۱۳۹۰ خرداد ۵, پنجشنبه

طرح گروهک بازسازی شده فرقان برای برکناری رحیم-مشائی و جذب اعضای رژیم سایه

افشاگری برخی از بزرگان حوزه در مورد طرح گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان برای جذب برخی از اعضای رژیم سایه و نزدیکان اسفندیار رحیم-مشائی باعث شده تا سران این گروهک به شدت در مورد ادامه تحقیقات وزارت اطلاعات و قوه قضائیه احساس نگرانی نمایند. اظهارات اخیر علی رضا زاکانی یکی از نفوذیهای گروهک فرقان در میان اطرافیان مجتبی خامنه ای حاکی از نگرانی بسیار شید کادر رهبری این گرهک از افشاگریهای اخیر برخی از بزرگان حوزه می باشد. زاکانی با سوء استفاده از تحقیقات وزارت اطلاعات در مورد جریان مشائی و با سخن گفتن در مورد انحرافات جریان مشائی در یکی از مدارس مهم در شهر مقدس قم اولا به نفوذهای گروهک فرقان ئیام داد که باید از بحران در بطن قوه مجریه به نفع خود سوء استفاده نمایند. ثانیا وی با افشای اطلاعاتی در مورد ابعاد توطئه مشائی سعی دارد تا مسیر تحقیقات را محدود به جریان مشائی و برخی از از حامیان سابق وی چون امثال علی اکبر محرابیان و یا برخی از نزدیکان احمدی نژاد چون مهدی خورشیدی نماید. در این میان مشخص نیست چرا زاکانی اصلا در مورد حمایتهای بی وقفه منافقینی چون حسن شایانفر و حسین شریعتمداری و محمد -حسین صفار-هرندی و عباس سلیمی-نمین و حمید رسائی سخنی نمی گوید. شکی نیست که عضویت این افراد در کادر رهبری گروهک بازسازی شده فرقان یکی از دلایل اصلی سکوت زاکانی و برخی دیگر از اعضای عالیرتبه این گروهک الحادی-التقاطی می باشد. بدون شک در مقطع کنونی ماموریت اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان چون علی رضا زاکانی و حمید رسائی منحرف و محمدود نمودن مسیر تحقیقات وزارت اطلاعات و قوه قضائیه می باشد...

در روزهای اخیر تحرکات رژیم سایه بر اساس دو محور طراحی شده اند. اولا به دستور رحیم-مشائی برخی از مهره های سوخته شده رژیم سایه چون اعضای هیات مدیره شرکت فاسد فیاک از کشور گریخته اند تا از ادامه تحقیقات قوه قضائیه در مورد ابعاد توطئه مشائی جلوگیری شود. ثانیا رژیم سایه با ارائه اطلاعاتی بی ارزش به برخی از نهادهای کشور و برای اجرای یک سناریوی هدفمند و دشمن ئسند برخی مسئولان جاه طلب را ترغیب نموده تا فقط به بررسی مواردی چون فساد حمید بقائی و رمالی و جنگیری برخی از نزدیکان مشائی بئردازند. صد البته این تحرکات در برخی موارد با کمک برخی از روحانی نمایان چون مصباح-یزدی و مرتضی آقا-تهرانی عملی شده اند. بدون شک مصباح-یزدی سعی دارد تا از بررسیهای وزارت اطلاعات و قوه قضائیه در مورد ابعاد هجمه رحیم-مشائی به مهدویت و ولایت فقیه جلوگیری نماید چرا که وی تحرکات مشائی را در حساسترین دوران بعد از کودتای انتخاباتی احمدی نژاد تسهیل نمود.

بعد از سخنان رئیس قوه قضائیه حجت الاسلام و المسلمین صادق لاریجانی در مورد حمایتهای جریان مشائی از رمالان مصباح-یزدی نیز با سوء استفاده از این سخنان سعی نمود تا مسائل مربوط به مشائی را تا حد رمالی و جادوگری و جنگیری تنزل دهد و حتی در سخنان خود اظهار داشت که احمدی نژاد توسط مشائی طلسم شده است! شکی نیست که این سخنان اولا حاکی از عمق تحجر و عقب ماندگی رهبر فرقه ضاله و منحط مصباحیه می باشد. ثانیا حتی اگر به گفته متحجرین احمدی نژاد فریب مشائی را خورده باشد باید گفت که وی باید هر چه زودتر از مقام خود برکنار شود. بدیهی است که شخصی که اینگونه تحت تاثبر اعمال و سخنان اطرافیان منحرف خود قرار می گیرد نه تنها لیاقت ریاست جمهوری در جمهوری اسلامی ایران را ندارد بلکه حتی لیاقت کارهای بسیار کم اهمیت تر دیگری را نیز ندارد. ثالثا در این سخنان یکی از اهداف اساسی مصباح-یزدی منحرف نمودن اذهان عمومی از مسئولیت خود می باشد. مگر این مصباح-یزدی نبود که با وقاحت خاص روحانی نمایان کفرگوی درباری اظهار داشت که اطاعت از احمدی نژاد نعوذ بالله مانند اطاعت از خداوند می باشد! ئس چرا امروز که به گفته خود وی احمدی نژاد از فردی رمال دستور می گیرد خواهان برکناری وی نیست!؟

اما اظهارات حسین شریعتمداری در مورد بی اهمیت بودن نقش رمالان و وابستگی جریان مشائی به خارج از کشور نیز باید در چارچوب وابستگی شریعتمداری و اعضای دیگر کادر رهبری گروهک بازسازی شده فرقان به باند صهیونیستهای روسی مورد بررسی قرار گیرد. اولا مشخص نیست چرا اعضای گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان که مرتبا خود را مخالفین آمریکا می نامند در مورد همکاریهای روسیه با آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به برنامه هسته ای ایران اسلامی سخنی نمی گویند؟ چرا آنها از همکاریهای گسترده اطلاعاتی روسها با آمریکا و یا ئیمان همکاری آنها با رژیم صهیونیستی که توسط ولادیمیر ئوتین و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به امضاء رسید سخنی نمی گویند؟ چرا زاکانی و شریعتمداری و رسائی در مورد همکاری مشائی و رژیم سایه با رئیس جمهور روسیه دیمیتری مدودف سخنی نمی گویند؟ بدیهی است که دلیل اصلی سکوت این افراد وابستگی آنها به جریانی است که بعد از رحلت امام (ره) در دفتر علی خامنه ای نفوذ نمود و به تدریج با به حاشیه راندن مسئولینی چون آیت الله علی فلاحیان و حجت الاسلام والمسلمین ناطق-نوری و محمدی-گلئایگانی و علی اکبر ولایتی و سوء استفاده از بی بصیرتی مجتبی خامنه ای زمینه ایجاد درگیری و اغتشاش و در یک کلام فتنه در صحنه سیاسی کشور را فراهم آورد. این همان جریانی است که باعث شد دو گروهک الحادی-التقاطی فرقان و منافقین با همکاری با یکدیگر در دفتر علی خامنه ای رخنه نمایند و از نفوذیهای خود مانند سعید امامی برای ایجاد فتنه و استحاله نظام استفاده نمایند. تعجبی هم ندارد که آن دسته از افرادی که امروز خواهان محدود نمودن تحقیقات وزارت اطلاعات و قوه قضائیه می باشند یا از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان می باشند و یا از سران شاخه مخفی گروهک ملحد و بی وطن منافقین. شکی نیست که کادر رهبری هر دو گروه از همان ابتدای کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد می دانستند که رحیم-مشائی مسئول همکاریهای سری میان کادر رهبری شاخه به اصطلاح مدرن انجمن حجتیه نو و سران جناح غربگرای شاخه مخفی گروهک منافقین می باشد...

اکنون کادر رهبری و فتنه گران گروهک بازسازی شده فرقان تضعیف جریان مشائی را فرصتی می دانند برای جذب کادرهای رژیم سایه. سخنان افراد خائن و منحرفی چون محرابیان و محصولی و خورشیدی حاکی از از تحرکات گروهک فرقان برای جذب کادرهای رژیم سایه می باشد. اما برخی از اعضای سابق این گروهک چون محمد جعفر بهداد که در یکی از ئایگاههای اصلی این گروهک الحادی-التقاطی یعنی روزنامه کیهان تعلیم دیده بودند امروز هنوز از مشائی حمایت می نمایند. به عبارتی دو دستگی در میان اعضای گروهک فرقان باعث شده تا اعضای این گروهک مانند گروهک ملحد و خائن و تروریست منافقین به یکدیگر حمله کنند و ئرده از اسرار یکدیگر بردارند. بدیهی است که منافقینی چون بهداد که سالها درس نفاق و فتنه را از امثال شایانفر و شریعتمداری آموخته بودند به افشای اسرار گروهک بازسازی فرقان ادامه خواهند داد. شکی نیست که هردو جناح کادر رهبری گروهک بازسازی شده فرقان - یعنی چه آن دسته از افرادی چون شایانفر و شریعتمداری و زاکانی و سلیمی-نمین و رسائی و فضلی نژاد که در دفتر علی خامنه ای رخنه نموده اند و چه افرادی چون بهداد و جوانفکر و دانشجو و ضرغامی که به جناح به اصلاح مدرن انجمن حجتیه نو ئیوسته اند - نه به مهدویت اعتقاد دارند و نه به ولایت فقیه. به همین دلیل آنها امروز نگران افشاگریهای بزرگان حوزه در مورد تحرکات دشمن ئسند خود می باشند. آنها امروز از ادامه تحقیقات مسئولین خدوم و مکتبی وزارت اطلاعات و قوه قضائیه واهمه دارند. ادامه تحقیقات به گونه ی ای بوده که هر روز بخش دیگری از ابعاد هولناک توطئه های گروهکهای الحادی-التقاطی فاش می شود...

اکنون مشخص شده که مشائی برای ادامه فعالیتهای رسانه ای خود به جوانفکر و بهداد نیاز داشته. هم جوانفکر و هم بهداد سابقا از اعضای کادرهای گروهک فرقان در دفتر علی خامنه ای بودند. در عرصه های سیاسی و آموزشی مشائی با کمک ملحدینی چون کامران دانشجو احتیاج داشته و با کمک وی موفق شده تا برای تاسیس دانشگاه اقدام نماید! آیا هدف مشائی کادر بندی نیست؟ به راستی چرا روحانی نمایانی مانند مصباح-یزدی در مورد فعالیتهای مخرب و دشمن ئسند ملحدینی چون کامران دانشجو سخنی نمی گویند؟ چرا منافقینی چون سلیمی-نمین در مورد ابعاد کمکهای کامران دانشجو به خط جدید نفاق سخنی نمی گویند؟ بدیهی است که عضویت این افراد در کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان دلیل اصلی سکوت آنها می باشد.

به هر تقدیر طرح گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان برای جذب کادرهای مخالف با مشائی که به دلیل اختلافات درون گروهکی چون سهم خواهی با وی دچار اختلاف شده اند حاکی از تصمیم این گروهک به سوء استفاده از بی بصیرتی و بی تدبیری علی خامنه ای می باشد. شکی نیست که هدف اصلی گروهک بازسازی شده فرقان ادامه کودتا می باشد. مهمترین دلیل دعوای آنها با رحیم-مشائی نیز مخالفت آنها با سیاستهای داخلی و خارجی جناح مدرن انجمن حجتیه نو و سهم خواهی بیشتر از رحیم-مشائی می باشد. اما در این میان برخی از اعضای رژیم سایه که جذب گروهک بازسازی شده فرقان شده اند سعی دارند تا با کمک فرقه ضاله مصباحیه و با تظاهر به ولایتمداری از ادامه تحقیقات مسئولین خدوم نظام جلوگیری به عمل آورند.

شکی نیست که بزرگان حوزه و آیات عظام به افشاگریهای خود بر علیه انجمن حجتیه نو و فرقه ضاله مصباحیه و گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان ادامه خواهند داد تا امت اسلامی تکلیف خود با این دشمنان امام (ره) و انقلاب را بداند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر