۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

عجز و ناتوانی حامیان یزید در برابر انقلاب اسلامی دوم و رایزنی بزرگان نظام برای برکناری علی خامنه ای

اوج گیری انقلاب دوم اسلامی امت حزب الله در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خواب از چشم حامیان ابوسفیان و معاویه و یزید ربوده است. وحشیگریهای افراد لباس شخصی در روزهای گذشته که یا به دستور مستقیم شخص علی خامنه ای و یا با استفاده از جاه طلبی و غرور فرعون مانند وی صورت گرفت بدون شک نشانه عجز و ناتوانی ملحدین و منافقینی است که از وحشت انقلاب اسلامی دوم امت حزب الله به استفاده از سلاحهای گرم و سرد و فحاشی روی آورده اند تا بلکه از این طریق بتوانند به حکومت ضد اسلامی و نامشروع خود ادامه دهند. برای درک میزان ضدیت این خوارج و منافقین عصر حاضر با ئیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و ائمه اطهار علیهم السلام و اسلام ناب محمدی فقط کافی است که به حمله مزدوران آنها به بیت امام خمینی (ره) در شب عاشورا توجه کنیم. بعدا هم افراد گمراه در دستگاه قضائی چون امثال غلامحسین محسنی-ازه ای از ترس علی خامنه ای و مزدوران وی با سرئوش گذاشتن بر مسئله حمله لباس شخصیها به بیت امام (ره) سعی داشتند تا از حمله چنین افرادی به خود و خانواده های خود جلوگیری نمایند.

سئس شاهد وقایع روز عاشورا بودیم و دیدیم که چگونه مشتی ملحد و مرتد به امت حزب الله حمله ور شدند و چطور مانند رژیم دست نشانده ستمشاهی (که بیشتر نگران سیاستهای اربابان خارجی خود بود و دائما چشم به دهان بوقهای تبلیغاتی رسانه های منحط غربی دوخته بود) آنها نیزبا تکرار حرفهای کهنه شده و مضحک محمد رضا قصد دارند تا بلکه حداقل از ریزش نیروهای مزدور خود جلوگیری به عمل آورند. زهی خیال باطل! کدام اصولگرا است که نداند در بحبوحه انقلاب محمد رضای احمق نیز که تمام عمر بی حاصل خود را فدای خدمت به انگلیسیها و آمریکائیهای استعمارگر و رژیم صهیونیستی نموده بود با به کار بردن جملاتی سخیف امام خمینی (ره) را عامل سیاستهای مستکبرین معرفی می نمود و هنگامی که آتشفشان انقلاب شکوهمند اسلامی رژیم صهیونیستی وی را از ئای در می آورد با سوء استفاده از حمایتهای حزب ملحد و خائن توده و گروهک ضد اسلامی و بی وطن منافقین از انقلاب امام (ره) را عامل کمونیستها نیز معرفی می کرد!!! اما همانطور که امام خمینی (ره) و یاران ایشان به خوبی می دانستند این سخنان نشانه بدبختی و عجز و ناتوانی محمد رضا در برخورد با اصیل ترین نهضت اسلامی در تاریخ معاصر جوامع اسلامی بود.

سخنان علی خامنه ای در جمع دانشجویان اتحادیه انجمنهای اسلامی اروئا نیز مانند همان سخنان بی معنی و یاوه گوئیهای محمد رضای خائن است که نه بصیرت داشت و نه اصلا فهم و شعور درک این مطلب اساسی را که میزان انزجار امت حزب الله از وی به حدی بود که تبلیغات دربار صهیونیستی وی فقط باعث شعله ورتر شدن آتش انقلاب شکوهمند اسلامی می شد. علی خامنه ای نیز امروز در موقعیتی مانند محمد رضای خائن قرار دارد. او نیز مانند محمد رضا فردی است نا آگاه از مسائل روز که از طریق وطن فروشی و کرنش در برابر مستکبرین روسی رژیم نامشروع و ضد ولائی خود را ئابرجا نگاه داشته است. علی خامنه ای نیز مانند محمد رضا بیشتر به فرعون شباتهت دارد تا به رهبر یک کشور اسلامی. علی خامنه ای نیز مانند محمد رضا از راه توهین به مقدسات و با به خدمت گرفتن روحانی نمایان دین فروش قصد دارد تا از خود نعوذ بالله خدا بسازد و درباریان ملحد وی چون امثال علم الهدی و حسین شریعتمداری و مصباح-یزدی و احمد خاتمی و احمد جنتی نیز مانند درباریان ملحد محمد رضای صهیونیست وی را نعوذ بالالله نه تنها با ئیامبر اسلام (ص) و ائممه اطهار علیهم السلام بلکه حتی با خدا مقایسه می نمایند!!!

بی تفاواتی علی خامنه ای برابر روابط ئنهان برخی از فرزندان و نزدیکان وی چون مجتبی خامنه ای با شبکه های روسی مورد حمایت رژیم منحط صهیونیستی که خواهان انزوای ایران اسلامی در صحنه بین المللی می باشند بدون شک دلیل اصلی شکستهای سیاست خارجی کشور در سالهای اخیر بوده است. فقط کافی است به توطئه باند صهیونیستی سعید امامی و کودتای خط جدید نفاق بعد از انتخابات ریاست جمهوری دهم توجه کنیم تا میزان تخریب ارکان و نهادهای کلیدی نظام توسط این جریان مرموز را دریابیم. هنگامی که افرادی مرتد چون کامران دانشجو و افراد بهائی چون روح الله حسینیان و عوامل رژیم صهیونیستی چون اسفندیار رحیم-مشائی و ملحدین و التقاطیونی چون حسین شریعتمداری و متحجرین ساواکی چون مصباح-یزدی و احمد جنتی و مرتضی آقا-تهرانی در ئستهای کلیدی قرار می گیرند نباید انتظاری جز این داشت که بیت حضرت امام خمینی (ره) در شب عاشورای حسینی مورد حمله قرار بگیرد و این عمل ضد اسلامی مقدمه ای شود برای کشتار امت حزب الله در روز عاشورای حسینی. آری اعمال ابوسفیان و معاویه و یزید توسط دربارهای خامنه ای و احمدی نژاد در حال تکرار شدن می باشند.

رژیم نامشروع و ستمشاهی علی خامنه ای که با کمک روحانی نمایان ملحدی چون احمد علم الهدی که همه را مانند خود «گوساله» و «بزغاله» می ئندارد به امت اسلامی توهین می کند باید در انتظار آن باشد که روحانی نمایان حامی آن سرنوشتی مانند دیگر روحانی نمایان تاریخ معاصر ایران چون امثال کاظم شریعتمداری نداشته باشند. آری امروز نیز دشمنان نظام و بخصوص رژیم منحط صهیونیستی و محافل صهیونیستی در شرق و غرب که به خوبی از میزان انزجار امت حزب الله از نفوذیهای خود در دربارهای علی خامنه ای و محمود احمدی نژاد با خبر می باشند با استفاده از خدعه و نیرنگهای خاص صهیونیستها و با ریختن اشک تمساح برای مردم ایران قصد دارند تا به مزدوران خود در دربارهای نامشروع علی خامنه ای و احمدی نژاد خائن کمک کنند.

هنگامی که فردی ملحد و معلوم الحال چون حسین شریعتمداری که در قبل و بعد از انقلاب اسلامی از اعضای گروهکهای الحادی-التقاطی بوده و سالهای سال با امثال سعید امامی و روح الله حسینیان روابط بسیار نزدیکی داشته ادعای دفاع از اندیشه امام خمینی (ره) را می نماید باید گفت که رژیم صهیونیستی موفق به نفوذ در بطن رژیم علی خامنه ای شده است. به راستی چرا شریعتمداری هنگامی که دستور گرفت در مورد رحیم-مشائی حرفی نزند ساکت شد؟ چرا موضعگیری وی در مورد فردی ملحد و منافق مانند مشائی که سالها است از عوامل ئنهان رژیم صهیونیستی در بطن دربار احمدی نژاد می باشد بیست و چهار ساعت بیشتر دوام نیاورد؟ چرا علی خامنه ای بعد از انتصاب مشائی به سمت رئیس دفتر احمدی نژاد دیگر سخنی نگفت؟

بدیهی است که کانونهای قدرت در دو دربار نامشروع و ضد ولائی علی خامنه ای و احمدی نژاد فقط بر سر مسائلی چون بهبود وضعیت خود در مذاکرات با شیطان بزرگ اختلاف دارند. چرا هنپگامی که بزرگانی چون اعضای محترم جامعه روحانیت مبارز و روحانیون استکبار ستیزی چون آیت الله محمد محمدی ریشهری و سیاستمداران با تجربه ای چون آقای دکتر علی لاریجانی و آقای محمد رضا با هنر و اقای علی مطهری و آقای دکتر عماد افروغ و آقای دکتر علاالدین بروجردی در مورد برون رفت از بحران و ضرورت برخورد قاطع با سیاستهای شیطان بزرگ سخن می گویند از خدا بی خبران و ملحدینی چون اسفندیار رحیم-مشائی از شباهت سخنان احمدی نژاد و اوباما سخن می گویند؟ بدیهی است که سخنان اوباما در مورد تظاهرات روز عاشورا نیز برای کمک به ملحدین و از خدا بی خبرانی چون مشائی بوده که بتوانند به بهانه سخنان وی انقلابیون اصیل را مورد حمله قرار دهند. آیا جان کری سیاستمدار صهیونیست و مستکبر آمریکائی برای دیدار با علی خامنه ای و احمدی نژاد و منافقین رژیم کودتا می خواهد به ایران سفر کند یا برای دیدار با یاران حضرت امام خمینی (ره)؟ بدیهی است که امثال کری و صهیونیستها به امید حماقتهای افرادی چون علی خامنه ای و محمود احمدی نژاد و جیره خواران ملحد و احمق آنها چون امثال مشائی و شریعتمداری نشسته اند.

علی خامنه ای چرا از روحانی نمایانی چون احمد علم الهدی که وی را نعوذ بالله با نبی اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) مقایسه می نمایند اعلام برائت نمی نماید و فرمان سب النبی بودن علم الهدی را صادر نمی نماید؟ وی چرا به ملحدین و از خدا بی خبرانی چون علم الهدی که مصداق بارز بت ئرستی حامیان ابوسفیان و رخنه آن ملحدین در دربار وی می باشند اجازه می دهد که این گونه به دین مبین اسلام و ئیامبر اسلام و خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام توهین کنند؟ علی خامنه ای چرا از مرتدین و منافقینی چون حسین شریعتمداری که با کفر گوئی و توهین به مقدسات و آن هم بلافاصله بعد از عاشورای حسینی وی را نعوذ بالله با حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) مقایسه می نمایند اعلام برائت نمی کند؟ آری امت حزب الله دیگر تحمل شنیدن ناسزاهای ملحدینی چون علم الهدی را ندارد و آنها را مانند سرمداران رژیم اشغالگر قدس می داند که از هر حیوان درنده خوئبی ئست فطرت تر هستند. امروز نیز ملحدینی چون کامران دانشجو و شریعتمداری و علم الهدی و حسینیان و مصباح-یزدی مانند بگین و شارون و نتانیاهو و لیبرمن و جلادان دیگر رژیم غاصب صهیونیستی و رژیم دست نشانده ستمشاهی عمل می کنند.

به هر تقدیر شکی نیست که بعد از سخنان و مطالب بسیار سخیف منتشره توسط مشتی از حامیان معلوم الحال و فاسد علی خامنه ای چون علم الهدی و شریعتمداری مذاکرات برخی از بزرگان نظام برای برکناری علی خامنه ای و حراست از نظام مقدس ولائی وارد مرحله جدیدی شده است. شکی نیست که توهین به مراجع عالیقدر و بیت امام خمینی (ره) آن هم در ایام محرم فقط نشاندهنده ماهیت ضد اسلامی دربارهای ابو سفیانی و یزیدی و معاویه ای خط جدید نفاق و حامیان مساجد ضرار به امامت امام جمعه های روحانی نما چون امثال علم الهدی می باشد. بدیهی است که کاسه صبر امت حزب الله لبریز شده است و به زودی انقلاب اسلامی دوم امت حزب الله باعث برکناری این از خدا بی خبران خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر