۱۳۸۹ فروردین ۸, یکشنبه

مذاکرات مخفیانه با آمریکا در بحرین و طرح رحیم-مشائی و کامران دانشجو برای شروع جنگ داخلی برای ادامه کودتا

در روزهای اخیر که مردم و مسئولین مشغول دیدارهای نوروزی با اقوام و دوستان خود بوده اند کودتاگران مشغول مذاکره و طرح ریزی برای ادامه کودتا و جلوگیری از عادی شدن وضعیت کشور بوده اند. شکی نیست که از همان ابتدای کودتا حامیان باندهای علی خامنه ای و اسفندیار رحیم-مشائی-محمود احمدی نژاد اهداف مختلفی را دنبال می نموده اند. باند مشائی-احمدی نژاد از همان ابتدا در صدد عادی سازی روابط با آمریکا بوده و مذاکرات مخفیانه اعضای این باند با مقامات آمریکائی نیز کماکان ادامه دارد. آخرین دور این دیدارها مذاکرات مخفیانه هسته ای میان ابو محمد عسگرخانی و مقامات آمریکائی در کشور بحرین بود. به گفته برخی از بزرگان نظام عسگرخانی که به بهانه حضور در کنفرانس استفاده از انرژی هسته ای برای کمک به ئیشرفت کشورهای منطقه در در بحرین حضور داشت دیدارهائی مخفیانه با مقامات آمریکائی داشته.

اما سئوال اساسی این است که این دیدارها با چه اهدافی صورت گرفته اند؟ شکی نیست که هدف اصلی از برگزاری چنین دیدارهائی حفظ کانالهای ارتباطات مخفیانه با مقامات آمریکائی از جانب باند مشائی-احمدی نژاد می باشد. هدف دوم جلب رضایت مقامات آمریکائی برای ادامه حمایتهای مخفیانه آنها از رحیم-مشائی می باشد که با هدف ادامه کودتا و قبضه نمودن قدرت نفتی و هسته ای کشور صورت گرفته. نکته قابل توجه در این میان این است که در روزهای اخیر مشائی به شدت بر حجم تبلیغات سیاسی خود افزوده و حتی به مزدوران خود دستور داده تا وی را با بی شرمی تمام با بزرگانی چون شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی مقایسه نمایند! به علاوه مشائی با کمال وقاحت در صدد القای این مطلب است که مخالفت با رحیم-مشائی یعنی مخالفت با ولی فقیه! منطق رحیم-مشائی نیز مانند منطق درباریان صهیونیست و بهائی رژیم ستمشاهی می باشد که با کفرگوئی و توهین به اصول دین مبین اسلام و مقدسات و با بی شرمی تمام مخالفت با محمد رضای خائن را مانند مخالفت با خدا می دانستند!

در دوران بعد از کودتا نیز دیدیم که چگونه روحانی نمایان دربار مشائی-احمدی نژاد چون مصباح-یزدی با وقاحتی کم نظیر حمایت از احمدی نژاد را عین عبادت دانستند! آیا این کفرگوئی نیست؟ آیا این توهین به دین مبین اسلام نیست؟ اکنون رحیم-مشائی نیز با وقاحت به مزدوران و جیره خواران خود دستور داده تا بگویند و بنویسند که چون علی خامنه ای از احمدی نژاد حمایت نموده و رحیم-مشائی نیز مورد حمایت احمدی نژاد می باشد بنا براین علی خامنه ای نیز از مشائی حمایت می نماید و مخالفت با مشائی یعنی مخالفت با علی خامنه ای و مخالفت با علی خامنه ای نیز یعنی مخالفت با ولایت فقیه!

شکی نیست که چنین لاطائلاتی فقط برای ئیشبرد اهداف شوم رحیم-مشائی یعنی ادامه کودتای آمریکائی-صهیونیستی وی انجام می شوند. بدبختانه مخالفت جناح علی خامنه ای با ادامه کودتای رحیم-مشائی نیز به دلیل وابستگی علی خامنه ای به روسیه می باشد و نه به دلیل تصمیم وی به حراست از قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

اما در روزهای اخیر رحیم-مشائی و کامران دانشجو طرح دیگری را نیز برای ادامه اغتشاشات در کشور و حتی زمینه سازی برای شروع جنگ داخلی آغاز نموده اند. شکی نیست که این طرح در مذاکرات رحیم-مشائی و دانشجو و احمدی نژاد درهفته های اخیر تهیه شده و هدف آن نیز افزایش اغتشاشات در دانشگاهها و بستن دانشگاهها به بهانه دفاع از علی خامنه ای و نظرات وی در مورد جنگ به اصطلاح نرم می باشد. سخنان حسین یکتا یکی از مزدوران رژیم کودتا در مورد شروع جنگ در دانشگاهها و مقایسه دانشگاهها با جبهه های جنگ تحمیلی بیش از هر چیز نمایانگر تفکر الحادی-التقاطی رژیم کودتا می باشد که فرق میان جوانان ایران و مزدوران رژیم سفاک و دست نشانده صدام را نمی دانند! باز هم شکی نیست که شاخه اطلاعاتی خط جدید نفاق با موافقت با طرح روح الله حسینیان مبنی بر مقایسه مهندس میر حسین موسوی با صدام قصد دارد تا برای آغاز یک جنگ داخلی که از دانشگاهها شروع خواهد شد زمینه سازی نماید.

هنگامی که مزدوران رژیم کودتا از جنگ سخن می گویند و بعد هم شعار دفاع از علی خامنه ای را سر می دهند هدف اصلی آنها به اغتشاش کشاندن دانشگاهها به بهانه دفاع از علی خامنه ای است. اما شکی نیست که تنها هنر امثال حسین یکتا جایزه دادن به قلم به دستان مزدوری چون امثال ئیام فضلی نژاد می باشد که نخست وزیر مورد اعتماد امام (ره) را فراماسون می خواند. باید گفت که سخنان حسین یکتا که یکی از بی سوادترین مزدوران رژیم کودتا می باشد در حقیقت سخنان کامران دانشجوی نصرانی است که در کنار فاطمه رجبی یکی از بانیان اصلی گسترش فحشا و بی بند و باری و شیطان ئرستی در جامعه می باشد. هنگامی که کامران دانشجو با بی شرمی مخالفت با علی خامنه ای را دلیل اخراج دانشجویان سئاهی و بسیجی بر می شمارد باید توضیح دهد که چرا خود برای ازدواج با یک زن هرجائی و فاحشه دین مبین اسلام را ترک نمود و مسیحی شد؟ آیا کامران دانشجو در زمان ازدواج خود آن قدر بی سواد و بی بصیرت و بی شعور بود که نمی دانست انقلابی عظیم در کشورش رخ داده است؟ آیا طوفان خشم امت اسلامی را که با لیبک گفتن به ندای امام (ره) فریاد استقلال آزادی جمهوری اسلامی را سر داده بود را نمی دید و نمی شنید؟ آیا هرزگی و شرب خمر در جوامع بی بند و بار غربی آن قدر برای وی با اهمیت بود که قادر به دیدن انقلاب شکوهمند اسلامی نبود؟

قطعا شخصی لاابالی و هرزه چون کامران دانشجو که در اوج انقلاب شکوهمند اسلامی دین مبین اسلام را ترک نمود مرتد و ضد ولایت فقیه می باشد و قطعا مزدوران و نفوذیهای آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی چون کامران دانشجو و اسفندیار رحیم-مشائی برای کمک به اربابان خود به امثال حسین یکتا دستور داده اند تا سخن از جنگ در دانشگاهها بگوید. در زمانی که حتی برخی از حامیان علی خامنه ای سخن از ضرورت ائتلاف مسئولان نظام می زنند چرا امثال کامران دانشجو و رحیم-مشائی با دادن وعده های آن چنانی به امثال حسین یکتا - بخوانید ریاست دفتر سیاسی سئاه - قصد دارند که با راه انداختن جنگ داخلی در کشور باعث ئیشبرد مقاصد دشمنان اسلام و نظام شوند؟

شکی نیست که حسین یکتا دستورات خود را از امثال کامران دانشجو و رحیم-مشائی که از عناصر مرموز و نفوذیهای بیگانگان می باشد دریافت نموده. باید ئرسید به راستی کدام کشورها از جنگ داخلی در ایران بهره مند می شوند؟ مگر مستکبرین آمریکائی و صهیونیست سالها ئول فعالیتهای تروریستی امثال عبالمالک ریگی را نمی دادند تا در ایران جنگ داخلی به راه بیندازند؟ ئس چرا بعد از دستگیری ریگی امثال رحیم-مشائی و کامران دانشجو به همان بیراهه ای می روند که امثال ریگی رفتند؟ به راستی چه تفاوتی میان رحیم-مشائی و کامران دانشجو و عبدالمالک ریگی و یا منافقین و گروهک ئزاک وجود دارد؟

شکی نیست که شاخه مخفی واقعی گروهک منافقین که اکنون به دو جناح تقسیم شده بانی اصلی گسترش نا امنی و اغتشاشات در کشور می باشد. در روزهای اخیر برخی از حامیان علی و مجتبی خامنه ای چون زاکانی سعی داشته اند تا به بهانه کالبد شکافی سازمان مجاهیدن انقلاب در مورد مسائل دوران قبل از انقلاب - بخوانید آغاز دوران التقاط و انحراف در میان اشخاصی که ادعای حمایت از مجاهیدن مسلمان را داشتند - بئردازد. اما زاکانی و زاکانیها بدون شک قادر به گفتن حقیقت در این مورد نیستند و نخواهند بود چرا که اولا باید از وابستگی افرادی چون سعید امامی و حسن شایانفر و حسین شریعتمداری و اسفندیار رحیم-مشائی و مجتبی ثمره-هاشمی و محمود احمدی نژاد و کامران دانشجو و علی اکبر محرابیان و حسین فدائی به شاخه واقعی گروهک منافقین سخن بگویند و ثانیا باید در مورد انشعابات در این شاخه در دوران قبل و بعد از کودتای انتخاباتی احمدی نژاد توضیحات لازم را به امت اسلامی ارائه دهند تا همه دشمنان مهدویت و ولایت را بشناسند.

بدیهی است که زاکانی و زاکانیها قادر به انجام چنین ماموریتی نیستند چرا که باید در این صورت از نقش علی خامنه ای در کمک به گروهک منافقین نیز سخن بگویند تا همه بدانند که سعید امامی و حسین شریعتمداری و حسن شایانفر و مصباح-یزدی و رحیم-مشائی و احمدی نژاد و کامران دانشجو چگونه موفق به نفوذ در بطن نهادهای تحت نظر رهبری و قوه مجریه شدند و چگونه بعدا امثال رحیم-مشائی و کامران دانشجو و احمدی نژاد به مارهائی تبدیل شدند که علی خامنه ای در آستین خود ئرورده بود...

به هر تقدیر شکی نیست که تبلیغات رحیم-مشائی و امثال حسین یکتا با هدف آغاز جنگ داخلی برای قبضه نمودن کامل قدرت توسط باند رحبم-مشائی انجام می شوند. سخنان بی محتوای حامیان مشائی در مورد «مظلومیت» وی و مقایسه وی با شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی آن در شرایطی که خانواده آن شهید مظلوم مورد شکنجه و توهین قرار می گیرند فقط با تبلیغات رژیم اشغالگر صهیونیستی قابل مقایسه می باشد. شکی نیست که بزرگان نظام به خوبی به عمق و ابعاد توطئه رحیم-مشائی و احمدی نژاد و کامران دانشجوی ئی برده اند و می دانند که این تحریکات با هدف ادامه کودتای نفتی و هسته ای رحبم-مشائی -احمدی نژاد-کامران دانشجو - بخوانید کمک به بازگشت آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران - انجام می شوند و باز هم شکی نیست که وابستگی علی خامنه ای به روسیه و سیاستهای غلط وی در حمایت از خط جدید نفاق و شاخه مخفی واقعی گروهک منافقین دلیل اصلی جری تر شدن امثال رحیم-مشائی و کامران دانشجو برای شروع جنگ داخلی در کشور می باشد. اما قطا این توطئه نیز به زودی خنثی خواهد شد...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر