۱۳۸۸ دی ۵, شنبه

حمله طرفداران دربار علی خامنه ای به بیت امام خمینی (ره) در آستانه عاشورای حسینی

همانطور که انتظار می رفت رهروان ظلم ستیز را ه اباعبد الله الحسین (ع) در مراسم و راهئیمائیهای روز تاسوعا مخالفت خود را با طاغوتیان دربار علی خامنه ای و محمود شاه ابراز نمودند تا از خدا بی خبرانی که وانمود می کنند فریاد امت ظلم ستیز حزب الله را نشنیده اند کمی در مورد عواقب مخالفتهای خود با خط امام (ره) بیندیشند. همانطور که انتظار می رفت دژخیمان و مزدوران دربار علی خامنه ای و محمود شاه با وحشیگری خاص مدعیان دروغین اصولگرائی به حرکات ضد اسلامی خود ادامه دادند و در اقدامی دشمن ئسند که شاید فقط قابل مقایسه با حمله دژخیمان و مزدوران ساواک به امام خمینی (ره) در روز ئانزده خرداد سال 1342 باشد با حمله به بیت امام خمینی (ره) مانع از ادامه سخنرانی رئیس جمهور سابق کشور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی شدند. شکی نیست که چنین اعمال زشتی یا به دستور مستقیم علی خامنه ای صورت گرفته و یا از طریق سوء استفاده از ضعف سیاسی وی.

علی خامنه ای که به خوبی از موج مخالفتهای اصیل مردمی با حکومت نامشروع خود آگاهی دارد در یکی از مراسم عزاداری در ابام محرم ناگذیر شد با حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید حسن خمینی به شکلی مودبانه برخورد نماید. اما این مسئله باعث خشم و عصبانیت از خدا بی خبرانی شد که تا به حال از ضعف و بی درایتی علی خامنه ای برای ئیشبرد اهداف شوم خود و اربابان اجنبی خود استفاده نموده اند. بدیهی است که حمله به بیت حضرت امام خمینی (ره) و شعار دادن به نفع علی خامنه ای فقط باعث جری تر شدن احساسات مردم خواهد شد و این مسئله نیز باعث برخوردهای بعدی و در نتیجه فراهم شدن زمینه برای سرکوبهای بعدی توسط خط جدید نفاق خواهد شد. شکی نیست که برخی از اطرافیان مجتبی خامنه ای چون امثال حسین و مهدی طائب با سوء استفاده از بی درایتی وی قصد دارند تا فضا سیاسی کشور را کماکان متشنج نگاه دارند تا زمینه برای سرکوبهای بعدی و ادامه کودتا و نهایتا تشکیل رژیمی کاملا الحادی-التقاطی فراهم شود.

نگرانی اساسی مدعیان دروغین حمایت از خط امام (ره) و روحانی نمایان و متحجرین و التقاطیونی که نه دارای هیچگونه سابقه انقلابی می باشند و نه سوابق درستی در زمان جنگ تحمیلی داشتند وحدت بزرگان نظام بر حول محور حمایت و حراست از نظام مقس ولائی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می باشد. بدیهی است که بزرگان نظام میان شخص علی خامنه ای و ولی فقیه تفکیک قائل می شوند چرا که علی خامنه ای نه تنها شرایط ولایت بر امت اسلامی را دیگر دارا نیست بلکه با قانون شکنی و حمایت از کودتای الحادی-التقاطی خط جدید نفاق و سازش با مستکبرین در مقامی مانند محمد رضای خائن قرار دارد. به همین دلیل نیز علی خامنه ای سعی داشته تا از طریق یاوه گوئیهای جیره خواران سازمان جهنمی ساواک چون مصباح-یزدی و احمد جنتی و مرتضی آقا-تهرانی و لاطائلات افراد بی ریشه و خائنی چون احمد خاتمی و مجتبی ذوالنوری برای خود حداقل در نزد متحجرین روحانی نما کسب مشروعیت نماید. بی دلیل نیست که در روز تاسوعای حسینی دژخیمان دربار وی به امت اسلامی حمله ور می شوند. تعجبی هم ندارد که مصباح-یزدی که مانند کاظم شریعتمداری و حسن امامی در دوران سیاه ستمشاهی از مجیز گویان محمد رضای صهیونیست بود و نعوذ بالله حتی به درباریان اجازه داده بود که محمد رضا را حتی «سایه خدا» و «خدایگان» بنامند امروز می گوید که علی خامنه ای حق دارد تا می خواهد قاونون شکنی کند و مردم نیز «صغیر» و «بی شعور» می باشند و علی خانمنه ای می تواند تا می تواند ظلم کند و کشتار و شکنجه نماید چرا که او نعوذ بالله با خدا تقاوتی ندارد و مسلمین نیز فقط به یک ولی فقیه نیاز دارند!

بدیهی است که چنین سخنان سخیف مصباح-یزدی که در تناقض اساسی و آشکار با تعلیمات قرآن کریم و دین مبین اسلام و سیره خاندان عصمت و طهارت علیهم الاسلام و احادیث و اندیشه حضرت امام خمینی (ره) می باشند جائی در میان امت حزب الله ندارند. نسل اول انقلاب و اکثریت قریب به اتفاق جوانانی که با عشق حسیبن (ع) امروز با طاغوتیان دربار علی خامنه ای مخالفت می کنند به خوبی می دانند که انقلاب شکوهمند اسلامی به دلیل مخالفت با رژیمی به وقوع ئیوست که شاه را نعوذ بالله «خدا» و مردم را «صغیر» می دانست. به همین دلیل نیز امروز افرادی از رژیم ستمشاهی علی خامنه ای حمایت می نمایند که خود در دوران سیاه رژیم محمد رضا از جیره خواران و خبر چینان ساواک بودند. روحانی نمایانی چون احمد جنتی و مصباح-یزدی و مرتضی آقا-تهرانی امروز از طرفداران حمایت از اسلام درباری ساخت ساواک منحله هستند. این همان اسلامی است که افراد نفوذی ساواک منحله و و فامیل نزدیک مجتبی خامنه ای غلامعلی حداد-عادل در صدد گسترش آن در سراسر کشور می باشد. این اسلام یعنی اسلام منهای محرم و ذکر مصیبت عبا عبدالله الحسین (ع). این یعنی اسلام آمریکائی و روسی. این همان اسلامی است که حضرت امام خمینی (ره) با مدعیان دروغین و خائن آن یعنی امثال کاظم شریعتمداری به مخالفت برخواست. این همان اسلامی است که حامیان معاویه چون امثال علی رضا زااکانی و حسین شریعتمداری و محمد جعفر بهداد و عباس سلیمی-نمین و حسن عباسی و رحیمئور-ازغدی و حسین صفار-هرندی و محمد علی رامین از نظریه ئردازان شاخه سیاسی آن می باشند. و بالاخره این همان اسلامی است که مدعیان دروغین اصولگرائی چون علی خامنه ای و محمود احمدی نژاد با کمک روحانی نمایان دربارهای خود چون امثال مصاح-یزدی و احمد خاتمی و احمد جنتی و مرتضی-آقا-تهرانی و مجتبی ذوالنوری سعی در گسترش آن دارند. آری این اسلام همان اسلام مورد حمایت معاویه و یزید و سلسله منحط قاجاریه و رضا خان و محمد رضا است.

تعجبی هم ندارد که امروز این حامیان ابوسفیان و معاویه و یزید هستند که به بیت امام (ره) حمله ور می شوند. امروز این جیره خواران دربار علی خامنه ای هستند که از ترس افشاگریهای بزرگان نظام و با شناختی که از فداکاریهای امت حزب الله داشته اند از ترس به بیت امام (ره) حمله ور می شوند تا شاید علی خامنه ای را متقاعد به ادامه کودتا نمایند. آری امروز نیز علی خامنه ای چون شاه خائن که با زندان کردن هویداها و آزمونها و نصیریها و دیگر دژخیمان و نوکران دربار خود قصد ادامه حکومت نامشورع خود را داشت از طریق مجازات فدائیها و مرتضویها قصد ادامه حکومت نامشورع دربار خود را دارد. به همین دلیل نیز امثال سعید مرتضوی و حسین فدائی سعی در متشنج نمودن اوضاع کشور را دارند تا حداق توسط ارباب خود مورد مجازات قرار نگیرند. به همین دلیل است که مرتضوی ناگهان دست به دامان یکی از صحنه گردانان اصلی کودتا در دربار احمدی نژاد یعنی اسفندیار رحیم-مشائی می شود.. و به همین دلیل افراد مرتدی چون کامران دانشجو که سالها است در نهادهای اصلاعاتی و تاسیسات هسته ای کشور خرابکاری نموده اند با هماهنگی با اسفندیار رحیم-مشائی دست به تحریک دانشجویان و دانشگاهیان می زنند تا بلکه از طریق فرافکنی از ادامه تحقیقات در مورد شهرام امیری و نائدید شدن اسرار هسته ای کشور جلوگیری نمایند....

بدیهی است که در چنین شرایطی روحانی نمایان خائن و ضد انقلابی چون احمد خاتمی که ادعای شرکت در امر به معروف و نهی از منکر در میان امت اسلامی را دارند ولی خود از فاسدترین دشمنان حضرت امام خمینی (ره) بوده اند با افاد مرتدی چون کامران دانشجو و افراد لامذب و بهائی چون روح الله حسینیان هم صدا می شوند. چطور ممکن است فردی چون احمد خاتمی به خود جرات اظهار نظر و به کار بردن جملات سخیف در مورد بانوان محجبه را بدهد ولی شخصی طماع و بی دین و مجهول الهویه و هرزه چون کامران دانشجو که در اوج انقلاب شکوهمند اسلامی و برای ازدواج با یک زن فاحشه بیگانه دین مبین اسلام را ترک نمود هم صدا شود؟ چگونه محمود احمدی نژاد به دوستی با چنین شخصی افتخار می کند؟ چرا احمد خاتمی در مورد واگذاری امتیاز نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) به یک فرد بهائی و ضد انقلاب چون روح الله حسینیان که مدت مدیدی در راس دادگاه ویژه روحانیت نیز به کار مشغول بود حرفی نمی زند؟ چطور یک فرد بهائی که نه به دین مبین اسلام اعتقاد دارد و نه حتی به میهن اسلامی یا نظام اسلامی وفاداری دارد ممکن است در راس چنین نهادی به کار گمارده شود؟ وای بر روحانی نمایانی که به یک فرد بهائی که سعید امامی صهیونیست را «شهید» نامیده اجازه داده اند تا چنین فردی در نهادی چون دادگاه ویژه روحانیت به کار گمارده شود؟ آیا تعجبی دارد که این فرد بهائی یاران امام (ره) را با به کار بردن زشت ترین دشنامها و جملات سخیف مورد اهانت قرار می دهد؟ آیا تعجبی دارد که مشتی مزدور و چاقوکش در روز تاسوعا به بیت حضرت امام خمینی (ره) حمله ور می شوند؟ این مدعیان دروغین اصولگرائی چرا از ذکر مصیبت در ایام محرم و آن هم در روز تاسوعای حسینی واهمه دارند؟ آیا ترس این از خدا بی خبران از ذکر مصیبت توسط عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) به دلیل آن نیست که می دانند امت حزب الله رهبران آنها را ابوسفیان و معاویه و یزید مقایسه می نمایند؟ آیا تعجبی دارد که بعد از سخنان فردی مرتد و هوس ران و هرزه و متقلب چون کامران دانشجو و اهانتهای وی به دانشجویان و دانشگاهیان مسلمان حامی خط امام (ره) که از افراد دروغگو و ئست فطرت و متقلبی چون وی به شدت نفرت دارند دژخیمان دربار محمود شاه به رهروان راه خمینی بت شکن حمله ور می شوند؟

باید گفت که اعمال زشت و ضد انقلابی دژخیمان دربارهای علی خامنه ای و احمدی نژاد باعث تعجب امت حزب الله و هیچ یک از اصولگرایان حامی خط امام (ره) و بزرگان نظام نشد. بدون شک امت حزب الله راه خود که همان راه خمینی بت شکن است را ادامه خواهد داد و از نظام مقدس ولائی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران حراست خواهد نمود. آری ایام محرم و بخصوص تاسوعا و عاشورای حسینی فرصتی بود برای عاشقان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) که به ظلم ستیزی ادامه دهند و با تجدید میثاق با آرمانهای بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) راه آن مجاهد نستوه را ادامه دهند تا همه ظالمان و بت ئرستان بدانند چرا آن ئیر فرزانه گفت ما هرچه داریم از محرم داریم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر