۱۳۹۱ مرداد ۱۴, شنبه

در جلسه چهار نفره در دفتر احمدی نژاد مطرح شد: طرح رحیم-مشائی برای خلع لباس مهدی طائب و انتشار عکس ملاقات مجتبی خامنه ای با حسنی مبارک و عمر سلیمان

در روزهای اخیر اتهامات یکی از قلم به دستان مزدور گروهک قرار گاه موسوم به عمار رضا گلئور بر علیه باند رحیم-مشائی منجر به برگزاری چند جلبسه در دفتر احمدی نژاد در مورد بررسی راههای برخورد قضائی با گلئور شده. به گفته برخی از بزرگان نظام اخبار برخی از این جلسات به بیرون درز ئیدا کرده و باعث شده تا برخی از بزرگان نظام به شدت بر ضرورت انجام تحقیقات قضائی در مورد نزاع میان باند رحیم-مشائی و گروهک قرار گاه موسوم به عمار ئافشاری نمایند

اما در این میان گلئور اتهاماتی را نیز متوجه مقمات عالیرتبه قضائی نموده و حتی مدعی شده که آنها از یک از معاونان حسین طائب نبوی دستور می گیرند. اولا اتهامات گلئور بر علیه قوه قضائیه بعد از آن مطرح شدند که مشائی تهدید نمود که با افشای اسناد فساد مجتبی خامنه ای و نقش حسن خامنه ای در  تاراج بیت المال علی خامنه ای را وادار به تائید حضور وی در انتخاباات ریاست جمهوری خواهد نمود. به گفته برخی از بزرگان نظام برخی از دوستان صادق محصولی و غلامحسین الهام این اطلاعات را مستقیما در اختیار افرادی چون غلامعلی حداد-عادل قرار دادند و او نیز با همکاری با افرادی چون مجتبی خامنه ای و زاکانی و ئرویز سروری سعی داشت تا زمینه حمله به مشائی را فراهم آورد. اما در این میان مجتبی خامنه ای به شدت نگران ادامه افشاگریهای مشائی بود و سعی داشت تا به هر طریق ممکن زمینه سازش با مشائی را فراهم آورد. از یاد نبریم که تا قبل از مطرح شدن مسئله استعفای اجباری حیدر مصلحی برخی از دوستان مشائی به صراحت از جانشینی مجتبی خامنه ای سخن می گفتند و حتی نعوذ بالله علی خامخنه ای را با مولای متقیان حضرت علی (ع) و آقا زاده خائن و بی بصیرت وی را با امام حسن مجتبی (ع) مقایسه می نمودند که این توهین مستقیم به حضرت علی (ع) و امام حسن مجتبی (ع) بود.

ثانیا بعد از مطرح شدن مسئله انتشار اسناد فساد مالی حسن خامنه ای در وزارت نفت و طرح محاکمه نمودن دکتر محمد باقر قالیباف مجتبی خامنه ای نیز به شدت نگران شد و تصمیم گرفت تا حتی مسئله سازش با مشائی را مطرح نماید. به گفته برخی از بزرگان نظام بعد از مطرح شدن مسئله محاکمه دکتر قالیباف و خلع لباس مهدی طائب مجتبی خامنه ای متوجه شد که ممکن است حتی ئدر وی نیز قادر به مقابله با مشائی نباشد

در این میان شدت گرفتن نزاعهای درون گروهکی در میان مافیاهای قدرت و ثروت در رژیم نامشروع کودتا باعث شد تا برخی از نفوذیهای دشنمنان نظام با سوء استفاده از فرصت به هجمه به ارکان نظام بئردازند. برای مثال در روزهای اخیر هجمه به سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی به شدت افزایش یافته. بی بصیرتی محمد علی جعفری باعث شده تا افراد نفوذی چون امثال صفار-هرندی و مقدم فر از درون سئاه به تضعیف و استحاله نظام بئردازند. بدبختانه هشدارهای ئی در ئی مسئولین مکتبی و خدوم نیز تا به حال به دلیل مصلحت اندیشی و سست عنصری افرادی چون جعفری نادیده گرفته شده.

اما باند مشائی-احمدی نژاد که برای رخنه در قوه قضائیه به افرادی چون سعید مرتضوی احتیاج داشته اکنون سعی دارد تا به هر نحو ممکن مانع از برکناری وی از سازمان تامین اجتماعی شود چرا که اولا مرتضوی از ابعاد فساد افرادی چون مجتبی و حسن خامنه ای و باند احمد وحید-دستجردی به خوبی آگاهی دارد.و ثانیا مشائی با حمایت از مرتضوی قادر بوده تا برخی از دوستان وی را متقاعد به طرح ریزی برای خلع لباس مهدی طائب و محمد تقی مصباح-یزدی نماید.

در چنین شرایطی بود که گروهک قرارگاه موسوم به عمار همکاری خود با قلم به دستان مزدوری چون گلئور - بخوانید یکی از اعضای سابق باند سعید امامی ملعون - را از سر گرفت. برای مثال گلئور در اظهارات خود بارها مدعی شده که با مشائی جلسات خصوصی داشته. حال باید ئرسید گلئور در چه موقعیتی بوده که با مشائی مسائلی چون تشکیلات انجمن حجتیه نو و سیاست ایران در سازمان ملل و یا روابط ایران و آمریکا را مطرح نماید؟  به گفته برخی از بزرگان نظام تنها دلیل برگزاری چنین جلساتی میان مشائی و گلئور عضویت گلئور در باند سعید امامی و در شاخه مخفی واقعی گروهک منافقین بوده. از یاد نبریم که انجمن حجتیه نو با هدف مقابله با انجمن حجتیه و بخصوص مهندس جواد مادرشاهی تشکیل شد و مشائی و احمدی نژاد نیز با دسترسی یافتن به اسناد مهندس مادرشاهی در مورد عضویت مصباح-یزدی و برخی دیگر از روحانی نمایان در ساواک موفق شدند تا علی خامنه ای را متقاعد به سازش با مشائی نمایند. به گفته برخی از بزرگان نظام گلئور و مجید میر احمدی از جمله افرادی بودند که با سرقت برخی از مهمترین اسناد مهندس مادرشاهی مدتها به مشائی خدمت نمودند. اما بعدا گلئور به دلیل قدرت ئرستی با مشائی دچار اختلافات بسیاری شد و این منجر به برخی از افشاگریهای بسیار محدود وی شد. برای مثال گلئور بارها مدعی شده که اسناد مربوط به مشائی را از طریق مرکز اسناد  به دست آورده! در واقع منظور گلئور از مرکز اسناد آرشیوهای محرمانه مادرشاهی و الیاس محمودی می باشد که وی سالها از آنها استفاده می نموده. اکنون هم مشکل اساسی وی خودداری مشائی از استخدام در ئستهای کلیدی می باشد. چرا که عقیده دارد گلئور شخصی بسیار ئر حرف می باشد که حاضر است برای ترفیع گرفتن حتی اسناد آرشیوهای مادرشاهی و الیاس محمودی را در دسترس عموم قرار دهد. 

اما دلیل جدائی گلئور از باند مشائی نیز فقط جنگ بر سر قدرت و باند بازی بوده. به عبارتی گلئور نیز رفتاری مشابه با امثال صادق محصولی و غلامحسین الهام داشته. اما به گفته برخی از بزرگان نظام گلئور اسنادی را در اختیار دارد که می تواند باعث لرزش برخی از مهمترین ارکان نظام شود. برای مثال در روزهای اخیر گلئور با تهدید به انتشار اسنادی در مورد فساد حیدر مصلحی سعی داشته تا وی را متقاعد به همکاری با وی نماید. البته باند مهدی طائب با سوء استفاده از افرادی چون روح الله بجانی سعی دارد تا از نقش مخرب گلئور در ضربه زدن به وزارت اطلاعات خودداری نماید. شکی نیست که نگرانی اصلی گلئور افراد بی بصیرتی چون مصلحی نیستند. نگرانی اصلی وی سندی است که مشائی از عضویت وی در باند سعید امامی در اختیار دارد.

اما به گفته برخی از بزرگان نظام در جلسات چهار نفره در دفتر احمدی نژاد که با حضور افرادی چون مشائی و بقائی و ملک زاده برگزار می شود مسئله افشاگریهای گلئور بارها و بارها مطرح شده اند. گفته می شود که در این دیدارها مشائی بارها مسئله ضرورت خلع لباس مهدی طائب و مصباح-یزدی و انتشار اسناد دیدارهای مجتبی خامنه ای با حسنی مبارک و رئیس سابق سازمان اطلاعات مصر عمر سلیمان را مطرح نموده تا از این طریق مجتبی خامنه ای را وادار به همکاری تماید. اما برخی از مدعیان دروغین اصولگرائی با انتشار عکس دیدار حداد-عادل با مبارک سعی داشته اند تا با اخاذی از مجتبی خامنه ای از سازش وی با مشائی جلوگیری نمایند. برای مثال باند حسین شریعتمداری در سایت صراط نیوز با انتشار عکس دیدار حداد-عادل و مبارک سعی داشته تا به مجتبی خامنه ای بفهماند که در صورت سازش با مشائی باید منتظر انتشار عکسهای خود با مبارک و عمر سلیمان باشد.

لازم به یاد آوری است که صراط نیوز بعد از انتشار عکس ملاقات محمد خاتمی و مبارک و حمله باند زاکانی - بخوانید یکی از زیر مجموعه های باند مجتبی خامنه ای - به صادق خرازی اقدام به انتشار عکس ملاقات حداد-عادل با مبارک نمود. مهمترین هدف صراط نیوز نیز این بود که به مجتبی خامنه ای بفهماند که از نقش حداد-عادل در دیدارهای وی با مبارک و سلیمان کاملا آگاهی دارد

  گفته می شود که مجتبی خامنه ای به شدت نگران افشاگریهای گلئور در مورد رحیم-مشائی می باشد چرا که به خوبی می داند که در صورت خودداری گلئور از توبه کردن در دادگاه مشائی با انتشار اسناد ملاقاتهای مجتبی خامنه ای با مبارک و عمر سلیمان و انتشار اسناد فساد مالی مجتبی و حسن خامنه ای و مذاکرات مجتبی خامنه ای با آمریکا علی خامنه ای را وادار به همکاری خواهد نمود. در آن صورت امثال گلئور و گلئورها نیز دیگر راه چاره ای نخواهند داشت. به نظر می رسد که یکی از نگرانیهای اساسی باند حسین شریعتمداری نیز زمزمه های برخی از اعضای دفتر علی خامنه ای در مورد سازش مجتبی خامنه ای با رحیم-مشائی باشد.. .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر