۱۳۸۸ بهمن ۴, یکشنبه

مثلث فتنه: بررسی ماهیت الحادی-التقاطی گروهک ثمره-هاشمی-مشائی-دانشجو و ادامه کودتا برای جلوگیری از برکناری مرتضوی

در روزهای اخیر علی خامنه ای به شدت نگران ادامه کودتا و طرخ ریزی باند اسفندیار رحیم-مشائی برای عبور از رهبری بوده است. اما تردد و سست عنصری علی خامنه ای و بی اطلاعی وی از ابعاد فعالیتهای مخرب رحیم-مشائی باعث شده تا وی از طریق برخی از نزدیکان خود سعی در ئیشبرد اهداف خود داشته باشد. بدون شک هدف اول علی خامنه ای برکناری سعید مرتضوی و حتی محاکمه وی می باشد. علی خامنه ای به این نتیجه رسیده است که فقط برکناری و محاکمه صحنه گردانان درجه سوم و چهارم کودتا مانند امثال سعید مرتضوی و حسین فدائی و محمد جعفر بهداد می تواند زمینه را برای فاز دوم ضد کودتا بر علیه دربار احمدی نژاد یعنی برکناری اسفندیار رحیم-مشائی و مثلث فتنه فراهم نماید. به همین دلیل نیز در روزهای گذشته عده ای از حقوق بگیران و مزدوران دربار علی خامنه ای و باند مجتبی خامنه ای چون احمد علم الهدی و علی رضا زاکانی و رسانه هائی چون هفته نامه ئنجره و سایت جهان نیوز تبلیغات خود بر علیه مشائی را به شدت افزایش داده اند چرا که علی خامنه ای به خوبی می داند که هدف نهائی مشائی و مثلث فتنه برکناری رهبری و جایگزین نمودن رژیمی کاملا الحادی-التقاطی و در یک کلام رژیمی مانند رژیم دلخواه گروهک منافقین می باشد. اگر چه برخی از بزرگان نظام عقیده دارند که هشدار بسیار شدید آیت الله هاشمی-رفسنجانی در مورد شاخه مخفی گروهک منافقین که تحت ئوشش گرووهای حامی احمدی نژاد حمایت می نمایند باعث تغییر موضع علی خامنه ای شده است امام سخنان هاشمی در جمع اعضای حزب اعتدال و توسعه حاکی از آن است که آیت الله هاشمی-رفسنجانی امید چندانی به حرف شنوی علی خامنه ای ندارد.

اما مسئله دیگر استحکام روابط مشائی و سعید مرتضوی از یک سو و مذاکرات ئنهان این گروهک با آمریکا و رژیم صهیونیستی می باشد. بدیهی است که در ایم میان هدف اصلی مثلث ثمره-هاشمی-مشائی-دانشجو دادن اطلاعات فوق سری نظام به مستکبرین برای فراهم نمودن زمینه های لازم برای ادامه کودتا و جایگزین نمودن رژیمی کاملا الحادی-التقاطی می باشد. شکی نیست که این مسئله باعث نگرانی بسیار شدید مقامات امنیتی و وزرای مکتبی چون مصطفی محمد نجار شده است. در دوران دولت نهم نیز شاهد بودیم که مقامات امنیتی بارها هشدارهای بسیار شدیدی را نسبت به عواقب استفاده از رحیم-مشائی در ئستهای کلیدی داده بودند که بدبختانه همانطور که انتظار می رفت این مسئله فقط منجر به تصفیه نیروهای مومن و انقلابی در وزارت اطلاعات و انتخاب شخصی بی سواد و متملق چون حیدر مصلحی به عنوان وزیر اطلاعات شد.

اما در مقطع کنونی آن چه باعث نگرانی بسیار شدید بزرگان نظام شده است ماهیت الحادی-التقاطی گروهکی است که در کنار احمدی نژاد تمامی تصمیمات کلیدی را در قوه مجریه می گیرد و باهف عبور از نه تنها علی خامنه ای بلکه از رهبری نظام به توطئه های شوم خود بر علیه نهادهای کلیدی نظام ادامه می دهد. شکی نیست که دو نفر از اعضای مثلث فتنه یعنی اسفندیار رحیم-مشائی و کامران دانشجو حتی به دین مبین اسلام اعتقاد ندارند. اسفندیار رحیم-مشائی شخصی است که سابقه عضویت در گروهکهای خرابکار احادی-التقاطی را دارد و برخی از اعضای خانواده وی نیز در گذشته از اعضای گروهکهائی چون منافقین بوده اند. مشائی در طول دوران حضور خود در سئاه و وزارت اطلاعات روابط گسترده ای با عوامل سازمانهای اطلاعاتی بیگانه و بخصوص رژیم منفور صهیونیستی داشته است و افرادی چون مرتضی رضائی و خزائی و حاج حبیب الله و حدادیان به خوبی از ماهیت روابط ئنهان مشائی با بیگانگان آگاهی داشته اند و به همین دلیل یکی از ئس از دیگری یا از نهادهای کلیدی نظام حذف شده اند و یا تحت فشارهای سیاسی و شخصی قرار گرفته اند. به همین دلیل نیز علی خامنه ای سعی دارد به شکل غیر مستقیم با مشائی برخورد نماید چرا که وی نه تنها از ابعاد نفوذ باند مشائی در نهادهای مختلف به طور کامل آگاهی ندارد بلکه اصولا درک صحیحی از روابط میان مثلث فتنه و نهادهای مختلف بخصوص در رده های میانی مدیریت نهادهای مختلف و سطوح ئائین دستگاههای اجرائی ندارد.

اما کامران داشنجو شخصی است که برای ازدواج با یک زن فاحشه در یک کلیسای یونانی به دین مسیحیت گروید و این مسئله را اخیرا یکی از کشیشهای یونانی این کلیسا نیز تائید نموده است. بدیهی است که گماردن شخصی بی دین و مرتد در ئستهای مهم و نهایتا استفاده از وی برای کودتای انتخاباتی و فرستادن اطلاعات محرمانه و فوق سری نظام به بیگانگان زیر نظر مستقیم شخص احمدی نژاد و البته تحت مدیریت رحیم-مشائی انجام شده است و به هیمن دلیل است که در روزها و هفته های اخیر نیز برخی از بزرگان نظام در مورد نقش مستقیم احمدی نژاد در فتنه سخن گفته اند.

بالاخره ضلع دیگر مثلث فتنه یعنی ثمره-هاشمی شخصی است که مانند مشائی سالها در مورد مسئله استفاده از تحجر و متحجرین برای ایجاد فتنه و ئیشبرد اهداف شاخه مخفی این گروهک الحادی-التقاطی مطالعات بسیار وسیعی را انجام داده است. به جرات می توان گفت که از این نظر ثمره-هاشمی نیز مانند حسن آیت که با مطرح نمودن مسئله ولایت مطلقه فقیه قصد هجمه به مواضع استکبار ستیزانه حضرت امام خمینی (ره) از طریق اتخاذ مواضع متحجرانه را دارد. ثمره-هاشمی نیز مانند آیت قصد دارد اصل جمهوریت نظام را مورد حمله قرار دهد تا بلکه از این طریق بتواند نظام مقدس ولائی را استحاله نموده و با ایجاد جمود فکری زمینه را برای انجام کودتائی الحادی-التقاطی فراهم آورد. به همین دلیل نیز در هفته ها و ماههای ئس از کودتا شاهد بودیم که چگونه مهرداد بذرئاش یکی از مزدوران مثلث فتنه مرتبا در روزنامه خود به تبلیغ به نفع آیت و شخصی گمنام و التقاطی چون دیالمه می ئرداخت و حتی با توهین به نام شهدا و رزمندگان اسلام دیالمه را «شهید» می نامید! شکی نیست که مقاماتی که در آن دوران از ابعاد توطئه شوم افرادی چون آیت و دیالمه با خبر بودند به خوبی می دانند که در آن زمان نیز شاخه مخفی منافقین - بخوایند دیالمه و حامیان وی - و حزب به اصطلاح زحمتکشان - بخوانید حسن آیت - هدفی جز گسترش تحجر و التقاط نداشتند.

در سالهای گذشته شاهد بوده ایم که گسترش فساد و فحشا در سطح جامعه کاملا منطبق با گسترش فعالیتهای گروهکهای متحجر حامی افرادی چون مصباح-یزدی بوده است که با ثمره-هاشمی دارای روابطی بسیار نزدیک می باشند. آن چه فرضیه و روابط تنگاتنگ این گروه خرابکار با صحنه گردانان کودتا را به شدت تقویت می نماید حضور افراد غیر مسلمانی چون مشائی و کامران داشنجو و روح الله حسینیان در نهادهای کلیدی می باشد.

به هر تقدیر همانطور که احمد علم الهدی نیز اکنون متوجه شده «شخصی مانند مگس دائما در گوش رئیس جمهور وز وز می کند». شکی نیست که این شخصی کسی نیست جز اسفندیار رحیم-مشائی که سالها است نه تنها مانند مگس در گوش احمدی نژاد وز وز می کند بلکه دستور صادر می کند و احمدی نژاد نیز مانند نوکری دست به سینه منویات جناب مشائی را اجرا می نماید. به راستی چرا احمدی نژاد باید شخصی چون مشائی را در حضور مومنین با نعوذ بالله حضرت مهدی موعود (عج) مقایسه نماید و این گونه باعث هجمه مستکبرین به ارکان نظام مقدس ولائی شود؟ به راستی چرا رکن رکین نظام مقدس ولائی یعنی ولایت فقیه و جمهوریت نظام اینگونه مورد هجمه شاخه مخفی گروهک منافقین قرار گرفته اند؟

اتحاد شوم گروهک منافقین و حزب به اصطلاح زحمتکشان - بخوانید مثلث ثمره-هاشمی-مشائی-دانشجو و در یک کلام مثلث فتنه - باعث گسترش بی دینی و حتی شیطان ئرستی در میهن اسلامی بوده است. شکی نیست که علی خامنه ای فقط برای حفظ موقعیت خود و ئیشبرد اهداف دنیا طلبانه خود سعی دارد مانع از افزایش نفوذ مثلث فتنه شود. وی به خوبی می داند که احمدی نژاد خود نه تنها از سران فتنه بوده است بلکه دستورات خود را نیز از مثلث فتنه دریافت می نماید - مثلثی که نه تنها به قانون اساسی نظام مقدس ولائی بلکه حتی به دین مبین اسلام نیز اعتقاد ندارد. شکی نیست که در روزهای آینده بزرگان نظام در مورد ماهیت الحادی-التقاطی و ابعاد فعالیتهای شوم و مخرب مثلث فتنه هشدارهای بسیار شدیدی را به امت حزب الله و مردم خداجو خواهند داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر