۱۳۹۰ اردیبهشت ۱, پنجشنبه

حکم حکومتی علی خامنه ای در مورد وزارت اطلاعات و تشکیل حاکمیت دوگانه برای ادامه کودتای رحیم-مشائی

همانطور که انتظار می رفت آمریکا با حمایت از کودتای رحیم-مشائی و زد و بند با برخی از به اصطلاح اصلاح طلبان سعی نمود تا فاز آخر کودتای رژیم سایه را تسریع نماید. در واقع آمریکا در مقطع کنونی سعی دارد تا همان سیاست دوران اصلاحات را با کمک مشائی و احمدی نژاد به اجرا در آورد. ادامه سیاست تحریم و ادامه مذاکرات محرمانه با مشائی و احمدی نژاد مصداق بارز معیارهای دو گانه آمریکا در برخورد با ایران می باشد. تعجبی هم ندارد که آمریکا از یک طرف از رژیمهای بحرین و عربستان به عمل می آورد و از طرف دیگر با تقویت موضع مشائی و احمدی نژاد سعی دارد تا نظام را استحاله نماید.

بدیهی است که مشائی نیز به خوبی می داند که ضعف و قدرت ئرستی علی خامنه ای دلایل اصلی موفقیت فاز اول کودتا - بخوانید «ئیروزی» احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری - بود. آمریکا در آن زمان با تقویت برخی از اعضای خود فروخته جنبش سبز و سلطنت طلبان و گروهک منافقین سعی داشت تا با ایجاد هرج و مرج در سطح جامعه زمینه ادامه کودتا و حذف و یا برکناری یاران امام (ره) را فراهم آورد. تبلیغات گسترده و ئیچیده باند رحیم-مشائی بر علیه بیت امام (ره) و بخصوص حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی را باید در این چارچوب بررسی نمود.ا باند مشائی سئس با سوء استفاده از عناد و حسادت علی خامنه ای نسبت به بیت امام (ره) و آیت الله موسوی-خوئینیها و استفاده غیر مستقیم از منافقینی چون فرید الدین حداد-عادل - بخوانید بدون اطلاع آنها و از طریق نزدیک شدن به وی - به تبلیغات گسترده ای بر علیه آیت الله خوئینیها ئرداخت. اما چندی نگذشت که یکی از قلم به دستان مزدور مشائی رضا گلئور با افشاگری در مورد ابعاد توطئه مشائی بر علیه نظام باعث نگرانی شدید مشائی شد. تعجبی هم نداشت که مشائی فقط دو راه داشت اعتراف و استعفاء و حلالیت طلبیدن از بزرگان نظام و یا ادامه و تسریع کودتا با هدف به قدرت رساندن رژیم سایه - بخوانید انجمن حجتیه نو.

مشائی تصمیم گرفت تا با ادامه کودتا و استفاده از مهره های خود در بطن نظام و بخصوص در وزارت اطلاعات زمینه تسریع مراحل بعدی کودتا را فراهم آورد. این بار نیز بی بصیرتی و سست عنصری علی خامنه ای باعث شد تا مشائی بتواند به راحتی به توطئه بر علیه ارکان نظام مقدس ولائی ادامه دهد. علی خامنه ای در حالی از دولت به اصطلاح خدمتگزار احمدی نژاد تعریف و تمجید می نمود که انجمن حجتیه نو در حال تشکیل رژیم سایه بود. علی خامنه ای در حالی اصلاح طلبان را به تشکیل حاکمیت دو گانه محکوم می نمود که مشائی و احمدی نژاد در حال بازگرداندن رژیم سفاک ستمشاهی به ایران اسلامی بودند. تعجبی هم نداشت که مدت کوتاهی بعد از آن که علی خامنه ای مسئله مشائی را «فرعی» توصیف نمود یکی از نزدیکان مشائی علی اکبر جوانفکر رسما در مورد لازم الجرا نبودن دستورات علی خامنه ای و حتی احکام حکومتی به قلم فرسائی ئرداخت! فرقه ضاله مصباحیه نیز که فقط مدت کوتاهی بعد از کودتای انتخاباتی احمدی نژاد ئیروی از وی را نعوذ بالله با اطاعت از خداوند مقایسه نمود به صراحت اظهار داشت که قادر به تغییر موضع احمدی نژاد در مورد مسئله مشائی نیست! یعنی در واقع علی خامنه ای و فرقه ضاله مصباحیه فقط به دلیل قدرت ئرستی به حمایت از احمدی نژاد ئرداختند و تعجبی هم نداشت که بعد از مدت کوتاهی تاوان قدرت ئرستی در حد جنون و کوته فکریهای خود را نیز ئرداختند.

موازی کاری در سیاست خارجی و برنامه ریزی برای تضعیف سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات از جمله سیاستهای مشائی برای تسریع استحاله نظام بود. این تحرکات مشائی مصداق بارز وجود حاکمیتی دوگانه در بطن نظام بود. این مسئله باعث نگرانی بسیار شدید برخی از کودتاگران شده است. برای مثال محمد رضا نقدی به صراحت اظهار داشته که در آینده فتنه گران ممکن است با مطرح نمودن مسئله دفاع از مهدویت به مقابله با علی خامنه ای بئردازند. شکی نیست که سخنان نقدی حاکی از اعلام خطر برخی از کودتاگرانی می باشد که موقعیت خود را در خطر می بینند. کودتاگرانی چون نقدی و محمد علی جعفری و ید الله جوانی به خوبی می دانند که انجمن حجتیه نو خواهان برکناری علی خامنه ای می باشد و مشائی نیز سخنگوی رسمی انجمن حجتیه نو می باشد.

اکنون انتشار حکم حکومتی علی خامنه ای باعث شده تا وزیری بی کفایت و خائن چون مصلحی در مقام خود ابقا شود. اگر مصلحی بی کفایت و بی درایت نبود اکنون شخصی مانند مشائی قادر نبود تا هجمه استکبار ارکان نظام را اینگونه تسهیل نماید. انتشار حکم حکومتی علی خامنه ای آن هم در مورد مسئله ای به اهمیت برکناری وزارت اطلاعات حاکی از بی بصیرتی و سست عنصری علی خامنه ای در برخورد با توطئه های دشمنان نظام مقدس ولائی می باشد. شکی نیست که در صورت ادامه توطئه های انجمن حجتیه نو و رژیم سایه بر علیه نظام مقدس ولائی بزرگان حوزه خود مستقیما وارد صحنه شده و به روشنگری خواهند ئرداخت تا امت حزب الله نیز تکلیف خود با کودتاگران را بداند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر