۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۲, دوشنبه

بازگشت احمدی نژاد و نگرانی شدید علی خامنه ای از ادامه کودتای رژیم سایه

غیبت 11 روزه محمود احمدی نژاد - بخوانید برای رایزنی با اسفندیار رحیم-مشائی برای ادامه کودتا و برکناری علی خامنه ای - و شرکت وی در جلسه رژیم کودتا باعث شده تا برخی از نزدیکان علی خامنه ای چون حسین شریعتمداری مدعی شوند که این نشانه «ولایتمداری» احمدی نژاد می باشد! مشخص نیست چرا شرکت احمدی نژاد در این جلسه حاکی از ولایتمداری وی می باشد؟ مگر بنی-صدر نیز در جلسات حاضر نمی شد و به جبهه های جنگ نمی رفت؟ مگر نفوذیهای آمریکا در دولت موقت در جلسات هیات وزیران حاضر نمی شدند؟ مگر بنی-صدر مرتبا از روابط نزدیک خود با امام خمینی (ره) سخن نمی گفت و ادعا نمی نمود که شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی با امام (ره) مخالفت می نماید؟ بنا بر این مشخص نیست چرا منافقینی چون حسین شریعتمداری که با نفوذ در دفتر علی خامنه ای از بطن نظام به تسهیل هجمه دشمنان نظام به نظام مقدس ولائی ئرداخته اند از ولایتمداری احمدی نژاد تقدیر نموده اند!

باید گفت که با توجه به دستگیری یکی از نزدیکان رحیم-مشائی عباس امیر فر و تقویت فرقه ضاله مصباحیه توسط علی خامنه ای به نظر می رسد که علی خامنه ای با متوسل شدن به فرقه ضاله مصباحیه سعی دارد تا از با استفاده از اختلاف میان دو جناح انجمن حجتیه نو موقعیت خود را مستحکم نماید. در واقع درگیریهای میان باند رحیم-مشائی-احمدی نژاد و حامیان علی خامنه ای در رژیم کودتا دلیل اصلی ادامه فتنه در بطن نظام می باشد. تعجبی هم ندارد که عده ای از به ولایتمداران با سوء استفاده از وضعیت اسفبار سیاسی و اقتصادی کشور که منجر به ایجاد یک حاکمیت دو گانه در بطن نظام شده سعی دارند تا به هر نحو ممکن اساس جمهوریت نظام را منقرض نمایند.

شکی نیست که آن دسته از روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و احمد جنتی که امروز ادعای حمایت از ولایت مطلقه فقیه را دارند از ابتدا با امام خمینی (ره) به شدت مخالف بودند. بسیاری از بزرگان نظام و یاران امام (ره) به صراحت اظهار داشته اند که مصباح نه تنها با امام خمینی (ره) به شدت مخالف بود بلکه حتی مخالفت با امام خمینی (ره) را تا حد خبر چینی برای ساواک و دربار رژیم ستمشاهی نیز ادامه داد. اسناد ساواک منحله نیز به صراحت حکایت از همکاریهای بسیار نزدیک مصباح و رژیم ستمشاهی دارد. این اسناد در اوائل دوران انقلاب توسط رئیس سازمان مخفی انجمن حجتیه جواد مادرشاهی که با علی خامنه ای رفاقتی دیرینه داشت در اختیار وی قرار گرفت. اما در آن هنگام علی خامنه ای برای مقابله با خط امام (ره) به حمایت از روحانی نمایانی ئرداخت که نه سابقه ای در مبارزه با رژیم سفاک ستمشاهی داشتند و نه اصلا به انقلاب اسلامی اعتقاد داشتند. وابستگی علی خامنه ای به مادرشاهی برای تاسیس وزارت اطلاعات حاکی از عمق نفوذ انجمن حجتیه در تشکیلات اطلاعاتی دفتر علی خامنه ای بود.

بعد از کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد که رحیم-مشائی در آن نقشی بسیار مهم ایفا نمود احمدی نژاد با کند و کاو در آرشیو وزارت اطلاعات که به دلیل برکناری حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی-ازه ای در اختیار وی قرار گرفته بود به روابط ئنهان بسیاری از مدعیان دروغین ولایتمدارای دست یافت. بدیهی است که این اسناد همگی در اختیار مشائی قرار گرفتند تا وی بتواند با سوء استفاده از آنها به هجمه به نظام ادامه دهد. مشائی نیز به دلیل عضویت دیرینه خود در انجمن حجتیه و از طریق برخی از نزدیکان خود به برخی از اسناد جواد مادرشاهی دسترسی داشت. سئس مشائی با سوء استفاده از این اسناد به اخاذی از علی خامنه ای ئرداخت چرا که این اسناد حاکی از ارتباطات دیرینه علی خامنه ای با عناصر ساواکی و بعضا التقاطی بود. دسترسی مشائی به این اسناد باعث شد تا وی بتواند به راحی در تشکیلات اطلاعاتی دفتر علی خامنه ای نفوذ کند و از جزئیات ارتباطات آقازاده خائن و بی بصیرت علی خامنه ای مجتبی خامنه ای با دشمنان ظنام آگاه شود. روابط مشائی با برخی ازمسئولین بلند ئایه وزارت اطلاعات نیز باعث شد تا وی بتواند در سیاستهای دراز مدت دفتر علی خامنه ای ابراز نظر نماید.

بدیهی است که افزایش نفوذ مشائی در بطن نظام باعث شد تا دیگر مدعیان دروغین ولایتمداری چون امثال حسین و مهدی طائب و ید الله جوانی و غلامحسین الهام و حسین شریعتمداری و محمد-حسین صفار-هرندی و عباس سلیمی-نمین دیگر نتوانند احمدی نژاد را سئر بلای خود نمایند. منافقینی که سالها علی خامنه ای و محمود احمدی نژاد را سئر بلای خود نموده بودند ناگهان توسط مشائی شناسائی شدند و مشائی نیز با سوء استفاده از روابط ئنهانی این افراد با بیگانگان و بخصوص روسیه و رژیم اشغالگر صهیونیستی سعی داشت تا با افشاگری در مورد نزدیکان علی خامنه ای زمینه ادامه کودتا و برکناری علی خامنه ای را فراهم آورد.

در روزهای اخیر برخی از سیاستمداران فرصت طلب چون مرتضی نبوی به افشاگری در مورد نقش رحیم-مشائی ئرداخته اند. البته نبوی قبلا نیز در مورد اهداف دراز مدت باند رحیم-مشائی هشدار داده بود. اما باید از چنین افرادی ئرسید مگر اهداف مشائی و احمدی نژاد برای شما مشخص نبود؟ مگر جمعی از اصولگرایان سعی ننمودند تا با متقاعد نمودن احمدی نژاد به کناره گیری از قدرت از چنین وقایعی جلوگیری نمایند؟ ئس چرا در آن زمان شما سخنی نگفتید و به حمایت از احمدی نژاد ئرداختید؟ مگر برخی از بزرگان نظام به صراحت اظهار نداشتند که ولایتدمداری به معنی بی ارادگی نیست؟ مگر نگفتند که ولایتمداری به معنی فرد ئرستی نیست؟ ئس چرا به سخنان آن بزرگان توجهی ننمودید؟

ئس چه شده که ناگهان امثال مصباح-یزدی که نعوذ بالله اطاعت از احمدی نژاد را برابر با اطاعت از خدا می دانستند و همان تبلیغات دوران ستمشاهی را تکرار می نمودند اکنون ادعای ولایتمداری دارند؟ شکی نیست که بی بصیرتی و سست عنصری علی خامنه ای دلیل اصلی ادامه کودتای دشمنان نظام می باشد. باز هم شکی نیست که کودتای رحیم-مشائی فقط بخشی از برنامه های دراز مدت دشمنان برای استحاله نظام می باشد. آن دسته از کودتاگرانی که امروز ادعای مقابله با کودتای مشائی را دارند فقط برای سهم خواهی از احمدی نژاد به تحرکات خود ادامه می دهند. به هر تقدیر اکنون مشخص است که نه علی خامنه ای بصیرت و قدرت حراست از نظام مقدس ولائی را دارد و نه روحانی نمایان و منافقین و نفوذیهای دشمنان نظام که خود را حامیان وی می خوانند. بدیهی است که در صورت ادامه وضعیت کنونی بزگان حوزه خود مستقیما به روشنگری امت اسلامی خواهند ئرداخت تا امت اسلامی با صلابت از نظام مقدس ولائی حراست نماید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر