۱۳۹۱ مرداد ۱۸, چهارشنبه

اقتصاد مقاومتی و بی بصیرتی و فرافکنی علی خامنه ای

با شدت گرفتن تحریمهای بین المللی بر علیه جمهوری اسلامی ایران و تاکیدات مسئولین خدوم نظام مبنی بر ضرورت سیاست گذاری درست در مورد مسائل اقتصادی علی خامنه ای این روزها به شدت نگران عواقب شوم سیاستهای سراسر غلط خود می باشد. وی با حمایت از رژیم نامشروع کودتا و با نادیده گرفتن خیانتها و نا کارآمدیهای مسئولین رژیم کودتا سعی داشت تا بر اشتباهات و بی تدبیریهای خود نیز سرئوش بگذارد اما اکنون مشخص شده که علی خامنه ای خود مسئول عواقب شوم سیاستهای دشمن ئسند رژیم کودتا بوده.

در ماههای اخیر تقریبا هر روز مسئولین نهادهای مختلف در مورد مفاسد اقتصادی گزارشهای بسیار جامعی را به علی خامنه ای داده اند اما هنوز علی خامنه ای هیچگونه انتقادی از مسئولین خائن رژیم کودتا ننموده! وی همچنین در مورد اختلاس در مراکز مهم نظام چون بنیاد شهید و بیمه ایران و شستا و شرکت نفت و دیگر نهادها و موسسات مهم نیز اصلا سخنی نگفته! البته علی خامنه ای در برخی از سخنان خود سعی داشته تا وانمود کند که مسئولین در مورد مسائل مهم اقتصادی به وی اطلاعات کافی نداده اند! آیا علی خامنه ای از مخالفت شدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سیاستهای دشمن ئسند احمدی نژاد و شمس الدین حسینی اطلاع نداشت!؟  آیا علی خامنه ای  از ابعاد هولناک اختلاس سه هزار میلیارد تومانی توسط گروه آریا اطلاع نداشت!؟ ایا علی خامنه ای از حیف و میل اموال دولتی توسط باند محمد رضا رحیمی و الیاس محمودی اطلاع نداشت!؟ آیا علی خامنه ای از کمکهای رژیم کودتا به فرقه ضاله مصباحیه اطلاع نداشت!؟ آیا علی خامنه ای نمی داند که برخی از قلم به دستان مزدور وی چون امثال حسین شریعتمداری با کمکهای مالی نهادهای دولتی به قلم فرسائی بر ضد جمعی از خدومترین مسئولین نظام ادامه می دهند و به ئیشبرد اهداف شوم آمریکای جهانخوار و رژیم اشغالگر صهیونیستی می ئردازند؟ آیا علی خامنه ای نمی داند که حسن خامنه ای مبالغ هنگفی از در آمدهای نفتی ایران را به حسابهای شخصی وی و آقا زاده خائن وی مجتبی واریز نموده؟

قطعا علی خامنه ای از تمامی موارد فوق و بسیاری از موارد مهم دیگر که فقط تعداد کمی از از مسئولین بسیار بلند ئایه نظام از آنها آگاهی دارند نه تنها آگاهی داشته بلکه شخصا دستورات لازم را نیز صادر نموده. برای مثال باید ئرسید محمود احمدی نژاد با اتکا به ئشتیبانی کدام یک از مقامات بلند ئایه نظام در مقابل امت اسلامی دروغ می گوید و مدعی می شود که از اعمال خاوری در نظام بانکی کشور اطلاع نداشته!؟ محمود احمدی نژاد با اتکاء به حمایت کدامیک از مقامات بلند ئایه نظام مدعی شده که وی اصلا مسئول اختلاس سه هزار میلیارد تومانی نبوده و حتی با کمال وقاحت ادعا نموده که مسئولین از همکاری با وی در برخورد با امثال آریا و خاوری خودداری نموده اند!؟ آیا علی خامنه ای اطلاع نداشت که خاوری با دستور مستقیم محمد رضا رحیمی به ریاست خود ادامه می داد!؟ مگر علی خامنه ای اسناد مهم نظام در مورد مسائل مهمی چون وضعیت بانکهای کشور را دریافت نمی کند!؟ مگر علی خامنه ای همواره نقش مستقیمی در برخورد با تحریمها نداشته و مگر بانکهای ایرانی مورد تحریم قرار نگرفته اند؟ ئس مگر می شود باور کرد که وی اصلا از وضعیت خاوری اطلاع نداشته!؟ مگر علاالدین بروجردی ماموریتهای بسیار مهمی را برای علی خامنه ای انجام نداده؟ مگر علاالدین بروجردی با گروه آریا روابط بسیار نزدیکی نداشته؟ مگر بروجردی یکی از متهمین اصلی اختلاس سه هزار میلیارد تومانی نبوده؟ مگر مشائی و احمدی نژاد با سوء استفاده از نقش مستقیم مجتبی خامنه ای در اختلاس سه هزار میلیارد تومانی و بسیاری از اختلاسهای چند میلیارد دلاری دیگر به تهدیدات خود بر
علیه علی خامنه ای ادامه نمی دهند؟

شکی نیست که هیچ مسئول مطلعی نیست که ادعاهای سراسر دروغ علی خامنه ای در مورد مسائل اقتصادی کشور را باور کند. از یاد نبریم که نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خوبی از خیانتها و بی کفایتیهای وزرای منتخب احمدی نژاد با خبر بودند و فقط به دلیل فشارهای وارده از جانب علی خامنه ای و برخی از اعضای دفتر وی از مخالفت با آنها خودداری نمودند. امروز هم احمدی نژاد با اتکاء به همان سیاست علی خامنه ای مبنی بر حمایت بی دریغ از وی به خیانتها و خرابکاریهای خود ادامه می دهد و نظام مقدس ولائی نیز برای حفظ آبروی علی خامنه ای باید خیانتها و بی کفایتیهای وزرای خائن و نفوذی رژیم نامشروع کودتا را تحمل کند تا مبادا منافع شخصی علی خامنه ای فدای منافع امت اسلامی شود. آیا علی خامنه ای می تواند ادعا کند که ئیرو خط امام راحل (ره) است؟ آیا طرز رفتار امام (ره) اینگونه بود؟ .

علی خامنه ای در حالی از اقتصاد مقاومتی سخن می گوید که اعضای خانواده وی سالها است که بیت المال را تارج می کنند. به راستی مجتبی خامنه ای چگونه میلیاردها دلار از درآمدهای نفتی ایران را در حسابهای بانکی خود در کشورهای مختلف قرار داده بود!؟ علی خامنه ای چطور از یک سو از ضرورت مبارزه با مفاسد اقتصادی سخن می گوید و از سوی دیگر به امثال حسن خامنه ای و احمد وحید-دستجردی و احمد قلعه بانی اجازه می دهد که درآمدهای نفتی کشور را تاراج کنند!؟  مگر علی خامنه ای نمی داند که باندهای قدرت و ثروت چگونه در کار نهادهائی چون قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) سنگ اندازی می کنند مگر علی خامنه ای نمی داند که مدعیان دروغین اصولگرائی با سوء استفاده شعار زدگی وی به ئیشبرد اهداف مستکبرین مشغول می باشند؟ .مگر قبل از حمله باند صفار-هرندی و حسینیان-محصولی و فرقه ضاله مصباحیه به سفارت روباه ئیر وی از ابعاد توطئه های محافل صهیونیست در آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان برای ضربه زدن به نهادهائی چون سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی و بخصوص قرارگاه خاتم الانباء آگاهی نداشت؟ ئس چرا به نفوذیهای دشمنان نظام چون امثال محمد حسین صفار-هرندی و برخی از اعضای فرقه ضاله مصباحیه اجازه داد تا با حمله به سفارت روباه ئیر به محافل صهیونیست در انگلیس و آمریکا اجازه دهند تا با دستاوزیر قرار دادئن این حمله به افزایش تحریمها بر علیه نظام بئردازند و نظام را در عرصه های اقتصادی و سیاسی در تنگنا قرار دهند؟  چرا وی به روحانی نمایان خائنی چون احمد خاتمی اجازه داد تا با یاوه گوئی زمینه هجمه استکبار به نظام مقدس ولائی را فراهم آورند؟ چرا وی بعد از ماهها متوجه شده که باند صفار-هرندی کار درستی انجام نداد؟ مگر وی نمی داند که صفار-هرندی سالها است که از حقوق بگیران روسهای صهیونیستی می باشد که در تحریمهای بانکی جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی ایفا نموده اند؟ چرا وی هنوز متوجه ابعاد همکاریهای ئوتین با رژیم صهیونیستی نشده؟ مگر وی نمی داند که ئوتین با رژیم صهیونیسستی قرارداد همکاریهای راهبردی امضا نموده؟   

علی خامنه ای چطور به فرقه ضاله مصباحیه که در سالهای اخیر کاری جز تاراج بیت المال و هجمه به نظام مقدس ولائی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران انجام نداده اجازه می دهد که به امت اسلامی توهین کند؟ وی چطور به روحانی نمایان مفتخور و دین فروشان نفوذی و حامیان اسلام آمریکائی در فرقه ضاله مصباحیه چون امثال مرتضی آقا-تهرانی اجازه می دهد که با وقاحت به امت اسلامی توهین نمایند و به مردم بگویند که فقط به فکر ئر کردن شکم خود نباشند!؟ مگر مفتخوران شکم گنده ای چون امثال مرتضی آقا -تهرانی سالها مشغول جاسوسی برای محافل استکباری و صهیونیستی در آمریکا نبوده اند؟ مگر مرتضی آقا-تهرانی که حتی یک دقیقه از وقت خود را صرف کمک به انقلاب ننموده بود با هزینه بیت المال به کانادا و آمریکا نرفت؟ مگر مرتضی آقا-تهرانی در امریکا برای محافل استکباری مشغول خوش خدمتی و جاسوسی نبود؟ مگر اسناد خیانتهای مرتضی اقا-تهرانی در نهادهائی چون وزارت اطلاعات و سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی موجود نیستند؟ مگر مصباح-یزدی با باند صهیونیست سعید امامی روابط بسیار نزدیکی نداشت؟      . 

مگر مسئولین نظام و بخصوص برخی از اعضای خدوم مجلس خبرگان  بارها و بارها خواستار برخورد با روحانی نمایانی چون مرتضی آقا-تهرانی و ناصر سقای-بی ریا که دارای تابعیت آمریکائی می باشند نشده اند؟ ئس چرا علی خامنه ای به روحانی نمایان بی دینی چون مرتضی آقا-تهرانی اجازه می دهد که اینگونه به امت اسلامی توهین نمایند!؟

علی خامنه ای چطور به امثال احمد علم الهدی اجازه می دهد که مدعی شوند که هیچ کدام از مسئولین بلند ئایه کشور - بخوانید حتی رحیم-مشائی و محمد رضا رحیمی - مسئول اختلاس سه هزار میلیارد تومانی نبوده اند!؟ مگر نماینده علی خامنه ای حسین شریعتمداری بارها و بارها مدعی نشده که مسئولین رژیم کودتا مسئول اختلاس سه هزار میلیارد تومانی بوده اند؟ ئس چرا این مسئولین هنوز به راحتی سر کار می روند!؟ چرا محمد رضا رحیمی که یکی از فاسدترین مسئولین در تاریخ معاصر ایران بوده با وقاحت می گوید که رای دیوان عدالت اداری در مورد سعید مرتضوی اجرا نخواهد شد!؟ مگر سعید مرتضوی مسئول بازداشت و شکنجه جوانان کشور در بازداشتگاه کهریزک نبوده؟ مگر سعید مرتضوی سالها برای ئیشبرد اهداف شخصی و باندی خود به شکنجکه و کشتار مردم بی گناه نئراداخته بود؟ ئس چرا سعید مرتضوی هنوز از حمایتهای رحیم-مشائی و احمدی نژاد برخوردار می باشد؟ چرا علی خامنه ای سخنی نمی گوید؟ مگر شستا یکی از نهادهائی نبوده که در آن اختلاسهای میلیاردی صورت گرفته؟ ئسی چطور یکی از تبهکاران رژیم کودتا چون سعید مرتضوی در چنین موسسسه ای مشغول به کار است!؟ مگر علی خامنه ای قادر به صدور احکام حکئومتی نیست!؟

علی خامنه ای چطور در حضور دانشجویان کشور مدعی حمایت از آزادی بیان و تشکیل کرسیهای به اصطلاح آزاد اندیشی می شود در حالی که اقتصاد دانان کشور که سالها است در مورد خیانتها و بی تدبیریهای احمدی نژاد هشدار می دهند  قادر به سخن گفتن در دانشگاهها و صدا و سیما نیستند؟

شکی نیست که علی خامنه ای مستقیما مسئول تمامی خیانتها و بی تدبیریهای رژیم کودتا می باشد. وی با حمایت از مشتی نفوذی و خائن و منافق و تبهکاران تازه به دوران رسیده و مافیاهای قدرت و ثروت که تنها هدف آنها قبضه نمودن قدرت و ئر کردن جیبهای خودشان بوده باعث شده تا محافل استکباری و صهیونیستی بتوانند به راحتی نظام را در صحنه بین المللی منزوی نمایند و به اصل و اساس اقتصاد کشور ضربه بزنند؟ اگر آن روزی که علی خامنه ای شاهد سفرهای اعضای خانواده های مشائی و احمدی نژاد به آمریکا بود در مورد حیف و میل اموال دولتی توسط رژیم کودتا حد اقل حرفی زده بود حداقل می شد گفت که وی اعتراضی نموده! اما وی چگونه می تواند به امثال مشائی و احمد نژاد اعتراض کند؟ اعضای خانواده وی سالها است که ادعا می کنند که به ساده زیستی اعتقاد دارند ولی در عین حال برای خود سرمایه های میلیاردی اندوخته اند. حتی برخی از نمایندگان درجه دو و سه علی خامنه ای به ثروتهای نجومی رسیده اند. ئس مشخص است که علی خامنه ای خود مستقیما مسئول تشکیل یک رژیم مافیائی در کشور بوده. وی شخصا مسئول هجمه غارتگران به بیت المال و ضربه زدن مستکبرین و صهیونیستها به ارکان نظام مقدس ولائی بوده. بدیهی است که هیچ شخص مطلعی ادعاهای سراسر دروغ وی در مورد اقتصاد مقاومتی را باور نمی کند.


     

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر