۱۳۹۱ تیر ۱۰, شنبه

هشدار شدید جلیلی به اشتون در مورد مذاکرات هسته ای و روسیاهی مجتبی خامنه ای و علی باقری

بالاخره همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز اظهار داشته بودند تحرکات دشمن ئسند آقا زاده خائن علی خامنه ای مجتبی و همکاریهای وی با علی باقری برای متوقف نمودن غنی سازی 20 در صدی اورانیوم و تعطیلی تاسیسات فردو در مقابل خودداری آمریکا از اانتشار اسناد فساد مالی مجتبی خامنه ای موثر واقع نشد و این بار دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس هیات مذاکره کنندگان جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای با گروه 5+1 دکتر سعید جلیلی در نامه ای رسما به کاترین اشتون مسئول امور سیاست خارجی اتحادیه به شدت در مورد عواقب سیاستهای این اتحادیه هشدار داد.

در روزهای اخیر علی باقری که در طول مذاکرات از طریق کانالهای غیر رسمی مشغول مذاکره با آمریکا بود و در واقع نقش ارسال ئیامهای مجتبی خامنه ای به آمریکا را بر عهده داشت با سخن گفتن از مخالفت جمهوری اسلامی ایران با متوقف نمودن غنی سازی 20 در صدی سعی داشت تا خود را از حامیان دکتر جلیلی جلوه دهد! این در حالی است که برخی از بزرگان نظام و فرماندهان ارزشگرای سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی قبلا در مورد اهداف دشمن ئسند باقری به تفصیل برخی از رسانه های اصولگرا در کشور را از عواقب شوم تحرکات دشمن ئسند باقری و مجتبی خامنه ای آگاه نموده بودند. البته در آن زمان برخی از حامیان رحیم-مشائی و احمدی نژاد نیز که با ارسال اسناد فساد مالی مجتبی خامنه ای برای آمریکا سعی داشتند تا با حذف وی از صحنه سیاسی کشور خود قدرت را قبضه نمایند با حمله به فرماندهان سئاه و سازمان تبلیغات اسلامی و وارد آوردن اتهاماتی بسیار سخیف به برخی از بزرگان نظام نقاب از چهره کریه خود برداشتند. مجتبی خامنه ای و باقری نیز زیر فشارهای آمریکا - بخوانید به دلیل ارسال اسناد فساد مجتبی خامنه ای به آمریکا - سعی داشتند تا با تعطیلی تاسیسات فردو و متوقف نمودن غنی سازی 20 در صدی زمینه مذاکرات غیر مستقیم علی خامنه ای و اوباما را فراهم آورند. آمریکا نیز جواب خوش خدمتیهای مجتبی خامنه ای و باقری را با انتشار مواضع آنها در مذاکرات مسکو داد. برخی از مقامات آمریکائی در اظهارات خود مدعی شده ا ند که در مذاکرات مسکو ایران حاضر بود تا در صورت شرکت در مذاکرات مربوط به سوریه و بحرین از غنی سازی 20 در صدی دست بردارد اما اوباما در لحظه آخر دستور تغییر مواضع آمریکا را صادر نمود - بخوانید به دلیل فشارهای سنگین رژیم اشغالگر صهیونیستی و محافل صهیونیست به اوباما. به نظر می رسد که انتشار این مطالب به دلیل مخالفت بسیار شدید دکتر جلیلی و دکتر سلطانیه با مواضع مجتبی خامنه ای و علی باقری می باشد شکی نیست که مخالفتهای دکتر جلیلی و دکتر سلطانیه باعث شد تا آمریکا و غرب نتوانند به اهداف خود در مذاکرات دست یابند... ...

در مقطع کنونی مشائی و احمدی نژاد بسیار نگران وضعیت خود می باشند چرا که از یک طرف اسناد فساد آقا زاده علی خامنه ای را در اختیار آمریکا قرار داده اند و از طرف دیگر می بینند که هر روز مواضع خود آنها بیشتر مورد حمله فرقه ضاله مصباحیه قرار می گیرد. گفته می شود که یکی از دلایل برکناری تعدادی از استانداران منجمله در قم نگرانی بسیار شدید احمدی نژاد از ادامه مخالفتهای مردمی با سیاستهای دشمن ئسند رژیم کودتا می باشد. احمدی نژاد می خواهد تا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آینده بار دیگر از بیت المال برای ئیشبرد اهداف انتخاباتی خود و رحیم-مشائی سوء استفاده نماید و به همین دلیل سعی دارد تا از طریق برکناری اسنانداران به اهداف نامشروع و دشمن ئسند خود دست یابد..    

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر