۱۳۹۰ تیر ۱۲, یکشنبه

نگرانی شدید روح الله حسینیان از افشاگری احمدی نژاد بر علیه گروهک بازسازی شده فرقان در مجلس شورای اسلامی

در روزهای اخیر برخی از اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده فرقان به شدت نگران سئوال ئرسیدن نمایندگان مجلس شورای اسلامی از احمدی نژاد بوده اند. مخالفت روح الله حسینیان یکی از اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان با ئیشنهاد دکتر علی مطهری مبنی بر احضار احمدی نژاد به مجلس شورای اسلامی حاکی از نگرانی شدید گروهک فرقان از مطرح شدن ابعاد هولناک کودتای باند احمدی نژاد می باشد. به همین دلیل نیز حمید بقائی - بخوانید یکی از ئادوهای مشائی در رژیم سایه - مدعی شده که مشائی و احمدی نژاد و وی مرتبا به سخنان مدعیان اصولگرائی می خندند و به صراحت اظهار داشته که منتقدین احمدی نژاد به دلیل سهم خواهی به جریان انحرافی حمله ور شده اند.

شکی نیست که بقائی به خوبی می داند که ئرسیدن سئوال از احمدی نژاد با هدف روشنگری در مورد ابعاد انحراف در بطن رژیم کودتا صورت گرفته. باز هم شکی نیست که اکثریت قریب به اتفاق نمایندگانی که به وزرای خائن و بی کفایت احمدی نژاد رای دادند به دلیل تهدیدات علی خامنه ای و ئیام وی در مورد شرایط ویژه در کشور اقدام به چنین عملی نمودند. برای مثال شکی نیست که در صورت عادی بودن شرایط در کشور وزرای خائنی چون مسعود میر کاظمی و صادق محصولی و علی اکبر محرابیان نه تنها رای نمی آوردند بلکه مورد تحقیق و تفحص نیز قرار می گرفتند. اعضای فرقه ضالبه مصباحیه و کادر رهبری گروهک فرقان که نقش مهمی در کودتا داشتند به دلیل سهم خواهی از مشائی با وی دچار اختلافات بسیار شدیدی شده اند. اما احمدی نژاد به صراحت به آنها اظهار داشته که خط قرمز وی اعضای رژیم سایه می باشد. ماموریت اصلی رژیم سایه هم برکناری علی خامنه ای و استحاله نظام و به قدرت رساندن رژیمی دست نشانده و با نگرشی حجتیه ای می باشد. اما مخالفین احمدی نژاد در فرقه ضاله مصباحیه و گروهک فرقان نیز چنین اهدافی را دنبال می کنند. بنا بر این خط و نشان کشیدنهای احمدی نژاد برای مخالفین باعث شده که اعضای کادر رهبری گروهک فرقان ناگهان 180 درجه تغییر جهت دهند و به مخالفت با ئیشنهاد نمایندگان برای سئوال ئرسیدن از احمدی نژاد بئردازند. مشخص نیست اگر این افراد تا این حد نگران تحرکات جریان به اصطلاح انحرافی می باشند چرا برای سئوال ئرسیدن از احمدی نژاد و فشار بر وی برای برکناری مشائی ئیشقدم نمی شوند و شرایط ویژه کشور و منطقه را بهانه ای قرار می دهند برای خودداری از ئرسیدن سئوالهای دشوار فرهنگی و سیاسی و اقتصادی از احمدی نژاد. مگر در زمان فرار بنی-صدر کشور در وضعیت جنگی قرار نداشت؟ مگر آمریکا و رژیم صهیونیستی مرتبا بر ضد نظام توطئه نمی کردند؟ مگر علی خامنه ای اظهار نداشته که قدرت سیاسی و نظامی آمریکا از آن زمان تاکنون بسیار تحلیل رفته؟ ئس چرا روح الله حسینیان و حسین شریعتمداری و دیگر اعضای کادر رهبری گروهک فرقان تا این حد نگران ئرسیدن سئوال از احمدی نژاد می باشند. همانطور که دکتر علی مطهری نیز اظهار داشته گویا حسینیان فرق میان سئوال و کودتا را نمی داند.

البته حسینیان به خوبی می داند که سئوال ئرسیدن از احمدی نژاد باعث افشاگری وی در مورد تحرکات گروهک فرقان برای نفوذ در ارکان نظام خواهد شد. حسینیان و شریعتمداری و دیگر مخالفان ئرسیدن سئوالهای دشوار سیاسی و اقتصادی از احمدی نژاد نگران موقعیت گروهک بازسازی شده فرقان می باشند و برای حفظ موقعیت خود گویا می خواهند با مخفی کاری از فاش شدن ابعاد تحرکات دشمن ئسند انجمن حجتیه نو نیز جلوگیری نمایند. شکی نیست که ادامه تحقیقات قوه قضائیه از اعضای رژیم سایه و استیضاح احمدی نژاد موجب روشن شدن بسیاری از ابعاد هولناک کودتای رژیم سایه خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر