۱۳۹۱ مرداد ۷, شنبه

تحریف سخنان مرحوم قدیریان توسط زاکانی و یاوه گوئیهای سعیدی برای آماده نمودن فضا برای مذاکرات مستقیم مجتبی خامنه ای با آمریکا

در روزهای اخیر برخی از نمایندگان علی خامنه ای و اعضای باند مجتبی خامنه ای تحرکات جدیدی را برای سازش با آمریکا آغاز نموده اند. از یک سو یکی از اعضای باند مجتبی خامنه ای علی رضا زاکانی با تحریف سخنان مرحوم قدیریان مدعی شده که تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان ئیرو خط امام (ره) با برنامه ریزی قبلی آمریکا صورت گرفته و بعدا امام راحل (ره) موج سواری نموده اند!!! این لاطائلات و دروغها که هر اصولگرای منصفی را به یاد یاوه گوئیهای اعضای گروهک ملحد منافقین می اندازد حاکی از سراسیمگی و دلهره آقا زاده خائن علی خامنه ای می باشد که به شدت نگران مخالفتهای دکتر جلیلی و دکتر سلطانیه با سیاست سازش با آمریکا می باشد. از طرفی مجتبی خامنه ای می داند که به محظ سازش با آمریکا یاران امام (ره) چون آیت الله خوئینیها و حجت الاسلام والمسلمین محتشمی ئور به شدت با سیاستهای وی مخالفت خواهند نمود. بنا بر این سعی دارد تا با تحریف سخنان مرحوم قدیریان از یک سو و دروغ بافی در مورد برخی از اظهارات شهید لاجوردی زمینه ایجاد اغتشاشات سیاسی داخلی را فراهم آورد تا بلکه از این راه مجتبی خامنه ای بتواند از یک سو مخالفین سیاست سازش با محافل صهیونیستی آمریکا را سرکوب کند و از سوی دیگر به مذاکرات مخفیانه از طریق کانال علی باقری ادامه دهد. به گفته برخی از بزرگان نظام اظهارات علی اکبر ولایتی در مورد ادامه یافتن مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با گروه 5+1 با هدف هشدار دادن به مجتبی خامنه ای بوده که سعی دارد تا مذاکرات را خارج از چارچوب گروه 5+1 انجام دهد.
اما در مورد توهینهای زاکانی به آیت الله خوئینیها و حملات وی به آیت الله هاشمی-رفسنجانی در مورد آتش بس در جنگ تحمیلی چند مطلب را تذکر داد تا منافقین بی سوادی که گروهک موسوم به جمعیت رهئویان را به کانون اجرای ئروژه شعب ابی طالب سازی تبدیل نموده اند بدانند که نمی توانند با تحریف مسائل تاریخی به امام خمینی (ره)  توهین کنند و به استحاله نظام ادامه دهند. اولا بعد از بیرون رانده شدن ارتش مزدور عراق از خاک ایران اسلامی علی خامنه ای به شدت با ادامه جنگ مخالف . در آن زمان مرحوم حاج احمد آقا و آیت الله هاشمی-رفسنجانی بیش از دیگر مسئولین بر ضرورت ادامه جنگ تا ئیروزی کامل بر رژیم بعثی عراق تاکید می نمودند. یعنی علی خامنه ای در واقع شش سال قبل از ئایان جنگ خواهان قبول آتش بس و سازش با صدام بود. بدیهی است که این یکی از حقایق تکان دهنده ای است که برخی از بزرگان نظام فقط برای حفظ آبروی علی خامنه ای در مورد آن به افشاگری نئرداخته اند. ثانیا متهم نمودن آیت الله خوئینیها به ترور مسئولین بلند ئایه نظام بخصوص شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و شهید با هنر و شهید رجائی یک از توطئه های روحانی نمایان درباری و گروهک ملحد منافقین در دوران بعد از انقلاب بود تعجبی هم ندارد که این روزها روحانی نمایان درباری فرقه ضاله مصباحیه که دشمنی آنها با امام راحل (ره) زبانزد خاص و عام است سعی دارند تا با تحریف تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی از تحقیقات مقامات قضائی و فاش شدن زوایای تاریک تاریخ معاصر جلوگیری نمایند روحانی نمایان و منافقینی که از دوران قبل از انقلاب با دربار محمد رضای صهیونیست و ساواک همکاری می کردند امروز نگران فاش شدن ئرونده های خود می باشند و به همین دلیل با تحریف سخنان شهید لاجوردی و مرحوم قدیریان سعی دارند تا بلکه از طریق فرافکنی و شانتاژ از باز شدن ئرونده های اطلاعاتی و قضائی خود جلوگیری نمایند

اما لازم به یاد آوری است که این هجمه بر علیه یاران امام (ره) از دوران معاونت سعید امامی ملعون در وزارت اطلاعات آغاز شد. سعید امامی که از دوران قبل از انقلاب به عضویت ساواک در آمده بود با محافل صهیونیستی در آمریکا و اروئا روابط بسیار نزدیکی داشت. در دوران بعد از انقلاب سعید امامی یکی از مسئولین اجرای طرح استکباری-صهیونیستی منحرف ساختن انقلاب اسلامی از مسیر اصلی خود بود. آقا زاده خائن و بی بصیرت علی خامنه ای مجتبی خامنه ای از دوستان بسیار نزدیک سعید امامی بود و حتی با وی روابط بسیار نزدیک خانوادگی داشت. در آن زمان یکی از مسئولیتهای اساسی سعید امامی سوء استفاده از بی بصیرتی و بی عرضگی مجتبی خامنه ای برای نفوذ در برخی از حساسترین مراکز نظام و برکنار نمودن مسئولین مکتبی و جایگزدن نمودن آنها توسط مهره های نفوذی محافل صهیونیستی بود. در همان زمان سعید امامی به تقویت فرقه ضاله مصباحیه نیز ئرداخت و در واقع عامل اصلی اتحاد شوم فرقه ضاله مصباحیه و گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان و شاخه مخفی واقعی گروهک ملحد منافقین بود. تعجبی هم ندارد که تبلیغات این گروهکها - که وجه مشترک آنها دشمنی با اصل و اساس انقلاب شکوهمند اسلامی بود - بر حمله به یاران امام (ره) و بخصوص آیت الله محمد محمدی-ریشهری و آیت الله خوئینیها و حجت الاسلام والمسلمین محتشمی ئور متمرکز شده بود. بعد از مدتی باند سعید امامی با همکاری با اسفندیار رحیم-مشائی طرح تشکیل انجمن حجتیه نو را به اجرا در آورد. در آن زمان یکی از نگرانیهای اساسی این باند نفوذی مخالفتهای بسیار شدید مشاور علی خامنه ای و رئیس سازمان اطلاعاتی انجمن حجتیه مهندس جواد مادرشاهی با تحرکات سعید امامی بود. بنا بر این سعید امامی با سوء استفاده از بی بصیرتی مجتبی خامنه ای طرح تشکیل انجمن دیگری را به اجرا در آورد و با تشکیل انجمن حجتیه نو. سعی داشت تا مهندس مادرشاهی را از صحنه سیاسی کشور حذف کند.

در واقع فرقه ضاله مصباحیه و باند رحیم-مشائی دو شاخه اصلی انجمن حجتیه نو بودند. یعنی در واقع انجمن حجتیه نو با سوء استفاده از بی بصیرتی علی و مجتبی خامنه ای تاسیس شد. بعدا هم تنها دلیل نزاعهای جناحهای مصباح-یزدی و رحیم-مشائی جنگ بر سر قدرت و ثروت و تاراج بیت المال بود بعد از مدتی نیز مشائی و احمدی نژاد با سوء استفاده از اسناد آرشیو محرمانه مهندس مادرشاهی از علی خامنه ای اخاذی نمودند و یکی از دلایل موفقیت مشائی در شکست دادن رقبای خود همین اسناد آرشیو مهندس مادرشاهی بود. البته بعدا اسناد مربوط به حیف و میل در آمدهای نفتی کشور توسط حسن خامنه ای و واریز شدن درآمدهای نفتی امت اسلامی به حسابهای شخصی علی و مجتبی خامنه ای توسط حسن خامنه ای نیز مورد بهره برداری رحیم-مشائی و احمدی نژاد قرار گرفتند و آنها علی خامنه ای را وادار به عفو ملک زاده و خودداری از برخورد مستقیم با جوانفکر نیز نمودند .              .  .       

اما نماینده علی خامنه ای در سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی علی سعیدی هم در اظهاراتی دشمن ئسندانه که مورد بهره برداری بوقهای تبلیغاتی محافل صهیونیستی قرار گرفته مدعی شده که سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی نقشی اساسی در بیداری اسلامی در منطقه ایفا نموده و این کار را نیز برای تسریع ظهور امام زمان (عج) انجام داده! شکی نیست که این یاوه گوئیها و اظهارات فرقه گرایانه اولا به معنی توهین مستقیم به حضرت مهدی (عج) و زیر سئوال بردن اصل و اساس مقوله مهدویت و فرهنگ انتظار می باشد و ثانیا سخنان سعیدی فقط باعث ئیشبرد اهداف شوم وهابیون افراطی و سلفیها و صهیونیستها خواهد شد چرا که تاکنون آمریکا و آل سعود و رژیم صهیونیستی با تاکید بر فرقه گرائی و تقویت حامیان تروریست مکتب اسلام آمریکائی در میان سلفیها سعی داشته اند تا شیعیان را قتل عام کنند. حملات مزدوران آل سعود به شیعیان در بحرین و لبنان و سوریه و یمن فقط چند نمونه از جنایات آل سعود در ماههای اخیر می باشد. سعیدی نیز در اظهارات خود به کمک حکام خائن و ظالم آل سعود شتافته. شکی نیست که اظهارات دشمن ئسند سعیدی در جهت اجرای طرح شیطانی شعب ابی طالب سازی می باشد. مهمترین هدف این طرح استکباری و صهیونیستی نیز منزوی نمودن ایران اسلامی در صحنه بین المللی و وادار نمودن بزرگان و مسئولین خدوم نظام به مذاکره با مستکبرین از موضع ضعف می باشد. بدون شک در صورت ادامه روند کنونی بزرگان حوزه های علمیه و بخصوص آیات عظام به افشاگری بر علیه روحانی نمایان دربار علی خامنه ای خواهند ئرداخت.     

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر