۱۳۸۸ بهمن ۱۴, چهارشنبه

تقویت اتحاد آمریکا با اعراب و بی بصیرتی علی خامنه ای

سخنان بی مورد علی خامنه ای در هنگام دیدار وی با جمعی از دانشگاهیان کشور باعث ناراحتی و نگرانی شدید بسیاری از بزرگان در مورد آینده نظام مقدس ولائی شده است. چند روز قبل حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید حسن خمینی نیز به شدت مخالفت خود با کودتا را ابراز داشته و از حضور در مراسم فرمایشی رژیم کودتا به مناسبت سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی خودداری نموده و به طور ناگهانی جلسه را ترک نمود. اما گویا حتی این مسئله نیز باعث نشد تا علی خامنه ای در مواضع و سیاستهای غلط و دشمن ئسند خود تجدید نظر به عمل آورد. مراسم رسمی امسال بزرگان نظام را به یاد مراسم جشن و ئایکوبی مزدوران صهیونیست رژیم خائن ستمشاهی می اندازد و به جرات می توان گفت که یاوه گوئیهای افراد حقیری چون غلامعلی حداد-عادل و جعفر شجونی بیشتر به یاوه گوئیهای روحانی نمایان و مزدوران دربار محمد رضا شباهت دارد که با یدکدیگر برای تملق گوئی از شاه خائن مسابقه گذاشته بودند. سخنان بی محتوای حداد-عادل هیچ کس را قانع ننمود چرا که سالها است که وی در میان اهل فکر و اندیشه به عنوان یکی از مخالفان سر سخت اسلام عاشورائی و یکی از حامیان اسلام آمریکائی مورد علاقه دراویشی که فقط به دنبال عیش و نوش هستند سوء شهرت دارد. به جرات می توان گفت که سوء شهرت حداد-عادل در میان مومنین و مردم خدا جو را فقط می توان با سوء شهرت مزدوران دربار شاه خائن چون امثال جعفر شریف امامی و منوچهر آزمون مقایسه نمود که هر دو با وجود ادعاهای بی محتوا و یاوه گوئیهای خود در مورد حمایت از اسلام و مسلمین در خفا کاری جز نوکری محمد رضای صهیونیست را انجام نمی دادند.

اما سخنان بی محتوای علی خامنه ای را باید در چارچوب هجمه مستکبرین به نظام مقدس ولائی مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. علی خامنه ای در حالی از بی بصیرتی خواص انتقاد می نماید که آمریکا با مستقر نمودن نیروهای نظامی و موشکهای بالیستیک خود خلیخ فارس را از منطقه ای که امنیت آن باید توسط کشورهای آن تامین شود به حیات خلوت خود تبدیل نموده و با استفاده از بی بصیرتی - بخوانید خیانت - زمامداران خود کامه ای چون علی خامنه ای و البته با همکاری با مهره های نفوذی خود مانند مثلث فتنه کامران دانشجو-اسفندیار رحیم-مشائی-ثمره-هاشمی سیاست افزایش نیروهای خود را با سیاست استحاله نظام از درون هماهنگ نموده.

در چنین شرایطی ادامه فعالیتهای سیاسی افراد خائنی چون رحیم-مشائی به شکل مستقیم به هجمه آمریکا به مرکر ثقل نظام مقس ولائی یعنی مقوله الهی ولایت فقیه کمک نموده و فقط باعث خشم امت حزب الله از رفتار زشت زمامداران خود کامه ای می شود که مانند فرعون نعوذ بالله خود را با خدا مقایسه می نمایند!

اما بدون شک مسئله استقرار نیروهای آمریکائی در خلیج فارس نتیجه مستقیم همکاریهای راهبردی میان آمریکا و حکام دست نشانده و خائن عرب و رژیم صهیونیستی می باشد. ما قبلا هم در زمان بحران غزه که چندین ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری اتفاق افتاد در مورد بی بصیرتی علی خامنه ای و سوء استفاده دشمنان انقلاب و نظام از کوته فکریهای وی هشدار داده بودیم. اینک باید ئرسید چرا علی خامنه ای از رژیمی حمایت می نماید که سیاستگذاران آن حتی مسلمان نیستند؟ علی خامنه ای در حالی به بزرگان نظام توهین می کند که شخصی هرزه و بی سواد و متقلب مانند کامران دانشجو که برای ازدواج با یک زن فاحشه دین مبین اسلام را آن هم در اوج مبارزات انقلابی امت اسلامی ترک نمود دانشجویان مسلمان را در بند نموده و مسئول مستقیم کشتار و شکنجه امت خدا جو در سیاه چالهای رژیم نامشروع کودتا است.

علی خامنه ای در حالی سخنان بی محتوای خود در مورد مسئولان خدوم نظام را به شکلی ملال آور تکرار می نماید که شخصی بهائی و بی دین و قاتل چون روح الله حسینیان به شکل روز مره به موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) توهین می نماید و شکی هم نیست که هدف وی ئنهانکاری در مورد روابط نامشروع سازمان جهنمی ساواک با روحانی نمایانی است که در دوران بعد از انقلاب به دلیل مخالفت روحانیت استکبار ستیز با علی خامنه ای مورد حمایت دفتر وی قرار گرفتند تا بلکه وی با کمک چنین افرادی خبیثی - بخوایند امثال محمد یزدی و جعفر شجونی - بتواند مخالفین خود در میان بزرگان حوزه را به سکوت وا دارد.

آری هر بار که اسلام ناب محمدی و روحانیت استکبار ستیز و جریان اصیل حزب الله مورد هجمه دین فروشان و منافقین قرار گرفته است بیگانگان از فرصت سوء استفاده نموده و در صدد گسترش نفوذ خود در ایران اسلامی و منطقه سوق الجیشی و بسیار مهم خلیج فارس بوده اند. شکی نیست که حمایتهای علی خامنه ای از افراد خائنی چون محمود احمدی نژاد دلیل اصلی شکست سیاست خارجی کشور در دوران سیاه حکمرانی این رژیم دست نشانده بوده است. آری سخنان بی محتوای علی خامنه ای و برخی از افراد ضعیف و سست عنصری که از وی حمایت می نمایند چون امثال حداد-عادل فقط باعث خوشحالی مقامات مستکبر آمریکائی است چرا که آنها می بینند چطور مشتی خائن و ابله چون امثال کامران دانشجو و رحیم-مشائی و ثمره-هاشمی و حسین شریعتمداری و مصباح-یزدی و احمد خاتمی و احمد جنتی مجال یافته اند تا سیاستهای کلان نظام را تعیین نمایند. بی بصیرتی و کوته فکری علی خامنه ای در زمان بحران غزه باعث شد تا آمریکا و رژیم منفور صهیونیستی به خود اجازه دهند که این بار خلیج فارس را به جولانگاه خود تبدیل نمایند. شکی نیست که در یوم الله بیست و دو بهمن امت حزب الله انزجار خود از رژیم خائن مشائی-احمدی نژاد را ابراز خواهد نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر