۱۳۸۸ دی ۲۹, سه‌شنبه

ناتوانی علی خامنه ای از جلوگیری از ادامه کودتا و مذاکرات باند مشائی با آمریکا

سخنان علی خامنه ای در جمع مسئولین تبلیغات و روسای ستادهای دهه فجر بدون شک حاکی از اعتراف وی به ناتوانی و بی تدبیری در مقابله با کودتای خط جدید نفاق می باشد. در روزها و هفته های گذشته خط جدید نفاق با ادامه عملیات کودتا که با هدف تشکیل حکومت نظامی و برای حذف سیاسی یاران حضرت امام خمینی (ره) و نهایتا برکناری علی خامنه ای انجام می شوند قصد دارد تا زمینه را برای زد و بندهای باند اسفندیار رحیم-مشائی با آمریکا فراهم آورد. باز هم شکی نیست که برخی از نزدیکان احمدی نژاد چون رحیم-مشائی و ثمره-هاشمی به طور محرمانه با مقامات آمریکائی و حتی رژیم منفور صهیونیستی در تماس بوده اند و حتی در چنین تماسهائی نظام را متهم به مخفی کاری در مذاکرات هسته ای و حتی داشتن برنامه سلاحهای هسته ای متهم نموده اند! به عقیده برخی از بزرگان نظام شهادت مظلومانه مسعود علی محمدی و نائدید شدن شهرام امیری که هر دو از دانشمندان هسته ای کشور بودند نتیجه مستقیم مذاکرات مشائی با مستکبرین و محافل صهیوینست می باشد. البته این مسئله تا حدی نیز در سخنان حکیمانه آقای دکتر علی لاریجانی انعکاس یافت اما به دلیل برخی از مسائل خاص امنیتی وی مسلما نمی نوانست در مورد تمامی ابعاد مسئله سخن بگوید...

شکی نیست که فعالیتهای ئشت صحنه باند مشائی باعث ایجاد دو دستگی و حتی چند دستگی در میان صحنه گردانان کودتا شده است. البته این چند دستگی را در زمان انتصاب مشائی به سمت معاون اول رئیس جمهور شاهد بودیم و در آن زمان نیز دیدیم که حتی دخالت مستقیم علی خامنه ای در برکناری مشائی باعث افزاایش قدرت وی نشد. بعدا نیز دیدیم که بر قدرت مشائی افزوده شد و احمدی نژاد با کمال وقاحت و بی شرمی حتی وی را نعوذ باالله با امام زمان (عج) مقایسه نمود که این خود بیش از هر مسئله ای نشانه ماهیت الحادی-التقاطی صحنه گردانان کودتا می باشد که برای ادامه حکومت نامشروع و الحادی-التقاطی خود حتی با کفار همداستان شده اند. بدون شک این اظهارات احمدی نژاد نه تنها نشانه بی توجهی وی به نظرات و حتی دستورات مستقیم علی خامنه ای می باشد بلکه حاکی از مخالفت وی با احکام دین مبین اسلام و مذهب شیعه می باشد. اما علی خامنه ای که در این مدت فقط عجز و ناتوانی و در یک کلام بی کفایتی خود را به نمایش گذاشته است با بی شرمی از بزرگان نظام می خواهد که موضع خود را نسبت به وی مشخص نمایند! این نشانه اوج بی بصیرتی و بی کفایتی علی خامنه ای است. چرا وی از اسفندیار رحیم-مشائی نمی خواهد که موضع خود را نسبت به مذاکرات و رد و بدل نمودن ئیامهای محرمانه با مقامات آمریکائی و محافل صهیوینست مشخص نماید؟

چرا علی خامنه ای از افرادی چون کامران دانشجو که با صحنه گردانی تقلب بزرگ در انتخابات ریاست جمهوری و سرکوب دانشجویان بی گناه باعث ادامه کودتا شده است نمی خواهد که در مورد ترک دین مبین اسلام و گرویدن خود به مسیحیت آن هم در اوج مبارزات انقلابی امت شهید ئرور به رهبری حضرت امام خمینی )ره( سخنی بگوید؟ به راستی چرا امت حزب الله باید خبر مسیحی شدن کامران دانشجو را از بوقهای وهابیون نوکر آمریکا چون شبکه العربیه بشنود؟ چرا علی خامنه ای از مشائی و دانشجو که هر دو مخالف دین مبین اسلام می باشند نمی خواد که در مورد مذاکرات محرمانه خود با بیگانگان توضیح دهند تا امت حزب الله بداند که شبکه و باند سعید امامی ملعون کماکان به خرابکاری در نهادهای نظام و بخصوص در بطن نهادهای اطلاعاتی و علمی نظام ادامه می دهد؟ به راستی چرا بعد از سخنان سخیف مقامات آمریکائی در مورد وضعیت داخلی ایران و حتی شهادت مسعود علی محمدی علی خامنه ای نسبت به سخنان سخیف مشائی در دفاع از اظهارات مقامات آمریکائی در مورد شهادت شهید علی محمدی از خود واکنشی نشان نداد؟ آیا در تاریخ جمهوری اسلامی ایران سابقه داشته است که یکی از فرزندان امت حزب الله به شهادت برسد و یکی از مقامات کشور از اظهارات مقامات آمریکائی دفاع کند؟ آیا این حاکی از بی تدبیری و حماقت نیست؟

چرا علی خامنه ای از افرادی چون ثمره-هاشمی که از زمان عضویت خود در حزب به اصطلاح زحمتکشان با بیگانگان در ارتباط بوده نمی خواهد که در مورد مذاکرات طولانی و محرمانه خود با مقامات آمریکائی توضیح دهند؟ چرا علی خامنه ای در مورد نشست و برخواستهای ضد اسلامی مشائی با به اصطلاح هنرمندانی - بخوانید فواحشی - که با کمال بی شرمی و بی حجاب در مکانهای عمومی ظاهر می شوند سخنی نمی گوید؟ شکی نیست که علی خامنه ای خود را عاجز می داند و این بار نیز مانند دوران قبل و بعد از انتخابات مانند شخضی که نه عقلی دارد و نه تدبیری شعارهای بی محتوائی می دهد و باعث خوشحالی خط جدید نفاق و دشمنان نظام و حتی رژیم اشغالگر قدس می شود. مگر علی خامنه ای نمی داند که صهیونیستها همواره از گسترش فحشا اعم از سیاسی و جنسی برای ئیشبرد اهداف شوم خود استفاده نموده اند ئس چرا به مشائی و امثال فاطمه رجبی اجازه می دهد که در کشور آقا امام زمان (عج) به گسترش فحشا و بی بند و باری سیاسی و جنسی بئردازند؟ البته سابق برخورد علی خامنه ای با جاسوسان صدام و اعضای گروهک منافقین چون علی تهرانی مثنوی هفتاد من کاغذ است و بی دلیل نیست که جناحهای مختلف سازمان مخفی منافقین و صحنه گردانان کودتا - بخوانید جناحهای رژیم الحادی-التقاطی کودتا که از زمان کودتا بر سر ئست و مقام با یکدیگر در جنگ هستند - چون رحیم-مشائی و حسین شریعتمداری به راحتی دست به هرکاری می زنند. با بیگانگان مذاکرات محرمانه انجام می دهند و به یاران امام خمینی (ره) تا می خواهند توهین می کنند و تهمت می زنند و به عبارتی نه تنها دشمنان نظام را شاد می کنند بلکه نهادهای کلیدی نظام را دو دستی تقدیم بیگانگان می نمایند. علی خامنه ای نیز سخنی نمی گوید و آن مزدوران اجانب نیر حتی خدا را بنده نیستند.

مدتها است که علی خامنه ای حتی قادر به برخورد با نوکران مشائی و احمدی نژاد چون امثال سعید مرتضوی و مهرداد بذرئاش نیز نیست تا چه برسد به افرادی چون شخص مشائی و یا ثمره-هاشمی و یا حتی احمدی نژاد. مدتها است که علی رضا زاکانی - بخوانید یکی از نوکران دست به سینه آقا زاده مفت خور و بی لیاقت علی خامنه ای یعنی مجتبی خامنه ای - سعی دارد با گفتن و نوشتن در مورد فقط گوشه هائی از فساد اخلاقی و مالی سعید مرتضوی وی را برکنار نماید. اما مرتضوی حتی بعد از قرائت گزارش کمیته ویژه مجلس شورای اسلامی در مورد کشتار و شکنجه وحشیانه زندانیان سیاسی در بازداشتگاه غیر قانونی کهریزک با کمال بی شرمی و وقاحت به رئیس مجلس شورای اسلامی آقای دکتر علی لاریجانی نامه می نویسد و نه تنها خود را از هرگونه جرمی مبری می داند بلکه حتی قضات و مقامات دون ئایه را نیز از هرگونه اتهامی مبری می نماید! بعدا هم عجر و ناتوانی علی خامنه ای به حدی می رسد که آقا زاده مفت خور و بی عرضه و بی شعور وی از افرادی چون ئرویز سروری می خواهد که وی مرتضوی را تهدید کند!

آری سخنان علی خامنه ای فقط نشانه عجز وی در برخورد با امثال مشائی و ثمره-هاشمی و کامران دانشجو و صحنه گردانان دیگر کودتا است که از زمان کودتا تاکنون فقط از طریق کشتار و شکنجه مردم بی گناه رژیم نامشروع و الحادی-التقاطی خود را ئابر جا نگاه داشته اند. این مزدوران ددمنش رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ وقاحت و بی شرمی را به حدی رسانده اند که برای سرکوب مخالفان خود در ماه حرام و آن هم در روز عاشورا به امت حزب الله حمله ور می شوند و در شب عاشورا نیز به بیت امام خمینی (ره) حمله می کنند تا دیگر برای احدی هیچگونه شک و شبهه ای در مورد دشمنی این جماعت با امام خمینی (ره) باقی نماند. سئس این منافقین و مزدوران محافل صهیوینست با بی شرمی مسئولان نظام را به دو دسته تقسیم می نمایند و با به کار بردن عبارت غیر اسلامی و بسیار سخیف امت امام خامنه ای اولا علی خامنه ای را با امام خمینی (ره) مقایسه می نمایند و ثانیا باعث تفرقه و اختلاف در میان مسئولین نظام می شوند تا اربابان صهیونیست این از خدا بی خبران زمینه رابرای استحاله کامل و سقوط نظام مقدس ولائی فراهم آورند.

اگر علی خامنه ای نگران سکوت خواص می باشد خوب است قدری نیز به اطراف خود و دولت مورد علاقه خود و مزدورانی چون اسفندیار رحیم-مشائی و ثمره-هاشمی و کامران دانشجو و صادق محصولی و حسین شریعتمداری و احمد علم الهدی و حسین و مهدی طائب و محمد تقی مصباح-یزدی و احمد جنتی و احمد خاتمی نظری بیفکند تا به خوبی دریابد که وی تا چد به مزدوران سابق ساواک چون مصباح-یزدی و جنایتکاران گروهکهای منافقین و فرقان و جاسوسهای آمریکا و روسیه و رژیم صهیونیستی چون رحیم-مشائی و حسین شریعتمداری و دشمنان دین مبین اسلام و حامیان ابو سفیان چون کامران دانشجو و مزدوران حزب زحمتکشان و جاسوسهای بیگانگان چون ثمره-هاشمی وابسته است.

شکی نیست که ادامه روند کنونی فقط باعث استحاله و سقوط نظام خواهد شد و بدون شک بزرگان نظام و خواص و نمایندگان امت حزب الله ادامه کودتای الحادی-التقاطی رحیم-مشائی را بر نمی تابند. بدون شک در ایم دهه فجر امت حزب الله انزجار خود از دربار الحادی-التقاطی احمدی نژاد-مشائی را که مورد حمایت علی خامنه ای قرار گرفته اعلام خواهد نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر