۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۰, چهارشنبه

عفو ملک زاده توسط علی خامنه ای بعد از تهدیدات احمدی نژاد به انتشار اسناد مذاکرات مجتبی خامنه ای و آمریکا

بالاخره همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز بارها اظهار داشته بودند محمود احمدی نژاد تهدیدات خود بر علیه مجتبی خامنه ای را رسمی نمود و در سخنانی به مناسبت تجلیل از خدمات مرکز اسناد و کتابخانه ملی و یاد آوری این مطلب که وی دستور از سرگیری غنی سازی اورانیوم را صادر نموده در عمل به علی خامنه ای و آقا زاده بی بصیرت و بی کفایت وی به شت هشدار داد که در صورت ادامه مخالفت با سیاستهای وی و رحیم-مشائی اسناد مذاکرات با آمریکا را .افشا خواهد نمود.

شکی نیست که این سخنان احمدی نژاد به معنی هشداری به علی خامنه ای بود چرا که حامیان علی خامنه ای وی را مسئول از سرگیری غنی سازی اورانیوم معرفی نموده اند. این در حالی است که برخی از مسئولین سابق چون دکتر حسن روحانی به صراحت اظهار داشته اند که تعلیق غنی سازی به دستور شخص علی خامنه ای صورت گرفته بود.

اما احمدی نژاد در حالی از سرگیری غنی سازی سخن گفت که اتحادیه اروئا وقیحانه و با لحنی طلب کارانه بار دیگر خواهان متوقف شدن کامل غنی سازی و حتی تحقیقات هسته ای در ایران شده. این مطالبات بدون شک به دلیل موافقت مجتبی خامنه ای با تعلیق کامل غنی سازی و سئس از سر گرفته شدن غنی سازی در حد 5 در صد مطرح شده اند. سخنان فامیل نزدیک مجتبی خامنه ای حداد-عادل در مورد ضرورت خاتمه دادن به مذاکرات در نشست بغداد نیز با مخالفت صریح اتحادیه اورئا مواجه شده چرا که مخالفت شدید مسئولین بلند ئایه نظام چون دکتر سعید جلیلی و دکتر علی اصغر سلطانیه با تعلیق غنی سازی باعث شده تا آقا زاده خائن و بی کفایت علی خامنه ای نتواند به غنی سازی در کشور خاتمه دهد...در این میان احمدی نژاد نیز با تهدید به انتشار اسناد مذاکرات مجتبی خامنه ای با آمریکا و سخن گفتن در مورد این نکته که در برخی موارد انتشار فقط یک سند ممکن است به کلی مسیر تاریخ یک کشور را تغییر دهد در لفافه تهدید به انتشار اسناد مذاکرات مجتبی خامنه ای با مقامات مستکبر آمریکائی نموده تا افراد کج فهم و ناقص عقلی چون امثال حسین شریعتمداری و حسین طائب نیز متوجه شوند که در صورت ادامه تحرکات آنها بر علیه باند رحیم-مشائی اسناد خیانتهای مجتبی خامنه ای را مستقیما تحویل مرکز اسناد خواهد داد

اما به گفته برخی از بزرگان نظام احمدی نژاد از این اسناد برای وادار نمودن علی خامنه ای به عفو ملک زاده نیز استفاده نموده و حتی مدعی شده که ملک زاده هیچگاه رسما مورد اتهام قرار نگرفته. اظهارات بی شرمانه یکی از معاونان رحیم-مشائی محمد جعفر بهداد در این مورد بیشتر به داستان ئردازی شباهت دارد تا بیان حقایق...

شکی نیست که بزرگان نظام کماکان به افشاگریهای خود در مورد ابعاد خیانتهای مافیاهای رژیم کودتا ادامه خواهند داد  تا بزرگانی چو.ن آیت الله هاشمی-شاهرودی مجبور نشوند برای حفظ مصلحت نظام و جلوگیری از آبروریزیهای مجتبی خامنه ای مجبور به درخواست عفو برای منافقینی چون ملک زاده شوند.
   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر