۱۳۸۸ دی ۳, پنجشنبه

اتحاد شوم مصباح-یزدی و حامیان رژیم ستمشاهی در آستانه عاشورای حسینی

سخنان محمد تقی مصباح-یزدی در مورد ضرورت حمایت مسلمانان جهان از ولایت فقیه - بخوانید علی خامنه ای - بدون شک با هدف تحریک واکشنهای منفی کشورهای عربی و بخصوص رژیمهای دست نشانده ای چون رژیمهای مصر و عربستان بیان شده اند. سخنان مصباح که شباهت بسیاری به اعمال و تبلیغات منفی باند مهدی هاشمی نیز دارد با هدف ایجاد تفرقه در میان مسلمانان جهان و ایجاد اختلافات قومی بخصوص در کشورهائی چون عراق و عربستان بیان شده. مصباح با بیان این که به دلیل برخی از قوانین کشورهای اسلامی مسلمانان دیگر کشورهای اسلامی ولی فقیه ایران را رهبر خود می دانند بدون شک باعث ایجاد هرج و مرج در کشورهائی چون عراق خواهد شد که به شدت زیر فشارهای سیاسی و نظامی و اقتصادی آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارند. به علاوه نظر به این که اکثریت مسلمانان جهان سنی مذهب می باشند سخنان مصباح در مورد ولایت فقیه بدون شک باعث بدتر شدن روابط ایران با کشورهائی خواهد شد که ایران اسلامی به آنها در مجامعی چون سازمان ملل متحد و آزانس بین المللی انرژی اتمی احتیاج مبرم دارد. حال باید ئرسید این سخنان با چه هدفی بیان شده اند؟ آیا مصباح آن قدر بی سواد و ابله است که نمی داند مسلمانان سنی مذهب علاقه ای به ولایت فقیه از نوع علی خامنه ای ندارند؟ مسلما حتی مصباح-یزدی که شاید یکی از بی سوادترین روحانی نمایان در طول تاریخ باشد به خوبی می داند که سخنان وی باعث واکنشهای تندی از جانب مسلمانان و رهبران آنها در کشورهای دیگر اسلامی خواهد شد. شکی نیست که سخنان مصباح-یزدی مانند سخنان سخیف رضا ربع ئهلوی که دستورات خود را به شکل روزمره از سرویسهای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ می گیرد با هدف ایجاد اختلاف میان مسلمانان بیان شده اند. رضا ئهلوی نیز در سخنانی سخیف ادعای حمایت از مرحوم آیت الله منتظری را نموده و شکی نیست که سخنان وی نیز مانند دیگر اعمال و سخنان مسئولین رژیم ستمشاهی با هدف ایجاد اختلاف در صفوف مسلمین بیان شده اند. اما به راستی مصباح-یزدی چرا هماهنگ با رضا ئهلوی و در باریان صهیونیست و بهائی و گروهک منافقین گام بر می دارد؟ شکی نیست که مصباح-یزدی و رضا ئهلوی هردو از یک آبشخور تغزیه می کنند و دستورات خود را مستقیما از طریق اربابان صهیونیست و مستکبر خود دریافت می نمایند.
یکی از مسائلی که مستکبرین به شدت از آن واهمه دارند بهبود روابط میان ایران اسلامی و کشور مصر می باشد که از حالا باعث نگرانی رژیم منحط صهیونیستی و آمریکای جهانخوار شده است. سفر سخنگوی مجلس شورای اسلامی آقای دکتر علی لاریجانی به مصر بدون شک مقدمه بهبود روابط ایران اسلامی با کشورهائی خواهد شد که تا به حال سیاستهای خود را بر اساس منویات رژیم صهیونیستی و آمریکا تنظیم می نمودند. بدیهی است که مصر که دارای روابط ویژه با رژیم ستمشاهی بود در معادلات منطقه ای جایگاه ویژه ای دارد و تعجبی هم ندارد که در روزهای اخیر رضا ربع ئهلوی و گروههای سلطنت طلب در سخنان خود به اشکال مختلف در صدد جری تر ساختن عناصر لباس شخصی و حامیان معاویه بوده اند تا از این طریق با کمک به افقرادی چون مجتبی خامنه ای و حسین و مهدی طائب که بدون شک باعث ادامه کودتا خواهد شد زمینه حمله رژیم صهیونیستی را به ایران اسلامی فراهم آورند.
اعضای خط جدید نفاق در داخل نظام نیز با اعمال و بیانیه ها و سخنرانیهای خود در همان جهت گام بر می دارند. به عبارتی هر دو گروه یعنی خط جدید نفاق و گروهکهای حامی رژیم ستمشاهی و منافقین و گروهکهای دیگر الحادی-التقاطی در یک جهت گام بر می دارند. شکی نیست که هدف تمام این گروهکها سرکوب نهضت اسلامی و جلوگیری از ادامه مخالفتهای اصیل اسلامی با رژیم منفور و ضد اسلامی و معاویه ای کودتا است چرا که برقراری نظامی مردمسالار بر اساس قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باعث شکست توطئه های گروهکهائی خواهد شد که فقط به دلیل ایجاد تنشها و بجرانهای مصنوعی قادر به ادامه فعالیتهای ننگین خود بوده اند.
شکی نیست که مصباح-یزدی نه به ولایت فقیه اعتقادی دارد و نه به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و نه حتی به انقلاب اسلامی. تعجبی هم ندارد که این شخص که فقط از طریق چائلوسی و حمایت از مرجعیت علی خامنه ای به قدرت رسیده از شخصی بی دین و لامذهب چون کامران دانشجو تقاضا می کند که دانشگاهها را اسلامی نماید! وای به حال علی خامنه ای که به چنین روحانی نمایان بی سواد متحجر و خائنی که عمر خود را وقف نوکری برای اجانب نموده اند اجازه می دهد تا با عناصر مجهول الهویه مستکبرین چون کامران دانشجو هم صدا شوند و نظام دانشگاهی کشور را این گونه مورد هجمه قرار دهند. وای به حال دانشجویان و دانشگاهیانی که خود را بسیجی می نامند و به شخصی مرتد چون کامران داشنجو که برای هوسرانی خود حتی حاضر به ترک رسمی دین مبین اسلام شده بود اجازه می دهند تا برای آنها تعیین تکلیف نماید. وای به حال احمدی نژاد که زمامداری خود را با توهین به مقدسات و بخصوص مقوله الهی مهدویت آغاز نمود و اکنون با کمک دوست مرتد خود کامران دانشجو و عناصر بهائی چون روح الله حسینیان قصد دارد تا با هجمه به بیت امام خمینی (ره) و یاران آن مجاهد نستوه دستاوردهای علمی دانشمندان ایران اسلامی را تقدیم مستکبرین نماید.
امت حزب الله به این فرومایگان و این دشمنان ابا عبدالله الحسین (ع) و این حامیان یزید و معاویه اجازه نخواهد داد تا در ایام محرم و آن هم در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی به کمک مستکبرین بشتابند و با شعارهای بی محتوا و دشمن ئسند خود و فرافکنی زمینه هجمه صهیونیستها و بیگانگان را به نظام مقدس ولائی فراهم آورند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر