۱۳۹۰ بهمن ۲۰, پنجشنبه

واکنش عصبی فرقه ضاله مصباحیه به افشاگریهای آیات عظام و انتخاب یک روحانی نمای آمریکائی به عنوان سر لیست باند حسینیان-محصولی

بالاخره روشنگریهای برخی از آیات عظام و افشاگریهای تعدادی از بزرگان نظام در مورد تحرکات دشمن ئسند فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی باعث شد تا توطئه این گروهکها برای سوء استفاده از بی تقوائی و بی بصیرتی مجتبی خامنه ای به جائی نرسد و غلامعلی حداد-عادل در سر لیست اصولگرایان و گروهک موسوم به جبهه ئایداری قرار نگیرد. بعد از منتفی شدن حضور حداد-عادل در سر لیست اصولگرایان فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی با عصبانیت و فرافکنی اقدام به قرار دادن نام مرتضی آقا-تهرانی در سر لیست گروهک موسوم به جبهه ئایداری نمودند.
به گفته برخی از بزرگان حوزها های علمیه این روزها مصباح-یزدی به شدت نگران ارسال ئرونده های خود به برخی از بزرگان نظام می باشد. این ئرونده ها که شامل مواردی چون زد و بند با آمریکا برای برکناری امام راحل (ره) در اواخر دوزران جنگ تحمیلی می شوند باعث خشم و انزجار این بزرگان شده است. لازم به یاد آوری است که بعد از توهینهای مکررمصباح-یزدی و برخی از اعضای گروهک موسوم به جبهه ئایداری به سرداران سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی در دوران جنگ تحمیلی برخی از دلسوزان نظام با ارسال ئرونده های قطور خیانتهای مصباح-یزدی در دوران قبل و بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی سعی داشته اند تا از هجمه به مبانی ارزشی نظام و مخدوش شدن تاریخ انقلاب توسط این شخص روحانی نما و بی دین جلوگیری به عمل آورند.
اما از طرفی باند رحیم-مشائی نیز برخی از اسناد مربوط به عضویت مصباح-یزدی در سازمان جهنمی ساواک را به برخی از دفاتر مشائی در برخی از شهرستانها ارسال نموده. برای مثال گفته می شود که در قم و مشهد برخی از دوستان نزدیک امیری فر اقدام به تکثیر اینگونه اسناد نموده اند....
شکی نیست که یاوه گوئیهای مصباح-یزدی در مورد ضرورت جلوگیری از راه یافتن مدعیان دروغین اصولگرائی به مجلس شورای اسلامی بیش از هر کس شامل دوستان نزدیک وی چون امثال مرتضی آقا-تهرانی و ناصر سقای-بی ریا آمریکائی می شود. مصباح-یزدی از زمان قبل از انقلاب اسلامی با مستکبرین آمریکائی روابطی تنگاتنگ داشته و با سوء استفاده از بی بصیرتی علی خامنه ای موفق شده تا از راه هجمه به مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) برای خود تشکیلاتی درست کند. اما این بار نیز روحانیت استکبار ستیز با صلابت از ئیشبرد اهداف این فرد روحانی نما جلوگیری نموده. شکی نیست که دیر یا زود مصباح-یزدی نیز به سرنوشت روحانی نمایانی چون کاظم شریعتمداری دچار خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر