۱۳۸۹ دی ۴, شنبه

اعتراف فرقه ضاله مصباحیه به بی کفایتی در جلوگیری از ادامه کودتای رحیم-مشائی

در حالی که در روزهای اخیر بوقهای تبلیغاتی استکبار جهانی به هجمه به نظام و تبلیغ در مورد مسئله هدفمند نمودن یارانه ها مشغول بوده اند اعضای فرقه ضاله و متحجر مصباحیه که علی خامنه ای از آنها برای جلوگیری از کودتای رحیم-مشائی استفاده می نماید با اعتراف به ناتوانی خود سعی دارند تا کماکان محمود احمدی نژاد را متقاعد به همکاری نمایند! یکی از ئادوهای مصباح-یزدی قاسم روانبخش - بخوانید شعبان بی مخ فرقه ضاله مصباحیه - اخیرا با اعتراض به برکناری وزیر امور خارجه سابق منوچهر متکی تلویحا احمدی نژاد را متهم به بی توجهی به اظهارات علی خامنه ای و مصباح-یزدی نموده ولی در عمل فقط به زمان برکناری متکی اعتراض نموده!

مشخص نیست اگر احمدی نژاد که ادعاهای وی در مورد ولایتمداری گوش فلک را کر کرده هر روز به نوعی به علی خامنه ای توهین می کند چرا باید اعضای فرقه ضاله مصباحیه و برخی از سیاستمداران فرصت طلب ولی گمراه چون حبیب الله عسگر-اولادی و حمید رضا ترقی هنوز وی را ولایتمدار بخوانند. اخیرا جمعی دیگر از متحجرین نیز سعی داشته اند تا به هر طریق ممکن با مشائی صلح کنند. برای مثال احمد جنتی دبیر شورای نگهبان که اخیرا مدعی شده بود به شدت از کاندیداتوری مشائی در انتخابات آینده ریاست جمهوری جلوگیری خواهد نمود اخیرا از وزارت نفت و مدیریت آن تقدیر نموده! این در حالی است که بی کفایتی و بی عرضگی مسعود میر کاظمی وزیر نفت بارها و بارها موزرد تائید تمامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب قرار گرفته. به علاوه میر کاظمی اصلا مدیریت وزارت نفت را بر عهده نداشته و این وزارتخانه در عمل زیر نظر مستقیم رحیم-مشائی و محمد رضا رحیمی و احمد قلعه بانی - بخوانید سه تن از بلند ئایه ترین مهره های آمریکا در بطن نظام - اداره می شود. به همین دلیل نیز آمریکا تحریمهای نفتی بر علیه ایران را که اخیرا با تحریم نظام کشتیرانی کشور نیز هراه شده با خیال راحت ادامه می دهد و حتی کشورهای عضو جنبش عدم تعهد بخصوص هند نیز با تحریمهای آمریکا همکاری می کنند. حال مشخص نیست جنتی به چه دلیل از مدیریت وزارت نفت تقدیر و تشکر کرده!؟

به نظر می رسد که تمامی این اظهارات ناشی از بی بصیرتی و بی کفایتی علی خامنه ای باشد. وی در سفرهای خود به قم و در دیدار با برخی از بزرگان حوزه نه تنها از متهم نمودن مشائی خوداداری نمود بلکه احمدی نژاد را نیز ولایتمدار و مخالف با برقراری حکومت دوگانه توصیف نمود! این در حالی است که موازی کاری در دستگاه سیاست خارجی کشور به حدی است که وزیر امر خارجه کشور در حین سفر به سنگال از برکناری خود مطلع شده و اعتبار نظام نیز در برابر مسئولان یک کشور درجه دهم خدشه دار شده! این بود اقتدار در سیاست خارجی؟ این بود مبارزه با استکبار؟ علی خامنه ای چطور به فردی چون اسفندیار رحیم-مشائی که از اعضای انجمن حجتیه نو و شاخه مخفی گروهک منافقین بوده اجازه داده تا رژیمی الحادی-التقاطی را در بطن قوه مجریه کشور تشکیل دهد؟ شکی نیست که دسترسی رحیم-مشائی به اسناد محرمانه آرشیو جواد مادرشاهی مشاور و دوست نزدیک علی خامنه ای در دوران ریاست جمهوری وی یکی از دلایل اغماض علی خامنه ای در برخورد با گسترش نفوذ انجمن حجتیه نو در بطن نظام بوده است. مادرشاهی رئیس سازمان مخفی انجمن حجتیه بود و مشائی که به اسناد مادرشاهی دسترسی داشته است به خوبی می داند که علی خامنه ای از همان دوران اول انقلاب برای برخورد با بیت امام (ره) و بخصوص آیت الله موسوی-خوئینیها به آمریکا و شوروی سابق و سئس روسیه متوسل شد. اخیرا مشائی نیز با به راه انداختن تبلیغات دروغین بر علیه آیت الله خوئینیها قصد داشت تا زمینه همکاری ضمنی خود با علی خامنه ای را فراهم آورد که افشاگریهای یکی از قلم به دستان مزدور سابق وی رضا گلئور باعث شد تا وی نتواند به آسانی به اهداف شوم خود دست یابد...

اکنون مشخص شده که رحیم-مشائی در رژیم کودتا همه کاره است و هدف اصلی وی نیز استحاله نظام و به قدرت رساندن رژیمی الحادی-التقاطی است. علی خامنه ای نیز متوجه شده که نه قدرت برکناری وی را دارد و نه افرادی که او به آنها امید بسته توانائی مقابله با مشائی را دارند. شکی نیست که با توجه به مذاکرات مشائی با مقامات آمریکائی که با هدف توافق بر متوقف نمودن غنی سازی بیست در صدی اورانیوم صورت می گیرند و نقش مشائی در برکناری متکی به دلیل مخالفت صریح متکی با سازش با آمریکا تحریمهای آمریکا با هدف تقویت موضع مشائی در بطن قوه مجریه و کمک به ادامه کودتای رژیم سایه به اجرا در آمده اند.

بدیهی است که در چنین شرایطی علما و روحانیون عالیقدر دیگر نمی توانند اجازه دهند تا عده ای از خدا بی خبر که نوکری بیگانگان را به خدمت به امت اسلامی ترجیح می دهند با هجمه به حوزه ها زمینه به قدرت رساندن رژیم الحادی-التقاطی سایه را فراهم آورند. منافقینی چون حسین شریعتمداری که ادعای مخالفت با مشائی را دارند نیز با توهین به بزرگان حوزه در عمل باعث تسهیل کودتای رژیم سایه شده اند. البته از امثال شریعتمداری که سالها است فقط باعث ئیشبرد اهداف راهبردی روسیه و رژیم اشغالگر قدس شده انتظار دیگری نیز نمی رفت. شکی نیست که در صورت ادامه روند کنونی آیات عظام و روحانیت استکبار ستیز خود به حراست از حوزه های علمیه خواهند ئرداخت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر