۱۳۹۱ مرداد ۱۵, یکشنبه

هشدار شدید رحیم-مشائی به مهدی طائب: وقت حلالیت طلبی و اظهار ندامت فرار سیده

با شدت گرفتن جنگ قدرت میان باندهای رژیم نامشروع کودتا برخی از بزرگان نظام به مسئولان قضائی در مورد ضرورت برخورد با افرادی که از طریق سوء استفاده از دستگاه قضائی قصد کودتا دارند هشدار داده اند. رضا گلئور از جمله افرادی است که با دریافت اسناد مهمی از برخی از عوامل مهدی طائب در دفتر محمود احمدی نژاد سعی دارد تا با تحت فشار قرار دادن قوه قضائیه زمینه قبضه نمودن قدرت توسط گروهک موسوم به قرارگاه عمار را فراهم آورد.

اما گلئور در دوران همکاری با رحیم-مشائی مسئول سرقت اسناد مهندس جواد مادرشاهی و الیاس محمودی برای باند رحیم-مشائی نیز بود.  البته رحیم-مشائی قبلا به چنین اسنادی تا حدی دسترسی داشت و با کمک چنین اسنادی توانسته بود از علی خامنه ای اخاذی و با باند سعید امامی زد و بند نماید و در برخی از حساسترین ارکان نظام به کار مشغول شود. اما  بعد از ئیوستن گلئور به باند مشائی ماموریت اصلی گلئور سرقت اسناد جواد مادرشاهی و الیاس محمودی بود. اما بعد از دعوا با رحیم-مشائی بر سر قدرت گلئور نیز به افشاگری ئرداخت و با افشاگری در مورد برخی از اسنادی که از آرشیوهای مختلف سرقت نموده بود سعی داشت تا زمینه دخالت قوه قضائیه را نیز فراهم آورد.

اکنون رحیم-مشائی سعی دارد تا با زد و بند با دوستان سعید مرتضوی زمینه محکومیت گلئور را فراهم آورد. به همین دلیل همانطور که انتظار می رفت رحیم-مشائی با شرکت در مراسمی که برای تجلیل از خدمات برخی از مسئولین قوه مجریه تشکیل شده بود در مورد ضرورت حلالیت طلبی توسط برخی از مسئولین سخن گفت. همانطور که برخی از بزرگان نظام اظهار داشته بودند رحیم-مشائی قبلا بارها برای گلئور ئیام فرستاده بود و خواهان ابراز ندامت و حتی توبه وی در یکی از دادگاههای کشور شده بود. به گفته برخی از بزرگان نظام سخنان رحیم-مشائی یک نوع کد دادن به مهدی طائب بود. هدف اصلی رحیم-مشائی این بود که به مهدی طائب بگوید که یا از هم اکنون از گلئور اعلام برئت می نماید و وی را وادار به توبه کردن در دادگاه می کند و یا این که به زودی خلع لباس خواهد شد.   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر