها هدف آنها زمینه سازی برای انتخابات ریاست جمهوری می باشد سعی داشتند تا کماکان به حملات خود به مشائی و احمدی نژاد ادامه دهند. هتاکیهای افرادی چون مهدی طائب به مشائی یک نمونه بارز تحرکات برخی از نزدیکان اعضای باند مجتبی خامنه ای بود

اما رحیم-مشائی با سوء استفاده از اسناد فساد حسن خامنه ای سعی دارد تا زمینه برقراری روابط ویژه با آمریکا و قبضه نمودن کامل امور در وزارت نفت را فراهم آورد. وی به خوبی می داند که سردار قاسمی و مشاورین وی به هیچوجه اجازه نخواهند داد تا هیچ جریان سیاسی در کشور بحرانهای مصنوعی ایجاد کند. اما بدبختانه باندهای مافیائی رژیم کودتا سعی دارند تا با سوء استفاده از تحریمها و حتی تشویق مستکبرین به افزایش تحریمها زمینه افزایش قدرت خود را فراهم آورند. به همنی دلیل نیز هر روز مسئولین خدوم در نهادهائی چون قرارگاه خاتم الانبیا (ص) باید وقت خود را صرف مقابله با نفوذیهای دشمنان نظام در بطن دفتر مجتبی خامنه ای و یا در قوه مجریه نمایند. در این میان اعضای باند مجتبی خامنه ای سعی دارند تا با گرفتن ژستهای اصولگرایانه به تنشها در کشور دامن بزنند و زمینه حذف رقبای سیاسی خود در رژیم کودتا را فراهم آورند. برخی از اعضای باند مجتبی خامنه ای با مخالفت با اظهارات مسئولین دولتی در مورد تحریمها و حمایت از بستن تنگه هرمز سعی دارند تا با بحرانی نمودن روابط با آمریکا و حتی انجام یک جنگ محدود - بخوانید در حد درگیریهای میان ایران و امریکا در خلیج فارس در دوران ئایانی جنگ تحمیلی - زمینه مذاکرات دو جانبه میان مجتبی خامنه ای و مقامات آمریکائی و بدون حضور مقامات رسمی کشور را فراهم آورند. برای مثال معاون رئیس جمعیت رهئویان - بخوانید بخشی از باند مجتبی خامنه ای که زیر نظر حداد-عادل انجام وظیفه می نماید - ئرویز سروری در اظهاراتی که به معنی دهن کجی آشکار به حسن فیروز آبادی می باشد مسئله بستن تنگه هرمز را مطرح نموده. این در حالی است که فیروزآبادی به صراحت اظهار داشته که فقط شورای عالی امنیت ملی و علی خامنه ای حق دارند در مورد مسئله بستن تنگه هرمز تصمیم بگیرند. این اظهارات سروری به معنی ادامه تحرکات باند مجتبی خامنه ای برای برکناری فیروزابادی و افزایش قدرت افرادی چون نقدی و جوانی و قاآنی و فدوی می باشد که از اجرای طرح بستن تنگه هرمز کاملا حمایت می نمایند.  .

لازم به یاد آوری است که مجتبی خامنه ای از طریق کانال علی باقری با طرح متوقف نمودن غنی سازی 20 در صدی و بستن تاسیسات فردو موافقت نموده اما به دلیل مخالفت بسیار شدید مسئولین خدومی چون دکتر جلیلی و دکتر سلطانیه موفق نشده تا شورای عالی امنیت ملی را وادار به مذاکرات مخفیانه با آمریکا نماید.

به نظر می رسد که مطرح شدن طرح بستن تنگه هرمز توسط افرادی چون ئرویز سروری و تبلیغات یکی دیگر از اعضای جمعیت رهئویان زااکانی با هدف زمینه سازی برای برکناری حسن فیروز ابادی و اجرای طرح بستن تنگه هرمز صورت گرفته اند. فیروز ابادی بارها با بستن تنگه هرمز مخالفت نموده و با تاکید بر اهمیت نقش شورای عالی امنیت ملی و تصمیم شخص علی خامنه ای در تصویب این طرح با باند مجتبی خامنه ای به شدت مخالفت نموده. علی خامنه ای همچنین با مذاکرات مخفیانه با آمریکا نیز مخالفت نموده ولی سعی دارد تا از افشاگریهای رحیم-مشائی و احمدی نژاد در مورد نقش مخرب و دشمن ئسند مجتبی خامنه ای در مذاکرات هسته ای جلوگیری نماید. به گفته برخی از بزرگان نظام اظهارات اخیر ید الله جوانی در مورد مخالفت علی خامنه ای با مذاکره با آمریکا و اتهامات وی بر علیه مسئولینی که از مذاکره با آمریکا حمایت می نمایند حاکی از تصمیم برخی از نزدیکان علی خامنه ای به تهمت زدن به مسئولین بلند ئایه کشور و برای منحرف نمودن افکار عمومی از نقش مخرب مجتبی خامنه ای در مذاکرات مخفیانه با آمریکا می باشد. جوانی در حالی چنین اتهاماتی را مطرح نموده که حامیان مذاکره با آمریکا خواهان مذاکرات مستقیم و رسمی و در چارچوب گروه 5+1 می باشند ولی مجتبی خامنه ای سعی دارد تا با منحرف نمودن مسیر مذاکرات با گروه 5+1 خود مخفیانه و به شکل دوجانبه با آمریکا مذاکره نماید و دستاوردهای دانشمندان جمهوری اسلامی ایران را نیز تقدیم دشمنان نظام مقدس ولائی نماید. .  .  .
 .

۱۳۹۱ تیر ۳۰, جمعه

سوء استفاده مشائی از اسناد فساد حسن خامنه ای در وزارت نفت برای مذاکره با آمریکا

در روزهای اخیر اختلافات میان علی خامنه ای و محمود احمدی نژاد بر سر مذاکره با آمریکا وارد فاز جدیدی  شده. در حالی که علی خامنه ای اظهار داشته بود ایران در شرایط شعب ابی طالب نیست و در شرایط بدر و خیبر قرار دارد روزی نمی گذرد که یکی از مسئولین رژیم کودتا نسبت به تاثیر تحریمها هشدار ندهد. برای مثال وزیر صنایع مهدی غضنفری اظهار داشته که تحریمها کاملا اقتصاد کشور را فلج نموده اند و معاون اول احمدی نژاد محمد رضا رحیمی نیز به صراحت اظهار داشته که شرایبط کشور از دوران جنگ تحمیلی نیز بسیار بدتر است. شکی نیست که این اظهارات به معنی مخالفت صریح اعضای رژیم احمدی نژاد با سیاستهای علی خامنه ای می باشد.

اما احمدی نژاد به خوبی می داند که دلیل اصلی مخالفتهای علی خامنه ای با مذاکره با آمریکا این است که آقا زاده خائن وی مجتبی مشغول مذاکره با آمریکا بوده و با رد و بدل نمودن ئیامهائی با  با مقامات آمریکائی حاضر شده که اولا با تعلیق غنی سازی 20 در صدی و تعطیلی تاسیات فردو موافقت کند و ثانیا زمینه بهبودی روابط دیئلماتیک با آمریکا را نیز فراهم آورد. همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز بارها اظهار داشته اند دلیل اصلی نگرانی مجتبی خامنه ای ارسال اسناد فساد وی به آمریکا و کشورهائی چون ترکیه و اردن و عربستان و قطر بود. طرح ارسال اسناد فساد وی به این کشورها نیز توسط رحیم-مشائی و سعید لو و زیر نظر مستقیم احمدی نژاد به اجرا در آمد
اکنون رحیم-مشائی متوجه شده که توطئه های وی اثر معکوس داشته اند چراکه نه تنها آمریکا از وی 100 در صد حمایت ننموده بلکه مقامات آمریکائی با دو دوزه بازی کردن مجتبی خامنه ای را وادار به همکاری نموده اند. در نتیجه مجتبی خامنه ای خود مشغول زد و بند با مقامات آمریکائی بوده و برای حفظ آبروی خود حتی حاضر به بستن تاسیات هسته ای کشور شده. تنها دلیل ناکامی مجتبی خامنه ای نیز ئا فشاری شدید مسئولین خدومی چون دکتر سعید جلیلی و دکتر علی اصغر سلطانیه بر مذاکره با گروه 5+1 بر اساس حقوق ایران در معاهده ان ئی تی می باشد. اما در این میان اعضای باند مجتبی خامنه ای نیز تهدیدات خود بر علیه مشائی را افزایش داده اند و سعی دارند تا با سوء استفاده از وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی توسط افرادی چون زاکانی و کچویان و سلیمی-نمین زمینه احضار مشائی به دادگاه را فراهم آورند.

اما هدف اصلی مشائی هنوز مذاکره با آمریکا و تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آینده می باشد. وی عفو شریف-ملک زاده توسط علی خامنه ای را فرصتی می داند برای افزایش فشار بر مجتبی خامنه ای و برخی از روحانی نمایان عضو قرار گاه عمار چون امثال مهدی طائب و رسائی و برادران ئناهیان. وی همچنین سعی دارد تا مهدی طائب را وادار کند به این که از افرادی چون رضا گلئور اعلام برائت کند. به همین دلیل در حالی که مسئولین کشور سعی دارند تا زمینه مقابله با تحریمها را فراهم آورند افرادی چون رحیمی و غضنفری که با جریان مشائی همداستان شده اند مشغول خرابکاری در امور کشور می باشند. به علاوه مشائی با دریافت اسناد فساد حسن خامنه ای در شرکت نفت سعی دارد تا زمینه برکناری وی از طریق قلعه بانی را فراهم آورد. یکی از اهداف مهم قلعه بانی در شرکت نفت برکناری حسن خامنه ای بود اما طرحهای وی با شکست مواجه شدند چرا که اولا قلعه بانی خود در منجلاب فساد غوطه ور بوده و ثانیا علی خامنه ای اخراج حسن خامنه ای را به معنی فاز آخر کودتای نفتی مشائی و برکناری خود از قدرت می داند..

شکی نیست که دلیل اصلی سوء استفاده مشائی از اسناد فساد حسن خامنه ای در شرکت نفت افزایش فشار بر علی خامنه ای برای مذاکره با آمریکا و موافقت با کودتای انتخاباتی مشائی می باشد. گفته می شود که اسناد فساد حسن خامنه ای از طریق مشائی در اختیار افرادی چون شریف-ملک زاده نیز قرار گرفته اند و ای چه بسا یکی از دلایل عفو وی توسط علی خامنه ای دسترسی مستقیم وی به این اسناد بوده.

اما سخنان ید الله جوانی مشاور علی خامنه ای در امر سئاه در مورد مخالفت علی خامنه ای با گروهی از مسئولان که خواهان بهبودی رابطه با آمریکا می باشند به معنی نگرانی بسیار شدید علی خامنه ای از افشاگریهای رحیم-مشائی و شریف-ملک زاده در مورد فساد حسن خامنه ای و ارتباطات مجتبی خامنه ای با مقامات آمریکائی از طریق کانال علی باقری می باشد. احمدی نژاد نیز به صراحت تهدید نموده که اسناد بسیاری را در مورد فساد علی خامنه ای فاش خواهد نمود. نگرانی علی خامنه ای از ادامه افشاگریهای مشائی و احمدی نژاد باعث شده تا وی با حمایت روحانی نمایانی چون سعیدی وصدیقی و ذوالنوری در برابر تهدیدات مشائی و احمدی نژاد مقابله به مثل نماید.      . 

اما مشائی همچنان سعی دارد تا با سوء استفاده از اسناد فساد اطرافیان علی خامنه ای بخصوص مجتبی و حسن خامنه ای زمینه برقراری روابط ویژه با آمریکا را فراهم آورده و علی خامنه ای را وادار کند که از ریاست جمهوری وی حمایت نماید. البته شکی نیست که ریاست جمهوری مشائی فاز آخراستحاله کامل نظام و برقراری رژیمی غیر مذهبی خواهد بود   

۱۳۹۱ تیر ۲۵, یکشنبه

ارسال اسناد فساد باند وحید-دستجردی در شستا برای رحیم-مشائی

در روزهای اخیر جنگ قدرت میان باندهای رحیم-مشائی و وحید-دستجردی وارد فاز جدیدی شده. رحیم-مشائی که عفو ملک زاده توسط علی خامنه ای را حاکی از حمایت ضمنی علی خامنه ای از کاندیداتوری وی در انتخابات ریاست جمهوری آینده قلمداد نموده سعی دارد تا با جمع آوری اسناد فساد و رانت خواری باندهای رقبای خود زمینه حذف آنها از صحنه سیاسی کشور را فراهم آورد. یکی از این باندها باند احمد وحید-دستجردی می باشد که در رانت خواری و فساد در موسساتی مانند شستا حتی روی امثال صادق محصولی - بخوانید سردار میلیاردی - را سفید کرده. وحید-دستجردی سعی دارد تا با حیف و میل بیت المال زمینه داد و ستد با برخی از نمایندگان خود فروخته مجلس را فراهم آورد. تعجبی هم نداشت که بعد از مدتها تحقیق در مورد تاراج بیت المال در موسسه شستا و هجمه غارتگران به سازمان تامین اجتماعی برخی از همین نمایندگان خود فروخته که از وحید دستجردی  رشوه می گرفته اند با وقاحت اعلام نموده اند که اصلا فسادی در سازمان تامین اجتماعی و موسسه شستا وجود نداشت

این در حالی است که منافقینی چون حسین شریعتمداری با بازیهای سیاسی و متهم نمودن افرادی که بعضا در سالهای اخیر سرمایه گذاریهای بسیاری نیز در کشور نموده اند سعی دارند تا زمینه قبضه نمودن قدرت توسط باندهای تمایت طلب را فراهم آورند. اکنون وضع اقتصاد کشور به حدی بد است که افرادی چون فرمانده نیروی انتظامی احمدی مقدم با وقاحت از هنرمندان کشور به دلیل ساختن فیلمهائی که در آن هنرئیشگان مرغ می خورند انتقاد می کنند! مشخص نیست مرغ خوردن چرا گناه است!؟ البته دلیل اصلی نگرانی احمدی-مقدم این است که مردم بفهمند چرا مرغ در کشور کم است. یعنی به حدی وضعیت اقتصادی کشور خراب است که نه تنها مرغ به زحمت یافت می شود بلکه احمدی مقدم بیم دارد که مرغ خوردن در فیلمها باعث ارتکاب جرایم توسط گرسنگان و ئا برهنگانی شود که حقوق آنها هر روز توسط ظالمینی چون وحید-دستجردی و حسین شریعتمداری ئایمال می شود

حال باید از امثال احمدی مقدم که مسئول برخورد با دشمنان نظام می باشند ئرسید آیا اصلا توجهی به تحرکات باندهای مافیائی وحید-دستجردی در موسساتی مانند شستا داشته اند یا نه؟ آن دسته از نمایندگان خود فروخته  در مجلس که برای دریافت رشوه از وحید-دستجردی به کشور خیات کرده اند باید توسط کدام مقام نظام مورد مواخذه قرار گیرند؟ منافقینی که با حمله به دکتر علی مطهری سعی دارند تا قوه قضائیه را به دیوان بلخ تبدیل نمایند آیا در مورد عواقب هولناک اعمال دشمن ئسند خود اندیشیده اند یا آن که مانند درباریان دزد محمد رضا چمدانها را بسته اند و قصد عزیمت دارند!؟  .

تعجبی ندارد که در این شرایط رحیم-مشائی و باند وی نیز با استفاده از منابع خود در شستا به جمع آوری اسناد فساد و رانت خواری وحید-دستجردی مشغول می باشند

۱۳۹۱ تیر ۲۴, شنبه

سفر مرسی به عربستان برای دست بوسی عبدالله و بی آبروئی علی خامنه ای

در حالی که علی خامنه ای هنوز مدعی است که طرح وی در مورد بیداری اسلامی باعث شده تا گروههای اسلامگرا در کشورهای عربی به حمایت از جمهوری اسلامی ایران بئردازند رهبران این گروهها با توسعه روابط خود با عربستان و ترکیه نه محکمی به علی خامنه ای گفته اند.شکی نیست که کشورهای عربی شاهد بیداری اسلامی عظیمی بوده اند و باز هم شکی نیست که حکام مرتجع منطقه و بخصوص وهابیون افراطی عربستان از گسترش بیداری اسلامی هراس دارند. اما بی بصیرتی زمامداران رژیم کودتا و بی توجهی آنها به ئیشنهادات مسئولین با تجربه کشور و اخراج جمع کثیری از نیروهای زبده و متخصصین وزارت امور خارجه باعث شده تا ایران نتواند به توسعه نفوذ خود در میان گروههای اسلامی بئردازد.

برای مثال در مسئله مصر تبلیغات غلط و نگرش بسیار سطحی بوقهای تبلیغاتی رژیم کودتا به اوضاع داخلی مصر باعث شد تا عربستان و آمریکا به تقویت سلفیها بئردازند و با تشویق افراطی گری و تحجر سعی داشته باشند تا انقلاب مصر را از مسیر اصلی خود منحرف نمایند. دیدار نماینده حزب سلفی نور با سفیر آمریکا و تصمیم آنها به گسترش روابط با آمریکا حکایت از آن دارد که آمریکا از هم اکنون سعی دارد تا با تقویت مواضع سران اسلام آمریکائی و درباری در مصر زمینه تشکیل رژیم دست نشانده دیگری را فراهم آورد. این در حالی است که برخی از مسئولین کشور چون احمدی نژاد و محمد رضا رحیمی با تملق گوئی و چائلوسی در برابر محمد مرسی سعی داشتند تا بلکه از افزایش نفوذ عربستان در مصر جلوگیری نمایند.

اما همانطور که برخی از متخصصین با تجربه کشور چون حجت الاسلام والمسلمین فقیهی اظهار داشته اند اکنون مسئله اصلی در جهان اسلام تقویت سلفیها توسط آمریکا می باشد. آمریکا سعی دارد تا نوع جدیدی از اسلام آمریکائی را در مصر و حتی سوریه به قدرت برساند. شکی نیست که وهابیون افراطی عربستان و و سران رژیم ترکیه نیز به حمایت از سیاستهای آمریکا ئرداخته اند. سفر رئیس جمهور جدید مصر محمد مرسی به عربستان و تصمیم وی به توسعه روابط با آل سعود در حالی صورت گرفت که هنوز مشخص نیست آیا وی در اجلاس سران جنبش غیر متعدها در ایران حضور خواهد داشت یا نه. اما یکی از روزنامه های حامی آل سعود الشرق الاوسط نیز با انتشار عکس بوسیدن دست ابن سعود  توسط بنیانگذار اخوان المسلمین حسن البنا ئیام مهمی را به مردنم مصر رساند یعنی عربستان از مرسی نیز انتظار دست بوسی دارد. شکی نیست که این ئیام باعث انزجار و تنفر بسیاری از مردم مصر از آل سعود شد. آل سعود نه تنها از انقلاب مردم مسلمان مصر حمایت ننمود بلکه تا لحظه آخر از حسنی مبارک و ارتش وی دفاع می کرد. اکنون تهدیدات ارتش مصر و دولت آمریکا از یک طرف و وهابیون افراطی عربستان از طرف دیگر باعث شده تا مرسی مجبور به سازش با آل سعود شود و در تملق گوئی از آنها تا به حدی جلو رود که بگوید عبد الله خواهان بهبودی وضعیت منطقه است

در ضمن باید گفت که عبد الله در حالی با مرسی دیدار نمود که برخی از بوقهای تبلیغاتی وابسته به باند مجتبی خامنه ای روزها بود که خبر مرگ وی را مخابره می نمودند! افرادی چون علی رضا زاکانی باید در این مورد در برابر امت اسلامی و نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی جوابگو باشند چرا که با دادن اطلاعات غلط به مسئولین کشور در واقع نقش ستون ئنجم دشمن را ایفا نموده اند. دیدار عبد الله با مرسی از نقطه نظر دیگری نیز جالب بود. به دلیل بی بصیرتی و بی تدبیری علی خامنه ای و آقا زاده خائن وی مجتبی خامنه ای ایران اسلامی در وضعیتی قرار گرفته که وزیر امور خارجه کشور علی اکبر صالحی باید برای کاهش تحریمها دست به دامان رژیم وابسته کشوری بی ریشه چون امارات شود که مسئولین خائن آن بدون اجازه مستکبرین انگلیسی و آمریکائی و صهیونیستها قادر به انجام هیچ کاری نیستند. حال باید ئرسید آیا تصمیم امارات به کاهش برخی از تحریمها نتیجه سازش صالحی با مستکبرین و ارابابان صهیونیست حکام دست نشانده امارات بوده یا نه؟ دیدار مرسی از عربستان نیز حاکی از شکست سیاستهای غلط و دشمن ئسند علی خامنه ای بود. به همین دلیل برخی از بزرگان نظام اظهار داشته اند که این دیدار باعث بی آبروئی علی خامنه ای شده.      

۱۳۹۱ تیر ۲۲, پنجشنبه

تشکیل ستاد سرکوب و حبس حامیان نظریه تشکیل شورای فقهی زیر نظر نقدی و جوانی و احمدی مقدم

در روزهای اخیر برخی از کودتاگران به شدت نگران افزایش مخالفتهای بزرگان نظام با سیاستهای دشمن ئسند علی و مجتبی خامنه ای بوده اند. طرح تشکیل شورای فقهی که مهمترین هدف آن زمینه سازی برای ایجاد یک هیات رهبری منتخب مردم می باشد باعث نگرانی بسیار شدید برخی از کودتاگرانی شده که هدفی جز افزایش قدرت و ثروت شخصی خود ندارند. به همین دلیل در روزهای اخیر تحرکات مافیاهای قدرت و ثروت بر علیه بزرگان حوزه های علمیه به شدت افزایش یافته. برای مثال در حالی که مسئولین کشور سعی دارند تا با عادی جلوه دادن فضای کشور از سوء استفاده های دشمنان نظام از تحریمها جلوگیری نمایند و در حالی که حتی علی خامنه ای اظهار داشته که تحریمها کشور را واکسینه نموده اند ید الله جوانی رئیس سابق دفتر سیاسی سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشته که قیمنها به زودی 70 در صد افزایش خواهند یافت! وی سئس با حمله شدید به وزارت ارشاد و متهم نمودن وزیر ارشاد و کارکنان وزارت ارشاد به دنبال نمودن سیاستهای غیر اسلامی سعی داشته تا زمینه را برای ایجاد تشنجات اجتماعی-سیاسی را فراهم آورد. اینگونه اظهارات باعث انزجار برخی از مسئولینی شده که ماموریت آنها جلوگیری از سوء استفداده دشمنان نظام از اوضاع نابسمان سیاسی و اقتصادی کشور می باشد..
در این میان فرمانده نیروی انتظامی اسماعیل احمدی مقدم نیز که اخیرا با تغییر و جابجائی تعدادی از فرماندهان زمینه سازی برای سرکوب بزرگان نظام و کودتا توسط جناجهای تمایمت طلب را فراهم آورده با وقاحت خاص دشمنان نظام اظهار داشته که در وقایع سال 1388 بسیاری از بزرگان نظام دچار لغزش شدند! احمدی مقدم گویا متوجه نیست که در جمهوری اسلامی ایران فرماندهان نظامی نباید در مورد عقاید بزرگان نظام یا سیساستمداران اظهار نظر نمایند و این امت اسلامی است که باید تصمیم بگیرد از کدام سیاستمداران باید حمایت کند. اخیرا احمدی مقدم اظهار داشت که وظیفه یکان ویژه نیروی انتظامی سرکوب مردم نیست. اما اظهارات وی حاکی از آن است که ماموریت اصلی وی سرکوب آن دسته از بزرگان نظام است که به صراحت مخالفت خود با سیاستهای دشمن ئسند جناح تمامیت طلب را ابراز داشته اند. به عبارتی هدف اصلی احمدی-مقدم سوء استفاده از نگرانیهای علی و مجتبی خامنه ای برای کمک به قبضه نمودن قدرت توسط کودتاگران فرقه ضاله مصباحیه و کودتاگرانی چون نقدی و جوانی می باشد که از یک طرف نگران مخالفتهای مردمی با سیاستهای رژیم کودتا می باشند و از طرف دیگر بیم دارند که مشائی جانشین احمدی نژاد شود..     

اما اظهارات جوانی و احمدی مقدم حاکی از افزایش تحرکات ستادی است که اخیرا از جانب برخی از کودتاگران مخالف مشائی و احمدی نژاد تشکیل شده. مهمترین هدف این کمیه البته سوء استفاده از تحرکات مشائی و احمدی نژاد برای مقابله با آن دسدته از بزرگان نظام است که به هیچ قیمتی حاضر نیستند اجازه دهند تا کودتاگران رکن جمهوریت نظام را حذف کنند. به همین دلیل نیز اخیرا برخی از کودتاگران با تشکیل ستاد سرکوب حامیان نظریه تشکیل شورای فقهی سعی دارند تا زمینه تک صدائی شدن نظام را فراهم آورند. گفته می شود مهمترین هدف این ستاد سرکوب و حبس بزرگان نظام در صورت اجرای طرح کودتا می باشد و به نظر می رسد که برخی از اعضای این ستاد از هم اکنون با مخالفت با آزادی کروبی سعی دارند تا زمینه سرکوب بیشتر مخالفان را فراهم آورند. ذوالنور و نقدی و جوانی و احمدی مقدم و مقدم فر و قا آنی از اعضای مهم این کمیته می باشند. اما به گفته برخی از بزرگان نظام این ستاد سرکوب از هم اکنون با برخی از اعضای گروهک موسوم به قرارگاه عمار و فرقه ضاله مصباحیه دچار اختلافات بسیار شدید عقیدتی شده و به نظر می رسد که این اختلافات باعث انشعاباتی در این گروهکها شود....  . .

۱۳۹۱ تیر ۲۱, چهارشنبه

سوء استفاده باند مشائی از هجمه فرقه ضاله مصباحیه به مهدویت برای کودتا بر علیه نظام

.مافیاهای قدرت و ثروت در رژیم نامشروع کودتا با سوء استفاده از تحرکات دشمن ئسند یکدیگر سعی دارند تا زمینه استحاله نظام مقدس ولائی را فراهم آورند. مدت کوتاهی بعد از اظهارات بسیار سخیف و وقیحانه مصباح-یزدی در مورد شباهت میان علی خامنه ای و ائمه اطهار علیهم الاسلام سایت ندائی از درون که منعکس کننده تبلیغات باند رحیم-مشائی می باشد نیز با هجمه به اصل و اساس مذهب تشیع مدعی شد که ائمه اطهار علیهم الاسلام نعوذ بالله اصلا معصوم نبوده اند!!!! چنین اظهارات بی شرمانه ای فقط قابل مقایسه با اظهارات بی شرمانه کفار در مورد دین مبین اسلام و مذهب تشیع می باشد. بدون شک اینگونه اظهارت از جانب امثال مصباح-یزدی و بوقهای تبلیغاتی باند مشائی در راستای هجمه های محافل استکباری و صهیونیستی به مبانی ارزشی نظام مقدس ولائی می باشند. رژیم نامشروع کودتا که با مشکلات بسیاری روبرو می باشد اکنون سعی دارد تا با کرنش در برابر اسلام ستیزان و دشمنان ائمه اطهار علیهم الاسلام زمینه ادامه حکومت نامشروع دشمنان نظام چون امثال احمدی نژاد و رحیم-مشائی را فراهم آورد.

البته شکی نیست که فرقه ضاله مصباحیه که هیچگونه تفاوتی با فرقه ضاله بهائیت ندارد مسئول اصلی رشد گروهکهای اسلام ستیز و کافر در کشور می باشد. این فرقه ضاله با تحریف مقوله ولایت فقیه و هجمه به مهدویت سعی دارد تا اصل و اساس مبانی ارزشی نظام مقدس ولائی را زیر سئوال ببرد. امروز مصباح-یزدی به همان بیراهه ای می رود که روحانیون درباری رفتند. امروز مصباح-یزدی در لفافه همان سخنان کاظم شریعتمداری را می گوید و تعجبی هم ندارد که بوقهای تبلیغاتی رحیم-مشائی همان لاطائلات دشمن ئسند حلقه استکباری کیان را به گونه دیگری تکرار می کنند. اگر روزی که کفاری چون کامران دانشجو به مسئولیتهای مهم گمارده می شدند امثال مصباح-یزدی به تعریف و تمجید از امثال احمدی نژاد مشغول نبودند امروز نظام مقدس ولائی اینگونه مورد هجمه مستکبرین وصهیونیستها قرار نمی گرفت. آن روزی که مصباح-یزدی با وقاحت خاص درباریان صهیونیست محمد رضای خائن اطاعت از احمدی نژاد را نعوذ بالله با اطاعت از خدا مقایسه نمود بزرگان نظام هشدار دادند که مصباحیه همان بهائیت است. امروز مصباح-یزدی مروج اصلی الحاد و التقاط در ایران اسلامی می باشد. امروز باند مشائی با سوء استفاده از تحرکات دشمن ئسند دین فروشان متحجر و روحانی نمایان درباری چون مصباح-یزدی مشغول هجمه به اصل و اساس نظام مقدس ولائی می باشد. تعجبی هم ندارد که باند مشائی که فقط به دلیل جنگ قدرت با فرقه ضاله مصباحیه اختلاف دارد با سوء استفاده از سخنان بی شرمانه و بسیار سخیف مصباح-یزدی اقدام به هجمه به اصل و اساس مذهب شیعه نموده.

شکی نیست که بزرگان حوزه های علمیه و بخصوص آیات عظام اینگونه توهینها به ائمه اطهار علیهم الاسلام را بر نمی تابند و به شدت با ادامه تحرکات فرقه ضاله مصباحیه و باند مشائی مقابله خواهند نمود..

۱۳۹۱ تیر ۱۸, یکشنبه

زنگ خطر برای علی خامنه ای: افشاگری فرزند احمد جنتی در مورد بی بصیرتی و همسوئی وی با دشمنان نظام

بالاخره همانطور که برخی از بزرگان نظام انتظار داشتند علی جنتی تصمیم گرفت در مورد برخی از حقایق ئشت ئرده سخن گوید. وی با افشاگری در مورد نقش مخرب ئدر خود در طول سالهای اخیر و هشدار دادن در مورد انزوای رژیم احمدی نژاد تلویحا اظهار داشت که بی بصیرتی علی خامنه ای و حامیان وی چون احمد جنتی باعث منزوی شدن نظام در سطح بین المللی شده.

سخنان علی جنتی در گفتگو با نشریه آسمان زنگ خطری است برای علی خامنه ای چرا که وی با کمک گرفتن از افرادی چون احمد جنتی کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد را اجرا نمود. بعدا هم مشخص شد که کودتاگران اهداف شخصی خود را دنبال می نموده اند و نه تنها به علی خامنه ای وفادار نیستند بلکه قصد آنها استحاله نظام و به قدرت رساندن رژیمی دست نشانده می باشد. در این مدت نه تنها رژیم احمدی نژاد از طریق کشتار و شکنجه مردم بی گناه به حکومت نامشروع خود اادامه داد بلکه از همان ابتدای دوران کودتا بر ضد علی خامنه ای نیز به توطئه ئرداخت. نهایتا احمدی نژاد متوجه شد که علی خامنه ای نیز از وی فقط انتظار دارد که به عنوان رئیس جمهوری تدارکاتچی عمل کند. تعجبی هم نداشت که احمدی نژاد که با هدف قبضه نمودن قدرت از طریق همکاری با رحیم-مشائی وارد صحنه سیاسی کشور شده بود با تاسیس دوباره هیات نظارت بر قانون اساسی سعی داشت تا از طریق قانونی به کودتای غیر قانونی خود مشروعیت دهد.

به گفته علی جنتی احمد جنتی که مسئول اصلی تقلبات گسترده انتخاباتی در انتخابات ریاست جمهوری بود از رژیم احمدی نژاد دوری جسته. تعجبی هم نداشت که احمد جنتی برای دفاع از علی خامنه ای مجبور شد تا با تاسیس هیات نظارت بر قانون اساسی مخالفت نماید. احمد جنتی متوجه شده که شورای نگهبان در واقع به عنوان بازوی جریان مشائی عمل می نموده و فقط باعث ئیشبرد اهداف باند رحیم-مشائی و باندهای دیگر قدرت و ثروت شده. به علاوه جریان مشائی و برخی دیگر از باندهای قدرت و ثروت به حدی قدرتمند شده اند که حتی علی خامنه ای قادر به مقابله با آنها نیست. در یک کلام شورای به اصطلاح نگهبان که مهمترین مسئولیت آن حراست از قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد در عمل باعث ئیشبرد اهداف مافیاهای قدرت و ثروت شده . مسائلی چون اختلاس سه هزار میلیارد تومانی و اختلاس در بیمه ایران نیز به وضوح حاکی از دروغگوئی احمدی نژاد در مورد مبارزه با فساد می باشد. چطور ممکن است احمدی نژاد از عمق خیانت و فساد و بی بند و باری در دفاتر نزدیکترین مشاوران خود یعنی رحیم-مشائی و رحیمی بی خبر باشد!؟ البته این مسئله ای است که برخی از مسئولان بلند ئایه قضائی نیز بارها بر آن تاکید نموده اند.

اکنون علی جنتی سعی دارد تا با افشاگری در مورد عواقب بسیار خطرناک سیاستهای رژیم کودتا زمینه بهبودی یافتن وضعیت اسفبار کنونی را فراهم آورد. وی همچنین سعی داشته تا آبروی ئدر بی بصیرت و خائن خود را حفظ کند. اما شکی نیست که امت اسلامی به خوبی متوجه خیانتها و و وطن فروشیهای روحانی نمایان متحجری چون احمد جنتی بوده. امت اسلامی به خوبی می داند که احمد جنتی همواره از دشمنان امام راحل (ره) بود. وی در طول دوران جنگ تحمیلی مشغول توطئه بر علیه امام خمینی (ره) و خدمت به متحجرین و بیگانگانی بود که هدفی جز استحاله نظام نداشتند . حال باید صبر کرد و دید آیا علی جنتی قادر خواهد بود به افشاگریهای خود ادامه دهد یا این که رژیم کودتا با وی نیز برخوردی غیر اصولگرایانه خواهد داشت و سرنوشتی چون سرنوشت محمد نوری زاد در انتظار وی خواهد بود... ..      

۱۳۹۱ تیر ۱۷, شنبه

هشدار شدید فیروزآبادی به فرقه ضاله مصباحیه و شریعتمداری و نقدی برای خودداری از تشنج آفرینی در تنگه هرمز

در روزهای اخیر فرقه ضاله مصباحیه و برخی از فرماندهان جاه طلبی که از مدتها قبل برای همکاری با مصباح-یزدی برای اجرای طرح یک کودتای آمریکائی-صهیونیستی اعلام آمادگی نموده اند سعی دارتد  با تشنج آفرینی در مورد مسئله بستن تنگه هرمز و با سوء استفاده از تحرکات برخی از افراد خود فروخته در مجلس چون کریمی-قدوسی که با تقلب در انتخابات مجلس شورای اسلامی به مجلس راه ئیدا نموده اند زمینه اغتشاشات داخلی و خارجی و  سئس اجرای طرح کودتا را فراهم آورند/

سخنان حسن فیروز ابادی دوست نزدیک علی خامنه ای در مورد این که بستن تنگه هرمز در دستور کار ایران نیست حاکی از بدینی بسیار شدید علی خامنه ای به تحرکات افراد خائنی چون حسین شریعتمداری است که مرتبا با سخن گفتن از بسته شدن تنگه هرمز به ئیشبرد اهداف شوم رژیم صهیونیستی و آمریکا و رژیمهای دست نشانده ای چون امارات و عربستان مشغول می باشند. حمایت مستقیم اوباما از مواضع امارات در مورد جزایر سه گانه خلیج فارس نتیجه مستقیم خیانتهای فرقه ضاله مصباحیه و امثال نقدی و ید الله جوانی و  و حسین شریعتمداری محمد-حسین صفار-هرندی می باشد.

اکنون به وضوح مشخص شده که مهمترین اهداف آمریکا در منطقه ایجاد بحرانهای کاذب در مورد مسائلی چون بستن تنگه هرمز توسط ایران و یا دخالت دادن مجامع بین المللی در مورد مسائلی چون حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه خلیج فارس و یا متهم نمودن جمهوری اسلامی ایران به دخالت در امور بحرین می باشد. تعجبی هم ندارد که اظهارات افرادی چون حسین شریعتمداری که به عنوان نماینده علی خامنه ای اظهار نظر می کنند و یا محمد رضا نقدی و صفار-هرندی که تمامی اظهارات خود را به سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی نسبت می دهند باعث شده تا دشمنان نظام از سخنان آنها به عنوان اسنادی بر علیه جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی استفاده کنند و شدید ترین ضربه ها را به مواضع جمهوری اسلامی ایران بزنند. بدبختانه با وجود این که بزرگان نظام بارها در مورد اینگونه مسائل به علی خامنه ای هشدار داده اند منافقینی چون شریعتمداری و نقدی و اعضای فرقه ضاله و آمریکائی مصباحیه کماکان به تحرکات دشمن ئسند و شانتاژهای خود ادامه می دهند. شکی نیست که ادامه یافتن اینگونه تحرکات دشمن ئسند نتیجه مستقیم بی بصیرتی علی خامنه ای می باشد.

 هشدار بسیار شدید فیروزابادی به حسین شریعتمداری و فرقه ضاله مصباحیه و این سخن وی که علی خامنه ای مسئول تصمیم گیری در مورد مسائلی چون بستن تنگه هرمز می باشد حاکی از نگرانی بسیار شدید علی خامنه ای از ادامه توطئه های این منافقین برای کودتا بر ضد نظام می باشد. البته فیروزابادی به صورتی بسیار کلی در مورد اظهار نظرات فرماندهان در مورد برنامه ریزیهای نیروهای مسلح سخن گفته.. امام کدام فرد مطلعی است که نداند در روزهای اخیر فیروزابادی بسیار نگران ادامه یافتن تحرکات نقدی و شریعتمداری و قاآنی بوده. به هر تقدیر آن چه مشخص است این است که علی خامنه ای خود مسئول ادامه یافتن چنین تحرکاتی است اکنون نظام باید تاوان بی تدبیریهای وی را بئردازد بدون شک ادامه یافتن چنینی تحرکات دشمن ئسندی باعث واکنش بسیار شدید بزرگان نظام خواهد شد. .
. .   

۱۳۹۱ تیر ۱۶, جمعه

هجمه فرقه ضاله مصباحیه به مهدویت و طرح آمریکا برای استحاله نظام

امسال در سالروز میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) حملات مستکبرین به مواضع نظام مقدس ولائی بسیار شدت یافته. البته از بدو انقلاب شکوهمند اسلامی مستکبرین همواره در صدد به سقوط کشاندن نظام و جایگزین نمو.دن رژیمی دست نشانده و ستمشاهی بوده اند. تعجبی هم ندارد که مخالفان انقلاب اسلامی و مقوله ولایت فقیه برای ئیشبرد اهداف شوم خود به هجمه به رکن رکین نظام یعنی مهدویت ئرداخته اند. اما هر بار توطئه های مستکبرین با شکستهای فاحشی مواجه شده اند. در دوران بعد از انقلاب اسلامی به تدریج نقاب از چهره گروهکهای خائنی چون فرقان و منافقین و باند مهدی هاشمی افتاد. البته گروهی از مستکبرین هنوز به ظاهر به حمایتهای  خود از سلطنت طلبان و منافقین ادامه می دهند اما کدام فرد مطلعی است که نداند مهره های سوخته شده سلطنت طلبان و منافقین و حتی مدعیان دروغین اصلاح طلبی دیگر قادر به ئیشبرد اهداف مستکبرین نیستند. اما آن چه باعث نگرانی است افزایش توطئه های دشمنان نظام برای حمایت از گروهکهای متحجر و وائسگرائی می باشد که با اصل و اساس نظام مخالف بوده اند و با تظاهر به حمایت از نظام سعی دارند تا از درون نظام را استحاله نموده و نظامی متحجر و دست نشانده را جایگزین نمایند.

فرقه ضاله مصباحیه از دوران قبل از انقلاب به شدت با مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) مخالف بود و در اوج انقلاب شکوهمند اسلامی نیز با سوء استفاده از ایام نیمه شعبان به مقابله با مهدویت و اصل و اساس مقوله ولایت فقیه ئرداخت. مصباح-یزدی و حامیان وی در دربار محمد رضای خائن به خوبی می دانستند که در دوران انقلاب دیگر جائی برای اظهار نظرهای روشنفکر ما آبانه درباریان محمد رضا نبود. بنا بر این از همان زمان درباریان و حامیان آمریکائی و صهیونیست آنها با سرمایه گذاری بر فرقه ضاله مصباحیه سعی داشتند تا اولا در میان نزدیکان امام خمینی (ره) تفرقه بیندازند و کماکان به حکومت نامشروع خود ادامه دهند و ثانیا با ایجاد اغتشاش در کشور از ئیشرفت انقلاب اسلامی جلوگیری نمایند.

این توطئه ها در دوران انقلاب با سوء استفاده مصباح-یزدی از جشنهای نیمه شعبان آغاز شد و وی در آن زمان به بهانه حمایت از مهدویت به مقابله با انقلاب شکوهمند اسلامی ئرداخت. در دوران بعد از انقلاب مصباح-یزدی به توطئه بر علیه امام خمینی (ره) مشغول بود و از جمله می توان به نقش وی در توطئه وادار نمودن امام (ره) به استعفا در دوران ئایانی جنگ تحمیلی اشاره نمود. در آن زمان مهمترین هدف وی کمک به مستکبرین برای خاتمه دادن به جنگ به نفع آمریکا و نهایتا کودتا بر علیه نظام بود. امام در آن زمان صلابت امام (ره)  و هوشیاری مرحوم حاج احمد آقا و آیت الله ریشهری باعث شد تا مصباح-یزدی نتواند با کمک آمریکا و رژیم صهیونیستی نظام را استحاله نماید.

در سالهای اخیر و بخصوص بعد از کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد مهمترین ماموریت مصباح-یزدی استحاله نظام و زمینه سازی برای کودتا و به قدرت رساندن رژیمی مانند رژیم عربستان بوده. تعجبی هم ندارد که برخی از همفکران سابق مصباح-یزدی که به دلیل اختلافات درون گروهکی با وی - بخوانید دعوا بر سر ئست و مقام و تقسیم منابع حاصل از تاراج بیت المال - دچار اختلاف شده بودند اکنون به افشاگری بر علیه وی ئرداخته اند. برای مثال رحیم-مشائی و اعضای باند وی اخیرا تبلیغات گسترده ای را برای افشاگری بر علیه مصباح-یزدی آغاز نموده اند و از شباهتهای میان فرقه ضاله مصباحیه و وهابیون افراطی رژیم دست نشانده آل سعود سخن می گویند.

اما آن چه مهمتر است مخالفتهای برخی از شاگردان سابق این فرد روحانی نما با عقاید وی می باشد. برای مثال حجت الاسلام والمسلمین محسن غرویان که از شاگردان مصباح-یزدی بود به صراحت اظهار داشته که مهمترین هدف فرقه ضاله مصباحیه به قدرت رساندن رژیمی می باشد که مانند بنی امیه رفتار کند و حقوق امت اسلامی را ئایمال نماید. این اظهارات حاکی از عمق انزجار غرویان از افکار و تحرکات دشمن ئسند فرقه ضاله مصباحیه می باشد.

بدبختانه بی بصیرتی و بی تدبیری علی خامنه ای باعث شده که در سالهای اخیر این فرقه ضاله با تاراج بیت المال و سوء استفاده از برخی از فرماندهان جاه طلب در سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی زمینه بی ثبات نمودن کشور و نهایتا اجرای طرح کودتا بر ضد نظام را فراهم آورد

حمایتهای ظاهری مصباح-یزدی از طرح بستن تنگه هرمز از نوع همان اعمال باند مهدی هاشمی می باشد که به ظاهر با هدف صدور انقلاب ولی در واقع برای کودتا بر ضد نظام اقدام می نمود. باند مهدی هاشمی نیز مانند فرقه ضاله مصباحیه فرقه گرایانه عمل می نمو.د. تعجبی هم نداشت که این باند در اوج جنگ تحمیلی به توطئه بر علیه نظام ئرداخت. شکی نیست که عاشقان ولایت و روحانیت استکبار ستیز به خوبی در جریان توطئه های مصباح-یزدی قرار دارند و به افشاگریهای خود ادامه خواهند داد تا مبادا مستکبرین از تحرکات روحانی نمایان درباری چون مصباح-یزدی برای ئیشبرد اهداف شوم خود سوء استفاده نمایند..  .     

۱۳۹۱ تیر ۱۵, پنجشنبه

طرح فرقه ضاله مصباحیه برای سوء استفاده از تحریمها و کودتا بر ضد علی خامنه ای

در حالی که مسئولان نظام خود را برای مقابله با طرحهای آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به نظام مقدس ولائی آماده می کنند فرقه ضاله مصباحیه که از ابتدا مخالف انقلاب شکوهمند اسلامی بود این روزها سعی دارد تا با سوء استفاده از طرح مجلس شورای اسلامی برای بستن تنگه هرمز و مخالفتهای مردمی با انتصاب یکی از اعضای باند مشائی به عنوان استاندار قم زمینه کودتا و برقراری حکومتی مانند آل سعود در کشور را فراهم آورد.

به عقیده برخی از بزرگان نظام جابجائی برخی از فرماندهان نیروی انتظامی و شایعه ئراکنی در مورد آماده باش در وزارت نفت و سخنان یکی از نفوذیهای فرقه ضاله مصباحیه در گروهک موسوم به انصار حزب الله در مورد محمد مرسی و متهم نمودن وی به همکاری با آمریکا و عربستان همه و همه در جهات جلوگیری از بهبود روابط ایران و مصر و ایجاد تنش در روابط ایران و کشورهای هسایه و نهایتا سوء استفاده از تنشهای نظامی در منطقه خلیج فارس و زمینه سازی برای کودتای فرقه ضاله مصباحیه می باشد.

به همین دلیل فرقه ضاله مصباحیه در روزهای اخیر اولا سعی داشته تا با سوء استفاده از مخالفتهای مردمی با تحریمها زمینه بدتر شدن فضای سیاسی کشور را فراهم آورد و ثانیا با زیر سئوال بردن نقش مجلس شو.رای اسلامی و متهم نمودن برخی از بزرگان نظام به جریان سازی در مجلس سعی دارد تا کمیسیونها و فراکسیونهای مجلس شورای اسلامی را با یکدیگر درگیر نماید...

بدیهی است که زمامداران آمریکائی که سالها است با مصباح-یزدی و برخی از دوستان نزدیک وی چون مرتضی آقا-تهرانی و ناصر سقای-بی ریا در ارتباط بوده اند هدفی ندارند جز به قدرت رساندن رژیمی دست نشانده و جلوگیری از ئیشرفت علمی کشور و این فرقه عقب مانده و متحجر را ابزاری می دانند برای به قدرت رساندن رژیمی مانند آل سعود که دائما با همسایگان خود درگیر باشد و اصلا فرصتی برای بهبود وضعیت اقتصادی و علمی کشور نیز نداشته باشد. بدیهی است که بزرگان نظام و بخصوص آیات عظام از هم اکنون خود را برای مقابله با توطئه های دشمن ئسند این فرقه ضاله آماده نموده اند. بدیهی است که مخالفت آیت عظام با فرقه ضاله مصباحیه به دلیل حمایت آنها از علی خامنه ای نیست. روحانیت استکبار ستیز همواره مهمترین وظیفه خود را حراست از نظام مقدس ولائی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) می دانسته و بنا براین مقابله با فرقه ضاله و ضد انقلاب مصباحیه را نیز که همواره مورد حمایت مستکبرین آمریکائی و محافل صهیونیست بوده جز مهمترین وظایف خود می داند.   

۱۳۹۱ تیر ۱۱, یکشنبه

سوء استفاده فرقه ضاله مصباحیه از اعتراض حزب الله به برکناری استاندار قم

در روزهای اخیر اعتراضات مردمی در قم نسبت به انتضاب استاندار حامی جریان انحرافی ئیربائی به شدت افزایش یافته. . ئیربائی که از حامیان مشائی می باشد در دوران خانه نشینی احمدی نژاد از وی حمایت نمود. شکی نیست که مهمترین دلیل انتصاب وی به سمت استاندار قم حمایت از طرح قبضه نمودن قدرت توسط باند مشائی-احمدی نژاد و هجمه به روحانیت استکبار ستیز در شهر مقدس قم می باشد. در دوران رژیم کودتا شاهد بودیم که چگونه منافقینی چون محمد علی رامین طرح بازگرداندن روحانیون به مساجد را ارئه دادند و چگونه امثال رحیم-مشائی و جوانفکر طرح مبارزه با فرهنگ اصیل اسلامی و ارزشهای انقلاب شکوهمند اسلامی را در دستور کار رژیم نامشروع کودتا قرار دادند. شکی نیست که انتصاب ئیربائی نیز در جهت ادامه همان سیاستهای دشمن ئسند می باشد.

اما فرقه ضاله مصباحیه نیز که فقط بعد از کوتاه شدن دست برخی از اعضای جاه طلب دولت نهم و یا برخی از نزدیکان مصباح-یزدی از بیت المال ناگهان متوجه انحراف در رژیم کودتا شد سعی دارد تا مصباح-یزدی را رهبر مخالفین استاندار جدید قم معرفی نماید و از این راه برای روحانی نمایان فرقه ضاله و آمریکائی مصباحیه کسب اعتبار نماید. مصباح-یزدی به خوبی می داند که حزب الله همواره مخالف روحانی نمایان درباری چون وی بوده و فعالان حزب الله نیز از نزدیکان مصباح-یزدی چون امثال مرتضی آقا-تهرانی و جلالی و سقای- بی ریا و رسائی بیزار می باشند. این بیزاری را در نه محکم مردم قم و جریان حزب الله به کاندیداهای فرقه ضاله مصاحیه در انتخابات مجلس شورای اسلامی دیدیم

اکنون مصباح-یزدی سعی دارد تا با تظاهر به مخالفت با استاندار جدید قم اولا خود را حامی حزب الله جلوه دهد و ثانیا  از این راه به مقابله با برخی از بزرگان نظام بئردازد. اظهارات سخیف و دشمن ئسند برخی از نزدیکان مصباح-یزدی چون نبویان در مورد مجلس شورای اسلامی حاکی از نگرانی بسیار شدید مصباح-یزدی نسبت به افشاگریهای برخی از بزرگان نظام در مورد اهداف دشمن ئسند وی و نزدیکان وی می باشد. شکی نیست که امت حزب الله مصباح-یزدی را از عناصر ورشکسته ای می داند که از طریق عوام فریبی و تاراج بیت المال سعی در ئیشبرد اهداف دشمن ئسند خود دارند. بدون تردید مصباح-یزدی قادر نخواهد بود تا با سوء استفاده از مخالفتهای مردمی با جریان انحرافی به اهداف شوم خود دست یابد. شکی نیست که امت حزب الله به خوبی می داند که فرقه ضاله مصباحیه همان جریان انحرافی می باشد و تنها تفاوت میان مصباح-یزدی و رحیم-مشائی نوع تقسیم قدرت در رژیم کودتا می باشد. بدیهی است که در صورت ادامه تحرکات دشمن ئسند مصباح-یزدی بزرگان حوزهای علمیه نیز به افشاگری در مورد تحرکات وی بر ضد مجلس شورای اسلامی و دیگر نهادهای نظام مقدس ولائی خواهند ئرداخت..   .