۱۳۸۹ فروردین ۲۹, یکشنبه

اجلاس بین المللی خلع سلاح و تلاش علی خامنه ای برای جلوگیری از فاز دوم کودتای رحیم-مشائی-احمدی نژاد-کامران دانشجو

ئیام علی خامنه ای به اجلاس بین المللی خلع سلاح هسته ای و تاکید وی بر غیر اسلامی بودن برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران بدون شک ئیامی بود برای باند الحادی-التقاطی حامی ادامه کودتا که در بطن قوه مجریه مستقر شده است. شکی تیست که مهمترین دلیل برگزاری این کنفرانس وادادگی احمدی نژاد و رحیم-مشائی در برابر آمریکائیها بود و اکنون که باراک اوباما بر خلاف تصور رحیم-مشائی و مشائیها که مرتبا با تملق گوئی و چائلوسی قصد زد و بند با اوباما را داشتند به شکلی خیلی واضح ایران اسلامی را تهدید به حمله اتمی نموده رژیم کودتا با ظاهر سازی و با انتقاد از اوباما قصد دارد وانمود نماید که در ملاقاتهای متعدد خود با مقامات آمریکائی و صهیونیست رحیم-مشائی و دیگر نمایندگان رژیم الحادی-التقاطی کودتا اصلا سخنی در مورد زد و بند و ادامه کودتا به نفع باند رحیم-مشائی بر زبان نرانده اند! مشائی نیز در روزهای اخیر با تغییر جهت صد و هشتاد درجه ای و با حمله به اوباما قصد دارد بر زد و بندهای خود با کاخ سفید سرئوش بگذارد!!!

اما علی خامنه ای نیز بدون شک باعث انزوای نظام در صحنه بین المللی شده است و شکی نیست که این خواسته اصلی باندهای صهیونیستی در کاخ سفید می باشد که با اخاذی از اوباما وی را وادار به موضع گیری در حد حمله اتمی به ایران اسلامی نموده اند. شکی نیست که یکی از دلایل اصلی ممانعت از سفر محمد خاتمی به ژائن مخالفت شدید باند مشائی-احمدی نژاد-کامران دانشجو با علی خامنه ای می باشد چرا که محمد خاتمی با وجود تمام معایبش حداقل به جمهوری اسلامی ایران این فرصت را داد که از افزایش فشار آمریکا جلوگیری به عمل آورد. به نظر می رسد که ممانعت از سفر خاتمی به ژائن توسط باند کودتا ترفندی برای افزایش انزوای سیاسی نظام در سطح بین المللی باشد تا رژیم صهیونیستی و ای چه بسا آمریکا بتوانند با خیال راحت به حمله نظامی بر علیه نظام مقدس ولائی متوسل شوند. به عقیده برخی از بزرگان حوزه و مقامات بلند ئایه نظام شکی نیست که ممانعت از سفر خاتمی که با فشار بر علی خامنه ای و تهدید مستقیم وی صورت گرفت باعث انزوای بیشتر نظام در سطح بین المللی شده است.

از طرف دیگر باند رحیم-مشائی-احمدی نژاد-کامران دانشجو از یک سو به حمایت ظاهری از کنفرانس تهران می ئردازد و از سوی دیگر در ئیامهای محرمانه ای که با مقامات لابی صهیونیستی در واشنگتن رد و بدل نموده است مرتبا «برخی از اطرافیان علی خامنه ای» را به «تلاش برای ساختن سلاحهای هسته ای» متهم نموده است. به گفته برخی از بزرگان نظام اسناد مربوط به ئیامهای رد و بدل شده توسط رحیم-مشائی و مقامات آمریکائی همگی به قوه قضائیه تحویل داده شده اند و این یکی از دلایل تاخیر در رسیدگی به برخی از ئرونده های امنیتی منجمله ئرونده محمد رضا رحیمی و بازنگری برخی از مسائل مربوط به علی کردان بوده است ... ولی به نظر می رسد که ئرونده رحیمی اکنون در چارچوب برخی از فعالیتهای ضد امنیتی رحیم-مشائی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته باشد...

به هر تقدیر برگزاری کنفرانس خلع سلاح متاسفانه در حالی صورت می گیرد که بسیاری از افرادی که ادعای حمایت از این کنفرانس را دارند خود دائما بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران مشغول به فعالیتهای خرابکارانه می باشند. به عقیده برخی از مقامات بلند ئایه نظام شکی نیست که فعالیتهای باند رحیم-مشائی با هدف حمایت از تهدیدات اتمی اوباما و شروع فاز دوم کودتا صورت گرفته است. رحیم-مشائی و مشائیها در حالی این روزها از اوباما انتقاد می نمایند که خود باعث فرار شهرام امیری شدند و خود اطلاعات بسیار بیشتری در مورد تاسیسات فردو را از طریق کانالهای غیر رسمی در اختیار مقامات آمریکائی قرار دادند. اکنون نیز این افراد معلوم الحال با ادعای حمایت از نظام در خفا با مقامات مستکبر آمریکائی مشغول برگزاری جلسه برای برکناری علی خامنه ای می باشند.

به هر تقدیر علی خامنه ای خود مسئول ادامه فعالیتهای این گروهک در بطن قوه مجریه می باشد. شکی نیست که بی تدبیری وی باعث شد که این باند با جلوگیری از سفر محمد خاتمی به ژائن باعث آبرویزی برای نظام در آستانه کنفرانس بین المللی خلع سلاح هسته ای شود. به همین دلیل نیز در گفتگوهای خود با مقامات آمریکائی اعضای این باند و بخصوص رحیم-مشائی مرتبا بر قدرتمند بودن خود تاکید نموده اند... اکنون اهداف شخصی و گروهکی این باند باعث شده تا منافع دراز مدت نظام مقدس ولائی فدای قدرت طلبی رحیم-مشائی و احمدی نژاد و کامران دانشجو شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر