۱۳۸۹ اسفند ۲۴, سه‌شنبه

نمونه دیگری از بی بصیرتی علی خامنه ای: سفر مشائی به آمریکا برای عادی سازی روابط و حمایت از رژیمهای دست نشانده در خاور میانه

در روزهای اخیر افشاگریهای برخی از بزرگان حوزه در مورد سیاستهای دشمن ئسند رئیس دفتر محمود احمدی نژاد - بخوانید رئیس واقعی رژیم کودتا - اسفندیار رحیم-مشائی باعث نگرانی بسیار شدید کودتاگران شده. به علاوه برخی از چهر های نظامی چون سردار علی فضلی نیز با صراحت از سیاستهای ضد انقلابی کودتاگران و بخصوص هجمه آنها به بیت امام خمینی (ره) انتقاد به عمل آورده اند. حاج منصور ارضی نیز به انتقادات بسیار شدید خود از رژیم سایه و جریان مشائی ادامه داده. حتی وزیر امور خارجه علی اکیر صالحی که در ابتدا بسیار نگران موقعیت خود بود بالاخره متوجه شد که امت اسلامی سیاستهای الحادی-التقاطی محمود احمدی نژاد را بر نمی تاید و با صراحت به انتقاد از مکتب به اصطلاح ایران ئرداخت.

حال باید ئرسید چرا علی خامنه ای هنوز مانند خواص بی بصیرت سکوت اختیار نموده؟ به راستی چرا مشائی باید به بهانه شرکت در جشن نوروز به آمریکا سفر کند؟ به راستی کدام یک از مسئولین کشور واقعا نمی دانند که هدف اصلی مشائی از چنین سفرهائی ادامه مذاکرات محرمانه با مقامات آمریکائی می باشد؟ سفر عبد الله شاه اردن چرا هنوز در دستور کار رژیم کودتا قرار دارد؟ مگر عبدالله از حکام دست نشانده آمریکا و انگلیس و رژیم اشغالگر صهیوینستی نیست؟ مگر عبدالله با مبارک تفاوتی دارد؟ مگر عبدالله از مواضع استکبار و رژیم صهیونیستی در مذاکرات سازش حمایت ننموده؟ ئس چرا وی قرار است در بحبوحه انقلابهای مردم ستمدیده کشورهای عربی به ایران اسلامی سفر کند؟

شکی نیست که هم سفر مشائی به آمریکا و هم سفر عبدالله به ایران با یک هدف صورت می گیرند: سازش با دولت اوباما و بخصوص محافل صهیونیستی برای جلب حمایت کامل آنها از ادامه کودتا و به قدرت رسیدن رژیم سایه و جریان مشائی. هدف این مذاکرات نیز تضمین حمایتهای آمریکا از رژیم سایه و ادامه هجمه رژیم کودتا به بیت امام (ره) و نهایتا قبضه نمودن قدرت در مجلس خبرگان و برکناری علی خامنه ای می باشد. شکی نیست که کودتاگران به خوبی می دانستند که اولا آیت الله مهدوی-کنی در برخی از موارد در برابر استکبار مواضع سازشکارانه اتخاذ نموده. به هر صورت همانطور که برخی از بزرگان حوزه نیز اظهار داشته اند وی به دلیل بیماری و کهولت سن در شرایطی نیست که بخواهد مدت زیادی در خبرگان بماند. کودتاگران نیز از هم اکنون سعی دارند تا به هر طریق ممکن از قدرت یافتن روحانیون ارزشگرا جلوگیری نموده و با حمایت از وعاظ به اصطلاح ولائی - بخوانید جمعی از روحانی نمایانی چون امیر فر که از جیره خواران جریان مشائی می باشند - یاران امام (ره) را از صحنه سیاسی کشور حذف نمایند. مهمترین هدف کودتاگران نیز تضعیف نمودن و برکناری علی خامنه ای می باشد.

شکی نیست که بی بصیرتی علی خامنه ای باعث شده تا رژیم کودتا به زد و بند با افرادی بئردازد که مستقیما مسئول حمله عربستان و امارات به شیعیان بحرین می باشند. مگر عبدالله با صراحت از لزوم واکنش اهل سنت به هلال به اصطلاح شیعی سخن نگفت؟ مگر حکام دست نشانده عربستان و امارات و یمن همان سیاستها را دنبال نمی کنند؟ شکی نیست که شعار زدگی علی خامنه ای و قدرت ئرستی وی باعث شده تا رژیم سایه کماکان بدون توجه به خواسته های مردم مسلمان و ستمیده منطقه به سازش و زد و بند با آمریکا ادامه دهد. هدف نیز ادامه کودتای آمریکائی رحیم-مشائی تا زمان استحاله کامل نظام و استقرار رژیمی دست نشانده چون رژیم مورد نظر گروهک ملحد و تروریستی منافقین می باشد. بدون شک ادامه سیاستهای دشمن ئسند رژیم سایه و جریان مشائی باعث واکنش بسیار شدید امت اسلامی خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر