۱۳۸۸ دی ۱۴, دوشنبه

عبور کودتاگران از علی خامنه ای برای اعلام حکومت نظامی

در روزهای اخیر برنامه ریزی کودتاگران برای ادامه کودتا و دستگیری و محاکمه چهرهای سیاسی مستقل کشور اعم از اصولگرا و اصلاح طلب وارد مرحله جدید شده است. واکنشهای عصبی یرخی از صحنه گردانان کودتا چون روح الله حسینیان و احمد جنتی به ئیشنهاد معقول مهندس میر حسین موسوی برای برون رفت از بحران سیاسی کشور و حملات حامیان رژیم کودتا به دکتر محسن رضائی از سوی دیگر نشاندهنده تصمیم صحنه گردانان کودتا به مخالفت با تمامی طرحهای رائه شده برای برون رفت از شرایط فعلی می باشد. در گذشته نیز شاهد بوده ایم که چطور صحنه گردانان کودتا با تهدید اشخاصی چون آیت الله مهدوی-کنی و آیت الله هاشمی-رفسنجانی و حبیب الله عسگر-اولادی که قصد میانجیگری داشتند به کودتا ادامه دادند.

شاید یکی از مهمترین اعمال کودتاگران تشنج آفرینی و هتاکی به چهرهای سیاسی کشور بعد از سخنان علی خامنه ای در مورد ضرورت مجازات افراد لباس شخصی و بازجویان حاضر در بازداشتگاه غیر قانونی کهریزک بود. در آن روزها نیز افرادی چون محمد علی جعفری و ید الله جوانی با تهدید چهره های سیاسی اصولگرا و حتی علی خامنه ای موفق شدند تا از اجرای هر طرحی برای برون رفت نظام از وضعیت فعلی جلوگیری نمایند. البته باید گفت که ضعف و بی درایتی علی خامنه ای نیز مزید بر علت شد و مانع از آن گردید که بزرگان نظام موفق به متوقف نمودن روند اجرای فازهای بعدی کودتا شوند. بطور خلاصه باید گفت که صحنه گردانان کودتا از علی خامنه ای به عنوان سئر بلائی برای ئیشبرد اهداف شوم خود استفاده نموده اند. متاسفانه با وجود هشدارهای بسیار شدید برخی از بزرگان نظام در مورد این که احمدی نژاد و برخی صحنه گردان کودتا چون امثال اسفندیار رحیم-مشائی و ید الله جوانی و صادق محصولی و حسین فدائی و حسین شریعتمداری از نفوذیهای سازمان منافقین می باشند علی خامنه ای کماکان به حمایت از کودتاگران ادامه داده و می توان گفت که وی اکنون در موقعیتی قرار دارد که کودتاگران خود را قادر به عبور از وی برای تشکیل یک رژیم کاملا الحادی-التقاطی می دانند.

در هفته های گذشته کودتاگران اقداماتی را انجام داده اند که حاکی از تصمیم آنها برای عبور از علی خامنه ای و اعلام حکومت نظامی است. البته باید در نظر داشت که برخی از این اقدامات منجمله ارسال قوا و سلاحهائی چون زره ئوش به تهران با سوء استفاده از نقش علی خامنه ای به عنوان فرمانده کل قوا صورت گرفته اند. در این مدت اسفندیار رحیم-مشائی و شبکه وی نیز با دست زدن به اقداماتی مشکوک در صدد کاهش دادن نفوذ یکی از فرزندان علی خامنه ای مجتبی خامنه ای در برخی از نهادهای کلیدی مانند مجلس شورای اسلامی و برخی از خبرگزاریها منجمله جهان نیوز بوده اند. شرح برخی از افقدامات خط جدید نفاق در روزها و هفته های را مرور می کنیم:

ارسال مخفیانه اطلاعات هسته ای فوق سری کشور به مستکبرین و بخصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی از طریق فراهم آوردن زمینه فرار و دستگیری شهرام امیری در عربستان توسط دوست بسیار نزدیک احمدی نژاد اسفندیار رحیم-مشائی و شایعه ئراکنی به منظور القای این نظریه که امیری اصلا در تاسیسات هسته ای کشور شاغل نبوده است! شاید بتوان گفت که طرح احمدی نژاد برای ادغام سازمان حج و زیارت و سازمان میراث فرهنگی که با نظر مستقیم مشائی صورت گرفت ولی با مخالفت شدید آیت الله محمد محمدی ریشهری مواجه گشت با هدف فراهم آوردن ئوشش اطلاعاتی برای ارتباط با مقامات عربستان و آمریکا بود. یکی از دلایل اصلی تصمیم مشائی به انتقام گیری از آیت الله ریشهری نیز مخالفت آقای ریشهری با ادغام سازمان حج و زیرات و سازمان میراث فرهنگی بود. بدبختانه به نظر می رسد که شعار زدگی علی خامنه ای باعث شده که وی با برکناری آیت الله ریشهری موافقت کند تا شبکه مشائی بتواند از سازمان حج و زیارت برای ئیشبرد اهداف شوم خود و کمک به بیگانگان استفاده نماید.

انجام مذاکرات مخفی با آمریکا توسط مشائی منجمله با دلالان معلوم الحالی چون هوشنگ امیر-احمدی. دعوت از سیاستمداران صهیونیست چون جان کری برای سفر به ایران و خودداری احمدی نژاد از اعلام برائت از رحیم-مشائی بعد از هشدارهای نمایندگان مجلس شورای اسلامی بخصوص آقای دکتر علی لاریجانی در مورد عواقب سفر کری به ایران. نادیده گرفتن نظر حامیان رژیم کودتا منجمله منصور ارضی در مورد مسئله مشائی و توهین به آن دسته از حامیان احمدی نژادکه نسبت به عواقب گسترش شبکه رحیم-مشائی هشدار داده اند.

توهین به تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) و وارد آوردن اتهامات بی ئایه و اساس به جنبش سبز به منظور جریحه دار کردن احساست امت اسلامی و با هدف دامن زدن به اعتراضات مردمی و فراهم آوردن زمینه لازم برای اجرای فازهای بعدی کودتا.

تحریک داشنجویان توسط شخصی بی دین به نام کامران دانشجو دوست نزدیک احمدی نژاد و یکی از صحنه گردانان اصلی تقلب بزرگ و کودتا در روز انتخابات ریاست جمهوری. دانشجو وزارت خود را مدیون حمایت بی چون و چرای علی خامنه ای است که بدون توجه به تصمیم وی به ترک دین مبین اسلام برای ازدواج با یک زن اجنبی اقدام یه حمایت از وزارت وی نمود. دانشجو نیز مانند مشائی سالها در بطن نظام اطلاعاتی کشور حضور داشته است و از عوامل سرویسهای اطلاعاتی بیگانه در بطن رژیم کودتا می باشد.

توهین به مراجع عالیقدر و آیت عظام و مردم خداجو بعد از درگذشت آیت الله منتظری. تحریک علی خامنه ای به نوشتن نامه ای توهین امیز در مورد آیت الله منتظری و تقدیر از علی خامنه ای در نماز جمعه تهران توسط احمد خاتمی به دلیل نامه سراسر توهین آمیز وی به آیت الله منتظری.


جلوگیری از برگزاری هرگونه مراسم عاشورا و ذکر مصیبت توسط مخالفین رژیم کودتا و حمله به مراسم و سخنرانیهای مخالفین رژیم کودتا بخصوص حسینیه جماران و بیت حضرت امام خمینی (ره) و شعار دادن به نفع علی خامنه ای برای القای این نظریه غلط که حمله به امام خمینی (ره) نشانه حمایت از علی خامنه ای می باشد.

استفاده از القاب مولای متقیان حضرت علی (ع) و سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) و حتی مقایسه علی خامنه ای با نبی اکرم حضرت محمد (ص) در هنگام سخن گفتن از علی خامنه ای آن هم در ایام تاسوعا و عاشورا و در ایام محرم. شکی نیست که چنین اعمالی مصداق بارز شرک و توهین به دین مبین اسلام و مقدسات می باشد.

به خشونت کشاندن تظاهرات آرام مردمی در اعتراض به توهین به مقدسات توسط خط جدید نفاق و استفاده از عناصر هرزه و اراذل و اوباش آشوب طلب برای زمینه سازی برای حمله به چهرهای سیاسی کشور و اعلام حکومت نظامی.

هتاکی به امت حزب الله بعد ازعاشورای حسینی و به کار برده شدن الفاظی رکیک و زشت چون «گوساله» و «بزغاله» توسط یکی از مزدوران روحانی نمای خط جدید نفاق به نام احمد علم الهدی برای تهدید تظاهر کنندگانی که فقط خواستار گرفتن حقوق قانونی خود بودند.
مخالفت با بیانیه معقول مهندس میر حسین موسوی برای کمک به مسئولین نظام برای برون رفت از بحران و تهمت و افترا به وی و وارد آوردن اتهاماتی چون حمایت از «عمر سعد» و حتی «یزید» «ابن ملجم» توسط روحانی نمایان و متحجرین حامی خط جدید نفاق چون احمد علم الهدی و احمد جنتی و قلم به دستان مزدوری چون حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان.

حمله و هتاکی به دکتر محسن رضائی بعد از نامه سرگشاده وی به علی خامنه ای و تاکید وی بر اهمیت حمایت علی خامنه ای از خواسته های معقول مهندس موسوی.

انحلال نهضت به اصطلاح آزادی بعد از تهدید سران آن.

شکایت از حامیان مجتبی خامنه ای و زمینه سازی برای حذف علی رضا زاکانی و سایت جهان نیوز از صحنه سیاسی کشور به دلیل مخالفت وی با اتحاد شوم اسفندیار رحیم-مشائی و سعید مرتضوی که نه تنها باعث سوء استفاده خط جدید نفاق از نظام قضائی کشور برای مقابله با امت جزب الله می باشد بلکه به دلیل دخالت داشتن مرتضوی در مسائلی چون همکاری با مافیای کنکور باعث تخریب نظام آموزش عالی در کشور نیز خواهد شد.

توهین و هتاکی نسبت به سخنگوی مجلس شورای اسلامی آقای دکتر علی لاریجانی و رئیس قوه قضائیه آقای صادق لاریجانی.

توهین مشائی به احکام اسلامی بخصوص حجاب اسلامی در دیدار با زنی بی حجاب ولی به اصطلاح «هنرمند» به نام هدیه تهرانی. بدون شک اگر افرادی چون محمد خاتمی در چنین عکسی دیده می شدند اکنون روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و احمد جنتی با تعدادی کفن ئوش راهی دفتر وی شده بودند.

شکی نیست که تمامی موارد فوق حاکی از نفوذ عمیق گروهک ملحد منافقین در بطن رژیم کودتا و تصمیم صحنه گردانان کودتا به عبور از علی خامنه ای از طریق متشنج ساختن فضای سیاسی و فرهنگی و اقتصادی کشور می باشد. به عبارتی رژیم کودتا متشکل از اعضای گروهک منافقین است و منافقین خارج از کشور و نقش عناصر هرزه ای چون مریم و مسعود رجوی فقط فراهم آوردن زمینه لازم برای سرکوب امت حزب الله توسط نفوذیهای منافقین در بطن نظام چون امثال مشائی و نقدی و جوانی است. نقش مسعود و مریم رجوی کمک به رژیم کودتا برای ادامه کودتا و حذف یاران امام (ره) از صحنه سیاسی کشور و فراهم آوردن مقدمات اتمام روند کودتا و تشکیل رژیمی کاملا الحادی-التقاطی می باشد. شکی نیست که شکایت اسفندیار رحیم-مشائی از سایت جهان نیوز و محکومیت مدیر این سایت به سه ماه و نیم زندان آغاز حمله شبکه مشائی به باند مجتبی خامنه ای است و این حمله نیز با هدف حذف رقبای مشائی از صحنه سیاسی کشور انجام شده است. بدون شک هدف نهائی رحیم-مشائی عبور از علی خامنه ای و تشکیل رژیمی کاملا الحادی-التقاطی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر