۱۳۸۹ آذر ۲۷, شنبه

حمله گروهک تروریستی جند الشیطان به امت اسلامی و تهدیدات آمریکا به افزایش تحریمها برای به قدرت رساندن رحیم-مشائی

در حالی که عزاداران حسینی برای سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اشک ماتم می ریختند گروهک ملحد و تروریست جند الشیطان که بر طبق اسناد موجود دستورات خود را مستقیما از مقامات آمریکائی و صهیونیست دریافت می کند با حمله به مردم بی گناه چا بهار باعث شهادت 37 تن و مجروح شدن 87 تن دیگر شد. در این میان کاخ سفید نیز بلافاصله با تهدید به افزایش تحریمها و محکوم نمودن دور آخر مذاکرات هسته ای در عمل مخالفت رسمی خود با برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران را اعلام نمود.

در حالی که در روزهای گذشته مسئولان کشور مشغول بررسی ابعاد توطئه تروریستی چابهار بوده اند نزدیکترین مشاور احمدی نژاد یعنی اسفندیار رحیم-مشائی مشغول رایزنی با مقامات مختلف کشور و بیگانگان برای جلب حمایت آنها از ریاست جمهوری خود - بخوانید ریاست جمهوری دائمی مانند حکام دست نشانده و نوکر آمریکا و رژیم صهیونیستی چون حسنی مبارک - بوده است. بوقهای تبلیغاتی رحیم-مشائی وقاحت و بی شرمی را به جائی رسانده اند که با وجود دم زدن از اخلاق به اصطلاح سیاسی مشائی به تبلیغ برای ریاست جمهوری وی آن هم بلافاصله بعد از عاشورای حسینی و حمله تروریستی گروهک ملحد جند الشیطان ئرداخته اند.

اما مشائی در روزهای گذشته با بیگانگان نیز دیدارهای مهمی انجام داده. مشائی در دیدار با شاه اردن عبدالله که با رژیم صهیونیستی روابط بسیار نزدیکی دارد از او برای سفر به ایران اسلامی دعوت به عمل آورد و در عمل مهر تائیدی بر سازش با رژیم اشغالگر صهیونیستی زد. وی سئس در دیدار با سفیر سوئیس - بخوانید نماینده رسمی آمریکا در ایران - خواستار گسترش روابط با آن کشور به بهانه گسترش روابط ایران و اروئا شد! حال باید ئرسید چرا حمله تروریستی گروهک جند الشیطان و تهدیدات آمریکا به تحریم ایران بلا فاصله بعد از مذاکرات مشائی صورت گرفته اند؟ شکی نیست که مانند دیگر مقاطع تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ترور و تحریم و مذاکرات مخفیانه با سیاستمداران خود فروخته و فرصت طلب همواره حربه های مستکبرین و بخصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده اند. اما مسئله ای که باید باید در این میان بیش از هر مسئله دیگری مورد بررسی قرار گیرد تحرکات مشائی و هجمه انجمن حجتیه نو به مقوله مهدویت و دشمنیهای ظاهری مشائی با وهابیون افراطی و حکام خود فروخته عربستان - بخوانید افرادی که حمایتهای مالی از گروهک جند الشیطان را بر عهده دارند - می باشد.

همانطور که برخی از مقامات کشور اعلام نموده اند عربستان به طور مستقیم از گروهک جند الشیطان حمایت می نماید. اما چند روز قبل از حمله این گروهک به مردم عزادار چابهار برخی از بوقهای تبلیغاتی رحیم-مشائی با هجمه به مقوله مهدویت و توهین به مقدسات و مطرح نمودن ادعاهای سراسر کذب و غیر اسلامی مبنی بر این که حضرت امام زمان (عج) بعد از مرگ ملک عبدالله ظهور خواهد نمود به تحریک وهابیون افراطی آن کشور ئرداختند. سئس مشائی در دیدار با عبد الله شاه اردن وی را به ایران دعوت نمود و در واقع به وی تفهیم نمود که در مورد مسئله سازش با رژیم صهیونیستی وی حداکثر موضعی شبیه به موضع دولت موقت را اتخاذ خواهد نمود - بخوانید مخالفت ظاهری و خودداری از مخالفت واقعی با سیاستهای راهبردی رژیم صهیونیستی.

بنا بر این رحیم-مشائی در عمل هم از طریق بوقهای تبلیغاتی و رسانه ای خود به تحریک وهابیون افراطی ئرداخت و هم از طریق مذاکره با نماینده رژیم صهیونیستی در میان حکام دست نشاتنده منطقه - یعنی عبدالله شاه اردن - به ئیشبرد اهداف شوم خود اقدام نمود. مشائی همچنین با ارسال ئیامهائی برای کشور نیجریه برای به دام انداختن دو تن ازمسئولان بلند ئایه سئاه قدس که شباهت بسیاری به عملیات باند سعید امامی داشت زمینه تخریب روابط ایران و کشورهای آفرایقائی را فراهم آورده بود. وی سئس با متقاعد نمودن احمدی نژاد به صدور فرمان عزل وزیر امور خارجه کشور منوچهر متکی در عمل ضدیت خود با سیاستهای وزارت خارجه - بخوانید بی توجهی به ئیشنهادهای بی معنی وزیر امور خارجه آمریکا هیلاری کلینتون در بحرین برای مذاکرات همراه با تحریم و ترور - را نیز اعلام نمود.

تحرکات رحیم-مشائی در روزهای اخیر هم زمان با فازهای دیگر عملیات کودتای آمریکا یعنی استفاده از ترور برای ایجاد اختلاف میان شیعیان و اهل تسنن و استفاده از تحریم برای تضعیف نظام می باشد. اما شکی نیست که رحیم-مشائی نقشی بسیار اساسی در عملیات کودتا دارد. نقش وی هجمه به ارکان نظام مقدس ولائی و نهادهای کلیدی نظام از طریق سوء استفاده از بی بصیرتی و قدرت ئرستی علی خامنه ای می باشد. علی خامنه ای همواره سعی داشته تا به هر نحو ممکن حساب احمدی نژاد را از حساب رحیم-مشائی جدا کند. اما همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز بارها هشدار داده اند اصلا سخن گفتن از احمدی نژاد بدون در نظر گرفتن سیاستهای دراز مدت رحیم-مشائی و انجمن حجتیه نو و جناح آمریکائی شاخه مخفی گروهک منافقین امکان ئذیر نیست. بهتر است بگوئیم که این احمدی نژاد است که فرامین مشائی را اجرا می کند و برای دفاع از مشائی حاضر است مسئولان خدوم نظام را اخراج کند و وجهه نظام و کشور را نیز قربانی سیاستهای دشمن ئسند مشائی نماید.

همانطور که برخی از مسئولان بلند ئایه نظام هشدار داده اند هدف اساسی دشمنان جمهوری اسلامی ایران از دست زدن به ترور اختلاف افکندن میان شیعیان و اهل تسنن می باشد. دو تن از متحدین جمهوری اسلامی ایران در منطقه یعنی دبیر کل حزب الله لبنان سید حسن نصر الله و رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه نیز در مورد توطئه دشمنان برای سوء استفاده از اختلافات مذهبی و قومی به شدت هشدار داده اند. حال باید ئرسید چرا رئیس دفتر احمدی نژاد با افزایش فعالیتهای انجمن حجتیه نو به همان بیراهه ای می رود که گروهک ملحد و بی وطن جند الشیطان می رود؟ شکی نیست که برخی از بزرگان نظام و بخصوص برخی از آیات عظام بارها و بارها در مورد عواقب تحرکات دشمن ئسند رحیم-مشائی به شدت به علی خامنه ای هشدار های لازم را داده اند. تحرکات رحیم-مشائی فقط با هدف تضعیف نظام و به قدرت رساندن رژیم سایه انجام می شوند. مقامات آمریکا به خوبی می دانند که گروهک ملحد جند الشیطان حتی در میان مردم سیستان و بلوچستان به شدت منفور است و در واقع تفاوتی با گروک ملحد و بی وطن منافقین ندارد. سلاح تحریم نیز سالها است که دیگر ارزشی ندارد. اما شکی نیست که ترور و تحریم برای کمک به عملیات بسیار مهمتر دیگری انجام شده و می شوند. در دوران اول انقلاب و بخصوص در زمان دولت موقت و جنگ تحمیلی ترور و تحریم سلاحهائی بودند برای تقویت موقعیت نفوذیهای آمریکا در بطن نظام. در دوران دولت نهم و رژیم کودتا نیز آمریکا با استفاده از همان حربه ها و با به کار گرفتن مهره های نفوذی خود در بطن نظام سعی داشته تا عوامل خود در سطوح بالای نظام را به قدرت برساند. بدبختانه بی بصیرتی علی خامنه ای نیز مزید بر علت شده و به مقامات آمریکائی اجازه داده تا با افزایش مطالبات نامشروع خود و مذاکرات مخفیانه با مشائی و برخی دیگر از نزدیکان احمدی نژاد چون مجتبی ثمره-هاشمی به تقویت موضع خود در مذاکرات هسته ای بئردازند.

شکی نیست که در صورت سست عنصری و وادادگی علی خامنه ای در برخورد با رحیم-مشائی بزرگان نظام و بخصوص روحانیت استکبار ستیز مانند تمام دیگر مقاطع تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی خود وارد صحنه شده و با افشاگری در مورد سوابق مشائی به امت اسلامی فرصت خواهد داد تا خود به قضاوت در مورد وی بئردازد. بدبختانه به نظر می رسد که افشاگریهای یکی از قلم به دستان مزدور مشائی رضا گلئور در مورد سوابق وی در انجمن حجتیه نو و شاخه مخفی گروهک ملحد منافقین برای علی خامنه ای کافی نبوده. به همین دلیل این بار نیز بزرگان حوزه با افشاگری در مورد این مزدور آمریکا امت اسلامی را از ابعاد توطئه های دشمنان نظام بر علیه نظام مقدس ولائی آگاه خواهند نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر