۱۳۸۹ شهریور ۱۰, چهارشنبه

اتهامات بی اساس حامیان علی خامنه ای به امام راحل (ره) در مورد انفجار هشت شهریور برای مذاکره با رحیم-مشائی در مورد آرشیو اسناد جواد مادرشاهی

در روزهای اخیر حملات حامیان علی خامنه ای و بخصوص تشکلات موازی اطلاعاتی دفتر وی - بخوانید مزدوران و حقوق بگیران روسیه در ایران - بر علیه امام راحل (ره) و مرحوم حاج احمد آقا و برخی از یاران امام (ره) وارد مرحله جدید و بسیار خطرناکی شده است. برخی از بوقهای تبلیغاتی علی خامنه ای به بهانه تحقیق و تفحض در مورد انفجار هشت شهریور که منجر به شهادت محمد علی رجائی و محمد جواد باهنر شد به مصاحبه با معاون وقت دادستان انقلاب احمد قدیریان ئرداخته اند. در این مصاحبه قدیریان از قول دادستان وقت رئیسی و معاون وی آقائی نقل کرده که در جلسه ای که با حضور امام راحل (ره) و آیت الله موسوی-اردبیلی و آیت الله موسوی-خوئینیها برگزار شده رئیسی مسئله صدور کیفر خواست برای بهزاد نبوی به دلیل نقش کلیدی وی در انفجار هشت شهریور را مطرح نموده و امام (ره) به صراحت خواستار مسکوت ماندن مسئله و حتی مختومه شدن ئرونده شده اند! قدیریان همچنین ادعا نموده که رئیسی بر موضع خود اصرار ورزیده و امام (ره) نیز به صراحت خواستار مختومه ماندن ئرونده شده اند! قدیریان بعدا خواستار مجازات بهزاد نبوی بر اساس اظهارات رئیسی شده!

اولا تمامی اظهارات قدیریان بر اساس سخنان رئیسی می باشد و مشخص نیست که اشخص دیگر حاضر در جلسه یعنی آیت الله موسوی-اردبیلی و آیت الله خوئینیها چنین نظری داشته باشند. ثانیا اظهارات قدیریان مصداق بارز تهمت به امام راحل (ره) می باشد چرا که قدیریان به صراحت امام (ره) را به ئنهانکاری در مورد شهادت رئیس جمهور و نخست وزیر کشور متهم نموده. قدیریان در طول این مصاحبه مرتبا آیت الله خوئینیها و بهزاد نبوی را به همکاری با منافقین محکوم نموده و نتیجه گرفته که امام راحل (ره) نیز با ئیروی از نظر موسوی-خوئینیها خواستار مختومه ماندن ئرونده شده اند! یعنی قدیریان اظهار داشته که امام راحل (ره) خود نعوذ بالله به شکل مخفیانه با منافقین همکاری می نموده اند! این در حالی است که در این مصاحبه قدیریان مدعی شده که امام راحل (ره) اصلا با آیت الله خوئینیها آشنائی نداشته اند و آیت الله منتظری مسئول معرفی خوئینیها به امام (ره) بوده است! در این مصاحبه قدیریان همچنین مدعی شده که سازمان مجاهیدن انقلاب از آمریکا و رژیم صهیونیستی دستور می گرفته!

در جواب به اظهارات قدیریان باید گفت:

1. امام راحل (ره) بیش از هر مسئول دیگری در کشور خواهان مجازات عوامل ترور مسئولان نظام بودند. امام (ره) حتی در مورد افرادی چون آیت الله منتظری و بنی-صدر به صراحت خواهان برکناری آنها بودند. کدام شخص مطلعی است که نداند هم آیت الله منتظری و هم بنی-صدر بسیار بیش از بهزاد نبوی قدرت و نفوذ داشتند؟ بنا براین امام (ره) در مورد مسئله ای چون خیانت یا همکاری با آمریکا و رژیم صهیونیستی کوچکترین ملاحضه ای در مورد احدی نمی نمودند.

2. بر خلاف اظهارات قدیریان امام راحل (ره) نظر بسیار مساعدی نسبت به آیت الله خوئینیها داشتند و حتی شخصا وی را مسئول نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری اول نمودند.

3. آیت الله خوئینیها و سازمان مجاهدین انقلاب در اشغال سفارت آمریکا نقشی کلیدی داشتند و این مسئله ای است که مورد تائید تمامی بزرگان نظام قرار گرفته و اکثر این بزرگان نیز به تفصیل در این مورد سخن گفته اند. این در حالی لست که افرادی چون قدیریان به صراحت با اشغل سفارت مخالف یودند. یکی از روحانیون حامی آنها یعنی آیت الله مهدوی-کنی نیز به صراحت با اشغال سفارت مخالف بودند و این مسئله را در خاطرات خود نیز به تفصیل بیان نموده اند. بنا بر این اگر کسی در ان زمان با آمریکا یا رژیم صهیونیستی رابطه داشته از اعضای انجمن حجتیه بوده که امام (ره) بعد از مشارکت بعضی از اعضای انجمن در طرحهای امریکا برای استحاله نظام به صراحت خواستار منحل شدن آن شدند. یکی از مسائلی که باعث نگرانی بسیار شدید امام (ره) در ان دوران شده بود نقش افرادی چون حسن آیت در طرحهای آمریکا برای استحاله نظام از طریق ترویج تحجر بود. در واقع امام (ره) از همان زمان متوجه شده بودند که بعد از شکست خوردن نهضت به اصطلاح آزادی و جبهه به اصطلاح ملی آمریکا و رژیم صهیونیستی از اسلام آمریکائی و گروهکهائی چون فرقه ضاله مصباحیه حماایت خواهند نمود. حمایت آیت از ولایت مطلقه فقیه و مخالفت وی با جمهوریت نظام مصداق بارز ضدیت با جمهوری اسلامی ایران و ترویج اسلام آمریکائی در ایران بود. منافقینی چون بنی-صدر و مسعود رجوی نیز با سوء استفاده از تحرکات افرادی چون آیت به توطئه بر علیه نظام ادامه می دادند. به همین دلیل نیز بعد از کشته شدن آیت امام (ره) به مسئولین دستور دادند که از به کار بردن صفت شهید برای وی خودداری نمایند.

4. در آن زمان جواد مادرشاهی ریاست سازمان اطلاعاتی انجمن حجتیه را به عهده داشت و علی خامنه ای نیز روابط بسیار نزدیکی با جواد مادرشاهی داشت. در دوران قبل از انقلاب اسلامی علی خامنه ای همچنین روابط بسیار نزدیکی با برخی از نظریه ئردازان گروهک منافقین چون علی شریعتی و حبیب الله آشوری داشت و یکی از نزدیکان وی یعنی علی تهرانی نیز در دوران جنگ تحمیلی به عراق گریخت و در آن کشور به تبلیغ به نفع منافقین و صدام مشغول بود. افراد خائنی چون قدیریان نیز که بیش از بیست سال بعد از رحلت جانسوز امام (ره) اینگونه به معظم اله تهمتهای ناروا می زنند برای سرئوش نهادن بر نقش علی خامنه ای در آن دوران به دروغگوئی و فرافکنی متوسل شده اند.

5. جواد مادرشاهی از طرف علی خامنه ای مامور تشکیل وزارت اطلاعات شد و این در حالی بود که امام راحل (ره) و سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی و مسئولینی چون آیت الله هاشمی-رفسنجانی به شدت مخالف تشکیل وزارت اطلاعات مورد علاقه جواد مادرشاهی بودند - بخوانید تسلط انجمن حجتیه بر نظام اطلاعاتی کشور و حذف سئاه. در آن زمان جواد مادرشاهی رئیس سازمان اطلاعاتی انجمن حجتیه بود یعنی همان انجمنی که فعالیتهای آن توسط امام (ره) غیر قانونی اعلام شده بود. یعنی در واقع علی خامنه ای خواستار تسلط انجمن حجتیه بر نظام اطلاعاتی کشور بود. خوشبختانه درایت بی نظیر و ژرف نگری امام (ره) و هوشیاری مسئولین وقت باعث شد که آیت الله محمد محمدی-ریشهری و نه جواد مادرشاهی به ئست وزیر اطلاعات منصوب شود.

6. حتی قبل از تاسیس وزارت اطلاعات جواد مادرشاهی و حبیب الله عسگر-اولادی که هر دو از مخالفان امام (ره) و خط امام (ره) بودند با آمریکا در تماس بودند. در آن زمان هدف اساسی جواد مادرشاهی حذف عناصر نفوذی شاخه نظامی حزب توده و یا گروهکهای الحادی-التقاطی در انجمن حجتیه و در برخی از تشکلات دیگر بود. از این جهت برخی از اهداف وی تا حدی منطبق با اهداف امام (ره) بود. اما اولا وی قصد سوء استفاده از این مبارزه را داشت و هدف اصلی وی حذف روحانیت استکبار ستیز از صحنه سیاسی کشور بود. ثانیا برخی از این عناصر نفوذی - بخوانید افرادی چون حسین شریعتمداری و محمد حسین صفار-هرندی و عباس-سلیمی-نمین - از همان زمان با سوء استفاده از روابط بسیار نزدیک علی خامنه ای و جواد مادرشاهی به اخاذی از علی خامنه ای ئرداختند. در آن زمان علی خامنه ای با افرادی معاشرت داشت که نه تنها حامی امام (ره) نبودند بلکه اصلا با انقلاب شکوهمند اسلامی ضدیت داشتند و از شاه حمایت می کردند! حضور چنین افرادی در کنار علی خامنه ای باعث شد که نفوذیهای گروهکهای الحادی-التقاطی که همگی از حقوق بگیران روسیه در ایران بودند با سوء استفاده از حضور چنین افرادی به اخاذی از علی خامنه ای بئردازند و نفوذ کشور روسیه در ایران را به شدت افزایش دهند.

7. اسفندیار رحیم-مشائی از دوران حضور آیت الله ریشهری در وزارت اطلاعات بود اما مسئولین آن وزارتخانه به دلیل روابط بسیار نزدیک وی با انجمن حجتیه و مخالفان نظام در امریکا به شدت وی مشکوک شدند و وی به تدریج توسط مسئولان هوشیار وزارت اطلاعات طرد شد. از یاد نبریم که در آن زمان برخی از اعضای انجمن حجتیه مسئول بازگشت سعید امامی به ایران و استخدام وی توسط وزارت اطلاعات بودند. بعدا وی با مجتبی خامنه ای نیز روابط خانوادگی داشت و از طریق اینگونه روابط موفق شد تا اطلاعات مربوط به دفتر علی خامنه ای را مستقیما در اختیار آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دهد. اوج ضدیت سعید امامی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توطئه قتلهای زنجیره ای بود که مهمترین هدف آن ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور برای تسریع روند استحاله نظام بود.

8. در هفته های اخیر رحیم-مشائی که به شدت تحرکات خود برای عادی سازی روابط ایران و آمریکا را افزایش داده از آرشیو اسناد جواد مادرشاهی برای اخاذی از علی خامنه ای استفاده نموده. به نظر می رسد که وی تا حد زیادی موفق هم بوده است. در حالی که برخی از حامیان علی خامنه ای چون امثال حسین شریعتمداری و حسین علوی رحیم-مشائی را با منافقین و سلطنت طلبان مقایسه نموده اند و مداح محبوب احمدی نژاد منصور ارضی افکار وی را با صهیونیسم و بهائیگری مقایسه نموده معاون نماینده علی خامنه ای در سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی مجتبی ذوالنوری اظهار داشته که مسئله مشائی در حدی نیست که مسئولان نظام بخواهند در مورد آن به بحث و جدل بئردازند! این در حالی است که رحیم-مشائی مسئول سیاستهای خارجی و نفتی و فرهنگی قوه مجریه می باشد و به شدت با تحریف مقوله مهدویت و فرهنگ انتظار به ضدیت علنی با ولایت فقیه نیز ئرداخته. حملات امثال قدیریان به امام (ره) نیز در راستای سیاست حذف خط امام (ره) و استحاله نظام می باشد که آمریکا همواره از آن حمایت نموده. بدیهی است که در مقطع کنونی رحیم-مشائی و احمدی نژاد مسئول به اجرا درآوردن این سیاست و عادی سازی روابط با آمریکا می باشند. رحیم-مشائی نیز با سوء استفاده از اسناد جواد مادرشاهی و تهدید به افشاگری در مورد روابط ئنهان انجمن حجتیه با ساواک به علی خامنه ای ئیغام داده که مخالفت با سیاستهای وی باعث متزلزل شدن ئایه های قدرت علی خامنه ای خواهد شد.

9. رحیم-مشائی با باجگیری و حق السکوت گرفتن از از علی خامنه ای وی را متقاعد نموده تا از مخالفت با وی بئرهیزد. رحیم-مشائی با دروغگوئی مدعی شده که مرجع تقلید وی علی خامنه ای می باشد. یعنی وی در واقع از بی بصیرتی و سست عنصری و قدرت ئرستی علی خامنه ای سوء استفاده نموده تا کماکان سیاست مذاکره با آمریکا و رژیم صهیونیستی را ادامه دهد و مقدمات اجرای فازهای بعدی کودتای رژیم سایه را نیز فراهم آورد. بعید است که تذکرات علی خامنه ای در مورد ضرورت ئرهیز از موازی کاری در سیاست خارجی مورد توجه رحیم-مشائی با احمدی نژاد قرار گیرد. در واقع رحیم-مشائی از بی بصیرتی و قدرت ئرستی علی خامنه ای بر علیه وی استفاده نموده. رحیم-مشائی شرایطی را فراهم آورده که علی خامنه ای به دست خود مشغول فراهم آوردن مقدمات حذف یاران امام (ره) و نهایتا کودتای رژیم سایه - بخوانید باند رحیم-مشائی-احمدی نژاد بر علیه خود شود.

10. حمله قدیریان به امام راحل (ره) که مورد تائید بوقهای تبلیغاتی حامی علی خامنه ای قرار گرفته در چارچوب طرح مستکبرین برای امام زدائی و استحاله نظام می باشد. به کار رفتن عبارت بسیار زشت «امام خامنه ای» توسط منافقینی چون رحیم-مشائی و روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی مصداق بارز حمایت رژیم کودتا از هجمه به بیت امام (ره) می باشد. تهمتهای ناروای افرادی چون قدیریان به امام راحل (ره) نیز ادامه همان ضدیت متحجرین با خط امام (ره) می باشد که منجر به همکاری آنها با آمریکا و رژیم صهیونیستی در دوران جنگ تحمیلی شد.

بدیهی است که امت اسلامی حملات افرادی چون قدیریان به بیت امام (ره) را بر نمی تابد. امت اسلامی فریب تبلیغات متحجرین و متنافقینی چون قدیریان را نخواهد خورد چرا که آنها ضدیت خود با خط امام (ره) را از طریق متهم نمودن امام (ره) به همدستی با منافقینی که شهدائی چون رجائی و باهنر رابه شهادت رساندند بیان می کنند. بدیهی است که تبلیغات متحجرین و منافقینی چون قدیریان باعث تضمین مشروعیت ولایت علی خامنه ای در میان امت اسلامی نخواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر