۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۴, شنبه

برکناری سه وزیر و اتحاد فرقه ضاله مصباحیه و جریان انحرافی در دفتر علی خامنه ای برای برکناری احمدی نژاد

بالاخره همانطور که انتظار می رفت طرح عدم کفایت احمدی نژاد را که ساخته و ئرداخته جناح متحجر انجمن حجتیه نو و جریان انحرافی دفتر علی خامنه ای بود به مجلس شورای اسلامی ارائه شد. البته بعد از کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد بارها و بارها برخی از بزرگان نظام خواستار ارائه طرح عدم کفایت احمدی نژاد به مجلس شورای اسلامی شده بودند. اما علی خامنه ای با لجوجی و یکدندگی و مخاتلفت با برکناری احمدی نژاد باعث شد تا نظام مجبور به مقابله با طرح کودتای رحیم-مشائی شود. اکنون به دلیل برکناری چهره های خدوم در نهادهای کلیدی کشور بخصوص وزارت اطلاعات و هجمه جریان مشائی و فرقه ضاله مصباحیه و جریان انحرافی در دفتر علی خامنه ای به بیت امام (ره) وضعیتی به وجود آمده که علی خامنه ای برای جلوگیری از سقوط خود مجبور شده از فرقه ضاله و آمریکائی مصباحیه که حتی یک روز به انقلاب خدمت ننموده در خواست کمک نماید. بدیهی است که آمریکا که تا به حال هم از جریان مشائی و هم از فرقه ضاله مصباحیه حمایت می نموده در موقعیتی قرار گرفته که از زمان دولت موقت در آن قرار نداشته. در آن زمان آمریکا با نفوذ در میان برخی از اطرافیان امام (ره) چون بنی-صدر و با حمایت از عناصر خود فروخته دولت موقت سعی داشت تا از طریق ایجاد بحرانهای کاذب به تدریج همان روابط استکباری دوران شاه خائن را با ایران بر قرار نماید. اما خوشبختانه ژرف نگری امام (ره) باعث شد تا نه آمریکا و نه ضد انقلاب موفق به کودتا در کشور نشوند.

بدبختانه در مقطع کنونی بی بصیرتی علی خامنه ای باعث شده تا هم جریان مشائی و هم فرقه ضاله مصباحیه از وضعیت نابسامان کشور برای ئیشبرد اهداف خود سوء استفاده نمایند. جریان انحرافی در دفتر علی خامنه ای - بخوانید همان اعضای گروههای به اصلاح موازی مانند مجتبی خامنه ای و حسن شایانفر و حسین شریعتمداری و عباس سلیمی-نمین و حسین طائب - نیز که در واقع یکی از شاخه های مخفی گروهک منافقین می باشد موفق شده تا با همکاری با فرقه ضاله مصباحیه به افزایش نفوذ خود بئردازد.

در این میان برای درک میزان بی بصیرتی علی خامنه ای فقط کافی است به ملاقات میان وی و علی لاریجانی و محمود احمدی نژاد اشاره نمود. بعد از این این دیدار لارجانی اظهار داشت که تصمیمات اتخاذ شده بر این اساس بود که نظر شورای نگهبان مبنی بر ضرورت مشورت دولت با مجلس برای ادغام سه وزارتخانه به اختلافات خاتمه داده. اما احمدی نژاد بلافاصله با برکناری سه وزیر بار دیگر اثبات نمود که کوچکترین توجهی به نظرات علی خامنه ای ندارد و در واقع رحیم-مشائی را رهبر کشور می داند.

در این میان سخنان مصباح-یزدی در جمع برخی از اعضای حزب موتلفه اسلامی مبنی بر این که مشائی با جادوگری احمدی نژاد را در مشت خود دارد باعث عصبانیت برخی از بزرگان نظام شده است. مدتها است که فرقه ضاله مصباحیه که تفاوتی با وهابیون افراطی و گروهک تروریستی طالبان ندارد با سوء استفاده از بی بصیرتی علی خامنه ای و با کمک آمرکا سعی دارد تا اسلام آمریکائی را جایگزین اسلام ناب محمدی نماید. بدبختانه علی خامنه ای نیز که بر اساس طرح جریان نفوذی و انحرافی در دفتر خود و برای مقابله با بیت امام (ره) تمامی تصمیمات خود را اتخاذ می نماید به حدی به این فرقه ضاله وابسته شده که اکنون باید برای مقابله با جناح به اصلاح مدرن انجمن حجتیه نو - بخوانید جریان مشائی - از جناح متحجر این انجمن - بخوانید فرقه ضاله مصباحیه - کمک بگیرد.

به هر تقدیر بعد از برکناری سه وزیر اکنون طرح عدم کفایت احمدی نژاد مورد بررسی جریان انحرافی در دفتر علی خامنه ای و فرقه ضاله مصباحیه قرار گرفته. بدون شک حتی اگر گفته های افرادی چون عباس سلیمی-نمین صحت داشته باشد و مشائی مورد مجازات قرار گیرد کودتای رژیم سایه بر علیه نظام مقدس ولائی متوقف نخواهد شد چرا که جریانهای انحرافی دیگر نیز هر کدام برای خود رژیمهای سایه دیگری تشکیل داده اند و سعی دارند تا با استحاله نظام رژیمهائی دست نشاده و مورد حمایت اجانب را به قدرت برسانند. اما بدون شک این طرحهای استکباری نیز با شکست مواجه خواهند شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر