۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۷, چهارشنبه

موافقت مصباح-یزدی با همکاری با حداد-عادل برای تصویب قانون بستن تاسیسات فردوو تهدید احمدی نژاد به انتشار اسناد مذاکرات مجتبی خامنه ای با آمریکا

بعد از مذاکرات بسیار فشرده علی خامنه ای با محمد تقی مصباح-یزدی در مورد ضرورت حمایت فرقه ضاله مصباحیه از ریاست غلامعلی حداد-عادل بر مجلس شورای اسلامی و تصویب قانون تعطیل نمودن تاسیسات فردو در مجلس شورای اسلامی فرقه ضاله مصباتحیه با اعلام حمایت از حداد-عادل و با ایجاد تشنج در روابط خارجی ایران با برخی از کشورهای منطقه بخصوص ترکیه سعی دارد تا اولا توجه مسئولین کشور را به مسائلی چون روابط ترکیه و عراق جلب نماید. ثانیا با حمایت از ریاست حداد-عادل بر مجلس شورای اسلامی فرقه ضاله مصباحیه سعی دارد تا از برخی از اعضای گروهک موسوم به جبهه ئایداری برای مذاکره با آمریکا استفاده کند. بعد از مذاکرات فشرده علی خامنه ای مصباح-یزدی به نظر می رسد که حداد-عادل نیز با هدف ضربه زدن به تمامی مخالفین محتبی خامنه ای وارد صحنه سیاسی کشور شده. گفته می شود در برهخی از این گفتگوها مسئله شرکت داشتن علی اصغر زارعی و کوثری در برخی از مذاکرات مطرح شده ولی مورد توافق مجتبی خامنه ای قرار نگرفته.. .

اظهارات بی ئایه و اساس حداد-عادل در مورد وضعیت سیاسی کشور و سخن گفتن وی از برخی از مرز بندیهائی که فقط باعث ئیشبرد اهداف دشمنان نظام و بخصوص صهیونیستها خواهد شد حاکی از بی کفایتی وی می باشد. البته دلیل اصلی انتخاب حداد-عادل نیز بی کفایتی و بی عرضگی وی می باشد. چرا که در شرایط فعلی مهمترین هدف مجتبی خامنه ای زد و بند با آمریکا و جلوگیری از انتشار اسناد فساد مالی خود می باشد.

اما احمدی نژاد نیز در روزهای اخیر با هدف ضربه زدن به مجتبی خامنه ای اظهاراتی را نموده. برای مثال بعد از اظهارات وی در مورد خودداری وزارت اطلاعات از اطلاع رسانی در مورد وضعیت بازار سکه و ارز وی در دیداری با برخی از اعضای باند مشائی اظهار داشته که در صورت ادامه تهدیدات مصباح-یزدی بر علیه مشائی وی اولا اقدام به انتشار اسناد مذاکرات مصباح-یزدی با مقامات آمریکائی خواهد نمود و ثانیا رسما اسناد مذاکرات مجتبی خامنه ای با مقامات آمریکائی در مورد بسته شدن تاسیسات فردو و توقف غنی سازی 20 در صدی را در روزنامه ایران مطرح خواهد نمود تا مردم خود به قضاوت در مورد آقا زاده بی کفایت علی خامنه ای بنشینند.      

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر