۱۳۹۰ اسفند ۴, پنجشنبه

مذاکرات بزرگان نظام برای شکایت از مصباح-یزدی به دادگاه ویژه روحانیت به دلیل حمایت از التقاط و انحراف

در روزهای اخیر برخی از بزرگان نظام مذاکراتی را برای شکایت از محمد تقی مصباح-یزدی به دلیل حمایت وی از التقاط و انحراف انجام داده اند. به عقیده برخی از بزرگان حوزه های علمیه حمایتهای مصباح-یزدی از افرادی چون صادق محصولی و روح الله حسینیان که از اعضای باند صهیونیست سعید امامی بودند مصداق بارز ترویج التقاط و انحراف در بطن نظام می باشد. با انتشار نامه دبیر آمریکائی گروهک موسوم به جبهه ئایداری مرتضی آقا-تهرانی به آیت الله مهدوی-کنی و سهم خواهی وی از گروه 7+8 مشخص شد که این گروهک فقط سعی داشت تا نفوذ خود در میان اصولگرایان را افزایش دهد و در واقع نقشی مانند باند مشائی را ایفا می نمود. بدیهی است که مستکبرین هیچگاه فقط روی یک جریان سیاسی سرمایه گذاری نمی کنند کما اینکه برای مثال در دوران جنگ تحمیلی آمریکا هم از متحجرین و هم از منافقین حمایت می نمود.
در مقطع کنونی نیز برخی از بزرگان نظام عقیده دارند که مستکبرین سعی دارند از باند مشائی به عنوان جاده صاف کن باند حسینیان-محصولی استفاده کنند تا گروهک مسوم به جبهه ئایداری زمام امور را در دست بگیرد و با راه انداختن جنگ داخلی هم از ئیشرفت هسته ای کشور جلوگیری کند و هم روند استحاله نظام را تسریع نماید. برخی از بزرگان حوزه های علمیه نیز حمایتهای غلامحسین الهام و فاطمه رجبی از مشائی و احمدی نژاد را در این چارچوب مورد بررسی قرار داده اند و به شدت در مورد تحرکات برخی از روحانی نمایان چون حمید رسائی هشدار داده اند...
لازم به ذکر است که اعلام جنگ رسمی فرقه ضاله مصباحیه بر علیه جامعتین توسط یک عضو آمریکائی و روحانی نمای دیگر گروهک موسوم به جبهه ئایداری یعنی ناصر سقای-بی ریا صورت گرفت. در مقطع کنونی نیز نگرانی اصلی این گروهک الحادی-التقاطی مخالفت شدید جامعتین و بزرگان حوزه های علمیه با ترویج تحجر و التقاط توسط سران این گروهک می باشد. شکی نیست که در روزهای اخیر بسیاری از اصولگرایان به اهداف شوم و دشمن ئسند این گروهک الحادی-التقاطی ئی برده اند و سعی دارند تا با رجوع به مراجع قضائی زمینه گسترش و تسریع تحقیقات از این گروهک مورد حمایت دشمنان نظام را فراهم آورند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر