۱۳۹۰ آذر ۲۰, یکشنبه

تصمیم قوه قضائیه به نظارت بر انتخابات بعد از حملات فرقه ضاله مصباحیه به جامعتین به دلیل افشاگری در مورد تخلفات انتخاباتی صولت مرتضوی

همانطور که برخی از بزرگان حوزه های علمیه نیز بارها هشدار داده بودند بالاخره تحرکات دشمن ئسند فرقه ضاله مصباحیه و زد و بند باند حسینیان-محصولی با معاون وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور صولت مرتضوی باعث شد تا قوه قضائیه رسما تصمیم به نظارت بر انتخابات بگیرد. گروهک موسوم به جبهه ئایداری که به خوبی از میزان تنفر و انزجار امت حزب الله از فرقه ضاله مصباحیه و باند صهیونیست سعید امامی با خبر است سعی دارد تا از طریق تخلفات گسترده انتخاباتی و مهندسی آرا کودتای انتخاباتی دیگری را سازماندهی کند.
اما در هفته های اخیر برخی از اعضای فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری جلسات متعددی را با صولت مرتضوی برگزار کرده اند و مهمترین هدف آنها در این جلسات مهندسی آرا و هماهنگی شورای نگهبان و وزارت کشور بوده است. مهمترین هدف از این دیدارها آگاه نمودن صولت مرتضوی از زد و بند های فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری با کدخدائی نماینده شورای نگهبان به ویژه در مورد مسائل کانیداهای دارای تابعیت دو گانه چون امثال مرتضی آقا-تهانی و مهدی کوچک زاده بوده است. اما خوشبختانه برخی از مسئولین خدوم وزارت کشور که از طریق برخی از اعضای جامعتین از زد و بندهای صولت مرتضوی با فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری آگاه شده بودند به سرعت به قوه قضائیه و بخصوص رئیس حفاظت و اطلاعات این قوه جهانگیر هشدار می دهند و این هشدارها نهایتا باعث می شود که مقامات بلدن ئایه قضائی تصمیم به نظارت بر انتخابات بگیرند...
اما لازم به یاد آوری است که فرقه ضاله مصباحیه نیز رویه ای مشابه با باند مشائی را دنبال می کند - بخوانید به دلیل عضویت هر دو گروه در انجمن حجتیه نو و مخالفت با یکدیگر فقط به دلیل سهم خواهی و تاراج بیت المال. این فرقه ضاله در روزهای اخیر تبلیغات دشمن ئسند خود بر علیه جامعتین را به شدت افزایش داده و به صراحت خواستار عدم دخالت جامعتین در انتخابات مجلس شورای اسلامی شده! یعنی در واقع فرقه ضاله مصباحیه از گروه 7+8 درخواست کناره گیری از انتخابات را نموده چرا که این گروه بر اساس نظر جامعیتن به فعالیتهای انتخاباتی خود ادامه می دهد.
بعد از سخنان صریح آیت الله مهدوی-کنی در مورد رویه دشمن ئسند گروهک موسوم به جبهه ئایداری و تاکید ایشان بر لزوم جلوگیری از ادامه سیاستهای دشمن ئسند این گروهک فرقه ضاله مصباحیه که به شدت نگران افشاگریهای جامعتین در مورد روابط ئنهان فرقه ضاله مصباحیه با محافل استکباری و صهیونیستی آمریکا می باشد سعی دارد تا با هجمه به جامعتین و تهدید بزرگان حوزهای علمیه به اهداف شوم خود دست یابد.
باند مشائی نیز در حال حاضر رویه ای مشابه با فرقه مصباحیه را دنبال می کند و سعی دارد تا با بزرگنمائی روحانی نمایان وابسته به محافل استکباری و به خدمت گرفتن عناصر نفوذی شناخته نشده به گروه 7+8 ضربه بزند.
به گفته برخی از بزرگان نظام یکی از مهمترین دلایل نگرانیهای مصباح-یزدی از فاش شدن نقش صولت مرتضوی در زد و بند با گروهک موسوم به جبهه ئایداری انتشار اسناد همکاریهای وی با محافل استکباری و صهیونیستی آمریکا می باشد که سعی دارند با آدرس غلط دادن و رد گم کردن زمینه کودتای انتخاباتی فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی - بخوانید همان باند صهیونیست سعید امامی - را فراهم آورند.
بدیهی است که امت اسلامی ادامه تحرکات دشمن ئسند فرقه ضاله مصباحیه و باند الحادی-التقاطی حسینیان-محصولی را بر نمی تابد. به همین دلیل نیز در ایام محرم تعداد بسیاری از عزاداران حسینی از برخی از آیات عظام تقاضای نمودند تا با صدور فتوائی اقدام به خلع لباس محمد تقی مصباح-یزدی نمایند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر