۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

شدت گرفتن بحث تحریمهای بین المللی و طرح شبکه های مشائی-مصباح-یزدی برای براندازی

در روزهای اخیر بحث استفاده از تحریمهای بین المللی وارد فاز جدیدی شده است. وزیر امور خارجه آمریکا هیلاری کلینتون که با محافل صهیونیست در آمریکا روابط بسیار نزدیکی دارد به صراحت از استفاده از سلاح تحریم برای ضربه زدن به سئاه ئاتسداران انقلاب اسلامی سخن گفته است. این سیاست که در واقع ادامه همان سیاستهای دوران دولت بوش می باشد بر اساس این فرضیه که تضعیف سئاه از طریق کمک به نفوذیهای سازمان منافقین باعث استحاله نظام و جایگزین شدن یک رژیم الحادی-التقاطی خواهد شد طرح ریزی شده است. در روزهای گذشته نیز دیده ایم که چگونه نفوذیهای سازمان منافقین مانند اسفندیار رحیم-مشائی و ید الله جوانی و نقدی و حسین شریعتمداری و محمد جعفر بهداد با تشنج آفزینی قصد داشته اند تا زمینه را برای کمک به حامیان خود در آمریکا فراهم آورند. اما شکی نیست که در این میان رقابتهای درون جناحی خط جدید نفاق - بخوانید نفوذیهای گروهک منافقین - باعث شده تا صحنه گردانان کودتا نتوانند طرح براندازی را به راحتی ادامه دهند. مسائلی مانند مخالفتهای حسین شریعتمداری و غلامحسین محسنی-ازه ای و محمد حسین صفار-هرندی با رحیم-مشائی که باعث دخالت مستقیم علی خامنه ای در این نزاع شد و یا درگیریهای میان علی رضا زاکانی و سعید مرتضوی که با هدف حذف جناح طرفدار آمریکا در خط جدید نفاق انجام شد فقط باعث مصمم تر شدن جناح طرفدار آمریکا در خط جدیدی نفاق - بخوانید شبکه های اسفندیار رحیم-مشائی و ثمره-هاشمی که شامل بقایای حزب به اصطلاح زحمتکشان مظفر بقائی و روحانی نمایان ساواکی چون مصباح-یزدی می باشند - شده است. شکایت مشائی از سایت جهان نیوز آغاز فاز بعدی کودتا را رقم زد. شکی نیست که هدف اصلی این شبکه براندازی نظام و ایجاد رابطه با آمریکا می باشد و دعوت از جان کری صهیونیست نیز به همین منظور انجام شده بود که با مخالفت شدید اصولگرایانی چون آقای دکتر علی لاریجانی مواجه شد.

به نظر می رسد مخالفت شدید اصولگرایان با به حراج گذاشته شدن دستاوردهای ایران اسلامی در زمینه هسته ای و تصمیم آنها به مذاکره با مستکبرین از موضع ضعف باعث شده تا شبکه های مشائی و ثمره-هاشمی از یکی از متحجرین روحانی نما برای تسریع روند استحاله نظام کمک بگیرند. سخنان محمد تقی مصباح-یزدی (که در دوران ستمشاهی با ساواک و شبکه های مخفی حزب زحمتکشان بقائی دارای روابط بسیار نزدیکی بود) در مورد قوم یهود نمونه بارز استفاده از حملات نژاد ئرستانه متحجرین بر علیه قوم یهود (و نه رژیم صهیونیستی) برای ایجاد تشنجات داخلی و کمک به تبلیغات دشمنان نظام و بخصوص رژیم سفاک و اشغالگر صهیونیستی برای اجرای سیاست افزایش تحریمهای بین المللی بر علیه ایران اسلامی می باشد. شکی نیست که این سیاست بر اساس سوء استفاده از بی درایتی و بی بصیرتی علی خامنه ای طرح ریزی شده است چرا که همانطور که در طول سالهای اخیر بارها و بارها مشاده نموده ایم طراحان سیاستهای استکباری محافل افراطی صهیونیستی بی بصیرتی و ضعف درونی و غرور فرعون مانند علی خامنه ای را بهترین راه جلوگیری از ئیشرفتهای نظام مقدس ولائی بخصوص در زمینه مسائل هسته ای می دانند.

کدام اصولگرای منصفی است که نداند بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) همواره میان مخالفت با صهیونیستهای غاصب و یهود ستیزی - آن هم از نوعی که فقط باعث ئیشبرد اهداف شوم رژیم اشغالگر قدس شود - تفاوت قائل می شدند؟ کدام اصولگرا نمی داند که صهیونیستها خود همواره سعی داشته اند تا از طریق القای این مطلب که هیچگونه تفاوتی میان مخالفت با صهیونیسم و یهود ستیزی وجود ندارد به اهداف شوم استکباری خود یعنی استثمار مسلمانان دست یابند؟ کدام اصولگرا است که نداند صهیونیستها همواره سعی داشته اند تا ایران را کشوری نا امن برای یهودیان جلوه دهند تا از این طریق با مظلوم نمائی به اهداف خود دست یابند و مستکبرین آمریکائی را متقاعد به حمله به ایران اسلامی نمایند؟ و بالاخره کدام اصولگرا است که نداند سخنان یهود ستیزانه احمدی نژاد و دستور العملهای مشاورین نفوذی وی چون محمد علی رامین فقط باعث تقویت بی سابقه موضع صهیونیستها در جوامع بین المللی و کمک به سرکوب مردم مسلمان و استکبار ستیز فلسطین شده است؟

بی دلیل نبود که بعد از کودتای انتخاباتی خط جدید نفاق رئیس سازمان استکباری موساد به صراحت بیان داشت که رژیم صهیونیستی ترجیح می دهد تا احمدی نژاد رئیس جمهور ایران باشد. شکی نیست که امروز احمدی نژاد و مشاورین وی چون رحیم-مشائی و ثمره-هاشمی و محمد علی رامین و مصباح-یزدی به عنوان عوامل نفوذی رژیم اشغالگر قدس در بطن رژیم کودتا عمل می نمایند.

اما به راستی چرا مصباح-یزدی چنین سخنانی را می گوید آن هم درست در زمانی که فشار رژیم صهیونیستی و لابیهای این رژیم اشغالگر در صدد افزایش تحریمهای بین المللی بر علیه ایران اسلامی می باشند؟ شکی نیست که هدف اصلی مصباح-یزدی کمک به اربابان خود می باشد که با مخالفتهای شدید اصولگرایانی چون آقای دکتر علی لاریجانی با سفر کری به ایران و بیانیه دکتر محسن رضائی مبنی بر ضرورت وحدت نخبگان برای مقابله با هجمه دشمنان نظام مقدس ولائی دچار نگرانی شده اند. شکی نیست که نفوذیهای دشمنان نظام و اعضای شبکه صهیونیستی سعید امامی مانند امثال روح الله حسینیان از اظهارات بسیار سنجیده و افشاگرانه فرزند شهید مطهری آقای علی مطهری دچار نگرانی شده اند چرا که آقای مطهری ماهیت آنها را فاش ساخته است. شکی نیست که هم دکتر علی لاریجانی و هم دکتر محسن رضائی به خوبی می دانند که علی خامنه ای نظر چندان مساعدی به ادامه کودتا ندارد و ادامه کودتا را نه تنها باعث استحاله نظام بلکه باعث حذف خود و فرزندان خود از صحنه سیاسی کشور می داند.

اما سخنان مصباح-یزدی با هدف کمک به تحریمهای مورد نظر رژیم اشغالگر صهیونیستی و تضعیف ایران اسلامی و آماده نمودن فضای سیاسی کشور برای مذاکرات آمریکا با شبکه های مشائی-ثمره-هاشمی از موضع قدرت می باشد تا مستکبرین بتوانند تمامی دستاوردهای ایران اسلامی در زمینه انرژی هسته ای را به یغما برند. شکی نیست که سخنان مصباح-یزدی و سخنان سخیف اشخاص هرز ه ای چون مریم رجوی فقط با هدف تقویت خط جدید نفاق و کمک به اوباما برای مذاکره با ایران از موضع قدرت می باشد.

بی بصیرتی علی خامنه ای و غرور فرعون مانند وی که فقط قابل مقایسه با رفتار متکبرانه محمد رضای خائن می باشد باعث شده تا نفوذیهای دشمنان نظام و بخصوص رژیم اشغالگر قدس با خیال راحت هرچه می خواهند بگویند و حتی به خود جرات تهدید بیت حضرت امام خمینی (ره) را دهند. رژیم اشغالگر صهیونیستی نیز در شرایط فعلی نه تنها در سراسر جهان منزوی شده است بلکه حتی در میان مستکبرین وحشی آمریکائی نیز محبوبیت خود را از دست داده است چرا که آنها به خوبی می دانند که این رژیم هزینه های بسیاری را بر آنها تحمیل نموده و در عمل باعث نفوذ رقبای آمریکا در خاور میانه و بخصوص در منطقه خلیج فارس شده است. به همین دلیل نیز محافل افراطی صهیونیستی که از دوران ستمشاهی با مزدوران ساواک و شبکه هائی چون شبکه حزب به اصطلاح زحمتکشان در ارتباط بوده اند همواره از نفوذیهای خود برای انجام تبلیغاتی استفاده نموده اند که باعث به بیراهه رفتن نظام شود و حرکتهای ضد استکباری دیگر در منطقه را نیز یا تحت اشعاع قرار دهد و یا با دشواری مواجه نماید.

شکی نیست که اظهارات سخیف مصباح-یزدی و حملات وی به ارزشگرایان همگی در جهت ئیشبرد اهداف شوم محافل افراطی بوده است. اما این بار نیز بزرگان نظام به متحجرین روحانی نما و و مزدوران ساواک چون مصباح-یزدی اجازه نخواهند داد تا با سوء استفاده از ضعف و بی بصیرتی علی خامنه ای به هجمه دشمنان به ارکان نظام مقدس ولائی کمک کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر