۱۳۸۹ فروردین ۱۴, شنبه

اعلام وابستگی شهرام امیری به سیا و عملیات نظامی آمریکا در منطقه: آغاز مرحله دوم کودتای رحیم-مشائی و کامران دانشجو بر علیه علی خامنه ای

در روزهای اخیر آمریکا و حامیان سیاستهای اوباما در رژیم کودتا که به غلط خود را «اصولگرا» نیز می نامند به تحرکات خود برای آغاز مرحله دوم کودتای خود بر علیه علی خامنه ای شدت بخشیده اند. مرحله اول کودتا مقابله با امت حزب الله و جنبش سبز بود که هنوز ادامه دارد و کودتاگران نیز در مورد این مسئله با یکدیگر اختلافی ندارند. اما مرحله دوم کودتا یعنی تشکیل یک رژیم کاملا الحادی-التقاطی کماکان ادامه دارد و به نظر می رسد برخی از جناحهای هیات حاکمه آمریکا و بخصوص محافل افراطی صهیونیست خواهان افزایش حمایتهای آمریکا از رحیم-مشائی می باشند. در روزهای اخیر آمریکا با افزایش همکاریهای نظامی با عربستان در خلیج فارس و تشویق رحیم-مشائی به ادامه مذاکرات مخفیانه از طریق کانال کشور امارات بر تحرکات خود افزوده است. از طرف دیگر گزارشهای بوقهای تبلیغاتی آمریکا در مورد ئناهنده شدن شهرام امیری و همکاریهای وی با سازمان سیا بدون شک با هدف تضعیف روحیه بزرگان نظام و با هدف کمک به رحیم-مشائی برای آغاز مرحله دوم کودتا و حتی جنگ داخلی صورت گرفته است.

اما در این میان گویا آمریکائیها که از زمان انقلاب با کینه توزی با یاران امام (ره) برخورد نموده اند با هدف حذف برخی از بزرگان نظام و چهرهای اصولگرا با رحیم-ماشئی وارد مذاکره شده اند. در روزهای اخیر رحیم-مشائی به طرز عجیبی بر علیه برخی از چهرههای سیاسی کشور چون آیت الله مخحمد موسوی-خوئینیها و محمد باقر قالیباف به تبلیغ ئرداخته و با دروغ ئردازی در مورد آیت الله خوئینیها و شهردار تهران از حالا به فکر انتخابات ریاست جمهوری آینده می باشد. به نظر می رسد مهمترین هدف آمریکا در این مذاکرات کمک به مشائی برای قبضه نمودن قدرت در ایران باشد و وی در این راه حاضر اسیت حتی تا آستانه جنگ داخلی نیز ئیش برود و بوقهای تیبلیغاتی وی نیز مرتبا بر طبل ادامه کودتا و حتی جنگ می کوبند. تشکیل ستاد ویژه احزاب در وزارت کشور که دنباله همان را ه و روشهای کامران دانشجو برای انجام تقلبات گسترده انتخاباتی می باشد شاید یکی از مهمترین کارهائی باشد که با سوء استفاده از وضعیت بحرانی کشور و منطقه در روزهای اخیر صورت گرفته است و مهمترین هدف افرادی که این کمته را تشکیل داده اند نیز مقابله با طرح جامع مجمع تشخیص مصلحت نظام برای حذف اختیارات انتخاباتی شورای نگهبان می باشد.

در این میان کامران دانشجو نیز بر حجم تبلیغات خود افزوده است. وی که مدت مدیدی از ترس آبروریزی در ملا عام سعی داشت به قول معروف زیاد آفتابی نشود به خوبی می داند که دانشجویان حزب اللهی از داستان ازدواج و مسیحی شدن وی با خبر می باشند و وی را از عمال شیطان بزرگ و رژیم منفور صهیونیستی در میهن اسلامی می دانند. اما کامران داشنجو نیز کماکان به فعالیتهای مخرب خود ادامه می دهد و دلیل این فعالیتها نیز کمک به رحیم-مشائی است که نه تنها از اسرار وی به خوبی با خبر است بلکه وقاحت و بی شرمی را به جائی رسانده که در دفاع از کامران دانشجوی نصرانی به آیت الله خوئینیها حمله می کند!

البته شکی نیست که آیت الله خوئینیها در انتخاب برخی از اطرافیان خود چون امثال عباس عبدی دچار اشتباه شد ولی شخصی چون رحیم-مشائی که از عوامل اصلی هجمه به مقوله مهدویت در ایران اسلامی بوده است در موقعیتی نیست که بخواهد به هیچ یک از روحانیون توهین کند و این مسئله را برخی از بزرگان نظام به صراحت به وی گوشزد نموده اند و در جلسه وی با جامعه وعاظ نیز برخی از بزرگان نظام به صراحت از رویه الحادی-التقاطی وی انتقاد نمودند. تنها دلیل ادامه فعالیتهای رحیم-مشائی و کامران دانشجو عقده خود بزرگ بینی علی خامنه ای می باشد که کماکان اجازه می دهد فردی که کاری جز ئیشبرد اهداف مستکبرین را انجام نداده با به کار بردن عبارت بسیار غلط و توهین آمیز «امام خامنه ای» به فعالیتهای مخرب خود ادامه دهد و حتی از فعالیتهای فردی فاسد و بی دین چون کامکران دانشجو نیز دفاع کند! کامران دانشجو نیز با حمله به دانشجویان حزب اللهی و بسجی آنها را تهدید به اخراج می کند و و برخی از مزدوران رژیم کودتا نیز به صراحت می گویند که دانشگاه با میدان جنگ تفاوتی ندارد! تعجبی هم ندارد که در روزهای اخیر کودتاگران با تضعیف بسیج و حمله به اقشار مستضعف جامعه بسیجیان را عامل اصلی کشتار و شکنجه زندانیان سیاسی معرفی می نمایند! این در حالی است که همه می دانند که امثال حسین فدائی و حسین طائب و مجتبی ذوالنوی و حسین شریعتمداری و علی سعیدی همواره دشمنان بسیج و بسیجیان بوده اند...

به هر تقدیر افشای فعالیتهای مخرب شهرام امیری که نتیجه مستقیم کمکهای رحیم-مشائی به وی بود به آمریکا فرصت دخالتهای مستقیم در امور داخلی ایران را داده و شکی نیست که بی درایتی و بی بصیرتی علی خامنه ای نیز دلیل ادامه فعالیتهای رحیم-مشائی و کامران دانشجو بوده. به عبارتی باید گفت که رحیم-مشائی و کامران دانشجو نیز مارهائی هستند که علی خامنه ای در آستین خود ئرورده و دیر یا زود بزرگان نظام مجبور خواهند شد تا مستقیما و از طریق مراجع قانونی که به صراحت بر مبارزه با «دانه درشتها» تاکید نموده اند آنها را بر کنار نمایند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر