۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۰, شنبه

وابستگی علی خامنه ای به فرقه ضاله مصباحیه برای جلوگیری از کودتای رحیم-مشائی

در روزهای اخیر برخی از نمایندگان علی خامنه ای رسما اعتراف نموده اند که اسفندیار رحیم-مشائی رئیس جمهور واقعی کشور می باشد. اظهارات مجتبی ذوالنوری جانشین نماینده علی خامنه ای در سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر این که مشائی رئیس جمهور واقعی کشور می باشد حاکی از نگرانی شدید و سراسیمگی علی خامنه ای در برخورد با کودتای رحیم-مشائی و رژیم سایه می باشد. سخنان احمد خاتمی در نماز جمعه این هفته تهران و تهدیدات وی نسبت به احمدی نژاد نیز حاکی از متوسل شدن علی خامنه ای به روحانی نمایانی می باشد که نه در میان امت حزب الله جائی دارند و نه در حوزه های علمیه. اما علی خامنه ای با وجود بی بصیرتی و سست عنصری خود به خوبی می داند که انجمن حجتیه نو نقش مهمی در کادر سازی جریان مشائی ایفا نموده و مشائی با اتکاء به تجربیات انجمن مشغول آماده نمودن جریانها و افرادی است که وی سعی دارند در فاز آخر کودتا آنها را وارد صحنه سیاسی کشور نماید. به همین دلیل علی خامنه ای به فرقه ضاله مصباحیه یا به عبارتی جناح وائسگرا و متحجر انجمن حجتیه نو متوسل شده تا بلکه از این طریق بتواند از برکناری خود توسط رحیم-مشائی جلوگیری به عمل آورد.

به همین دلیل برخی از بزرگان نظام اظهارات سخیف مصباح-یزدی در حمایت از علی خامنه ای را از این راستا مورد ارزیابی قرار داده اند. مصباح اظهار داشته که مخالفت با ولی فقیه نعوذ بالله مانند شرک می باشد. ذوالنور و احمد خاتمی نیز در اظهاراتی شبیه به مصباح به شدت به احمدی نژاد هشدار داده اند. اما اولا همانطور که نماینده مشائی در میان روحانی نمایان عباس امیری فر اظهار داشته مشائی و احمدی نژاد در واقع یک شخص می باشند و مخالفت با مشائی و موافقت با احمدی نژاد اصولا معنائئ ندارد و افرادی که چنین اظهاراتی را می نمایند چون امثال مصباح و ذوالنوری و حسین شریعتمداری و حمید رسائی دروغگو می باشند. ثانیا امیری فر اظهار داشته که تمامی اظهارات علی خامنه ای را نباید به عنوان حکم حکومتی مورد بررسی قرار داد. اما امیری فر در عین حال از احکام حکومتی حمایت به عمل آورده. در واقع امیری فر به علی خامنه ای هشدار داده که یا باید با انتشار احکام حکومتی خود اداره امور کشور را به عهده گیرد و مسئولیت خیزش امت اسلامی اسلامی بر علیه حومت خودکامه خود را نیز قبول نماید یا باید با واگذاری قدرت به مشائی و احمدی نژاد به تدریج از صحنه سیاسی کشور کناره گیری نماید. به هر تقدیر آن چه مشخص است مخالفت بسیار شدید مشائی و احمدی نژاد با علی خامنه ای و زمینه سازی آنها برای برکناری وی و آقا زاده خائن و بی کفایت و بی عرضه وی مجتبی خامنه ای از صحنه سیاسی کشور می باشد.

شکی نیست که در صورت ادامه وضعیت کنونی و بی تدبیری و سست عنصری علی خامنه ای و ادامه وابستگی وی به فرقه ضاله مصباحیه که نماینده اسلام متحجر آمریکائی می باشد روحانیت استکبار ستیز و بزرگان حوزه نیز به روشنگری امت اسلامی خواهند ئرداخت تا امت اسلامی تکلیف خود با این فرقه ضاله و دشمنان امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی را بداند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر