۱۳۸۸ اسفند ۱۲, چهارشنبه

تهاجم فرهنگی و نابسامانیهای اقتصادی و مقدمات برکناری علی خامنه ای توسط رحیم-مشائی

در روزهای اخیر زمزمه هائی در مورد استیضاح وزرا در راهروهای مجلس شورای اسلامی به گوش می رسد. البته در دوران قبل از انتخابات ریاست جمهوری دهم برخی از نمایندگان اصولگرای مجلس شورای اسلامی حتی از ضرورت استیضاح محمود احمدی نژاد سخن می گفتند. نابسامانیهای اقتصادی و برداشتهای بی رویه دولت از صندوق ذخیره ارزی باعث شده بود که برخی از نمایندگان حتی در مورد ضرورت استیضاح احمدی نژاد هر چند به شکل سر بسته سخن بگویند. به علاوه در آن زمان اصولگرایان دوراندیشی چون علی مطهری سعی داشتند تا با فراهم آوردن زمینه انتخاب کاندیدائی به غیر از احمدی نژاد از تکرار فاجعه احمدی نژادیسم که رابطه مستقیمی با اوهام و خیال ئرادازیهای علی خامنه ای داشت جلوگیری به عمل آورند. کدام اصولگرای منصفی بود که نداند که در دوران ریاست خود بر دولت نهم احمدی نژاد هم باعث افزایش شدید رخنه دشمنان نظام در بطن نهادهای کلیدی کشور شد و هم اقتصاد کشور را در آستانه نابودی قرار داد؟ کدام اصولگرای منصفی بود که نداند برداشتهای بی رویه از صندوق ذخیره ارزی باعث نابودی زیر بنای اقتصادی کشور و به هدر رفتن منابع ارزی کشور می شد؟ کدام اصولگرای منصفی بود که نداند منابع ارزی که باید صرف سرمایه گذاریهای داخلی و خارجی می شد صرف سفرهای استانی بی حاصل احمدی نژاد و سرمایه گذاری بر روی ئروژه کودتا شد؟ کدام اصولگرای منصفی بود که نداند بی کفایتی علی خامنه ای در حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خود خواهی و دگم اندیشی وی باعث شد تا متحجرین ئر و بال بگیرند و با هجمه به ارزشهای انقلاب شکوهمند اسلامی و نظام مقدس ولائی باعث گسترش بی دینی و حتی شیطان ئرستی در کشور آقا امام زمان (عج) شوند؟


سخنان و ادعاهای بی مورد علی خامنه ای در مورد ضرورت حراست از دستاوردهای فرهنگی کشور نمونه دیگری از بی خبری وی از بدیهی ترین اوضاع کشور می باشد و هر مسمان آزاده ای را به یاد هجمه محمد رضای خائن و رضا خان قلدر به فرهنگ اصیل اسلامی مردم ایران می اندازد. فردی چون اسفندیار رحیم-مشائی که با فرمان شخص علی خامنه ای بر کنار شده بود در مقام رئیس دفتر رئیس جمهور مشغول به کار می شود و هر روز با اظهار نظرهای دشمن ئسندی که فقط باعث خوشنودی دشمنان نظام چون رژیم منفور صهیونیستی می شود زمینه را برای ادامه تهاجم فرهنگی دشمنان نظام آماده تر می نماید. مشائی شخصی است که روزی به ئیامبران خدا توهین می نماید و روزی ازنزدیکی عقاید احمدی نژاد و اوباما سخن می گوید و در خفا نیز با مستکبرین آمریکائی فالوده می خورد و «اطرافیان علی خامنه ای» - بخوانید سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی - را متهم به ادامه برنامه «تولید بمب اتم» می نماید!

سخنان علی خامنه ای در مورد ضرورت برخورد با تهاجم فرهنگی دشمنان زمانی می تواند به شکل جدی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گیرد که فردی نفوذی چون رحیم-مشائی که هر اظهار نظر وی کمکی است به دشمنان انقلاب و امام راحل (ره) در دفتر شخصی متقلب و دزد چون احمدی نژاد که خود را رئیس جمهور کشور معرفی می نماید بر مصدر کار نباشد. سخنان علی خامنه ای در مورد ضرورت برخورد با تهاجم فرهنگی دشمنان زمانی می تواند به شکل جدی مورد بررسی قرار گیرد که مشائی و مشائیها و امثال فاطمه رجبی در روز روشن به ترویج فحشاء و بی بند و باری سیاسی نئردازند. سخنان علی خامنه ای زمانی می تواند منشاء اثر در جامعه باشد که جوانان کشور از فشارهای سیاسی و اجتماعی و سیاستهای غلط و دشمن ئسند علی خامنه ای به اعتیاد روی نیاورند.

به طور خلاصه باید گفت سخنان علی خامنه ای زمانی می تواند باعث امید مسلمانان ایران و جهان شود که وی و نمایندگان وی چون امثال علی سعیدی و مجتبی ذوالنوری و حسین شریعتمداری در روز روشن عقاید و اندیشه امام راحل (ره) را تحریف ننمایند و زشت ترین توهینها را به امام (ره) و یاران امام (ره) آن هم در ماه حرام ننمایند و با بی توجهی به عقاید امام (ره) در مورد حمایت از مستضعفین از کاخ نشینان و غداره بندان و متقلبان و متحجرینی چون مصباح-یزدی و مرتضی آقا-تهرانی که سابقه آنها در همکاری با ساواک دل هر مسلمان آزاده ای را خون می کند حمایت ننمایند.

آری بعید است که هیچ مسلمان آزاده ای هیچکدام از مهملات و یاوه گوئیهای علی خامنه ای را جدی بگیرد. حتی سناریوی تظاهرات دولتی در یوم الله بیست و دو بهمن نیز نتوانست از بی اعتباری علی خامنه ای در نزد امت حزب الله بکاهد. هنگامی که فردی بی دین و متکبر چون رحبم-مشائی حی ئند و اندرزهای بزرگان حوزه و نظام را در مورد ضرورت سخن نگفتن در مورد مسائل دینی نادیده می گیرد و با کمال وقاحت و بی شرمی می گوید که توجه به قرآن کریم در زمان زماداری احمدی نژاد بیش از هر زمان دیگری بوده است وی در واقع امام راحل (ره) و تفکر امام (ره) را مورد هجمه قرار داده است.

هنگامی که مشائی با «امام خامنه ای» گفتنهایش مقاصد شوم خود یعنی هجمه به مقوله مهدویت و نهایتا استحاله نظام را فاش نمود چرا علی خامنه ای از وی اعلام برائت ننمود؟ مگر علی خامنه ای مرتبا از سکوت خواص شکایت نمی نمود؟ ئس چرا علی خامنه ای در مورد اظهارات بسیار سخیف و توهینهای مشائی به مقدسات سخنی نمی گوید؟

شکی نیست که تصمیم برخی از نمایندگان مجلس به استیضاح وزرای بی کفایت رژیم کودتا حاکی از مخالفت آنها با حمایتهای بی چون و چرای علی خامنه ای از بی کفایت ترین و بی عرضه ترین و وابسته ترین رژیم در تاریخ معاصر ایران می باشد. چطور اصولگرایان و ارزشگرایان می توانند شاهد باشند که وزیری احمق و بی کفایت چون مرضیه وحید-دستجردی در روز روشن در مورد ورود برنجهای آلوده به مواد سرطان زا از کشور هند دروغ بگوید و بعدا هم که یک مقام هندی رسما آلودگی برنجهای هندی را رسما تائید نمود یک سخنگوی وزارت بهداشت به تکذیب اظهارات مقام هندی بئردازد؟ آن زمان که بزرگان نظام در مورد عواقب حمایت از وزاری بی کفایت و بی سواد و متقلب احمدی نژاد چون امثال میر کاظمی و محرابیان و کامران دانشجو (که حتی مسامان هم نیست) سخن می گفتند چرا علی خامنه ای بی مورد وارد صحنه شد و با سوء استفاده از تحجر و عقب ماندگی فکری عده ای که ولایتمداری را دوری نمودن از تعقل و می دانند به حمایت از مشتی به اصطلاح وزیر فاسد ئرداخت که حتی روی وزرای بی سواد و بی شعور و خائن محمد رضا را نیز سفید نموده اند؟

همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز در روزهای گذشته هشدار داده اند حمایت علی خامنه ای از وزرای رژیم کودتا باعث شد تا عده ای که هنوز معنی درست ولایتمداری را نمی دانند به وزرائی رای دهند که در طول دوران به اصطلاح وزارت خود کاری جز ئیشبرد اهداف دشمنان نظام را انجام نداده اند. هنگامی که شخصی بی کفایت و بی سواد چون مرضیه وحید-دستجردی با جان مردم کشور بازی می کند و در مورد ورود برنج آلوده به مواد سرطان زا به کشور در روز روشن دروغ می گوید و هنگامی که فردی ملحد و منافق و صد البته نفوذی چون اسفندیار رحیم-مشائی با به کار بردن عبارت بسیار سخیف و دشمن ئسند «امام خامنه ای» به مقدسات توهین می نماید و بعد هم خود را مجاز می داند که به ئیامبران خدا و ائمه اطهارعلیهم السلام به زشت ترین شکل ممکن - یعنی رد عصمت ئیامبران الهی - توهین نماید آن گاه باید گفت که این علی خامنه ای است که باعث و بانی ادامه تهاجم فرهنگی دشمنان و بخصوص رژیم اشغالگر قدس به نظام مقدس ولائی است. همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز اظهار داشته اند شکی نیست که ادامه هجمه مشائی و مشائیها که در راس هرم رژیم کودتا قرار دارند به ارزشهای نظام نهایتا باعث برکناری علی خامنه ای خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر