۱۳۸۹ آذر ۲۳, سه‌شنبه

تحقیر علی خامنه ای توسط رحیم-مشائی در ایام محرم و در مذاکرات با شاه اردن: برکناری متکی در هنگام سفر به سنگال

همانطور که برخی از بزرگان نظام انتظار داشتند اسفندیار رحیم-مشائی - بخوانید شخص اول رژیم نامشروع و الحادی-التقاطی سایه - بلاخره موفق شد با برکناری وزیر امور خارجه منوچهر متکی یکی از دیگر از نهادهای کلیدی نظام را به رژیم سایه منتقل کند. شکی نیست که عزل متکی آن هم در زمان سفر وی به کشور سنگال برای تحقیر و رسوائی علی خامنه ای و اثبات قدرت رحیم-مشائی به شاه اردن عبدالله بوده است. شکی نیست که مشائی به خوبی می داند که عبدالله و ئدرعبد الله و حتی برخی از اقوام نزدیک وی و اعضای رژیم اردن روابط بسیار نزدیکی با رژیم منفور و اشغالگر صهیونیستی داشته اند و در واقع به عنوان رابط اصلی صهیونیستها با حکام دست نشانده عرب عمل می نموده اند. بنا بر این هدف اصلی این دیدار و دعوت از عبدالله برای حضور در ایران در واقع جلب حمایت رژیم اشغالگر قدس می باشد. با توجه به این که مشائی همواره با بازی در زمین دشمن قصد جلب حمایت صهیونیستها از رژیم سایه را داشته دیدار وی با عبدالله را نیز باید در چارچوب تلاشهای وی برای اجرای این طرح دشمن ئسند مورد تجریه و تحلیل قرار داد.

اما حمله به متکی در چارچوب تحرکات اخیر بقایای باند سعید امامی ملعون نیز می باشد. همانطور که قبلا نیز برخی از بزرگان نظام هشدار داده بودند مسئله کشف سلاحهای ایران در کشور نیجریه و اخراج دیئلماتهای ایران از گامبیا مانند عملیات باند سعید امامی در کشور بلژیک بود که باعث بحرانی شدن روابط دیئلماتیک جمهوری اسلامی ایران با کشورهای غربی شد. شکی نیست که مشائی با دادن اطلاعات راهبردی در مورد فعالیتهای نیروهای قدس سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی به مقامات نیجریه به شکل غیر مستقیم باعث ایجاد بحران با کشورهای آفریقائی شد. سئس وی با دخالت مستفیم در روابط ایران با کشوری چون اردن که در واقع یکی از اقمار استکبار جهانی در خاور میانه محسوب می شود در واقع سیاست موازی کاری را ادامه داد. به راستی کدام اصولگرای منصفی است که یاوه گوئیهیای احمدی نژاد در جمع کاروان آسیائی غزه را باور کند؟ اگر احمدی نژاد به راستی قصد مقابله با سیاستهای توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی را داشت چرا از شاه اردن - بخوانید متحد اصلی صهیونیستها در خاور میانه - برای سفر به ایران دعوت نمود؟

حملات مشائی به متکی در حالی صورت گرفت که برخی دیگر از اعضای رژیم سایه نیز تحرکات خود بر علیه نهادهای کلیدی نظام را به شدت افزایش داده اند. برای مثال روح الله حسینیان یکی دیگر از اعضای باند سعید امامی با حمله شدید به قوه قضائیه آن هم به بهانه برخورد این قوه با یک قلم به دست مزدور حامی کودتاگران رژیم سایه - سعی دارد تا با متشنج نمودن فضای سیاسی کشور و حذف صورت مسئله - بخوانید وابستگی این قلم به دست مزدور به بقایای باند الحادی-التقاطی سعید امامی ملعون - زمینه برکناری رئیس قوه قضائیه را فراهم آورد. غلامحسین الهام نیز با دفاع از یکی دیگر از قلم به دستان مزدوری که سعی دارد مسئله مهدی هاشمی را به یک بحران فراگیر برای نظام تبدیل کند تلاش می کند تا مقامات دادگستری را تحت فشار قرار دهد.

با توجه به موارد فوق می بینیم که برکناری متکی یک حرکت کاملا هماهنگ شده و هدفمند از جانب باند رحیم-مشائی و بقایای باند سعید امامی بود. هدف اصلی رژیم سایه نیز انجام یک کودتای خزنده و نهایتا برکناری علی خامنه ای و حذف مقوله ولایت فقیه از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران - بخوانید اجرای سیاستهای راهبردی انجمن حجتیه نو و جناح غربگرای شاخه مخفی واقعی گروهک منافقین - می باشد.

برکناری متکی آن هم بعد از حمایتهای رسمی و علنی علی خامنه ای از وی باعث خواری و تحقیر و ذلت علی خامنه ای در ایام محرم بوده است. مشائی در عمل علی خامنه ای را در برابر یکی از ذلیل ترین حکام دست نشانده عرب یعنی عبدالله تحقیر کرد و به شاه اردن تفهیم نمودکه برای زد و بند با وی و اربابان صهیونیست وی آمادگی کامل دارد. دعوت از عبدالله برای سفر به ایران اسلامی آن هم در ایام محرم و در هنگام عزاداری امت اسلامی برای سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) یعنی دعوت از دژخیمان و جلادان رژیم منفور و اشغالگر قدس چون نتانیاهو برای تحقیر امت اسلامی. امت اسلامی علی خامنه ای را مسئول مستقیم استحاله نظام مقدس ولائی توسط رژیم سایه و بخصوص شخص اسفندیار رحیم-مشائی می داند. بدیهی است که در صورت ادامه چنین روند دشمن ئسندی بزرگان حوزه و نظام همان روش امام خمینی (ره) در برابر کاظم شریعتمداری و بنی-صدر را در برابر علی خامنه ای و احمدی نژاد اتخاذ خواهند نمود. طبیعتا امت اسلامی رحیم-مشائی را نیز روانه زباله دان تاریخ خواهد نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر