۱۳۹۱ فروردین ۲۷, یکشنبه

موافقت علی باقری با میانجیگری برای ادامه مذاکرات میان مجتبی خامنه ای و آمریکا بعد از فاش شدن مذاکرات وی با امارات

در حالی که مسئولین جمهوری اسلامی ایران به صراحت اظهار داشته اند که ایران با مذاکرات دو جانبه با آمریکا مخالف است و دکتر سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز فقط از دور بعدی مذاکرات با گروه 5+1 سخن گفته علی باقری - بخوانید نماینده علی خامنه ای در مذاکرات - با ادامه مذاکرات دو جانبه مجتبی خامنه ای با مقامات آمریکائی موافقات نموده...
به گفته برخی از بزرگان نظام دلیل موافقت باقری با ادامه مذاکرات که با وجود تهدیدات احمدی نژاد به افشاگری در مورد مذاکرات مجتبی خامنه ای و آمریکا موفقیت غلامعلی حداد-عادل در متقاعد نمودن سعید مرتضوی به استعفا می باشد. همانطور که برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صراحت اظهار داشته بودند در صورت خودداری مرتضوی از استعفا مسائلی در مجلس مطرح می شد که نه تنها باعث سقوط مرتضوی بلکه باعث استیضاح و سقوط شخص محمود احمدی نژاد می شد - بخوانید جرائمی که مرتضوی تا به حال مرتکب شده و گزارشات نهادهای مختلف در مورد تخلفات وی.
به گفته برخی از بزرگان نظام به نظر می رسد که یکی از دلایل جری تر شدن شیخ نشین دست نشانده امارات و مطرح شدن مسئله قرار داد با ایران مذاکرات مجتبی خامنه ای با امارات بوده... بعد از فاش شدن قرارداد محرمانه وی با امارات جناح وی در مجلس شورای اسلامی که ئرویز سروی یکی از سخنگوهای آن می باشد با تهدید و مطرح نمودن مجازات اقتصادی برای امارات سعی دارد تا افشاگریهای احمدی نژاد جلوگیری نمالید..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر