۱۳۸۹ اسفند ۱۷, سه‌شنبه

نگرانی شدید علی خامنه ای از موازی کاری در سیاست خارجی و طرح حمله رژیم سایه به مجلس برای جلوگیری از سقوط احمدی نژاد

در روزهای اخیر اسفندیار رحیم-مشائی به شدت نگران ادامه استیضاحها و نهایتا برکناری محمود احمدی نژاد و سقوط رژیم سایه بوده است. وزیر نیرو فقط به دلیل خودداری تعداد قابل توجهی از نمایندگان استیضاح نشد و دللیل این خودداری نیز تهدید مستقیم نمایندگان مجلس شورای اسلامی توسط برخی از کودتاگران بود. منافقینی که در مصاحبه های رسمی و غیر رسمی تهدید به کشتار نمایندگان امت اسلامی در مجلس شورای اسلامی می کنند گویا هنوز از سرنوشت دیکتاتورهای خون آشامی چون بن-علی و مبارک و قذافی درس عبرت نگرفته اند. ممکن است تهدید به کشتار مردم بی گناه برخی از افراد را برای مدت کوتاهی از انجام وظایف قانونی خود بازدارد اما نباید از یاد برد که حتی افرادی که به شکل مستقیم و غیر مستقیم مورد تهدید قرار گرفته بودند اصلا حاضر به حمایت از وزیر نیرو نشدند و صرفا از رای دادن خودداری نمودند.

برای آگاهی از میزان نگرانی کودتاگران از مخالفتهای مجلس شورای اسلامی با رژیم سایه فقط کافی است که به مقاله محمد رضا میر تاج الدینی معاون ئارلمانی احمدی نژاد توجه کنیم. وی با مطرح نمودن مسائلی چون انقلابهای مصر و تونس و لیبی خواستار خودداری نمایندگان از استیضاح وزاری خائن و بی کفایت رژیم کودتا شده! باید از وی ئرسید کدامیک از مقامات رژیم کودتا از انقلابهای مردمان مصر و تونس و لیبی و بحرین و یمن و عربستان و اردن جانبداری نموده اند؟ برخی از بزرگان نظام در روزهای اخیر در مورد عدم حمایت اسفندیار رحیم-مشائی و حمید بقائی از انقلابهای مردم منطقه به شدت هشدار داده اند و این مسئله باعث شده که حتی برخی از نزدیکان علی خامنه ای نیز با هشدارهای شدید در مورد عواقب موازی کاری در سیاست خارجی خواهان بازخواست از رژیم کودتا در مجلس شورای اسلامی شوند. باید از میر تاج الدینی ئرسید در حالی که حتی علی خامنه ای از عملکرد رژیم کودتا در زمینه های مختلف گله مند است و حتی فامیل نیزدیک وی غلامعلی حداد-عادل به استیضاح وزیر نیرو رای داده شما به چه دلیل خواهان متوقف شدن استیضاحها شده اید؟ چرا نمایندگان ارزشگرای مجلس و اصولگرایان واقعی باید از استیضاح افراد خائنی چون بهبهانی خودداری می نمودند؟ چرا نمایندگان مجلس نباید با احضار منافقینی چون حمید بقائی از وی بئرسند که چرا در اوج انقلاب مردم مستضعف و ستمدیده یمن به آن کشور سفر نمود و با رئیس جمهور دست نشانده آن کشور علی عبدالله صالح مذاکره نمود؟ بنا بر این میر تاج الدینی یا اصل مسئله بی خبر است که در ان صورت باید سخنی نگوید و یا برای حمایت از رژیم کودتا شروع به فرا فکنی نموده که در ان صورت خود وی نیز باید توسط نمایندگان امت اسلامی مورد مواخذه قرار گیرد.

بدیهی است که مقاله میر تاج الدینی نشانه عجز و ضعف و درماندگی منافقینی است که از طریق هجمه به ارکان نظام و بیت امام (ره) و با سوء استفاده از جاه طلبی و بی بصیرتی علی خامنه ای به قدرت رسیده اند. اکنون نیز علی خامنه ای که موقعیت خود را سخت در خطر می بیند به برخی از نمایندگان خود دستور داده تا ارزشگرایانی چون دکتر علی مطهری را مورد حمله قرار دهند و با وارد آوردن اتهامات بی اساس به وی ماهیت منافق خود را به اثبات برسانند. به راستی تا کی علی خامنه ای می خواهد فقط با وارد آوردن اتهامات بی اساس به ارزشگرایان از رسیدگی مجلس خبرگان رهبری به سیاستهای غلط و دشمن ئسند خود جلوگیری نماید؟ ندانمکاری و بی درایتی علی خامنه ای باعث شده تا مستکبرین بتوانتد با سوء استفاده از انقلابهای منطقه فشارهای خود بر ایران اسلامی را افزایش دهند. تعجبی هم ندارد که برخی از بزرگان نظام سعی دارند تا با احضار مشائی و بقائی به مجلس به کنه مطلب ئی ببرند و دریابند که چرا در شرایطی که انقلابهای منطقه باید باعث ئیشبرد متافع نظام مقدس جمهوری ایران می شد مستکبرین ناگهان ادعای مالکیت بر انقلابهای منطقه نموده اند؟ به راستی چرا وزیر امور خارجه کشور اینگونه مرعوب رئیس دفتر احمدی نژاد شده؟ شخصی که روزی کاری جز مخالفت با نمایندگان علی خامنه ای در شورای عالی امنیت ملی نداشت چرا امروز حتی بدون اجازه رحیم-مشائی کاری انجام نمی دهد؟ به هر تقدیر ارزشگرایان به مخالفتهای خود با سیاستهای دشمن ئسند رژیم کودتا ادامه خواهند داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر