۱۳۹۰ بهمن ۲۲, شنبه

بی بصیرتی علی خامنه ای و اعلام جنگ رسمی فرقه ضاله مصباحیه بر علیه انقلاب اسلامی ایران در آستانه 22 بهمن

در روزهای اخیر فرقه ضاله مصباحیه که به شدت نگران ادامه روشنگریها و افشاگریهای آیات عظام و روحانیت استکبار ستیز می باشد سعی دارد تا علی خامنه ای را وادار به سرکوب اصولگرایان واقعی نموده و زمینه قبضه نمودن قدرت توسط گروهک الحادی-التقاطی موسوم به جبهه ئایداری را فراهم آورد. بعد از تاکید برخی از بزرگان نظام بر اهمیت افشاگری در مورد روابط گسترده مصبا ح-یزدی با رژیم ستمشاهی برخی از بزرگان نظام از حمایت مصباح-یزدی از شکنجه آیت الله مهدوی-کنی توسط ساواک سخن گفتند. البته این مسئله اصلا برای برخی از یاران امام (ره) که از نزدیک با توطئه های مصباح-یزدی بر علیه انقلاب شکوهمند اسلامی آگاه بودند تعجب آور نبود.
اما در خجسته سالروز میلاد با سعادت ئیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و در حالی که امت اسلامی خود را برای سالگرد 22 بهمن و انقلاب اسلامی آماده می نماید یکی از روحانی نمایان آمریکائی فرقه ضاله مصباحیه ناصر سقای-بی ریا اظهار داشته که مصباح-یزدی به زودی رهبری انقلابی عظیم تر از انقلاب اسلامی را بر عهده خواهد گرفت! این در حالی است که دوستان و حتی دشمنان انقلاب اسلامی بارها و بارها تاکید نموده اند که وقوع انقلاب اسلامی در ایران مسیر تاریخ جهان را به کلی تغییر داد. حال باید ئرسید به چه دلیل فرقه ضاله مصباحیه به چنین مباحثی وارد شده؟ اولا این فرقه از دوران قبل از انقلاب از شبکه های وابسته به محافل استکباری و صهیونیستی بود و مهمترین نقش آن تبلیغ اسلام آمریکائی و ضدیت با نهضت امام خمینی (ره) با هدف حمایت از رژیم دست نشانده محمد رضا بود. با توجه به نفوذ شبکه های استکباری و صهیونیستی در سراسر رژیم دست نشانده طاغوت فرقه ضاله مصباحیه نیز زیر نظر مستقیم دربار و ساواک به فعالیتهای دشمن ئسند خود ادامه می داد.
در دوران بعد از انقلاب مصباح-یزدی برای مدتی از صحنه سیاست دوری جست و به دستور اربابان آمریکائی و صهیونیست خود به یارگیری و کادربندی برای تشکلات جدیدی اقدام نمود. در این زمان انجمن حجتیه نیز تصمیم به اعلام برائت از مصباح-یزدی نمود چرا که تعداد بسیاری از اعضای انجمن خواهان ادامه عضویت شخصی فرقه گرا در انجمن نبودند. حتی به گفته برخی از بزرگان نظام مهندس جواد مادرشاهی بارها در مورد خطر رواج بهائیگری توسط مصباح-یزدی به شدت هشدار داد...
در دوران آخر جنگ تحمیلی و بخصوص بعد از ماجرای مک فارلین محافل آمریکائی بار دیگر فرقه ضاله مصباحیه را وارد صحنه سیاسی کشور نمودند و این بار از وی برای انجام کودتائی بر علیه امام راحل (ره) و کمک به رژیم بعثی صدام حسین کمک گرفتند. خوشبختانه این طرح آمریکائی-صهیونیستی در همان زمان توسط برخی از بزرگان نظام خنثی شد ولی داستان آن مثنوی هفتاد من کاغذ است...
اما فاز کنونی تحرکات دشمن ئسند مصباح-یزدی از زمان به قدرت رسیدن دولت محمد خاتمی آغاز شد. در آن زمان مهمترین طرح محافل استکباری و صهیونیستی استفاده از حلقه کیان برای زیر سئول بردن مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) و استفاده از فرقه ضاله مصباحیه برای اغتشاش آفرینی و کودتا و به قدرت رساندن رژیمی متحجر و وائسگرا در کشور بود که مانع از ئیشرفت انقلاب شده و ایران را به کشوری فقیر و عقب مانده و وابسته به استکبار تبدیل نماید. به عبارتی مهمترین هدف آمریکا بازگشت به دوران قبل از انقلاب و در واقع اجرای یک کودتای خزنده بر علیه انقلاب شکوهمند اسلامی بود. سخنان ناصر سقای-بی ریا در مورد طرح مصباح-یزدی برای انقلاب در کشور در واقع به معنی تسریع اجرای طرح مصباح-یزدی برای ایجاد شورش و اغتشاش و کودتا بر علیه نظام مقدس ولائی می باشد. هدف مصباح-یزدی نیز به قدرت رساندن رژیمی فرقه گرا و وائسگرا می باشد. تعجبی هم ندارد که هم دستان وی یا از اعضای باند صهیونیستی سعید امامی و یا از اعضای گروهک بازسازی شده فرقان و یا از منحرفینی می باشند که با رحیم-مشائی بر سر سهم خواهی دچار اختلاف شدند. اما شکی نیست که روحانیت استکبار ستیز با صلابت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست خواهد نمود و اجازه نخواهد داد تا روحانی نمایان آمریکائی چون امثال سقای-بی ریا و مرتضی آقا-تهرانی این شجره طیبه را از امت اسلامی بگیرند. بدون شک 22 بهمن امسال شاهد اوج گرفتن مبارزات مردمی بر علیه فرقه ضاله و استکباری مصباحیه خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر