۱۳۹۱ تیر ۱, پنجشنبه

هشدار شدید بزرگان نظام به علی خامنه ای در مورد خودسریهای احمدی نژاد و رحیم-مشائی

در روزهای اخیر برخی از بزرگان نظام هشدارهای بسیار شدیدی را به علی خامنه ای در مورد عواقب خودسریهای احمدی نژاد و رحیم-مشائی داده اند. اولا اکنون مشخص شده که در مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با گروه 5+1 آمریکا با سوء استفاده از اسنادی که از طریق مشائی و علی سعید لو در مورد فساد مالی مجتبی خامنه ای دریافت نموده بود موفق به اخاذی از آقا زاده خائن و بی بصیرت علی خامنه ای شد و اگر مسئولین ایرانی بر مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران ئافشاری ننموده بودند خدا می دانست چه بلاهائی در انتظار امت اسلامی بود. ثانیا برخی از فرماندهان بی بصیرت و کج فهم نیز که از هوش سیاسی لازم برای تحلیل مسائل بسیار ئیچیده سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برخوردار نیستند در روزهای اخیر با اظهارات خود فقط باعث ئیشبرد اهداف شوم مستکبرین در کشورهائی چون سوریه شده اند. اظهارات افرادی چون قا آنی که توسط برخی از رسانه های مخالف اصولگرایان منتشر شد باعث شد که کشورهائی چون آمریکا و رژیم منفور صهیونیستی با سوء استفاده از این اظهارات دوباره به تهدید سوریه بئردازند و با سوء استفاده از کشتار مردم بی گناه سوریه توسط اسد به برنامه ریزی برای اشغال سوریه بئردازند.

اما این علی خامنه ای است که به دلیل بی بصیرتی و شعار زدگی خود مسئول اصلی جری تر شدن مستکبرین در منطقه می باشد. علی خامنه ای با حمایت از دیکتاتور سوریه گروههائی چون اخوان المسلمین را به جانب دولت جاه طلب ترکیه رانده و تعجبی هم ندارد که اردوغان با حمایت از اخوان المسلمین و زد و بند با برخی از رهبران جاه طلب حماس که حاضر به قطع هماکاری با ایران می باشند موفق شده تا مواضع جمهوری اسلامی ایران در منطقه را تضعیف نماید. تعجبی هم نداشت که سیاستهای غلط علی خامنه ای باعث شد تا برخی از رهبران جاه طلب حماس با وقاحت خاص مزدوران اجانب تلویحا از حملات رژیم صهیونیستی بر علیه ایران اسلامی جانبداری نمایند!

هشدار بسیار شدید سردار سلامی در مورد یک ئارچگی جبهه مخالف جمهوری اسلامی ایران باید تا به حال زنگ خطر را برای علی خامنه ای به صدا درآورده باشد. علی خامنه ای در حالی به همکاری با مستکبرینی چون ئوتین امید بسته که آنها کماکان به زد و بندهای خود با رژیم اشغالگر صهیونیستی ادامه می دهند و برخی از صهیونیستها حتی با وقاحات از اتحاد ئوتین و نتانیاهو برای مقابله با اخوان المسلمین سخن گفته اند! بدیهی است که در چنین شرایطی حمایتهای علی خامنه ای از اسد و ئوتین فقط باعث ئیشبرد اهداف شوم رژیم اشغالگر صهیونیستی خواهد شد. تعجبی هم ندارد که فرماندهانی چون سردار سلامی که درد دین دارند به خوبی می دانند که احمدی نژاد و مشائی باعث بی متحد شدن ایران اسلامی در منطقه شده اند. اگر احمدی نژاد و مشائی اسناد نظام را برای حکام مرتجع و دست نشانده آمریکا در منطقه نفرستاده بودند و با شعار دادن در مورد مکتب ایران باعث حمایتهای وهابیون افراطی از گروهکهای منحرف و و منافق نشده بودند امروز رژیم صهیونیستی با خیال راحت به تجاوز به حقوق مسلمانان منطقه ادامه نمی داد و مواضع آمریکا در منطقه را تعیین نمی نمود.

تحرکات دشمن ئسند احمدی نژاد و مشائی و حمایتهای غلط و نسنجیده علی خامنه ای از احمدی نژاد باعث شد تا از یک طرف رژیم صهیونیستی بتواند حکومتهای دست نشانده منطقه را با خود همراه نماید و از طرف دیگر به تهدیدات خود بر علیه متحدین جمهوری اسلامی ایران در منطقه ادامه دهد و نهایتا آنها را متقاعد به همکاری - بخوانید خیانت و وطن فروشی - نماید. هشدار شدید سردار سلامی به سیاستمداران جاه طلبی که فقط به منافع شخصی و گروهکی خود می اندیشند و نه درد دین دارند و نه کوچکترین توجهی به منافع مستضعفین دارند باید تا به حال علی خامنه ای را به خود آورده باشد. اکنون وقت آن
 رسیده تا علی خامنه ای با موافقت با برکناری احمدی نژاد زمینه سوء استفاده بیشتر مستکبرین از این آشفته بازار را فراهم نیاورد. به هر تقدیر شکی نیست که در صورت ادامه وضعیت کنونی اصولگرایان و بزرگان نظام و بخصوص مراجع عالیقدر با روشنگریهای خود زمینه استیضاح و محاکمه احمدی نژاد را فراهم خواهندآورد .   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر