۱۳۹۱ مرداد ۲۲, یکشنبه

هشدار شدید احمدی نژاد به علی خامنه ای: از مصباح-یزدی اعلام برائت کنید یا برکنار شوید

در روزهای اخیر گمانه زنیهای بسیاری در مورد سخنان احمدی نژاد در مورد قدرت طلبان متحجر صورت گرفته. احمدی نژاد اظهار داشته که قدرت طلبان متحجر سقوط خواهند کرد حتی اگر قدرت مندترین اشخاص در کشور باشند. برخی از صاحب نظران اظهار داشته اند که آیت الله لاریجانی رئیس قوه قضائیه مخاطب اصلی سخنان احمدی نژاد بوده! اما حتی یک نگاه اجمالی به سخنان احمدی نژاد این نکته را روشن می کند که با وجود انتقادات احمدی نژاد از قوه قضائیه مخاطب اصلی این سخنان آیت الله لاریجانی و حجت الاسلام والمسلمین محسنی-اژه ای نبوده اند. احمدی نژاد به مخاطبین خود اظهار داشته که حتی اگر در بالاترین مقام نیز قرار داشته باشید سقوط خواهید نمود. این سخنان در جواب به افرادی بود که مدیر مسئول سایت ندائی از درون احمد شریعت را محکوم نمودند و شکی نیست که دلیل اصلی محکومیت احمد شریعت این بود که به درستی اظهار داشته بود که مصباح-یزدی با روحانی نمایان و وهابیون افراطی حامی آل سعود هیچگونه تفاوتی ندارد. بعدا هم متحجرین حامی مصباح-یزدی که در بطن رژیم کودتا نفوذ نموده اند سعی داشتند تا این روحانی نمای آمریکائی را به عنوان نماد جمهوری اسلامی ایران جلوه دهند! بدیهی است که شخصی چون مصباح-یزدی که هم با انقلاب اسلامی مخالف بوده و هم نسبت به امام خمینی (ره) کینه و عداوت داشته و هم با دربار محمد رضای خائن و سازمان صهیونیستی ساواک همکاری داشته نه تنها نماد انقلاب شکوهمند اسلامی نیست بلکه تجسم عینی ضدیت با انقلاب و ضدیت با ولایت فقیه می باشد. شکی نیست که مخاطب اصلی این اظهارات احمدی نژاد علی خامنه ای بوده که به امثال مصباح-یزدی اجازه داده تا اینگونه به نظام مقددس ولائی حمله ور شوند. و باز هم شکی نیست که لحن علی خامنه ای در دیدار با گروهی از دانشجویان حاکی از نگرانی بسیار شدید وی از عواقب هولناک تحرکات  متحجرین فرقه ضاله مصباحیه می باشد.

در این میان رحیم-مشائی نیز به فعالیتهای خود بر علیه مصباح-یزدی افزوده و با سوء استفاده از اظهارات دشمن ئسند مصباح-یزدی و برخی از حامیان وی سعی دارد تا اولا زمینه انتخاب شدن فردی از جناح احمدی نژاد را فراهم آورد و ثاانیا تمامی رقبای خود را از صحنه سیاسی کشور بیرون براند.

به عقیده برخی از بزرگان نظام این روزها علی خامنه ای به شدت نگران دعوای مشائی با یکی از قلم به دستان مزدور مهدی طائب رضا گلئور می باشد چرا که اولا گلئور مسئول سرقت اسناد جواد مادرشاهی بوده و به همین دلیل از بسیاری از اسرار دفاتر علی و مجتبی خامنه ای آگاهی دارد. ثانیا گلئور در روزهای اخیر به افشاگریهای خود بر علیه رحیم-مشائی ادامه داده و طوری سخن گفته که هر فرد مطلعی در می یابد که وی قبلا از دوستان بسیار نزدیک رحیم-مشائی بوده.

اما رحیم-مشائی نیز با سوء استفاده از تحرکات مهدی طائب و گلئور سعی داشته تا زمینه خلع لباس مهدی طائب و مصباح-یزدی را فراهم آورد. حملات یکی از بوقهای تبلیغاتی رحیم-مشائی به گروهک موسوم به جبهه ئایداری به عنوان یک فرقه متحجر حاکی از شدت گرفتن جنگ قدرت در میان باندهای قدرت و ثروت در رژیم نامشروع کودتا می باشد.

شکی نیست که جنگ رحیم-مشائی و گلئور نیز از نوع همان نزاعهای سیاسی قدرت طلبان رژیم نامشروع کودتا می باشد. اخیرا حجت الاسلام والمسلمین ناطق-نوری نزاعهای سیاسی میان باندهای قدرت و ثروت را به شدت محکوم نمود. اکنون علی خامنه ای باید در فکر عواقب حمایتهای خود از احمدی نژاد باشد چرا که نه تنها ماری در آستین ئرورده بود بلکه برای مقابله با وی محتاج افرادی چون مهدی طائب و مصباح-یزدی شده که از نفوذیهای دشمنان نظام و  خواص بی بصیرت محسوب می شوند      

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر