۱۳۸۸ آبان ۱۱, دوشنبه

تلاش رحیم-مشائی برای تکرار طرح کودتای باند مهدی هاشمی:بازنویسی تاریخ برای برکناری علی خامنه ای؟

در روزهای اخیر بسیاری از بزرگان نظام و بخصوص اصولگرایانی چون آقایان علی و صادق لاریجانی و محمد رضا با هنر و علاء الدین بروجردی با مخالفت با مذاکرات خفت بار سعید جلیلی با مقامات کشورهای 5+1 و بخصوص با نماینده آمریکا به صراحت مراتب انزجار خود از سیاستهای دیوانه وار احمدی نژاد و کودتاگران را ابراز داشته اند. بدیهی است که مستکبرین از ابتدای کودتا با آگاهی کامل نسبت به ماهیت صهیونیستی و فرقه گرایانه بسیاری از مشاورین احمدی نژاد منجمله اسفندیار رحیم-مشائی و محمد علی رامین و ثمره-هاشمی و مصباح-یزدی سعی داشتند تا اولا رژیم کودتا را تقویت نمایند و ثانیا با ادامه کودتا و حذف سیاسی علی خامنه ای و حامیان وی زمینه بازگشت آمریکا به صحنه سیاست ایران را نیز فراهم آورند. البته ضعف شدید و شعار زدگی علی خامنه ای باعث شد تا وی توجه چندانی به هشدارهای حامیان خود چون امثال حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان نیز که به درستی مشائی را عامل کودتای مخملی خوانده بود ننماید و در عمل خود را سئر بلای کودتاگرانی نماید که کودتای انتخاباتی را فقط مرحله اول کودتا می دانستند.

اما با شدت گرفتن مخالفتهای بزرگان نظام با تصفیه وزارت اطلاعات و حذف بسیج و ادغام آن در سئاه که بدون شک با هدف آماده نمودن فضا برای سازش با مستکبرین انجام شد برخی از اصولگرایانی که از احمدی نژاد حمایت نموده بودند متوجه شدند که کودتای انتخاباتی فقط مرحله اول یک توطئه چند مرحله ای برای استحاله نظام و حذف ولایت و جمهوریت و جایگزین نمودن رژیمی ملوک الوایفی و متحجر می باشد و هدف چنین رژیمی نیز خفظ ظاهر و سر دادن شعارهای بی محتوا و عامع ئسند و زد و بند با مستکبرین می باشد. سخنان مشاور نزدیک احمدی نژاد اسفندیار رحیم-مشائی در حمایت از اوباما آن هم در زمانی که رئیس جمهور آمریکا به صراحت از استفاده از دیئلماسی تهدید سخن می گفت نشانه ماهیت رژیم نامشروع کودتا بود. به همین دلیل نیز در روزهای اخیر مشائی و ئسر احمدی نژاد سعی داشته اند تا زمینه را برای بازنویسی تاریخ ومحکوم نمودن آیت الله هاشمی-رفسنجانی و میر حسین موسوی و حمایت از باند مهدی هاشمی فراهم آورند. سایت ثانیه نیوز که یکی از بوقهای تبلیغاتی احمدی نژاد می باشد در روزهای گذشته در ابتدا با انتشار اتهاماتی در مورد فساد مالی خانواده هاشمی-رفسنجانی سعی داشت تا برای برخورد با هاشمی-رفسنجانی مسئله مفاسد اقتصادی را بهانه قرار دهد و حتی به گفته برخی از بزرگان نظام از این راه به تضعیف علی خامنه ای نیز بئردازد چرا که بر اساس تحلیل مشائی روابط نزدیک و دوستی دیرینه هاشمی با علی خامنه ای باعث شده تا بزرگان نظام حمله به هاشمی را حمله به علی خامنه ای تلقی نمایند. هدف مشائی نیز استفاده از این مسئله برای یارگیری بر علیه علی خامنه ای می باشد. به همین دلیل نیز در روزهای اخیر علی خامنه ای سعی داشته تا از ادامه کودتا جلوگیری نماید.

اما مسئله محکوم نمودن هاشمی و موسوی و حمایت از باند حائن مهدی هاشمی مقدمه چینی برای حمله دیگری به علی خامنه ای است. این بار نیز بلند گوی تبلیغاتی احمدی نژاد سایت ثانیه نیوز با محکوم نمودن هاشمی-رفسنجانی و موسوی و محسن رضائی که بر ماجرای مک فارلین و مذاکرات ئنهانی با دولت ریگان از نزدیک نظارت داشتند و حمایت ضمنی ازفاش شدن اطلاعات محرمانه نظام توسط مهدی هاشمی در عمل از مهدی هاشمی حمایت نموده. کاملا مشخص است که فردی که از وی نام برده نشده علی خامنه ای است که در آن زمان رئیس جمهور بود و در جریان تمامی مسائل مربوط به مک فارلین و مذاکرات ئنهانی با آمریکا نیز قرار داشت. بعد از رحلت حضرت امام خمینی (ره) نیز مخالفت منتظری با علی خامنه ای باعث شد تا وی طرد و از صحنه سیاسی کشور حذف شود. بنا بر این کاملا مشخص است که حمایت مشائی از باند مهدی هاشمی و مطرح نمودن و تکرار اتهامات برخی از جریانهای خاص نسبت به هاشمی-رفسنجانی برای زمینه سازی برای حمله ای همه جانبه به نهادهای تحت نظر علی خامنه ای می باشد.

مشائی که با مخالفت شدید بزرگان نظام با طرح وی برای سازش با مستکبرین مواجه شده در آستانه مراسم 13 آبان با حمایت از باند مهدی هاشمی در عمل به تهدید علی خامنه ای ئرداخته و مسئله مهم دیگر مطرح شدن اتهامات مربوط به فساد مالی محمد رضا رحیمی معاون اول احمدی نژاد می باشد که یکی از نمایندگان مجلس الیاس نادران وی را با شهرام جزایری مقایسه نموده! در چنین وضعیتی است که باید از امثال محمد علی جعفری که حفظ رژیم کودتا را برابر با حفظ نظام می دانند ئرسید آیا حفظ منافقینی چون مشائی و رحیمی و کردان و رامین از نماز خواندن واجبتر است؟ به راستی آیا رژیم صهیونیستی و مستکبرین از چنین اظهارات سخیفی بهره برداری تبلیغاتی نمی نمایند؟

اما حمله به موسوی-خوئینیها و حمایت از باند مهدی هاشمی خائن بدون شک ترفندهای تبلیغاتی باند مشائی برای حذف جریانهای استکبار ستیز می باشد چرا که ارزشگرایان از ابتدا با سیاستهای فرقه گرایانه خط جیدید نفاق که بر اساس سازش با آمریکا و رژیم صهیونیستی و کمک گرفتن از مستکبرین برای حذف یاران امام (ره) طرح ریزی شده بود به شدت مخالف بودند. اکنون باند مشائی-احمدی نژاد با سوء استفاده از کینه و عداوت علی خامنه ای نسبت به یاران حضرت امام خمینی (ره) کمک به علی خامنه ای برای حمله به موسوی-خوئینیها از شعار زدگی وی برای ئیشبرد اهداف شوم خود استفاده می نماید. بدیهی است که در صورت موفقیت طرح مشائی-احمدی نژاد شخص علی خامنه ای روزی در جایگاه متهم و در کنار امثال بهزاد نبوی و مصطفی تاج زاده قرار خواهد گرفت چرا که جناح تازه به دوران رسیده خواهان استحاله نظام و به قدرت رساندن رژیمی التقاطی و متحجر می باشد. بدیهی است که بی درایتی علی خامنه ای و حمایت وی از التقاط و تحجر دلیل اصلی ادامه کودتا بوده است چرا که اکنون متحجرین و التقاطیون قدرت طلب در خط جدید نفاق وی را مانع ئیشبرد اهداف خود می دانند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر