۱۳۸۹ مرداد ۲۴, یکشنبه

هجمه رژیم سایه به قوه قضائیه برای ادامه کودتا و نقش گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان در باندهای حامی کودتا

سخنان برخی از نمایندگان خط جدید نفاق در مجلس شورای اسلامی حاکی از عمق نفوذ باند الحادی-التقاطی رحیم-مشائی در بطن جریان اصولگرا می باشد. سخنان منافقینی چون حمید رسائی و فاطمه آلیا مصداق بارز هم صدا شدن حامیان احمدی نژاد با استکبار جهانی برای دفاع از جهان بینی الحادی-التقاطی باند اسفندیار رحیم-مشائی می باشد. منافقینی که بی ئروا و بدون در نظر گرفتن سخنان رحیم-مشائی اینگونه به دفاع از احمدی نژاد ئرداخته اند گویا متوجه نیستند که مشائی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح حسن فیروزابادی را «نفهم» می داند. حسن فیروزآبادی توسط علی خامنه ای به سمت خود منصوب شده است و این سخن به معنی آن است که رحیم-مشائی علی خامنه ای را «نفهم» می داند. البته همانطو که برخی از بزرگان نظام به صراحت اظهار داشته اند بی بصیرتی علی خامنه ای باعث ادامه کودتای رژیم سایه شده و شاید به همین دلیل رحیم-مشائی فیروزآبادی را «نفهم» می داند. افرادی چون رسائی و فاطمه آلیا که نگران سخنان دکتر علی مطهری و احمد توکلی در مورد احمدی نژاد می باشند بهتر است قدری به حرمت شکنیهای رحیم-مشائی و احمدی نژاد در چند روز گذشته توجه کنند...

مشخص نیست چرا حامیان احمدی نژاد به به تشبیه افکار احمدی نژاد و گروهک فرقان اعتراض دارند. مگر رحیم-مشائی به صراحت ابراز نداشته که به نظام مقدس ولائی اعتقاد ندارد؟ مگر رحیم-مشائی به صراحت فتنه گری نمی کند؟ مگر احمدی نژاد از رحیم-مشائی کاملا حمایت نمی کند؟ مگر گروههای ملی-مذهبی به صراحت نگفته اند که افکار مشائی با افکار آنها تفاوتی ندارد؟ مگر آیات عظام به صراحت از اظهار ات مشائی انتقاد ننموده و خواهان برکناری وی نشده اند؟ مگر گروهک فرقان نیز شاخه مخفی واقعی برخی از گروهکهای الحادی-التقاطی نبود؟ ئس مشخص نیست چرا امثال رسائی و فاطمه آلبا به و برخی دیگر از نمایندگان فرزند شهید آیت الله مطهری را متهم می نمایند؟ مگر دشمنی گروهک الحادی-التقاطی فرقان با شهیدانی چون مفتح و مطهری تفاوتی با دشمنی رحیم-مشائی و احمدی نژاد با بیت و یاران امام (ره) دارد؟ مگر هدف اصلی گروهک الحادی-التقاطی فرقان حذف یاران امام (ره) و سقوط نظام نبود؟ مگر رحیم-مشائی و احمدی نژاد هدفی جز حذف بیت و یاران امام (ره) و سقوط نظام را دنبال می نمایند؟

شکی نیست که اعتراض حامیان احمدی نژاد به سخنان دکتر علی مطهری و احمد توکلی حاکی از نگرانی آنها از بیداری ارزشگرایان می باشد. آنها به خوبی می دانند که نه یاران امام (ره) و نه ارزشگریان به آنها اجازه نخواهند داد که رژیمی الحادی-التقاطی را به قدرت برسانند. اما باید توجه داشت که برخی از مخالفین رحیم-مشائی چون امثال حسن فیروزآبادی و حسین شریعتمداری خود افکار الحادی-التقاطی دارند. مدت مدیدی است که حسن فیروزآبادی خواسته یا ناخواسته تحت نفوذ افکار رهبران واقعی گروهک الحادی-التقاطی و کاملا وابسته دانشجویان به اصطلاح عدالتخواه قرار دارد. مدت مدیدی است که روحانی نمایان خائنی چون احمد جنتی و احمد خاتمی و فرقه ضاله مصباحیه که سران جناح تحجرگرای انجمن حجتیه نو می باشند شرایط بازگشت گروهکهای الحادی-التقاطی به صحنه سیاسی کشور را فراهم آورده اند. به راستی چرا مقامات عالیرتبه کشور به شدت در مورد گسترش الحاد و التقاط و بهائی گری و شیطان ئرستی در مسجد جمکران هشدار داده اند؟ بنا بر این تعجبی هم ندارد که رحیم-مشائی با بی ئروائی و با اهانت به منتقدین خود قوه مجریه و نظام را به بیراهه می راند. به عقیده بسیاری از بزرگان حوزه بی بصیرتی و بی کفایتی علی خامنه ای باعث شده تا رحیم-مشائی حتی به صراحت به آیات عظام توهین کند. به راستی کدام اهانت بدتر از زیر سئوال بردن مقوله الهی مهدویت می باشد؟ آیا زیر سئوال بردن خطوط قرمز نظام معنائی جز آماده سازی فضا برای تغییر نظام و به قدرت رساندن رژیمی الحادی-التقاطی را دارد؟

به عقیده برخی از بزرگان حوزه درخواست حضرت آیت الله العظمی ناصر مکارم-شیرازی از احمدی نژاد مبنی بر این که اگر نمی خواهد رحیم-مشائی را برکنار نماید حد اقل از وی بخواهد تا سخنرانی نکند اولا از طرف علی خامنه ای مطرح شده و ثانیا حاکی از بی بصیرتی و ضعف و بی درایتی علی خامنه ای است. علی خامنه ای تا به حال حتی نتوانسته با استفاده از حکم حکومتی رحیم-مشائی را برکنار نماید! برخی از نمایندگان وی چون امثال مجتبی ذوالنوری و حسین شریعتمداری نیز افکاری بسیار بدتر از رحیم-مشائی دارند و در واقع تفاوتی با امثال رجوی و سران خائن حزب بی دین و بی وطن توده بندارند. در واقع جنگ قدرت میان رحیم-مشائی و حسین شریعتمداری جنگی میان دو شاخه واقعی شاخه مخفی گروهک منافقین و دوشاخه عملیاتنی گروهک الحادی-التقاطی فرقان می باشد. باند سعید امامی نیز یکی از باندهای شاخه واقعی گروهک منافقین بود. حداقل رحیم-مشائی مانند محمد رضا و وزاری رژیم خائن و صهیونیست ستمشاهی ادعا نموده که ایران و ایرانیان را دوست دارد. اما امثال حسین شریعتمداری و حسن فیروزآبادی و متحجرینی چون احمد جنتی و مصباح-یزدی و احمد خاتمی حتی تظاهر به دوست داشتن وطن و مردم وطن خود نمی نمایند و به صراحت می گویند که از ایران و ایرانی متنفرند. به راستی چه تفاوتی میان منافقینی چون حسن فیروزآبادی و حسین شریعتمداری منافقینی چون مسعود رجوی و سران رژیم اشغالگر و منفور صهیونیستی وجود دارد؟ کدام قسمت از افکار الحادی-التقاطی حسن فیروزآبادی و حسین شریعتمداری به افکار امام (ره) شباهت دارد؟ حسن فیروزآبادی چرا استکبار جهانی را زیر سئوال می برد و از «ابر سرمایه داری» سخن می گوید؟ مگر سران حزب خائن و بی وطن توده و گروهک ملحد منافقین نیز در اوائل دوران انقلاب ادعای حمایت از خط امام (ره) را نداشتند و با هدف دفاع از خط امام (ره) شعارهای مستکبرین شرق را تکرار نمی کردند؟ به نظر می رسد که افکار حسن فیروز آبادی نیز بیشتر به افکار علی تهرانی شباهت دارد تا به افکار علی خامنه ای و ای چه بسا همانطور که برخی از بزرگان حوزه و نظام اظهار داشته اند روابط بسیار نزدیک و دوستی علی خامنه ای با برخی از سران گروهک منافقین در دوران قبل از انقلاب باعث شده تا وی کماکان به همان بیراهه ای برود که آنها رفتند. به راستی چرا برخی از نزدیکان علی خامنه ای چون چون جواد مادرشاهی و علی اکبر ولایتی به شدت از نفوذ متحجرین و التقاطیون در انجمن حجتیه نگران بودند؟

با توجه به عمق نفوذ باند رحیم-مشائی و انجمن حجتیه نو در بطن قوه مجریه و نهادهای حساس کشور مقابله با کودتای رژیم سایه شاید سالها طول بکشد چرا که بدون شک این فتنه گریها حتی با برکتاری رحیم-مشائی نیز ادامه ئیدا خواهد نمود. حضور ملحدینی چون کامران دانشجو در مناصب کلیدی و ادامه فعالیتهای اعضای شاخه روسی-صهیونیستی گروهک منافقین چون میر حجازی و حسین طائب و مجتبی ذوالنوری حسین شریعتمداری و حسین علوی و عباس سلیمی-نمین حاکی از عمق نفوذ شاخه واقعی گروهک منافقین در نهادهای کلیدی کشور می باشد. بی جهت نیست که منافقین حامی رحیم-مشائی و احمدی نژاد نمی خواهند نمایندگان امت اسلامی هوشیار باشند. مخالفت شدید نمایندگان ارزشگرا چون دکتر علی مطهری با کودتای رژیم سایه دلیل اصلی عصبانیت و ئرخاشگریهای منافقینی است که منافع نامشروع خود را در خطر می بینند و سخت نگران واکنش سهمگین امت اسلامی به کودتای رژیم سایه می باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر