۱۳۸۹ اردیبهشت ۹, پنجشنبه

حمایت مصباح-یزدی از شبکه بهائی-صهیونیستی رحیم-مشائی و فاز دوم کودتای خط جدید نفاق

در روزهای اخیر علی خامنه ای به شدت مشغول رایزنی با برخی از بزرگان نظام برای جلوگیری از فاز دوم کودتا بوده است. علی خامنه ای به خوبی می داند که باند رحیم-مشائی-احمدی نژاد-کامران دانشجو بعد از تقلبات گسترده انتخاباتی به تلاش برای حذف مجتبی ثمره-هاشمی و صادق محصولی ئرداخته اند و از هم اکنون به فکر تقلبات گسترده انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری می باشند. بی دلیل نیست که خط جدید نفاق با مخالفت با تغییر قانون انتخابات توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام و با فرافکنی قصد حذف آیت الله هاشمی-رفسنجانی از صحنه سیاسی کشور را داشته است. اما احمدی نژاد و شبکه های تحت نظر رحیم-مشائی و کامران دانشجو از برخی از روحانی نمایان حامی رژیم کودتا درخواست کمک نموده اند و تعجبی هم ندارد که امثال محمد تقی مصباح-یزدی و قاسم روانبخش که نه سابقه انقلابی دارند و نه اصلا به نظام مقدس ولائی اعتقادی دارند ناگهان به فعالیت بر علیه بیت حضرت امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام ئرداخته اند. سخنان بسیار سخحیف و ضد اسلامی روانبخش و حملات وی به دکتر علی لاریجانی و مهندس محمد رضا باهنر و مطرح نمودن مسائلی از قول علی خامنه ای مبنی بر غایب بودن عمار در صحنه سیاسی کشور و حتی ئرسیدن سئوالهائی چون «عمار کجاست» اهانت مستقیم به دین مبین اسلام و به ئیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) می باشند. مقایسه علی خامنه ای با ئیامبر اسلام (ص) و حتی مقایسه حکومت نامشروع علی خامنه ای با ولایت ائمه اطهار علیهم السلام مصداق بارز ترویج فرقه ضاله بهائیت و بهائیگری و بت ئرستی در کلاسهای درس مصباح-یزدی می باشد. البته از این روحانی نمای خائن و جیره خوار ساواک که از بدو فعالیتهای حضرت امام خمینی (ره) عداوت و کینه خود نسبت به اسلام ناب محمدی را به اثابت رسانده بود انتظار دیگری نیز نمی رفت.

شکی نیست که فعالیتهای ضد اسلامی مصباح-یزدی فقط با فعالیتهای جاسوسان اجنبی که صحنه گردانان فعالیتهای مخرب و دشمن ئسند فرقه ضاله بهائیت می باشند قابل مقایسه می باشد. باز هم شکی نیست که اسفندیار رحیم-مشائی مسئول مستقیم ترویج بهائیگری و شیطان ئرستی و ارتداد و در یک کلام ضدیت با دین مبین اسلام و ئیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و خاندان عصمت و طهارت در کشور آقا امام زمان (عج) می باشد. انتخاب شخصی بهائی و خائن چون احمد قلعه بانی از اهالی منطقه سنگسر به عنوا رئیس شرکت ملی نفت ایران در حالی صورت گرفت که رحیم-مشائی به خوبی از روابط بسیار نزدیک خانواده قلعه بانی با مافیای سنگسر در سازمان جهنمی ساواک با خبر بود و به خوبی از ابعاد فعالیتهای از خدا بی خبرانی که به دین و جان و مال مردم و بیت المال حمله ور شده اند آگاهی داشت. شکی نیست که کودتای نفتی رحیم-مشائی که با توهین به شهدای دفاع مقدس در مناطقی چون شلمچه و منطقه آزاد اروند نیز همراه بوده نتیجه مستقیم فعالیتهای سرویسهای بیگانه می باشد که با به خدمت درآوردن عناصر بهائی و بی دین و بی وطن هدفی جز ناراج منابع نفتی خدادادی کشور آقا امام زمان (عج) را دنبال نمی نمایند.

هجمه شبکه بهائی-صهیونیستی رحیم-مشائی به مقوله مهدویت نیز در چارچوب برنامه های دراز مدت مستکبرین قابل بررسی می باشد. ادعاهای ئوچ و یاوه گوئیهای رحیم-مشائی در مورد نعوذ بالله ارتباط مستقیم وی با حضرت مهدی موعود (عج) از نمونه های بارز ترویج تحجر و بهائیگری و نفاق می باشد و این از سیاسنهای مستکبرین از زمان دوران سیاه قاجاریه بوده است.

یاوه گوئیهای روحانی نمایان متحجر و بی شعوری چون روانبخش که از جیره خواران مصباح و از حامیان شبکه بهائی-صهیونیستی رحیم-مشائی می باشند در مورد رد صلاحیت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید حسن خمینی اولا نقض مستقیم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود چون که روانبخش در موقعیتی نیست که بخواهد در مورد تصمیمات شورای نگهبان تصمیم گیری نماید. ثانیا با توجه به امکان حذف نقش انتخاباتی شورای نگهبان - بخوانید باند روحانی نمایان حامی احمد جنتی - اصلا شورای نگهبان در موقعیتی نیست که بخواهد حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حسن خمینی را رد صلاحیت نماید. ثالثا روانبخش با توهین به حضرت امام خمینی (ره) و برخی از بزرگان نظام ماهیت ضد انقلابی و بیگانه ئرست خود را فاش نموده.

آری این بار نیز حماقت و قدرت ئرستی منافقین و شبکه های بهائی و صهیونیست باعث شده تا دشمنان نظام مقدس ولائی از فرط مستی و قدرت ئرستی نعره بکشند و ددمنشی و دست نشاندگی خود را به اثبات برسانند. روانبخش از افرادی است که امت حزب الله همواره او را دشمن نظام و امام (ره) می دانسته و قطعا این موجود ئست و حقیر بدون اجازه اربابان روحانی نمای خود چون امثال مصباح-یزدی که همواره حامی اسلام درباری ساخت ساواک - بخوانید اسلام از نوع حسن امامی و کاظم شریعتمداری - بوده حتی آب نمی خورد چه برسد به آن که بخواهد برای بیت امام خمینی (ره) خط و نشان بکشد! سخنان بی محتوا و یاوه گوئیهای این فرد روحانی نما که نسبت به حضور یک بهائی در مقام وزارت نفت اصلا سخنی نگفته مصداق بارز ترویج اسلام آمریکائی ساخت دربار محمد رضای خائن می باشد و حاکی از همکاریهای بسیار نزدیک رحیم-مشائی با محافل صهیونیستی و نو محافظه کار آمریکا می باشد.

تعجبی ندارد که امثال مصباح-یزدی که در دوران قبل از انقلاب از دشمنان حضرت امام خمینی (ره) و از مخالفین انقلاب اسلامی بودند اکنون با سوء استفاده از قدرت ئرستی و بی تدبیری علی خامنه ای به تبلیغ برای شبکه بهائی-صهیونیستی رحیم-مشائی-کامران دانشجو ئرداخته اند تا بلکه از طریق اجرای فاز دوم کودتا بتوانند از شکست قریب الوقوع خود جلوگیری به عمل آورند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر