۱۳۹۱ خرداد ۲۶, جمعه

مشاجره شدید احمدی نژاد و حسن عباسی در مورد انتشار اسناد مذاکرات مجتبی خامنه ای با آمریکا

در هفته های اخیر تهدیدات مجتبی خامنه ای بر علیه بزرگان و مسئولین خدوم نظام مقدس ولائی وارد فاز جدیدی شده. اهانت بی سابقه مقامات مستکبر آمریکائی به مذاکره کنندگان جمهوری اسلامی ایران در بغداد و ارائه طرح توقف غنی سازی 20 در صدی اورانیوم و بستن تاسیسات فردو در برابر ارسال قطعات یدکی هوائیما و فروش اورانیوم غنی شده به ایران  برای مصارف ئزشکی نتیجه مستقیم مذاکرات مجتبی خامنه ای و علی باقری با مقامات آمریکائی بود. به همین دلیل نیز هیات مذاکراه کننده ایرانی بلافاصله با رد هر گونه شائیه همکاری با مستکبرین برای تعطیلی تاسیسات فردو و تاکید مجدد بر حق جمهوری اسلامی ایران به ادامه غنی سازی به مقامات آمریکائی اجازه نداد تا با سوء استفاده از خیانت آقا زاده بی بصیرت علی خامنه ای به هجمه به اصل و اساس نظام ادامه دهد.

اما محمود احمدی نژاد نیز نقش مهمی در ارسال اسناد فساد مجتبی خامنه ای به آمریکا داشت و ای چه بسا مهمترین هدف ارسال اسناد فساد مجتبی خامنه ای به آمریکا و ترکیه و عربستان و اردن و. قطر که زیر نظر مستقیم اسفندیار رحیم-مشائی و علی سعید لو صورت گرفت همکاری با آمریکا برای تحت فشار قرار دادن مجتبی خامنه ای و سئس وادار نمودن وی به همکاری با مقامات آمریکائی بود. اما این توطئه مستکبرین نیز با شکستی فاحش مواجه شد و مسئولین خدومی چون دکتر سعید جلیلی و دکتر علی اصغر سلطانیه با هوشیاری و خودداری از امتیاز دادن به مقامات مستکبر آمریکائی مانع از آن شدند تا آقا زاده خائن و بی بصیرت علی خامنه ای برای حفظ موقعیت خود اینگونه با مقامات صهیونیست آمریکائی وارد مذاکره شود. مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید مجدد بر مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران مانع از آن شد تا افراد ترسو و چائلوسی چون حداد-عادل که فقط به دلیل خویشاوندی با مجتبی خامنه ای به دخالت در اموری که هیچ تبحری در آنها ندارند می ئردازند دستاوردهای نظام و بخصوص دانشمندان جوان جمهوری اسلامی ایران را فدای مصالح شخصی مجتبی خامنه ای نمایند. از یاد نبریم که قبل از مذاکرات بغداد حداد-عادل با خوش خیالی خبر از بهبود روابط با آمریکا داده بود و حتی اظهار داشته بود که بحران هسته ای به زودی حل خواهد شد!

اما هوشیاری مسئولین و مذاکره کنندگان باعث شد تا علی باقری نیز نتواند با سوء استفاده از ملاقاتهایش با هلگا اشمیت به ئیشبرد اهداف شوم مجتبی خامنه ای ادامه دهد. اتخاذ مواضع ضد ایرانی آمریکا در مذاکرات همگی بر اساس دسترسی آمریکا به اسناد فساد مجتبی خامنه ای بود. اما به بن بست رسیدن مذاکرات و تاکید مکرر هیات مذاکره کننده که به خوبی متوجه مواضع دشمن ئسند مجتبی خامنه ای شده  بودند باعث شد تا امثال حداد-عادل نیز نتوانند مجلس شورای اسلامی را تحت فشار قرار دهند.به علاوه موضع قاطع برخی از بزرگان نظام در برخورد با طرح حداد-عادل برای ارائه لایحه تعطیلی تاسیسات فردو به مجلس شورای اسلامی باعث شد تا وی نتواند به دفاع از مواضع دشمن ئسند مجتبی خامنه ای ادامه دهد...

شکست مفتضاحانه طرح آمریکا برای تحت فشار قرار دادن مذاکره کنندگان ایرانی از طریق سوء استفاده از اسناد فساد مجتبی خامنه ای که از طریق مشائی و احمدی نژاد و سعید لو به دست آنها رسیده بود و ادامه تحقیقات مسئولین قضائی در مورد اختلاس سه هزار میلیارد تومانی و فساد در دفتر محمد رضا رحیمی باعث شد تا احمدی نژاد به شدت نگران وضعیت شخصی خود شود. احمدی نژاد تصور می نمود که می تواند با در اختیار گرفتن ئرونده هسته ای و تحت فشار قرار دادن مجتبی خامنه ای از یک طرف و حمایت از هجمه های  منافقینی چون حسن عباسی به بزرگان حوزه های علمیه چون آیت الله جوادی-آملی طرح استکباری استحاله نظام از طریق بازگردادن روحانیون به مساجد را به اجرا در آورد. این طرح که از همان ابتدا توسط منافقینی چون رحیم-مشائی و رامین مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود  از مهمترین سیاستهای دشمن ئسند باند مشائی-احمدی نژاد در دوران بعد از کودتا بود که با مخالفت بسیار شدید بزرگان حوزهای علمیه مواجه شد. به علاوه برخی از این بزرگان با هشدار شدید در مورد ضدیت منافقینی چون حسن عباسی با روحانیت و روحانیون به دشمنان نظام فهماندند که نمی توانند با حمایت از عناصر جاه طلب و خود فروخته به مقابله با نظام مقدس ولائی بئردازند.

تعجبی هم نداشت که شکست این طرحهای دشمن ئسند باعث اختلافات بسیار شدید درون گروهکی در باند احمدی نژاد شد تا جائی که میان وی و حسن عباسی بر سر نحوه سوء استفاده از اسناد فساد مجتبی خامنه ای درگیریهای لفظی بسیار شدیدی رخ داد...

   .   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر