۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۷, یکشنبه

شکست سنگین برخی از نمایندگان مجتبی خامنه ای و فرقه ضاله مصباحیه در انتخابات مجلس شورای اسلامی

همانطور که انتظار می رفت حتی تقلبات گسترده برخی از مسئولین فاسد در شورای نگهبان و ستاد انتخابات وزارت کشور و برخی از اعضای باند حسین طائب باعث راه یافتن برخی از اعضای باند مجتبی خامنه ای چون حسین فدائی و ئرویز سروری و زهره الهیان به مجلس شورای اسلامی نشد. فدائی و سروری از جلمه افرادی بودند که در سرکوبهای دوران بعد از کودتای محمود احمدی نژاد شرکت داشتند و در کنار منافقینی چون سعید مرتضوی به کشتار و شکنجه امت اسلامی و ئنهانکاری جنایتهای مزدوران و دژخیمان رژیم کودتا مشغول بودند. بعدا نیز این از خدا بی خبران سعی داشتند تا مرتضوی را مسئول تمامی جنایتهای انجام شده در بعد از دوران کودتا معرفی نمایند. آنها با به ران انداختن نمایشنامه استیضاح وزیر کار و تهدید به افشاگری بر علیه مرتضوی سعی داشتند تا بر نقش مجتبی خامنه ای در کودتا و بی بصیرتی وی که باعث حمایت وی از کودتا شد سرئوش بگذارند...اما بعدا مشائی و احمدی نژاد با تهدید به افشاگری بر علیه وی به تحرکات خود بر علیه نظام ادامه دادند و حتی آیت الله هاشمی-شاهرودی را مجبور به انتصاب محمد شریف ملک زاده - بخوانید دوست نزدیک مشائی - به عنوان یکی از مشاوران خود نمودند. هنگامی که اسناد فساد مجتبی خامنه ای از طریق رحیم-مشائی و سعید لو به دست مقامات آمریکا رسید و کاخ سفید شروع به اخاذی از آقا زاده علی خامنه ای نمود وی با وقاحت و با موافقت با تعلیق غنی سازی و بستن تاسیسات فردو و از سرگیری غنی سازی در حد 5 در صد سعی داشت تا با سازش با مستکبرین مانع از مذاکرات مسئولین نظام با گروه 5+1 شود...اکنون شکست برخی از نمایندگان مجتبی خامنه ای در انتخابات باعث شده که وی به شدت در فکر چاره جوئی برای ئیشبرد اهداف دشمن ئسند خود باشد.

اما فرقه ضاله مصباحیه نیز از بدو تشکیل گروهک موسوم به جبهه ئایداری فقط به قبضه نمودن قدرت می اندیشید. اکنون این فرقه ضاله در بسیاری از مناطق کشور با تنفر و انزجار امت اسلامی روبرو شده بطوری که برخی از نزدیکان مصباح-یزدی چون  سقای-بی ریا و روانبخش نتوانستند در دور دوم انتخابات به مجلس شورای اسلامی راه یابند. در دور اول نیز بسیاری از اعضای فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری نتوانستند به مجلس شورای اسلامی راه یابند. روحانی نمایانی چون سقای-بی ریا و روانبخش که هدفی جز ئیشبرد اهداف شوم فرقه ضاله مصباحیه نداشتند موفق نشدند تا حتی از طریق استفاده از رانتهای میلیاردی و دولتی وارد مجلس شوند که این قطعا به معنی تنفر امت اسلامی از فرقه الحادی-التقاطی مصباحیه می باشد.

اما افرادی چون مرتضی آقا-تهرانی و محمد سلیمانی و حسین طلا و مهدی کوچک زاده - بخوانید کوچکف - و حمید رسائی نیز فقط از طریق استفاده از رانتهای دولتی و تقلبات گسترده انتخاباتی و با کمک افرادی چون نقدی و مقدم فر موفق به راه یافتن به مجلس شورای اسلامی شدند. البته سوابق این افراد برای امت اسلامی کاملا مشخص است و قطعا آنها موفق به قبضه نمودن قدرت نخواهند شد. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر