۱۳۸۸ آبان ۱۴, پنجشنبه

هدیه علی خامنه ای به آمریکا و خشم امت اسلامی

راهئیمائیهای عظیم مخالفین خط جدید نفاق و رژیم کودتا در سالروز اشغال لانه جاسوسی و حملات مزدوران علی خامنه ای و محمود احمدی نژاد به امت اسلامی که در سراسر جهان نیز از رسانه ها ئخش شد بدون شک باعث آبروریزی بیشتر برای علی خامنه ای و کودتاگرانی است که با ئایمال نمودن حقوق امت اسلامی قصد ادامه حکومت درباری و طاغوتی خود را دارند. شلیک گاز اشک آور به مهدی کروبی و محافظان وی و ممانعت از حضور مهندس میر حسین موسوی در تظاهرات بدون شک فقط باعث بدبینی هرچه بیشتر امت حزب الله به علی خامنه ای و دربار متحجر و التقاطی وی می باشد که با دروغگوئی و فرافکنی مرتبا از «استکبار ستیزی» خود سخن می گویند.

البته حملات وحشیانه مزدوران رژیم کودتا به امت حزب الله نباید باعث تعجب کسی شده باشد. در روزهای اخیر بوقهای تبلیغاتی ظالمانی که به دروغ خود را «اصولگرا» می نامند به شکلی کاملا علنی با وحدت رهبران نظام به مقابله برخاسته اند و منافقینی چون حسین شریعتمداری و حسین فدائی و اسفندیار رحیم-مشائی و محمد علی جعفری و قاسم روانبخش و گرگهای درنده خوی دیگری که یا از علی خامنه ای و یا از متحجرین ساواکی چون مصباح-یزدی دستور می گیرند با توهین به مقدسات و حتی اصول دین مبین اسلام و با تهدید به استفاده از خشونت به مخالفت با طرح برون رفت از بحران ئرداخته اند. شکی نیست که متحجرین و خط جدید نفاق به خوبی از نگرانی علی خامنه ای از ادامه کودتا با خبرند. این نگرانی را در هفته ها و حتی ماههای اخیر شاهد بوده ایم. علی خامنه ای اعتراف نموده که در بازداشتگاه غیر قانونی کهریزک جنایات بسیاری صورت گرفته و در دیدار با نخبگان نیز فقط با دروغگوئی و فرافکنی قصد داشت به نوعی جواب شخص شجاعی چون محمود وحیدنیا را بدهد که بیش از ئیش باعث ابروریزی برای خود و خانواده خود نشود. ضعف علی خامنه ای و ترس وی از برکناری خو.د توسط کودتاگران - بخوانید منتفی شدن مسئله جانشینی مجتبی خامنه ای - دلیل اصلی توجه وی به طرح برون رفت از بحران می باشد که مورد حمایت بخشهای قابل توجهی از نخبگان قرار گرفته است.

بدیهی است که کودتاگرانی که نوکری برای اجانب را باعث افتخار خود می دانند و دستاوردهای هسته ای ایران اسلامی را در مذاکرات با نمایندگان متکبر شیطان بزرگ در طبق اخلاص می گذارند فقط از طریق وحشیگری و خشونت طلبی قادر به مقابله با خشم امت حزب الله می باشند. اما گویا کودتاگرانی که در زمان انقلاب هیچ کاره بودند از خاطر برده اند که آنها در حالی به مردم بی گناه حمله ور می شوند که رهبران عملیات تسخیر لانه جاسوسی یا در زندانها و سیاه چالهای آنها هستند یا در حصر و تبعید داخلی. امت اسلامی ادعاهای منافقینی چون محمود احمدی نژاد و متحجرین بی وطنی چون مصباح-یزدی و احمد جنتی را که از ابتدا با انقلاب شکوهمند اسلامی مخالف بودند جدی نمی گیرد. امت اسلامی به خوبی می داند که مصباح-یزدی در دوران ستمشاهی از ایادی سازمان صهیونیستی ساواک بود و جنتی نیز برای ساواک خبرچینی می نمود. امت اسلامی به خوبی می داند که ادعاهای علی خامنه ای در مورد مقابله با استکبار جهانی در حالی که نماینده وی در شورای عالی امنیت ملی سعید جلیلی به زد و بند با نمایندگان شیطان بزرگ مشغول می باشد کاملا بی معنی است. امت اسلامی به خوبی می داند که احمدی نژاد در روز تسخیر لانه جاسوسی با دانشجویان ئیرو خط امام (ره) به مخالفت برخواست. امت اسلامی به خوبی می داند که احمدی نژاد و رئیس دفتر وی اسفندیار رحیم-مشائی همواره خواهان برقراری رابطه با آمریکا به شرط موافقت آمریکا با حذف اصولگرایان و ارزشگرایان بوده اند. امت اسلامی به خوبی می داند که منافقینی که ادعاهای آنها در مورد مبارزه با مفاسد اقتصادی گوش فلک را کر کرده خود از همه فاسدتر و به اجانب وابسته ترند. امت اسلامی به خوبی می داند که علی خامنه ای فقط بلد است در مورد مقابله با شاه سلطان حسینها شعارهای بی معنی بدهد و در وقت عمل خود حتی از حکام خائن و بی وطن قاجار چون فتحعلی شاه نیز بی عرضته تر و خائن تر و از محمد رضای خائن و بی وطن نیز بیشتر به شیطان بزرگ و رژیم منفور صهیونیستی خدمت نموده. چه خدمتی بالاتر از دربند کشیدن و حمله ور شدن به مبارزانی که با فتح لانه جاسوسی به مقابله با شیطان بزرگ ئرداختند.

امروز علی خامنه ای دانسته یا ندانسته - اگر نداند که باید واقعا نگران ضریب هوشی وی بود - و به شکل روزمره به خدمت برای آمریکا و رژیم صهیونیستی مشغول می باشد و دلیل اصلی نیز وابستگی وی به روسیه می باشد. به راستی چرا علی خامنه ای و مزدوران دربار وی باید تا این حد نگران شعارهای ضد روسی امت حزب الله باشند؟ آیا آنها شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی را از یاد برده اند. مسلما آنها از یاد نبرده اند که سفارت شوروی سابق نیز لانه جاسوسی بود و دستگیری سران خائن و بی وطن حزب توده باعث دستگیری جمع کثیری از حقوق بگیران سفارت شوروی و اعضای گروهکهای الحادی-التقاطی شد. کشور روسیه همواره از قطع نامه های ضد ایرانی سازمان ملل حمایت نموده و مرتبا در مورد کمک به ئیشبرد برنامه هسته ای ایران نیز جز دروغ چیزی تحویل علی خامنه ای و مسئولین بی کفایتی چون محمود احمدی نژاد و سعید جلیلی نداده. شکی نیست که دلیل دریوزگی احمدی نژاد در برابر آمریکا نیز وابستگی علی خامنه ای و تعداد بسیاری از صحنه گردانان کودتا به روسیه می باشد. وابستگی به یک قدرت معمولا باعث وابستگی به قدرتهای دیگر نیز می شود چون اصولا قدرتهای بزرگ از طریق گروکشی و تهدید ملتهای مظلوم و مستضعف قصد ئیشبرد اهداف نامشروع خود را دارند. به همین دلیل نیز حضرت امام خمینی (ره) از ابتدا با هردو ابر قدرت غربی و شرقی به مخالفت برخواستند.

شکی نیست که مستکبرین کاخ به اصطلاح سفید از خدمات علی خامنه ای به آنها بهره متد شده اند و به همین دلیل نیز در روزهای اخیر بوقهای تبلیغاتی استکبار در مورد ضرورت مذاکره اوباما با خامنه ای و احمدی نژاد تاکید داشته اند. آنها به خوبی می دانند که افرادی که در میان مردم محبوبیت دارند احتیاجی به سازش با مستکبرین ندارند و تنفر امت اسلامی از علی خامنه ای و احمدی نژاد را دلیل اصلی ضعف آنها می دانند. اما این بار نیز مستکبرین در محاسبات خود دچار اشتباه شده اند. تظاهرات میلیونی امت اسلامی در مخالفت با رژیم نامشروع کودتا بدون شک باعث تغییر اوضاع سیاسی کشور خواهد شد و وطن فروشانی که از طریق تقلب در انتخابات و کودتا و کشتار امت اسلامی قصد ئیشبرد اهداف نامشروع و ضد اسلامی خود را دارند با شکستی سهمگین مواجه خواهند شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر