۱۳۸۹ خرداد ۳۰, یکشنبه

طرح رحیم-مشائی برای سوءاستفاده از قدرت طلبی مجتبی خامنه ای و به قدرت رساندن رژیم سایه

همانطور که انتظار می رفت هشدارهای بسیار شدید بزرگان حوزه نسبت به هجمه رئیس دفتر احمدی نژاد - بخوانید رئیس واقعی رژیم کودتا - اسفندیار رحیم-مشائی به حوزه های علمیه باعث شد که روحانیون و مردم شهر مقدس قم با حضور رحیم-مشائی در قم شدیدا مخالفت نمایند. برخی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز با مخالفتهای شدید با شرکت داشتن مشائی در طرح خط لوله ایران-ئاکستان-هند - خط لوله صلح - با همکاری با یکی از شرکتهای آمریکائی نسبت به نفوذ عوامل آمریکا در طرحهای زیر نظر رحیم-مشائی شدیدا هشدار دادند.

اما به عقیده برخی از بزرگان نظام مسائل مربوط به مشائی را باید در چارچوب طرحهای دراز مدت آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایران و منطقه خاورمیانه تحلیل نمود. شکی نیست که مستکبرین همواره با حمایت از عناصر سر سئرده و مجهول الهویه قصد نفوذ در نهضتهای اسلامی و بخصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته اند. همانطور که برخی از بزرگان نظام اظهار داشته اند مستکبرین به خوبی می دانند که موج اسلامخواهی در منطقه به دلیل مخالفت شدید مردم مسلمان منطقه با رژیمیهای دست نشانده و دیکتاتور می باشد و ضدیت رژیم صهیونیستی با حماس نیز نمونه بارز این مخالفت با دموکراسی در منطقه می باشد. حال باید ئرسید کدام مقام رژیم کودتا با سخن گفتن مانند محمد رضای خائن و اسطوره سازی از «ایران باستان» با موج اسلامخواهی در منطقه مخالفت می نماید و کدام مقام رژیم کودتا در طرحهائی که باعث تسهیل نفوذ بیگانگان در کشور شده اند شرکت داشته است؟ کدام مقام رژیم کودتا سعی دارد تا با رشوه دادن و تهدید و تطمیع روحانی نمایان و بعضا سوء استفاده از برخی از طلابی که در مورد مساتل ئیچیده سیاسی و بخصوص امنیتی و اطلاعاتی تجربه چندانی ندارد باعث نفوذ دشمنان نظام در بطن شهر مقدس قم شود؟ کدام مقام رژیم کودتا به تحریک قومیتهای مختلف می ئرداخته و با فشار بر احمدی نژاد و مقامات دیگر استانداران را نیز انتخاب می نموده؟ کدام مقام رژیم کودتا افراد فاسد و عوامل دشمنان نظام را به کشور دعوت نموده؟ کدام مقام رژیم کودتا در مذاکرات محرمانه با مقامات آمریکائی و صهیونیست شرکت داشته؟ کدام مقام رژیم کودتا به آمریکا و عربستان در ربودن شهرام امیری کمک نموده؟ کدام مقام رژیم کودتا که دارای تجریه ای چندین و چند ساله در وزارت اطلاعات می باشد با سوء استفاده از جنون قدرت طلبی مجتبی خامنه ای به وی و باند وی آدرس غلط می داده و آنها را تحریک می نموده تا به آیت الله موسوی-خوئینیها حمله کنند؟

شکی نیست که اسفندیار رحیم-مشائی - بخوانید طراح واقعی کودتا در باند مشائی-احمدی نژاد - با سوء استفاده از قدرت طلبی و شعار زدگی علی و مجتبی خامنه ای و برخی از کودتاگران چون محمد علی جعفری و حسین طائب و ید الله جوانی در عمل اکنون شخص اول مملکت می باشد. در کشوری مانند ایران که بدون نفت و درآمدهای نفتی اقتصاد آن کارآئی لازم را ندارد رحیم-مشائی قدرت اول در صنایع نفتی کشور می باشد و با اخاذی از شخصی مانند محمد رضا رحیمی که نه به انقلاب و نه به قانون اساسی اعتقادی ندارد و انتصاب فردی بهائی و ضد انقلاب چون احمد قلعه بانی به عنوان مدیر کل شرکت ملی نفت ایران موفق شده تا در عمل ئای آمریکا را به صنایع نفت و گاز کشور باز کند و بعدا هم با همکاری با آمریکا و وارد آوردن فشارهای سیاسی بر علی خامنه ای زمینه را برای ادامه کودتا و حذف یاران امام راحل (ره) و نهایتا برکناری شخص علی خامنه ای فراهم آورد. به عقیده برخی از بزرگان نظام در چنین سناریوئی مجتبی خامنه ای سرنوشتی مانند محمد علی ابطحی را خواهد داشت...

شکی نیست که علی خامنه ای خود مسئول ادامه کودتای رحیم-مشائی می باشد. بی بصبرتی وی به حدی بود که حتی بعد از اعتراضات شدیدی نماینده وی در روزنامه کیهان حسین شریعتمداری نسبت به عملکرد رحیم-مشائی وی به شریعتمداری تذکر داد. آیا تعجبی داشت که ضعف علی خامنه ای فقط مشائی را جری تر نمود؟ اکنون علی خامنه ای قصد دارد از طریق همکاری با باند مخالف رحیم-مشائی در صنایع نفت و گاز کشور - بخوانید باند سردار میلیاردی صادق محصولی - زمینه برکناری وی را فراهم آورد! از یاد نبریم که سردار میلیاردی روزی روزگاری کاندیدای اول احمدی نژاد برای وزارت نفت بود. اکنون رقابتهای رحیم-مشائی و محصولی در واقع رقابت میان باند علی خامنه ای و رژیم سایه می باشد.

شکی نیست که رحیم-مشائی و افرادی که توسط وی برای به قدرت رساندن رژیم سابه انتخاب شده اند از یکی از آقا زاده های بی بصیرت علی خامنه ای یعنی مجتبی خامنه ای به عنوان حربه ای برای هجمه به روحانیت استکبار ستیز شیعه استفاده نموده اند. عناد و کینه مجتبی خامنه ای نسبت به حجت الاسلام و المسلمین آقای سید حسن خمینی که حاکی از عقده حقارت شدید و حسادت مجتبی خامنه ای نسبت به بیت امام راحل (ره) می باشد باعث شده تا رحیم-مشائی و عوامل وی در شهر قم با استفاده از نزدیکان مجتبی خامنه ای به هجمه به بیوت مراجع عظام بئردازند.

طرح محافل صهیونیستی آمریکا برای به قدرت رساندن رژیم سایه بر اساس حمایت از افرادی چون رحیم-مشائی صورت می گیرد. به نظر می رسد علی خامنه ای بسیار نگران تسلط مشائی بر صنایع نفتی کشور می باشد چرا که این مسئله باعث خواهد شد تا نه تنها دست مجتبی خامنه ای برای همیشه از قدرت کوتاه شود بلکه ای چه بسا علی خامنه ای نیز خود توسط مشائی مجبور به کناره گیری شود. به همین دلیل نیز در روزهای اخیر به روحانی نمایانی چون احمد جنتی و مزدوران باند مجتبی خامنه ای چون امثال زاکانی ماموریت داده شده تا مستقیما به رحیم-مشائی حمله کنند. به نظر می رسد یکی از نگرانیهای اساسی علی خامنه ای حمایت رئیس جمهور روسیه مدودف از رحیم-مشائی باشد چرا که مشائی نیز مرتبا در بوقهای تبلیغاتی خود دم از شباهت نقش خود و مدودف می زد.

به هر تقدیر جنگ میان باندهای رحیم-مشائی و مجتبی خامنه ای در واقع جنگی است میان جمعی از کودتاگران عضو باند علی خامنه ای و روحانی نمایان و متحجرین مخالف جمهوری اسلامی ایران و مدعیان دروغین حمایت از خط امام (ره) که در واقع دشمنان واقعی خط امام (ره) می باشند. به نظر می رسد که سردمداران واقعی فتنه و شورای تشکیل رژیم سابه که مستقیما زیر نظر اسفندیار رحیم-مشائی فعالیت می نمایند زمینه برکناری علی خامنه ای را فراهم آورده اند. حمایت گروهک انصار از مصباح-یزدی و حتی به کار بردن عبارت بسیار سخیف و ضد اسلامی «امام مصباح-یزدی» توسط این گروهک خرابکار مصداق بارز توهین به امام راحل (ره) و کودتا بر ضد علی خامنه ای می باشد. شکی نیست که همانطور که برخی از بزرگان نظام اظهار داشته اند هر دو گروه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بیت امام راحل (ره) می باشند. شکی نیست که امت اسلامی به شدت با ادامه کودتای بهائی-صهیونیستی مشائی مخالفت خواهد نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر