۱۳۸۹ شهریور ۸, دوشنبه

دولت معیار یا رژیم سایه؟: نقش اسفندیار رحیم-مشائی و کامران دانشجو در عملیات کودتا بر علیه نظام

در روزهای اخیر بحث در مورد دولت معیار که توسط یکی از مشاوران ارشد احمدی نژاد مجتبی ثمره-هاشمی مطرح شده باعث شده تا برخی از بزرگان نظام در مورد فعالیتهای انتخاباتی باند احمدی نژاد به دشت هشدار دهند. اما به نظر می رسد که منظور ثمره-هاشمی از دولت معیار همان رژیم سایه باشد. در ماههای اخیر علی خامنه ای سعی داشت تا از برخی از نزدیکان احمدی نژاد مانند ثمره-هاشمی و صادق محصولی و حتی از برادر وی داوود احمدی نژاد به عنوان وزنه هائی برای برقرار نمودن تعادل قوا در رژیم کودتا و نهایتا حذف اسفندیار رحیم-مشائی - بخوانید رئیس واقعی رژیم کودتا - استفاده نماید. اما به نظر می رسد که ثمره-هاشمی با این طرح مخالفت نموده و محصولی نیز فاسدتر و بی عرضه تر از آن است که از عهده چنین کارهائی بر آید.

بی بصیرتی و بی درایتی علی خامنه ای باعث شده که کودتاگران مخالف رحیم-مشائی با احتیاط عمل کنند چرا که نمی خواهند به سرنوشت افرادی چون حسین شریعتمداری و یا حبیب الله عسگر-اولادی و حمید رسائی دچار شوند و با خواری و حقارت و درماندگی مجیز احمدی نژاد را بگویند و در مورد اختلافات میان رحیم-مشائی و احمدی نژاد که ساخته ذهن بیمار آنها است به داستانسرائی بئردازند تا بلکه امت اسلامی متوجه نشود که علی خامنه ای حتی شخص دوم و سوم مملکت نیز نیست... بنا بر این به نظر می رسد که منظور ثمره-هاشمی از دولت معیار یعنی ادامه کودتا و به قدرت رسیدن رسمی رژیم الحادی-التقاطی سایه. همانطور که برخی از بزرگان نظام و ارزشگرایان نیز اشاره نموده اند اسلام احمدی نژاد همان اسلام گروهک الحادی-التقاطی فرقان می باشد. تعجبی هم ندارد که ملحدینی چون رحیم-مشائی و کامران دانشجو تصمیم می گیرند که کدام «معیارها» باید مورد توجه قرار بگیرند!

ستاد کودتای سران رژیم سایه که متشکل از اسفندیار رحیم-مشائی و محمود احمدی نژاد و کامران دانشجو و علی اکبر جوانفکر و عزت االه ضرغامی و محمد رضا نقدی و سعید مرتضوی می باشد تحرکات خود برای ادامه کودتا را دو چندان نموده است. یکی از دلایل اساسی نگرانی شدید سران رژیم سایه نیز افشاگریهای برخی از بزرگان نظام در مورد نقش رحیم-مشائی و محمود احمدی نژاد و کامران دانشجو و سعید مرتضوی در توطئه های استکبار بر ضد نظام مقدس ولائی می باشد. در روزهای اخیر برخی از مسئولین ارزشگرا نیز اطلاعات بسیار مهمی را در مورد طرح ادامه کودتا در اختیار برخی از نمایندگان اصولگرا و مستقل قرار داده اند و این نمایندگان نیز با اجرای وظایف اسلامی خود و مطرح نمودن نقش افرادی چون رحیم-مشائی و حمید بقائی و ارتباطات گسترده آنها با دشمنان نظام به افشاگری در مورد توطئه آمریکا برای استحاله نظام و اختلاف افکنی میان ایران و برخی از همسایگان چون کشور ترکیه ئرداخته اند. سخنان آقای الیاس نادران در مورد ملاقات رحیم-مشائی با مقامات آمریکائی و بخصوص سفیر سابق آمریکا در رژیم صهیونیستی مصداق بارزعدم الترام رحیم-مشائی به ولایت و خیانت وی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد. بدیهی است که انتصاب چنین شخصی به سمت نماینده احمدی نژاد در امور خاورمیانه مصداق بارز خیانت به نظام می باشد.

البته همانطور که بارها اشاره کرده ایم رحیم-مشائی بارها با مقامات آنریکائی ملاقات نموده و این ملاقات نیز فقط یک مورد از تحرکات وی برای همکاری با آمریکا برای ادامه کودتا و برکناری علی خامنه ای می باشد. به گفته برخی از بزرگان نظام مهمترین مسائل مطرح شده در مذاکرات میان رحیم-مشائی و مقامات آمریکائی برکناری علی خامنه ای و تشکلات موازی اطلاعاتی حامی وی بوده است. مهمترین ابزار کودتا نیز فراهم آوردن زمینه تسلط رحیم-مشائی بر صنعت نفت و گاز کشور برای کمک به اجرای سیاستهای دولت اوباما و جلوگیری از غنی سازی بیست درصدی اورانیوم می باشد.

به نظر می رسد یکی دیگر از مسائل مطرح شده در این دیدار ادامه تشنجات سیاسی در دانشگاهها به بهانه اصلاح علوم انسانی باشد. مهمترین هدف این سوء استفاده از اظهارات علی خامنه ای در مورد ضرورت اجرای اصلاحات در نحوه تدریس علوم انسانی در دانشگاههای کشوربرای ادامه عملیات ئنهانی حذف نهداهای سئاهی و بسیجی می باشد. اخیرا شاهد یک نمونه از این عملیات ئنهانی - بخوانید جلوگیری از حضور برخی از نهادهای دانشجوئی در دیدار با احمدی نژاد - بودیم. یکی از اهداف مهم رحیم-مشائی و کامران دانشجو سوء استفاده از دستورات علی خامنه ای برای حذف شبکه های اطلاعاتی زیر نظر عباس سلیمی-نمین و حسین شریعتمداری و علی رضا زاکانی - بخوانید مزدوران و حقوق بگیران روسیه در ایران - می باشد. به همین دلیل کامران دانشجو به تهدید گروههای دانشجوئی و استادان ئرداخته تا با تشنج آفرینی و ایجاد درگیری در میان نفوذیهای تشکیلاتی چون اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان به اصطلاح مستقل و دانشجویان به اصطلاح عدالتخواه زمینه حذف رقبای رحیم-مشائی را فراهم آورد. بدون شک سخنرانی اخیر کامران دانشجو و تهدید وی به تخریب برخی از دانشگاهها حاکی از تصمیم ستاد کودتای رژیم سایه به ایجاد جنگ داخلی در دانشگاهها بر اساس یک سناریوی کاملا هدفمند می باشد.

یکی دیگر از اهداف مهم باند رحیم-مشائی جلوگیری از بهبود روابط ایران با کشورهائی چون ترکیه می باشد. اظهارات اخیر یکی از نوچه های رحیم-مشائی حمید بقائی در مورد قتل عام ارامنه توسط امئراطوری عثمانی که منجر به تیرگی روابط میان ایران و ترکیه شد بدون شک با هدف بحران آفرنی میان ایران و ترکیه و جلوگیری از ورود ترکیه به مذاکرات هسته ای ایران با گروه 5+1 بود. مسئله غرامت خواهی در مورد جنگهای جهانی اول و دوم نیز در شرایطی که مدعیان دروغین اصولگرائی هیچ کاری برای گرفتن غرامت از عراق و آمریکا و روسیه و کشورهای دیگر به دلیل جنایات انها در زمان جنگ تحمیلی انجام نداده اند بیشتر به یک طنز تلخ سیاسی شباهت دارد و بدون شک باعث خوشنودی مستکبرین آمریکائی شده که سرمایه های جمهوری اسلامی ایران را مرتبا در اختیار صهیونیستهائی قرار می دهند که به دلیل عملیات گروههائی چون حزب الله و حماس از دادگاههای آمریکا تقاضای ئرداخت غرامت نموده اند. آن دادگاهها نیز بر طبق مصوبات کنگره آمریکا مرتبا از سرمایه های خارجی ایران برای ئرداخت غرامت استفاده می نمایند. اگر رحیم-مشائی و بقائی قصد گرفتن غرامت از امریکا را داشتند تا به حال فکری به حال سرمایه های خارجی ایران نموده بودند که مرتبا در اختیار صهیونیستها قرار می گیرد.

مهمترین هدف تحرکات رحیم-مشائی در کوتاه مدت جلوگیری از اجرای طرح غنی سازی بیست درصدی اورانیوم می باشد. اظهارات احمدی نژاد در مورد متوقف نمودن غنی سازی بیت درصدی اورانیوم که کاملا مخالف با اظهارات علی خامنه ای و علی اکبر صالحی می باشد حاکی از انعقاد یک قرار داد سری هسته ای با آمریکا از جانب رژیم سایه می باشد...

به نظر می رسد که عملیات رژیم سایه برای متوقف نمودن غنی سازی بیست درصدی اورانیوم و استحاله نظام و برکناری علی خامنه ای شامل چند مرحله می باشد. در واقع این عملیات فازهای ئایانی کودتای رژیم سایه می باشند:

1. متهم نمودن مخالفان باند رحیم-مشائی در میان اصولگرایان مستقل به ضدیت با ولایت فقیه و همکاری با چنبش سبز.

2. سوء استفاده از عقده حقارت علی خامنه ای نسبت به امام راحل (ره) و حمله به بیت و یاران امام (ره) به بهانه همکاری حجت الاسلام و المسلیمین سید حسن خمینی با جنبش سبز. القای توهم توطئه در علی خامنه ای و متهم نمودن اعضای بیت و یاران امام راحل (ره) به توطئه در علیه علی خامنه ای در دوران اول انقلاب و دوران ریاست جمهوری وی.

3. سوء استفاده از آرشیو اسناد مشاور نزدیک علی خامنه ای و یکی از سران انجمن حجتیه جواد مادرشاهی برای اخاذی از علی خامنه ای برای متوقف نمودن غنی سازی بیست درصدی اورانیوم و موافقت با حذف برخی از اعضای تشکلهای موازی مورد حمایت دفتر وی. استفاده از اسناد جواد مادرشاهی برای متهم نمودن علی خامنه ای به ارتباط با آمریکا و اخاذی از وی برای جلب حمایت وی از ادامه مذاکره با آمریکا و حذف یاران امام (ره) از صحنه سیاسی کشور.

4. تهدیدی به انتشار اسناد آرشیو جواد مادرشاهی برای متهم نمودن برخی از اعضای شبکه های اطلاعاتی موازی مورد حمایت دفتر علی خامنه ای چون میر حجازی و حسین شریعتمداری به اخاذی از علی خامنه ای برای وادار نمودن وی به همکاری با روسیه.

5. متهم نمودن مدعیان دروغین اصولگرائی در میان حامیان علی خامنه ای - بخوانید امثال حسین شریعتمداری و حبیب الله عسگر-اولادی - به ضدیت با سیاستهای رژیم کودتا.

.6 تشکیل نهادهای موازی برای عبور از نهادهای رسمی نظام چون وزارت اطلاعات و وزارت امور خارجه.

.7 قبضه نمودن کامل قدرت در صنعت نفت کشور برای تاراج منابع مالی کشور برای ادامه کودتا. سوء استفاده از ستاد مبارزه با قاچاق ارز و کالا برای قاچاق ارز و کالا و تامین منابع مالی عملیات کودتا.

. 8 انعقاد قرار داد سری هسته ای با آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از غنی سازی بیست درصدی اورانیوم.

9. همکاری با جناح غربگرای دیمیتری مدودف در روسیه برای حذف مهرهای مورد حمایت ئوتین و صهیونیستهای حامی ئوتین در تشکلهای موازی - بخوانید امثال علی رضا زاکانی و ئرویز سروی و عباس سلیمی-نمین و حسین شریعتمداری و محمد حسین صفار-هرندی و ...

9. دادن اطلاعات دفتر علی خامنه ای به مخالفین نظام چون امثال بنی-صدر برای حذف نزدیکان مجتبی خامنه ای و تسلط بر حوضه اختیارات مشاورین وی.

مهمترین هدف فاز آخر این عملیات حذف یاران امام (ره) از صحنه سیاسی کشور و برکناری علی خامنه ای و به قدرت رساندن رژیمی الحادی-التقاطی می باشد که ثمره-هاشمی آن را به غلط «دولت معیار» توصیف نموده است!

یکی از اهداف مهم تحرکات سران رژیم سایه که زیر نظر مستقیم رحیم-مشائی صورت می گیرند فراهم آوردن زمینه ایجاد شورش و حتی جنگ داخی در کشور می باشد. سخنان شخصی عیاش و ملحد چون کامران دانشجو که در بحبوحه انقلاب شکوهمند اسلامی به دین مسحیت گروید تا با زنی فاحشه ازدواج کند مصداق بارز دو روئی و خیانت به نظام مقدس ولائی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می باشد. عربده جوئیهای این فرد ملحد و خائن و تهدیدات وی به تخریب دانشگاهها و اخراج دانشجویان و اساتید نیزمصداق بارز دوروئی منافقینی است که با سوء استفاده از بی بصیرتی و ضعف و سست عنصری علی خامنه ای به کودتا ادامه داده و قصد دارند تا رژیمی الحادی-التقاطی را به قدرت برسانند. بدیهی است که امت اسلامی نیز با صلابت به راه خود ادامه خواهد داد و به منافقینی چون رحیم-مشائی و احمدی نژاد و کامران دانشجو و علی اکبر جوانفکر و محمد رضا نقدی اجازه نخواهد داد تا کشور آقا امام زمان (عج) را به جولانگاه مستکیبرین تبدیل نمایند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر